Το Χριστουγεννιάτικο σποτάκι της εταιρείας ρούχων Nasty Pig έπαιξε τέσσερις φορές στην καλωδιακή τηλεόραση της Time Warner προτού τελικά αποσυρθεί ως ακατάλληλο. Σύμφωνα με τις δεκάδες gay friendly ιστοσελίδες που καταγγέλουν την απόφαση της εταιρείας και το Gawker, το σποτάκι αποσύρθηκε έπειτα από τηλεφωνήματα τηλεθεατών που παραπονέθηκαν για το προκλητικό περιεχόμενο.
H υπεύθυνη της εταιρείας επικοινωνίας που είχε κλείσει την συμφωνία για τις προβολές του, ενημερώθηκε για την εξέλιξη με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το αρμόδιο τμήμα πωλήσεων της Τime Warner. Στο μήνυμα αναφερόταν απλά πως η διαφήμιση δεν θα ξαναπροβάλλονταν στο πρόγραμμα, μια και κρίθηκε πως ήταν πολύ προκλητικό. Επιπλέον αναφέρθηκε πως υπήρξαν παράπονα τηλεθεατών, χωρίς ωστόσο να διευκρινιστεί το πόσα ήταν αυτά.
Σημειώνεται πως η εταιρεία Nasty Pig είχε και στο παρελθόν συνεργασία με την Time Warner, με σποτάκι που έπαιζε όλο τον Νοέμβριο, χωρίς να δημιουργηθεί ζήτημα. Ο David Lauters της εταιρείας Nasty Pig αναφέρει πως όταν το καινούργιο διαφημιστικό δόθηκε στην Time πριν από περίπου ένα μήνα, οι υπεύθυνοι προγράμματος ζήτησαν να γίνει editing προκειμένου να πάρει το πράσινο φως. Η εταιρεία αρνήθηκε και τους διεμήνυσε πως δεν θα προχωρούσε στην συνεργασία και τότε η Time Warner Cable δέχτηκε να το προβάλει και να κλείσει συμβόλαιο. "Το διαφημιστικό θα συμπεριλαμβάνονταν σε συγκεκριμένες ζώνες και ώρες που δεν θα υπήρχε πρόβλημα" αναφέρει η ομάδα της Nasty Pig η οποία αφήνει να εννοηθεί πως το το σποτάκι της έπεσε θύμα ομοφοβίας. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, δεν παρουσιάζει μεγάλες διαφορές από δεκάδες διαφημίσεις προφυλακτικών, εσωρούχων ή υπηρεσιών που προβάλλονται κανονικά από την Time Warner, αλλά ενόχλησε επειδή χωρίς να δείχνει γυμνό ή άσεμνες πράξεις παρουσιάζει τον gay ερωτισμό όπως θα έκανε για παράδειγμα μια διαφήμιση της Victoria's Secret.
Τελικά η Warner ανακοίνωσε πως λυπάται πολύ που αναγκάστηκε να το αποσύρει το σποτάκι, αλλά ήταν εκτός των προδιαγραφών που απαιτεί. Παράλληλα δεσμεύτηκε πως θα βρει τρόπο να συνεργαστεί εκ νέου με την εταιρεία εσωρούχων και να διορθώσει το λάθος.
Το επίμαχο NSFW σποτάκι: