Λεωφορείο του ΟΑΣΘ παρέσυρε και σκότωσε πεζό

Λεωφορείο του ΟΑΣΘ παρέσυρε και σκότωσε πεζό Facebook Twitter
5

Τραγικό θάνατο βρήκε χθες το βράδυ στην οδό Λαγκαδά ένας 70χρονος. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του thestival.gr, στις 22.00, ο άτυχος άνδρας παρασύρθηκε από αστικό λεωφορείο του ΟΑΣΘ ενώ κινούνταν πεζός. Το δυστύχημα σημειώθηκε στην οδό Λαγκαδά 122 στο ρεύμα κυκλοφορίας εξόδου από την Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες το λεωφορείο παρέσυρε και τραυμάτισε θανάσιμα τον 70χρονο, αλλά ο οδηγός δεν σταμάτησε και εγκατέλειψε το θύμα.

Στο σημείο έσπευσαν ασθενοφόρο και άνδρες της Τροχαίας. Ο ηλικιωμένος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο "Παπαγεωργίου", όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του, ενώ αστυνομικοί κάνουν έρευνα στα αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ για να εντοπίσουν τον οδηγό και το λεωφορείο που ενεπλάκησαν στο δυστύχημα.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Ζω στο UK και κάθε μέρα καταριέμαι αυτή τη χώρα επειδή πάνε με τόσο αηδιαστικά μικρές ταχύτητες και επειδή είναι τόσο προσεκτικοί στους δρόμους, τις διαβάσεις κτλ και επειδή το λεωφορείο για μία διαδρομή που θα κάνε 10 λεπτά στην Αθήνα(ή Θεσσαλονίκη υποθέτω) την κάνει εδώ το λιγότερο σε 30 λεπτά. Παρ' όλα αυτά διαβάζοντας τέτοιες μακάβριες ειδήσεις συχνά αναθεωρώ και σκέφτομαι ότι κάτι θα ξέρουν παραπάνω τελικά εδώ για να οδηγούν έτσι. Επίσης παρεμπιπτόντως μόλις διάβασα στην επίσημη ιστοσελίδα της εδώ Κυβέρνησης, σε ένα link που δίνει οδηγίες για τους επισκέπτες στην Ελλάδα, το εξής: "Road travelTake particular care when travelling by road. In 2012 there were 1,027 road deaths in Greece (source: DfT). This equates to 9.1 road deaths per 100,000 of population, compared to the UK average of 2.8 road deaths per 100,000 of population in 2012." (https://www.gov.uk/foreign-travel-advice/greece/safety-and-security) Άρα κάτι παραπάνω φαίνεται να ξέρουν...Όλα είναι θέμα νοοτροπίας και παιδείας τελικά... (και για να μην παρεξηγηθώ αναφέρομαι συγκεκριμένα στο θέμα της οδήγησης τώρα και όχι γενικά-διότι σε πολλά άλλα οι Έλληνες έχουμε μακράν καλύτερη παιδεία)
Ηταν θεμα χρόνου να συμβει και αυτό στη Θεσσαλονίκη... Τα λεωφορεία περνάνε με κόκκινο σαν τρένα, δεν σταματάνε σε προτεραιότητα κανενός, δεν ελαττώνουν ταχύτητα για τίποτε, διασχίζουν διαγώνια τους δρόμους αν θέλουν να στρίψουν, βγαίνουν από τις λωρίδες τους χωρίς καν να ελέγξουν αν ερχεται άλλο όχημα... Οι οδηγοί τελευταία την εχουν δει αρχοντες του δρόμου και όλα τα ανωτέρω ειναι προσωπικές εμπειρίες, είτε ωε πεζός, είτε ως επιβαίνων σε μηχανάκι είτε ως επιβάτης λεωφορείου..
Ορισμένες φορές λόγω του όγκου του οχήματος ενδέχεται να μην καταλάβει ο οδηγός τι παρασέρνει.Γι'αυτό λοιπόν το ενδεχόμενο μην στήσετε ακόμα την γκιλοτίνα.
Αδελφέ, το σενάριο που λες δεν παίζει είτε τον χτύπησε με χιλιόμετρα με την μούρη του οχήματος, είτε τον πήρε (έστω και μερικώς) από κάτω. Είναι αδύνατο λεωφορείο να χτύπησε κάτι με τόση μεγάλη μάζα όπως ένας άνθρωπος και να μην το κατάλαβε από το τράνταγμα ή πόσο μάλλον από τον θόρυβο. Ο δρόμος επίσης που έγινε το ατύχημα, δεν έχει νεκρά σημεία ή στροφές, είναι μια ευθεία. Εύχομαι να τον βρούν και να του κόψουν τον πισινό.