Όπως ήταν αναμενόμενο η νοτιοκορεατική Samsung απάντησε στην 'προκλητική' ατάκα της Apple "bigger than bigger" (μεγαλύτερο απ' τα μεγαλύτερα) που συνόδευε το λανσάρισμα της νέας σειράς iPhone, που αύξησαν το μέγεθος της οθόνης τους, με μια νέα σκωπτική καμπάνια εναντίον του πάγιου ανταγωνιστή της.
Έτσι στην νέα καμπάνια της στο Twitter για το phablet της Galaxy Note 4, που συνοδεύεται από το hashtag #morethanbig, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ της Samsung χρησιμοποιούν τα λόγια του ιδρυτή της Apple, Steve Jobs, εναντίον της με την παρακάτω ανάρτηση:
Big improvements and innovation come with change - even they thought so. #MoreThanBig http://t.co/MN89YMdFMn pic.twitter.com/wubl1QhSEJ
— Samsung Mobile PH (@SamsungMobilePH) September 9, 2014
Παράλληλα στο τηλεοπτικό σπότ για το Galaxy Note 4, με την θεόρατη οθόνη των 5,7 ιντσών (το iPhone 6 Plus, έχει οθόνη 5,5 ιντσών), που κυκλοφόρησε μια μέρα μετά την ανακοίνωση της Apple, η Samsung στρεφεται χωρίς περιστροφές κατά της Apple, κατηγορώντας την ότι την αντιγράφει.
Πάντως, σε πρόσφατη συνέντευξή του (που μπορείτε να την παρακολουθήσετε εδώ), ο Tim Cook, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Apple, δήλωσε ότι η εταιρεία του θα μπορούσε να έχει κυκλοφορήσει ένα τηλέφωνο με μεγάλη οθόνη "...χρόνια πριν" αλλά περίμενε έως ότου "ωριμάσει" η τεχνολογία που θα υποστηρίζει συσκευές με μεγάλο μέγεθος οθόνης.
Τέλος, παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε μια σειρά από διαφημιστικά ιντερνετικά σποτάκια της Samsung που κυκλοφόρησαν αμέσως μετά την ανακοίνωση των νέων συσκευών της Apple, όπου η νοτιοκορεατική εταιρεία χρησιμοποιεί την ατάκα "It doesn't take a genious" ("δεν χρειάζεται να είσαι ιδιοφυία") για να αποδείξει ότι η Apple βρίσκεται πίσω της σε θέμα τεχνολογικής καινοτομίας.
A "Samsung making fun of Apple" commercial followed by the "Microsoft making fun of Apple" commercial means Apple is doing something right.
— Adam Berberich (@adamberberich) September 14, 2014