Η δούκισσα της Άλμπα δεν άφησε τίποτα στο σύζυγο

Η δούκισσα της Άλμπα δεν άφησε τίποτα στο σύζυγο Facebook Twitter
6

Τίποτα δεν άφησε στον τελευταίο σύζυγό της η δούκισσα της Άλμπα που πέθανε σε ηλικία 88 ετών. Η περιουσία της δούκισσας αγγίζει τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια και θα μοιραστεί στα έξι παιδιά της και στα εγγόνια της.

Ο σύζυγος της-χήρος πλέον- ο οποίος είναι 27 χρόνια μικρότερος της και δημόσιος υπάλληλος, είχε δηλώσει ότι ενδιαφερόταν μόνο για την ίδια και όχι για τα χρήματά της.

Η ίδια η δούκισσα είχε πει, σύμφωνα με την Daily Mail, ότι ο Αλφόνσο είχε υπογράψει συμφωνητικό πως δεν θέλει τίποτα, αφού τα παιδιά της έφερναν αντιρρήσεις για τον γάμο.

Στην κατοχή της, εκτός από τεράστιες εκτάσεις γης και παλάτια στην Ισπανία, είναι 50.000 κομμάτια έργα τέχνης, 18.000 σπάνια βιβλία. Πάντως δεν μπορούν να πουληθούν όλα αφού θεωρούνται στοιχεία της ισπανικής πολιτιστικής κληρονομιάς.

Πολιτισμός
6

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM