Ως ισοδύναμα με τα ελληνικά μπορούν να αναγνωριστούν τα πτυχία κολεγίων

Ως ισοδύναμα με τα ελληνικά μπορούν να αναγνωριστούν τα πτυχία κολεγίων Facebook Twitter
20

Τα πτυχία ιδρυμάτων που συνεργάζονται με ξένα κολέγια ή πανεπιστήμια θα μπορούν να αναγνωρίζονται ως επαγγελματικά ισοδύναμα με τα πτυχία των ελληνικών πανεπιστημίων, κατόπιν εξετάσεων.

Ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος υποστήριξε, σε απάντησή του προς ερώτηση οκτώ βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, ότι το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν οι σχετικές αιτήσεις αποφοίτων κολεγίων για την επαγγελματική αναγνώριση των πτυχίων τους.

Η σχετική ρύθμιση έχει ήδη αρχίσει να εφαρμόζεται και παρατηρείται μια αναμενόμενη μαζικότητα συμμετοχής στην εν λόγω διαδικασία, καθόσον αφορά εν δυνάμει όλους τους αποφοίτους κολεγίων στην Ελλάδα. "Το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ) έχει ήδη εκδώσει και σημαντικό αριθμό θετικών πράξεων αναγνώρισης" απάντησε ο υπουργός Παιδείας, όπως διαβάζουμε στα Νέα. 

Ελλάδα
20

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έκρηξη στους Αμπελοκήπους: Ταυτοποιήθηκε η τραυματίας - Τι εξετάζει η αστυνομία

Ελλάδα / Έκρηξη στους Αμπελοκήπους: Ταυτοποιήθηκε η τραυματίας - Τι εξετάζει η αστυνομία

Η γυναίκα νοσηλεύεται με βαριά τραύματα στον Ευαγγελισμό και φέρεται να είναι γνωστή στις Αρχές - Ο νεκρός διαμελίστηκε από την έκρηξη - Εντοπίστηκε όπλο, το οποίο εστάλη για βαλλιστική εξέταση
LIFO NEWSROOM
Αμαλιάδα - νεκρά μωρά: Αποκαλύφθηκαν οι τιμές ρεκόρ στο αίμα του ενός βρέφους και δεν συνάδουν με όσα λέει η 24χρονη

Ελλάδα / Αμαλιάδα: «Πέντε νεκρά παιδιά κι ένα που τη γλίτωσε εντελώς τυχαία» λέει υπαινικτικά ο γιατρός που παρέλαβε τον Παναγιωτάκη

Αποκαλύφθηκαν οι τιμές ρεκόρ στο αίμα του μικρού Παναγιώτη και δεν συνάδουν με όσα ισχυρίζεται η 24χρονη - Η μητέρα των δύο μωρών επιμένει ότι το βρέφος έφτασε ζωντανό στο νοσοκομείο Αμαλιάδας αλλά οι ειδικοί το αμφισβητούν
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
εγω παιδια τελειωσα το λυκειο πριν 4 χρονια δεν εδωσα πανελληνιες γιατι ειχα ως στοχο να σπουδασω σε ενα αξιοκρατικο συστημα χωρις καμια παρεμβολη παραταξεων υπουργων η καθηγητων που δε θελουν να κανουν μαθημα. πραγματικα λυπαμαι τα παιδια που ξοδεψαν τοσα στα φροντιστηρια και στις μεταφορες τους. αλλα κανεις δε μπορει να κρινει χωρις να εχει ζησει αυτο το οποιο κρινει. δε μπορει να αναφερεται σε επιπεδο μορφωσης χωρις να ειναι εκει. αν θελετε τη γνωμη, ενος οπως λετε τραγικου φοιτητη που μονο με τα λεφτα των γονιων του σπουδαζει (κυριολεκτικα ομως σπουδεζει)και οχι με τους κοπους τους μπορω να πω οτι ναι το επιπεδο ισως να μην ειναι επιπεδο LSE η Harvard. αλλα για να σκεφτουμε και το τι συμβαινει στα αει/τει. ποσοι αιωνιοι "φοιτητες" βρισκονται εκει? μηπως κι αυτοι ειναι ανθρωποι που ριχνουν το επιπεδο η τη φημη ενος πανεπιστημιου κι ενος εκπαιδευτικου συτηματος? δε θα διαφωνησω σε τιποτα και συμμεριζομαι απολυτως την ταλαιπωρια ολως εσας που φαγατε τα σχολικα σας χρονια οπως λετε στα φροντιστηρια...αλλα σημασια στις σπουδες εχει το τι πραγματικα θα μαθουμε και οχι απο που, με ποιους τροπους κλπ...γι αυτο λοιπον μη κρινετε αν κατι ειναι αναγνωρισμενο απο ενα κρατος που δεν εχει προσφερει τιπτα σε κανεναν! (αληθεια ποιος απο εμας εχει ως στοχο το δημοσιο?) κοιτατε να αναρωτηθειτε για το μελλον σας γιατι αυτο ειναι το μονο αβεβαιο. το τι θα μαθει καποιος στο BCA στο Deree η στο ΑΠΘ δεν διαφρει και πολυ. ετσι κι αλλιως η γνωση πλεον ειναι στο διαδυκτιο, μην το ξεχναμε. τι μετραει πλεον ειναι το μυαλο και το μυαλο δεν κρινεται απο το αν εχεις ταλιπωρηθει στις πανελληνιες αλλα απο το ποσο εχεις στρθει απο μονος σου στη δουλεια ειτε ειναι δημοσιο ειτε οχι. ετσι γινομαστε καλυτεροι χωρις να εναντιονομαστε συνεχως στο γειτονα μας. αυτη ειναι η ελλαδα κι αμφιβαλλω αν θα αλλαξει...παντα αφορμη για αντιπαραθεση. εγω λοιπον, ο τραγικος φοιτητης που σε ενα χρονο θα βρισκομαι για μεταπτυχιακο στο Princeton απο ενα κολλεγιο τραγικου επιπεδου σας λεω οτι δεν χρειαζονται τετοιου ειδους διαφωνιες. μορφωση προσφερεται και στις δυο περιπτωσεις. το θεμα ειναι να μαθουμε να τη χρησιμοποιουμε...εκει ειναι η δυσκολια! ΥΓ: τα μεταπτυχιακα στο LSE ειναι 20,000 λιρες...χωρις να ειναι ιδιωτικο! Πηγή: www.lifo.gr
Η ισοδυναμία κρίνεται ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ και οι σοβαρές επιχειρήσεις δεν ενδιαφέρονται για τις τυπικές πιστοποιήσεις. Όλα τ' άλλα αφορούν όσους μαζεύουν μοριάκια για να γίνουν μονιμάδες σε ένα γραφείο στα δημόσια
Πες μας ρε Αταξινόμητε στην σοβαρή επιχείρηση που δουλεύεις εσύ,τι προσόντα αναζητούν.Να ξέρω αν έχω καμιά ελπίδα να σε φωνάξω ποτέ συνάδελφο,γεμάτος χαρά.
DelusionsEnd και τα ΤΕΙ δεν υποτίθεται πως ανωτατοποιήθηκαν; Θεωρείς πως οι εργοδότες στη πράξη δεν δίνουν το πλεονέκτημα σε κάποιον που έχει πτυχίο από πανεπιστήμιο; Αν υποθέσουμε πως η διαθέσιμη θέση είναι προγραμματιστής C++ και σου στέλνουν το βιογραφικό τους ένας απόφοιτος ας πούμε του Πανεπιστημίου Πατρών και άλλος ένας του ΤΕΙ Αγρινίου που διαθέτουν στα χαρτιά τα ίδια υπόλοιπα προσόντα. Ποιον θα προτιμήσεις; Αργότερα ο απόφοιτος ΤΕΙ βέβαια μπορεί να αποδείξει στον χώρο εργασίας του πως βάζει κάτω τους περισσότερους προγραμματιστές και να τα πάει καλύτερα από τους περισσότερους απόφοιτους πληροφορικής ΑΕΙ αλλά όπως ήδη είπα στην πράξη κρίνονται όλα και η ζωή δεν είναι σπριντ είναι μαραθώνιος. Είσαι διατεθειμένος να μεταναστεύσεις;
Δεν συμφωνώ καθόλου με αυτό! Δηλαδή εμείς που βασανιστήκαμε έναν ολόκληρο χρόνο και δώσαμε πανελλήνιες, που τρέχαμε από το σχολείο στο σπίτι και από το σπίτι στο φροντιστήριο κάθε μέρα, εμείς που παλέψαμε για να μπούμε στην σχολή που θέλαμε και "πολεμίσαμε" στο τέλος της χρονιάς ο κάθε ένας από εμάς ενάντια σε 300.000 παιδιά (λέω τώρα ένα τυχαίο νούμερο κοντά στην πραγματικότητα), που χάσαμε ώρες ατέλειωτες από την ζωές μας για να διαβάσουμε αντί να πάμε για καφέ και να περάσουμε καλά, εμείς λοιπόν θα είμαστε ΙΣΟΙ με τα παιδιά τα οποία όλη την τελευταία τους χρόνια στο λύκειο δεν διάβαζαν και πολύ και δώσανε ενδοσχολικές εξετάσεις στο τέλος και πληρώσανε για να σπουδάσουν αυτό που θέλουν χωρίς να κουνήσουν ούτε το μικρό τους δαχτυλάκι στην όλη διαδικασία που λέγετε "εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση"! Δεν το δέχομαι αυτό το πράγμα να συμβεί εκτός από πολύ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ περιπτώσεις: όπως ας πούμε για τα ΚΑΗΜΕΝΑ τα παιδιά που ζουν στους Φούρνους Ικαρίας και επειδή το κράτος ΔΕΝ ΑΞΙΟΘΗΚΕ να τους στείλει φέτος τους απαιτούμενους καθηγητές (πως ο ελληνικός λαός στερεί την "δωρεάν παιδεία" που υποτίθεται πως έχουν όλοι δικαίωμα ε;) γιατί ζουν σε ένα μικρό νησί και οι μαθητές της τρίτης λυκείου δεν θα δώσουν πανελλήνιες και που αυτά τα παιδιά του χρόνου τον Σεπτέμβρη θα αναγκαστούν να μπουν σε τέτοια κολέγια (έχω μια πολύ καλή φίλη που μένει εκεί και ξέρω το δράμα που περνάει φέτος)!
Όπως εσυ ετσι και πολλοί απο εμάς χάσανε πολλά χρόνια ζώντας σε ένα άθλιο εκπαιδευτικό σύστημα. Πέρασα στο ΑΠΘ οικονομικό και βίωσα το χειρότερο εφιάλτη της ζωής μου, αυτή τη στιγμήείμαι φοιτήτρια στο LSE και πάλι πασχίζω αλλά όχι για κάτι ποταπό αλλά για τη ζωή μου μη μου μιλάς εσύ για εκπαιδευτικά συστήματα.
Πεστα κοριτσι μου! Φτασαμε στο σημειο να εξισωνουμε τους μαθητες που σκοτωθηκαν στο διαβασμα με τον καθε τεμπελη που ουτε Πανελληνιες δεν εδωσε και πληρωνει 7 και 10 χιλιαρικα το χρονο ο μπαμπας του για να ψευτοσπουδασει στο οποιοδηποτε ιδιωτικο κολλεγιο
πιο κομπλεξικια πεθαινεις. οικονομικο στην ασοεε σπουδαζω και μπηκα περυσι απλα δες τις βασεις και μετα πες με και τεμπελα που σπουδαζω σε κολεγιο.
Και να τελειώσω λέγοντας πως η δική μου γενιά δεν έδινε 1 χρόνο πανελλήνιες αλλα 2 και όχι 6 αλλά 9 μαθήματα και άλλοι πριν από εμας 14... Εσένα σε νοιάζει ο χρόνος που έχασες απο τα ξενύχτια και τις κρεπάλες... Εμένα με νοιάζει η σταδιοδρομία μου και το ελληνικό δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα είναι το μόνο που δεν μου την προσφέρει.
"και όχι 6 αλλά 9 μαθήματα και άλλοι πριν από εμας 14 "Θεωρείς πως τότε που έδιναν 4 ήταν ευκολότερο; Το πόσα μαθήματα δίνεις μετράει ή το επίπεδο δυσκολίας τους και ο αριθμός των θέσεων (που έχουν αυξηθεί κατακόρυφα) σε σχέση με τον αριθμό των υποψηφίων;
Η εκπαίδευση είναι δικάιωμα όλων και δεν μπορεί να στο στερήσει κανένας. Αν έχεις την δυνατότητα να πληρώσεις για να την πάρεις δεν μπορώ να καταλάβω που είναι το κάκο. Και μην μου πείς την καραμέλα οτι πλήρωνεις για να πάρεις πτυχίο. Και στο ΜΙΤ πληρώνουν!!! Και δηλαδή αν κάποιος διαβάζει στην 3η λυκείου αυτό τον καθιστά καλύτερο από τους υπόλοιπους?? Η μήπως για να γίνεις ακαδημαϊκός και επιστήμονας πρέπει να παπαγαλίζεις καλά την ιστορία.
"εμείς που βασανιστήκαμε έναν ολόκληρο χρόνο και δώσαμε πανελλήνιες"Πω πω πως άντεξες να βασανιστεί ΕΝΑΝ ολόκληρο χρόνο! Έδωσες το σπριντ και η ζωή τελείωσε. Πλέον δικαιούσαι δάφνες εφ' όρου ζωής! Α και έναν διορισμό στο δημόσιο. Η μοναδική χώρα που έχει μια κατηγορία ανθρώπων που ονομάζονται "αδιόριστοι εκπαιδευτικοί" δεν είμαστε;
Ναι τέλεια η απάντηση σου! Συγχαρητήρια για το τσουβάλιασμα όσων φοιτούν σε κολλέγια και ιδιωτικές σχολές! Σε πληροφορώ οτι διάβασα πολύ και πλήρωσα πολλά λεφτά σε φροντιστήρια για να δώσω πανελλήνιες και να περάσω σε μία σχολή που τυχαία έπιανα και δεν είχε καμία σχέση με αυτό που ήθελα να σπουδάσω και να περάσω και τους πρώτους μήνες χωρίς βιβλία, καθηγητές και με παρατάξεις να με πρήζουν ότι άμα θέλω πτυχίο και σημειώσεις πρέπει να πολιτικοποιηθώ στα 18 μου! Στο κολλέγιο τα πραγματα μπορέι να μην ήταν ιδανικά αλλά πήρα τουλάχιστον πήρα το πτυχίο μου χωρίς να ρίχνω χριστοπαναγίες κάθε εξεταστική για το ότι δεν έχω βιβλία ή δεν έχουν καθοριστεί ημερομηνίες. Η εκπαίδευση στην Ελλάδα έχει τρύπες παντού!!! Το πρόβλημα μας δεν είναι οι ιδιωτικές σχολές. Το ότι είμαστε απαίδευτοι είναι. Και κοιτάμε πως θα μειώσουμε τον άλλον αντί να κάνουμε ότι μπορούμε να ανέβουμε εμείς.
Έτσι όπως έχουν γίνει πλέον τα πράγματα ο καθένας καλείται να αποδείξει την αξία του σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ό,τι παλαιότερα και να διεκδικήσει δουλειές και δικαιώματα. το θέμα δεν είναι να βγάλουμε εκτός αγοράς εργασίας ατομα απο κολλεγια, το θεμα ειναι τι κανουμε για να μαστε εμεις ανταγωνιστικοί και ικανοί να επιβιώσουμε. ίσα ίσα.. ευκαιρία πρέπει να δίνεται στον καθένα να σπουδάσει εάν το επιθυμεί. όλα τα υπολοιποι ειναι κομπλεξισμοί.φοιτητρια ημμυ δπθ.
Επειδή σπουδαζω και σε αει κ σε κολέγιο ταυτόχρονα οπότε ξέρω τι γίνεται και στι δύο περιπτώσεις , με σιγουριά λεω ότι τα κολέγια που συνεργάζονται με αναγνωρισμενα πανεπιστήμια εκτός από αξιοκρατικά ,που το θεωρώ δεδομένο, έχουν αντίστοιχα μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Μην ξεχνάτε ότι η ιδιωτική εκπαίδευση σου δίνει τη δυνατότητα να σπουδασεις αυτό που θες δεν εγγυάται όμως και την αποφοιτηση.
Όταν πληρώνεις για να πάρεις κάτι είναι κακό. ΤΕΛΟΣ.Τώρα το αν πληρώνεις για να πάρεις γνώση ή πτυχίο είναι κάτι άλλο. Γιατί να είσαι ίσος με τον άλλο αφού πλήρωσες για τις σπουδές σου? Ο άλλος δεν πλήρωσε, το πήρε με την αξία του. (Μόνο όταν ζοριζόταν όμως σε κανα μάθημα κατέβαινε στις εκλογές με ΔΑΠ και ΠΑΣΠ)Αλλά κανείς δεν πήγε στα ιδιωτικά για να πάει στο δημόσιο. Προσωπικά δε με νοιάζει για το αν γίνουν ίσα. Η αγορά το κρίνει μόνη της
Όντως η αγορά το κρίνει μόνη της.Κατα τα άλλα πες σε κάποιον που σπουδάζει στο imperial ή london school of economics(επιτηδες τρανταχτα παραδειγματα)ότι οι σπουδές του δεν έχουν αξία.
Επειδη εργαζομαι σε ιδιωτικο κολλεγιο εδω και καποια χρονια, μπορω να διαβεβαιωσω οτι η ποιοτητα που παρεχουμε δεν αξιζει σε καμια περιπτωση τα λεφτα που δινουν τα παιδια. Εδω ουτε βιβλια δεν τους δινουμε καλα καλα, μονο βιντεακια με τις παραδοσεις μας και σημειωσεις που αναρτωνται στο portal της σχολης. Οσο για το επιπεδο των σπουδαστων, ειναι πραγματικα τραγικο.