Ενοικιαστήριο βάζουν οι Οδικές Συγκοινωνίες σε τέσσερα διώροφα λεωφορεία που αγόρασαν το 2007 για να εκτελούν τη γραμμή 400 για τα τουριστικά αξιοθέατα της Αθήνας με εισιτήριο 5 ευρώ.
Η υπόθεση είναι χαρακτηριστική του τρόπου λειτουργίας της κρατικής μηχανής και του πολιτικού συστήματος, αφού, τα συγκεκριμένα λεωφορεία παρότι κόστισαν 1,6 εκατομμύρια ευρώ, δεν κινήθηκαν ποτέ στη γραμμή.
Κι αυτό γιατί το έργο που έκανε η γραμμή 400 την έχουν αναλάβει πλέον με υπουργική απόφαση -που απαγόρευε χρήση λεωφορείων δημόσιας χρήσης ως τουριστικών-ιδιώτες.
Έτσι τα λεωφορεία παροπλίστηκαν και τώρα τα τρία από αυτά ενοικιάζονται με τη σειρά τους σε ιδιώτες, με εξάμηνη διάρκεια (τουριστική περίοδος) και με τίμημα που σύμφωνα με τη Διαύγεια, δεν μπορεί να είναι κάτω από 3.000 ευρώ ανά όχημα και ανά μήνα.
Οι εργαζόμενοι στις ΟΣΥ αντιδρούν σε αυτή τη μίσθωση των λεωφορείων θεωρώντας μικρό το κατώτατο τίμημα ενώ η διοίκηση των Συγκοινωνιών τονίζει ότι ένα τέτοιο μίσθωμα είναι προτιμότερο από το να «κάθονται» τα λεωφορεία στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού.
Τι απαντά η διοίκηση στους εργαζόμενους:
«Η απόφαση της σημερινής διοίκησης, να αξιοποιήσει τα τρία λεωφορεία κρίθηκε αναγκαία για τεχνικούς, αλλά και οικονομικούς λόγους για να μη παραμένουν παρκαρισμένα με την όποια φθορά προκύπτει από την ακινητοποίηση τους. Έτσι αποφασίστηκε να γίνει πρόχειρος διαγωνισμός ώστε να αξιοποιηθούν και να έχει έσοδα η εταιρεία μέχρι την οριστική τους αξιοποίηση«αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΟΣΥ η οποία διευκρινίζει ότι οι όροι και οι προδιαγραφές που υπάρχουν στη διακήρυξη είναι αυστηροί και διασφαλίζουν καθ' ολοκληρία τα συμφέροντα της εταιρείας. Μάλιστα αναφέρει τους βασικούς όρους:
Ως ελάχιστο μηνιαίο προσφερόμενο μίσθωμα για κάθε λεωφορείο, ορίζεται ως κατώτατη βάση εκκίνησης το ποσό των 3.690,00 ευρώ με Φ.Π.Α. Το μηνιαίο μίσθωμα κάθε λεωφορείου θα καταβάλλεται σε μηνιαίες δόσεις και ειδικότερα θα προκαταβάλλεται την προηγούμενη εβδομάδα από την έναρξη κάθε μήνα μίσθωσης, αρχής γενομένης από τον πρώτο μήνα της σύμβασης. Η καθυστέρηση καταβολής του μισθώματος, για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 15 ημερών, αλλά και η παραβίαση οποιοδήποτε όρου της σύμβασης συνομολογούμενων και θεωρούμενων ουσιωδών, παρέχει το δικαίωμα στην ΟΣΥ να καταγγείλει τη σύμβαση το δε μέρος του καταβληθέντος τιμήματος, που θα έχει μέχρι τότε καταβληθεί, θα κρατηθεί ως αποζημίωσή, λόγω της χρήσης των λεωφορείων.
Έξοδα καυσίμων, πρόστιμα από παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. ή οποιασδήποτε άλλης ισχύουσας διάταξης ή διοικητικές ποινές, βαρύνουν το μισθωτή.
σχόλια