H Mαρία Καρχιλάκη απαντά στις επιθέσεις για την πρόσληψη στη ΝΕΡΙΤ

H Mαρία Καρχιλάκη απαντά στις επιθέσεις για την πρόσληψη στη ΝΕΡΙΤ Facebook Twitter
17
H Mαρία Καρχιλάκη απαντά στις επιθέσεις για την πρόσληψη στη ΝΕΡΙΤ Facebook Twitter

Η δημοσιογράφος Μάρια Καρχιλάκη απάντησε με μια ανοιχτή επιστολή μέσα από την ιστοσελίδα της karchilaki.com για την στοχοποίησή της και τις επιθέσεις που δέχεται από τη στιγμή που ανακοινώθηκε η πρόσληψή της στη ΝΕΡΙΤ. Αναλυτικά η απάντησή της:

Aπό τις 18 Ιουλίου 2014 που ανακοινώθηκε ότι συμπεριλαμβάνομαι στους 6 δημοσιογράφους των διεθνών ειδήσεων οι οποίοι προσλαμβάνονται στη ΝΕΡΙΤ βάσει της προκήρυξης ΣΑΧ Α1/2014 για την πλήρωση 132 θέσεων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, έχω στοχοποιηθεί, δέχομαι απίστευτο πόλεμο και στιγματίζομαι ως συνταξιούχος έτσι ώστε οι επικριτές μου να περάσουν την άποψη ότι η επιλογή μου, λόγω της ανεργίας που μαστίζει τον κλάδο μας, είναι "έξω από κάθε λογική".

Η πρώτη που έσυρε το χορό χαρακτηρίζοντας την επιλογή μου "έξω από κάθε λογική" ήταν η ΕΣΗΕΑ, δηλαδή η Ένωση των Δημοσιογράφων της Αθήνας, της οποίας είμαι μέλος, σε επίσημη ανακοίνωσή της με ημερομηνία 21 Ιουλίου 2014. Σ' αυτήν της την ανακοίνωση, λοιπόν, η ΕΣΗΕΑ καταγγέλλει τη ΝΕΡΙΤ, διότι, όπως γράφει φωτογραφίζοντάς με, "προσλαμβάνει σε θέσεις μόνιμου προσωπικού, συνταξιούχους δημοσιογράφους, πριμοδοτώντας τους, μάλιστα, προκλητικά" και υπερ-μοριοδοτώντας τους "μέσω της αξιολόγησης του βιογραφικού και της συνέντευξης, προκειμένου να καλυφθούν οι διαφορές που είχαν προκύψει από το πρώτο στάδιο του διαγωνισμού".

Στο δημοσιογραφικό μικρόκοσμό μας, η καταγγελτική ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ πήρε, όπως είναι φυσικό, μεγάλες διαστάσεις. Ένα παραπάνω, καθώς μέλη των ΔΣ της ΕΣΗΕΑ και του ΕΔΟΕΑΠ (εδώ & εδώ) έδιναν συνέχεια μέσω αιχμηρών αναρτήσεων τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δέχτηκα πολλά τηλεφωνήματα από συναδέλφους μου δημοσιογράφους, οι οποίοι με παρότρυναν να αντιδράσω και να αντιπαρατεθώ με το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ θεωρώντας, με τη σειρά τους, τη δική του στάση απέναντί μου απρεπή, υποκριτική, έξω από κάθε λογική. Δεν το έκανα διότι πίστευα και πιστεύω ότι κάτι τέτοιο δεν με τιμά. Διότι, στερείται ουσίας ενώ, πράγματι, βρίθει υποκρισίας. Και να γιατί:

1. Δεν είμαι ακόμη συνταξιούχος. Μου χορηγείται προσωρινή σύνταξη 438, 16 ευρώ από το ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και επίσης προσωρινή επικούρηση 239,57 ευρώ από τον ΕΔΟΕΑΠ έως ότου, λόγω διαδοχικής ασφάλισης, αποφανθεί και το ΙΚΑ ότι όντως δικαιούμαι σύνταξης. Η ΕΣΗΕΑ το γνωρίζει καλά αυτό, εν τούτοις αφήνει με το ύφος της γραφής στην ανακοίνωσή της να πλανάται η εντύπωση ότι καρπούμαι πλήρους και παχυλής σύνταξης.

2. Ξέρει πολύ καλά η ΕΣΗΕΑ ότι σε περίπτωση πρόσληψής μου η προσωρινή μου σύνταξη διακόπτεται και το Ταμείο μας θα μπορεί πλέον να ωφελείται των εισφορών μου. Όπως, επίσης, πολύ καλά γνωρίζει ότι στην περίπτωση της δημόσιας ΝΕΡΙΤ δεν έχουν θέση οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι "κρυφοσυνταξιούχοι" συνάδελφοί μας του ιδιωτικού τομέα.

3. Κάνει λόγο για προκλητική πριμοδότησή μου μέσω υπερ-μοριοδότησης του βιογραφικού μου και της συνέντευξης από τους αξιολογητές της ΝΕΡΙΤ. Πράγματι, συγκέντρωσα το ανώτατο όριο μορίων και στο βιογραφικό και στη συνέντευξη. Δεν μου τα χάρισαν όμως. Και το ξέρει πολύ καλά αυτό η ΕΣΗΕΑ. Είμαι πτυχιούχος Πανεπιστημίου. Έχω τιμηθεί με το ανώτατο δημοσιογραφικό βραβείο που δίνει η χώρα μας -το βραβείο Μπότση. Επί 20 χρόνια ήμουν συνεπέστατη πολεμική ανταποκρίτρια στον μεγαλύτερο ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό της Ελλάδας. Έδινα και εξακολουθώ να δίνω διαλέξεις σε διακεκριμένα φόρα. Έχω συνεισφέρει με άρθρα μου σε βιβλία. Αποδεδειγμένα επιμορφώνομαι διαρκώς, με έμφαση στις νέες τεχνολογίες. Αυτά βαθμολόγησαν οι αξιολογητές. Αυτά ήταν η προίκα μου και στη συνέντευξη, κατά την τελευταία φάση της διαδικασίας, με τέσσερις εξαιρετικούς ανθρώπους, μία κυρία και τρεις κυρίους που πρώτη φορά συναντούσα, οι οποίοι πίστεψαν -και το έδειξαν- ότι μπορώ με την ιδιαίτερη εμπειρία, τις γνώσεις και την πολυετή θητεία μου στον ιδιωτικό τομέα να συνεισφέρω με αξιώσεις στο νέο δημόσιο Μέσο Ενημέρωσης που χτίζεται. Εκτίμησαν, καταλαβαίνω, οι άνθρωποι αυτοί τα "γκάζια" μου ως προερχόμενη από τον ιδιωτικό τομέα που δεν γνωρίζει ωράρια και όρια καθώς και την ιδέα και διάθεσή μου για ανάπτυξη, σε συνεργασία με τα Πανεπιστήμιά μας, πλατφόρμας e-learning για mobile journalism υπό την σκέπη της ΝΕΡΙΤ στο πρότυπο των Coursera και EdX των οποίων επανειλημμένα έχω παρακολουθήσει παραδόσεις και για τις οποίες έχω πιστοποιηθεί.

H ΕΣΗΕΑ δεν είναι η μόνη που ασχολείται ενθέρμως με την περίπτωσή μου. Οσονούπω, συγκεκριμένα την Τρίτη 5 Αυγούστου 2014, θα με "τιμήσει" με το ενδιαφέρον του και το Β' Θερινό Τμήμα της Βουλής με αφορμή τροπολογία για τη ΝΕΡΙΤ, η οποία, όπως και η καταγγελία της ΕΣΗΕΑ, με φωτογραφίζει από κορυφής μέχρις ονύχων. Προβλέπει, λοιπόν, η προς ψήφιση τροπολογία ότι "δεν επιτρέπεται να προσληφθεί από τη ΝΕΡΙΤ με σύμβαση αορίστου χρόνου συνταξιούχος που λαμβάνει σύνταξη πλήρη ή μειωμένη καθώς και υποψήφιος που κατά την ημερομηνία πρόσληψής του από τη ΝΕΡΙΤ είχε καταθέσει αίτηση για τη χορήγηση πλήρους ή μειωμένης σύνταξης". Ο περιορισμός εισάγεται, διευκρινίζει η τροπολογία, "για λόγους δημοσίου συμφέροντος ενόψει της ανάγκης καταπολέμησης της ανεργίας στον κλάδο της ενημέρωσης και της ραδιοτηλεόρασης προκειμένου να ευνοηθεί η κατάληψη θέσεων από άτομα που βρίσκονται εντός της αγοράς εργασίας" αλλά και για "να ευνοηθεί η κάλυψη των παγίων και διαρκών αναγκών με προσωπικό που βρίσκεται σε τέτοιο σημείο του εργασιακού του βίου που θα επιτρέψει την απόσβεση των επενδύσεων επιμόρφωσης και κατάρτισης στις οποίες θα προβεί η ΝΕΡΙΤ ΑΕ".

Προς τους κυρίους Γκίκα Χαρδούβελη, Γιάννη Βρούτση, Κυριάκο Μητσοτάκη, Δημήτρη Σταμάτη και Μάκη Βορίδη, τις υπογραφές των οποίων παρατηρώ στην τροπολογία, θα ήθελα με πολύ σοβαρότητα να επισημάνω τα εξής:

1. όσο και να θέλει η τροπολογία που υπογράφετε να με παρουσιάσει απόκληρο και Μαθουσάλα, σας διαβεβαιώνω ότι στα 50 μου και να ήθελα δεν μπορώ να αισθανθώ τοιουτοτρόπως. Με καταλαβαίνετε, φαντάζομαι, διότι οι περισσότεροι έχετε μεγαλύτερη ηλικία από εμένα και τα καταφέρνετε μια χαρά στη δουλειά σας. Συνεπώς αδυνατώ να αντιληφθώ γιατί δεν θα μπορέσει να αποσβέσει η ΝΕΡΙΤ την όποια επένδυση επάνω μου.

2. από τη στιγμή που άρχισα να ασκώ το επάγγελμα του δημοσιογράφου δεν έχω ποτέ βγει εκτός αγοράς εργασίας. Η προσωρινή σύνταξη δεν με εξοστρακίζει από τα μίντια. Η πολιτική βούληση το προσπαθεί με μία ρύθμιση φωτογραφική και άρα παράνομη.

3. δεν αντιλαμβάνομαι πώς μπορώ να βλάψω το δημόσιο συμφέρον επειδή θέλω να δουλέψω και αναζητώ εργασία μετά από ευδόκιμη υπηρεσία δύο δεκαετιών πάνω στο πιο δύσκολο ρεπορτάζ, το πολεμικό.

4. αντιθέτως, αντιλαμβάνομαι μεθοδευμένη γκετοποίηση με στόχο τον εκ των υστέρων παραγκωνισμό μου, διότι δεν αποτελώ εκλογική πελατεία αλλά και πως υφίσταμαι διακρίσεις που αντιβαίνουν το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ελεύθερης πρόσβασης στην αγορά εργασίας, που δεν είναι τίποτα άλλο παρά μία από τις πολλές εκφάνσεις της αρχής της ισότητας.

Την ώρα που η χώρα καταρρέει και χρειάζεται τους αιρετούς εκπροσώπους του λαού να νομοθετήσουν με σοφία, σύνεση και αιδώ, αυτοί θα ασχοληθούν την Τρίτη 5 Αυγούστου με τον μικρόκοσμο της κομματικά ποδηγετούμενης δημοσιογραφίας.

Μετά ταύτα, λοιπόν, έχω κάθε λόγο να νοιώθω και να λέω πως ντρέπομαι που είμαι πολίτης αυτής της χώρας...

17

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

10 σχόλια
Κατ' αρχήν αφού έκανε αίτηση συνταξιοδότησης ας πάει στο καλό να δουλέψει και κανένας άλλος. Αν θέλει ας πάει στον ιδιωτικό τομέα. Δεύερον, μια χαρά τα πάει κι έτσι η ΝΕΡΙΤ. Ξεφορτώθηκε αρκετούς αργόσχολους (το 90% ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ, τυχαίο?) και αυτό αποτυπώνεται στις ακροαματικότητες. Να ανοίξει και το κανάλι της Β.Ελλάδας και η ΕΡΤ θα είναι μια ανάμνηση που θα την θυμάται ο κόσμος και θα τινάζει τα πέτα του. Εντωμεταξύ, μειώθηκε ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων κατά 100 χιλιάδων και έφτασε μόλις στου 700. 000!!!!!!
Εγώ αναρωτιέμαι, ανεξάρτητα από την κ. Καρχελάκη, ποιοί είναι εκείνοι που σήμερα λαμβάνουν στα σοβαρά τις τηλεοπτικές ειδήσεις; Ποιοί είναι εκείνοι που κάθονται και παρακολουθούν ένα ολόκληρο τηλεοπτικό δελτίο ειδήσεων; Πάνω στο ζάπινγκ μένω για 5 (το πολύ) λεπτά και μαυρίζει η ψυχή μου. Είναι που είναι τα πράγματα δύσκολα, είναι και οι (ειδησεο-γραφικοί) δημοσιογράφοι-καταστροφολόγοι που κάνουν την τρίχα... τριχιά και την τριχιά... θηλιά... («έλα πάρε, πάρε κόσμε... και θάνατο έχω και καταστροφές έχω και απαισιοδοξία έχω και μαύρη μαυρίλα έχω... έλα πάρε, πάρε πάρεεε...»). ..«Ευχαριστούμε που και σήμερα επιλέξατε εμάς για την... κατάθλιψη σας»...● Ενδέχεται, αν οι ενότητες των τηλεοπτικών ειδήσεων παρουσιαζόντουσαν αντίστροφα, δηλαδή, καιρός-αθλητικά-επικαιρότητα, να μειωνόταν στο μισό το τηλεοπτικό κοινό που παρακολουθεί τα δελτία.● Εξαιρείται το STAR (επικαιρότητα-στρινγκ- επικαιρότητα- στρινγκ- στρινγκ-αθηλτικά-στρινγκ-καιρός[μαζί με πλάνα στρινγκ])... Όπως και να το πάρεις, υπερισχύει το... στρινγκ!... (Δεν το έσωσε τελικά ο... Ενικός Χατζή και νικολάου)...● Ο ΣΚΑΪ γιατί δεν αλλάζει ονομασία και λογότυπο σε Δ.Ν.Τ. channel;;;...● Όσο αφορά τις υπόλοιπες ενημερωτικές εκπομπές ποικίλης ύλης, το καλύτερο το έχω ακούσει από μία κοινωνιολόγο (σε επεισόδιο της καταπληκτικής σειράς-ντοκιμαντέρ "ΤΑ ΣΤΕΚΙΑ" της ΝΕΡΙΤ), η οποία εύστοχα τις χαρακτήρισε, στο σύνολο τους, ως εκπομπές-κονσομασιόν!!!... Νομίζω πως είναι πολύ εύκολο να διακρίνει κανείς τις παρουσιάστριες αλά κονσοματρίς οι οποίες χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Στις ηλικιακά νέες και στις μεγαλομπεμπέκες- πουρολίτες (πουρό και λολίτα)....!● Αν υπάρχει ένα τραγούδι που μπορεί να συσχετιστεί με την κ. Καρχελάκη, αυτό είναι το "Φεύγω":Φεύγω, κι αφήνω πίσω μου συντρίμμια, αρρωστημένους και αγρίμια, φεύγω, φεύγω, φεύγω, τώρα φεύγω.Δεν το αντέχω να βουλιάζω μες στο ψέμα, τώρα κατάλαβα πως ήμουν ένα δέμα, φεύγω, τώρα φεύγω.http://www.paraskhnio.gr/wp-content/uploads/2014/07/%CE%9A%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CE%B7.jpg
Υποκλίνομαι...Ο τίτλος της γνωστής ταινίας ταιριάζει κουτί στα Ελληνικά ΜΜΕ!Αλλά οι ατάκες της ταινίας είναι πολύ αληθινές για το σήμερα, άκου προσεκτικά και απόλαυσε...Καληνύχτα! :)http://www.youtube.com/watch?v=HlOaZGgeUeo
Το θέμα προφανώς δεν είναι η Καρχιλάκη. Το θέμα είναι ότι η ΥΕΝΕΔ του Σαμαρά λειτουργεί 10 φορές χειρότερα από την προβληματική ΕΡΤ. Κλείσαν την ΕΡΤ δήθεν για να φέρουν την αξιοκρατία και στην ΥΕΝΕΔ του Σαμαρά γίνεται το σιστριγκλο εδω και ένα χρόνο. Όταν λοιπόν κυρία Καρχιλάκη ανακατεύεσαι σε ένα τέτοιο άθλιο σκηνικό, μην μου γκρινιάζεις μετά και το κυριότερο να λείπουν οι μεγαλοστομίες περι ντροπών κτλ. η ΥΕΝΕΔ είναι μία αθλιότητα. Τέλος.
Με την Καρχιλάκη είμαι.Στην Ελλάδα είναι ντροπή να θέλεις να δουλέψεις και να αξίζεις τα ανώτερα κλιμάκια της ειδικότητας σου.Καλύτερα να είσαι συνδικαλιστής ή/και μέτριος.Θέλει πολύ εγκέφαλο να δει κανείς ότι ένας τέτοιος άνθρωπος είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ να υπάρχει σε ένα νέο οργανισμό για να δώσει μπούσουλα; Ποιος θα δώσει; Ο νεαρός από το δημοσιογραφικό εργαστήρι που δεν ξέρει να συντάξει μια πρόταση; (που έχει βρομίσει ο τόπος με τέτοιους, όπως παλιά ήταν η μόδα να γίνεις γραφίστας και παλαιότερα κομμώτρια όταν δεν είχες περάσει πουθενά - χωρίς να έχω κάτι με τα δυο επαγγέλματα, αλλά είναι γεγονός)Τον θες και αυτόν, αλλά κάτω από την εποπτεία και καθοδήγηση "Καρχιλάκιδων".Η φωτογραφικές νομοθεσίες είναι πράγματι παράνομες και τις εύχομαι να φτάσει και στο ΣτΕ και να βρει το δίκιο της.
Είναι διαφορετικό το να διαμαρτύρεσαι για μια απόφαση με βάση συγκεκριμένα κριτήρια και επιχειρήματα και άλλο το να το κάνεις βασισμένος σε γεγονότα και πράξεις που δεν ισχύουν. Το πρώτο είναι επίθεση (όπως λέει ο τίτλος του άρθρου), το δεύτερο είναι χυδαία λασπολογία. Ανεξάρτητα από το αν άξιζε την θέση η Καρχιλάκη (δεν είμαστε οι περισσότεροι σε θέση να κρίνουμε), έχει απόλυτο δίκιο να νιώθει απογοητευμένη και οργισμένη.
Εγώ θα ρωτήσω ένα πράγμα:Ποιο είναι το πρώτο όνομα που σας έρχεται όταν ακούτε την λέξη "πολεμικό ρεπορτάζ"?Εμένα πάντως Καρχιλάκη μου έρχεται
Εγώ πάλι θυμάμαι και το βερύκιο, αλλά για τον εντελώς αντίθετο λόγο: Εκείνη την επική στιγμή που υποτίθεται οτι έκανε ρεπτορτάζ στο Αφγανιστάν, ενώ στην πραγματικότητα ήταν στο πακιστάν
Η στάση της ΕΣΗΕΑ εδώ είναι τελείως λάθος. Απο την ομάδα αυτών των δημοσιογράφων που πήγαν στην ΝΕΡΙΤ , είναι η μόνη που πραγματικά αξίζει.Απο την άλλη η δήλωσή της αυτή είναι ατυχής. Αν δε θες να είσαι πολίτης αυτής της χώρας, πως θες να είσαι στη δημόσια TV;
Η Μαρία Καρχιλάκη είναι μια συνεπής δημοσιογράφος που θα δώσει κύρος στο τμήμα διεθνών ειδήσεων της ΝΕΡΙΤ.Αν μη τι άλλο θα είναι πολύ καλύτερη από κάποιες που βγαίνουν στα δελτία του κρατικού καναλιού και δεν μπορείς να τις ακούσεις(πχ Ανδριάνα Μαγγανιά)...Δεν ξέρω γιατί αποφάσισε να συνταξιοδοτηθεί τόσο νέα(προφανώς της το επέτρεψε ο ανεκδιήγητος νόμος που ισχύει),αλλά όντως είναι πολύ ύποπτη και γελοία και η στάση της ΕΣΗΕΑ και των υπουργών που επιχειρούν μέσω της τροπολογίας να την βγάλουν εκτός.
Το κακό ειναι οτι η Κυρια Καρχιλακη (μου είναι ιδαιτερα συμπαθής) "ανακάλυψε την Αμερική" και την κατήγγειλε οταν θίχτηκαν δικά της συμφέροντα. Όταν εμπαινε κόσμος βισματικα στην ερτ , όταν την έκλεισαν φωτογραφικά μεσα σε μια νύχτα με τα ΜΑΤ , όταν η ΕΣΗΕΑ διέγραφε συνάδελφους της , αυτη "κοίταζε την δουλειά της" .διορθώστε με εαν κάνω λάθος , αλλα δεν την ειχα ακουσει ξανα να αναφέρετε σε συνδικαλιστικα θεματα. Πηγή: www.lifo.gr
Αν μη τι αλλο, η ανοησια σας αποδοκιμαζεται απο ενα τεραστιο ποσοστο αρνητικων ψηφων. Πραγματικα, τι αλλο να πει κανεις στον αρχιερεα των ισοπεδωτικων, ρηχων και πυροβολημενων σχολιων!