Λίγες ημέρες πριν μια εταιρεία δημητριακών αφιέρωσε το νέο της διαφημιστικό στις οικογένειες, επιλέγοντας όμως να αναδείξει τη διαφορετικότητα και την ποικιλομορφία.
Στο τρυφερό σποτάκι πρωταγωνιστεί και μια οικογένεια με δύο ομοφυλόφιλους μπαμπάδες, κάτι που από μερικούς δεν έλαβε θερμής υποδοχής...
Τα πρώτα αρνητικά σχόλια έφτασαν από δυσαρεστημένους πελάτες, αλλά και από ομάδες που είναι εναντίον των ομοφυλοφίλων όπως η "One Million Moms" και η "American Decency Association".
Και ενώ όλοι περίμεναν πως η εταιρεία θα τα "μάζευε", θα αδιαφορούσε ή θα απαντούσε με κάποια πολύ τυπική ανακοίνωση, η Honey Maid κυκλοφόρησε αυτό:
σχόλια