ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Για τους δειλούς που βρίζουν σήμερα τον Κουμανταρέα

Για τους δειλούς που βρίζουν σήμερα τον Κουμανταρέα Facebook Twitter
19

Το 1970, μεσούσης της Χούντας, κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις "Κέδρος" ένας τόμος με 18 αντιστασιακά κείμενα ισάριθμων Ελλήνων διανοουμένων. Το ρίσκο ήταν μεγάλο. Μπορούσες να βρεθείς αυθημερόν στα κρατητήρια του ΕΑΤ/ΕΣΑ και να φτύσεις το γάλα της μάνας σου.

Ο Μένης Κουμανταρέας ήταν ένας από τους 18.

Πολύ αμφιβάλλω εάν οι συγγραφείς και οι συγγράφοντες της σήμερον θα έδειχναν το ίδιο θάρρος.

(απο το facebook του Χρήστου Χωμενίδη)

 

 

Αρχείο
19

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

16 σχόλια
Κάτι ακόμα! (Ξεχάστηκα η φεμινίστρια, συγχωρέστε με)Μη με κακολογήσετε πολύ. Πείτε κι ένα ευχαριστώ που το κατεβατό μου ρίχνει νερό στο μύλο της αυτοεκπληρούμενης προφητείας σας.
Κάθε εποχή χρειάζεται άλλου είδους τόλμη.Και η σημερινή πράξη του Μένη Κουμανταρέα είναι πέρα ως πέρα τολμηρή! Γι'αυτό και αξιέπαινη! Δεν του "ξέφυγε" τίποτα και δεν οφείλει να ανακαλέσει τίποτα! Απλώς είπε μια αλήθεια που αγγίζει το μεγαλύτερο σεξουαλικό ταμπού της υποκριτικής κοινωνίας μας: τον "βιασμό"!Το να πεις το 2012 ότι ο βιασμός μπορεί να υποκρύπτει μια ερεθιστική πλευρά φαντασίωσης είναι σαν να έλεγες το 1950 ότι τα κορίτσια μπορούν να γνωρίζουν το σεξ πριν από τον γάμοή ότι κάποιοι έλκονται φυσιολογικά από ανθρώπους του φύλου τους.ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ θα είχαν πέσει να κατασπαράξουν τον όποιο Κουμανταρέα που θα έλεγε τέτοια, ΚΑΛΗ ΩΡΑ!Κατά τα άλλα η πιο κοινότοπη ελληνική προστακτική προς κάθε επιβήτορα παραμένει το "σκίσε με"!ΠΟΣΗ, ΜΑ ΠΟΣΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΡΥΒΕΙ Η ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!
άλλο να λες "σκίσε με" στο φιλο σου ή σε αυτόν που έχεις διαλέξει εσύ να σε "σκίσει" και άλλο να στο κάνει ο κάθε ανώμαλος με το έτσι θέλω. Μη μπερδευόμαστε
Είσαι βαθειά νυχτωμένη, Κλειώ! Με το "σκίσε με" βγάζεις στη φόρα τη φαντασίωσή σου που θέλει τον φίλο σου να παίρνει τη θέση του τέρατος που θα σε σκίσει. Αλλιώς τι το λες αφού εκείνος επανειλημμένα έχει αποδείξει ότι δεν μπορεί να σου κάνει κακό;Και ο Κουμανταρέας δεν μίλησε για "τον κάθε ανώμαλο"...
Κύριε Ευφρόσυνε,Θα τα πω μία φορά και κατά πάσα πιθανότητα δε θα επιστρέψω. Θα αναγνωρίσετε κι εσείς ότι δεν έχει νόημα. Ούτως ή άλλως, απαντώ σε εσάς για να ακούσουν οι άλλοι (θα πρέπει να διαβάσουν και τα υπόλοιπα post σας για να καταλάβουν). Εσείς δεν είστε ανοιχτός στο να καταλάβετε – εξ ου και η καταχρηστική προσφυγή στην ετικέτα της «φεμινίστριας» σε όποια γυναίκα διατυπώσει τη διαφωνία της με ό,τι έχετε πει συνολικά επί του θέματος. Δεν ισχυρίζεστε ότι ο βιασμός "μπορεί" να υποκρύπτει μια ερεθιστική πλευρά φαντασίωσης. Είστε βέβαιος. Απόδειξη; Κατ'αρχάς, βάζετε τη λέξη σε εισαγωγικά. Δεν υπάρχει βιασμός, κατά τη γνώμη σας. Δεύτερον, είστε τόσο σίγουρος ώστε δεν δέχεστε καν ότι μία γυναίκα μπορεί να μην έχει την εν λόγω φαντασίωση. Στην πραγματικότητα, προβάλλετε πάνω στις γυναίκες τη δική ΣΑΣ φαντασίωση ότι γουστάρουν να βιαστούν. Με δεδομένο ότι έχετε μπερδέψει το role playing με την πραγματικότητα, αν επιχειρήσετε να βιάσετε (προφανής η επιθυμία, εξ ου και η επίμονη προσπάθεια να την νομιμοποιήσετε – θα επανέλθω), θα ακούσετε «όχι» και θα το ερμηνεύσετε με τη λογική του «γουστάρει να το παίζει ότι αντιστέκεται». Εσείς ο ίδιος δεν επιτρέπετε στις γυναίκες να πουν όχι και να εννοούν όχι. Έχετε ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ τι θέλουν οι γυναίκες, και σε περίπτωση που αρνηθούν ότι θέλουν αυτό που ΕΣΕΙΣ λέτε ότι θέλουν, θα τις πείτε φεμινίστριες και θα ξεμπερδέψετε. Δε συζητάτε με τις γυναίκες τις φαντασιώσεις τους – τους τις ανακοινώνετε, και αν δεν τις αναγνωρίζουν είναι επειδή ο φεμινισμός, αντί να χειραφετήσει τις γυναίκες (βλ. να τους ανοίξει τα αυτιά και το μυαλό στον παντογνώστη άντρα που τους λέει τι θέλουν), τις έκανε υστερικές και τις αποσεξουαλικοποίησε. Ας εξετάσουμε την πηγή της σιγουριάς σας. Μιας και είστε τόσο σίγουρος – χωρίς το έχετε καν συζητήσει μαζί μου – όχι μόνο για το τι φαντασιώνομαι εγώ, αλλά και για την επιθυμία μου να ζήσω ακριβώς τη φαντασίωσή μου (ή μάλλον, σας) στην πραγματικότητα (!), θα μου επιτρέψετε της φεμινίστριας να συναγάγω κι εγώ μερικά συμπεράσματα για εσάς. Τουλάχιστον τα δικά μου θα είναι βασισμένα και στα λόγια σας, εκτός από τις προβολές μου. Εσείς προλάβατε να μιλήσετε πριν διαμορφώσω άποψη για το τι θέλετε. «Η μαμά κι εγώ είμαστε ένα». Η μαμά σας ήταν αποπλανητική, όπως θα έλεγε ο καθόλου φεμινιστής Φρόυντ. Σας έδωσε υπερβολικές σεξουαλικές υποσχέσεις, τις οποίες φυσικά δεν τήρησε (η αιμομιξία είναι κι αυτή ταμπού). Ξέρατε, όμως, (όπως ασυνείδητα ξέρει κάθε παιδί) ότι δεν μπορούσατε να εκδηλώσετε την σεξουαλική επιθυμία που νιώσατε απέναντι στη μαμά σας (επιθυμία που εκείνη ασυνείδητα καλλιέργησε αντί να αποθαρρύνει), διότι η μαμά θα σας τιμωρούσε (για να μην πούμε για τον μπαμπά). Εκτός από την άνομη επιθυμία, είχατε να διαχειριστείτε και τις ενοχές και τον φόβο της τιμωρίας για μια επιθυμία που η μαμά είχε το δικαίωμα να εκτονώνει εν μέρει χωρίς να τιμωρείται. Το αποτέλεσμα είναι η αμφιθυμία απέναντι στη μαμά. Αυτό που οι φεμινίστριες αποκαλούν «σύνδρομο Madonna/whore». «Όπως και η μαμά, έτσι και οι υπόλοιπες γυναίκες θέλουν, αλλά δεν το ομολογούν.» Πώς θα το λύσουμε; Απλό, που λέει ο λόγος. Δε θα παραδεχθούμε ποτέ στον εαυτό μας ότι η μαμά έκανε λάθος – και μάλιστα λάθος σεξουαλικής φύσεως απέναντι σε εμάς, στο παιδί της. Και φυσικά δεν έχουμε και κανένα πρόβλημα εμείς! Άρα; Θα αντιμετωπίζουμε τη μαμά σαν Παναγία και οι υπόλοιπες γυναίκες θα είναι (κρυφο)πόρνες. Άλλωστε, το αποδεικνύουν και οι τσόντες – στις οποίες καταφύγαμε όταν μας απογοήτευσε (ματαίωσε τις επιθυμίες μας ως άνομες) η φεμινιστική κοινωνία και όπου ύστερα από εβδομάδες ή και μήνες βίαιου πόθου και σαζομαζοχιστικών αυνανισμών, η 40άρα του 3ου στριμώχνεται στο ασανσέρ από τον αγροίκο ένοικο του 6ου, όπως φαντασιωνόταν και άρα όπως ήθελε να της συμβεί. (Μια μικρή και ασήμαντη λεπτομέρεια: ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης της φαντασίωσης της σαραντάρας είστε εσείς, και όχι η σαραντάρα. Άλλωστε, θα θέλατε να είστε και ο πρωταγωνιστής.) Η προβληματική βίωση του οιδιποδείου έχει σαν αποτέλεσμα να μην μπορείτε να φτιαχτείτε ΜΕ συναίνεση. Για να λειτουργήσετε σεξουαλικά, χρειάζεστε μη συναίνεση, γιατί πρέπει να τιμωρηθεί η μαμά. Επειδή όμως η κακούργα η κοινωνία είναι πολύ φεμινιστική, έπρεπε να καταφύγετε στις τσόντες και να τις χρησιμοποιήσετε – προς διατήρηση του ζωτικού σας ψεύδους ότι εσείς είστε καλά και πρόβλημα έχουν οι γυναίκες - ως απόδειξη του θεμιτού της επιθυμίας σας να βιάσετε. «Να, στις τσόντες, που καθρεφτίζουν πραγματικές φαντασιώσεις γυναικών ΚΑΙ πραγματικές καταστάσεις υλοποίησης αυτών των φαντασιώσεων, οι γυναίκες γουστάρουν. Και τα sex shops πουλούν μαστίγια. Και οι γυναίκες είναι γνωστό ότι φωνάζουν “σκίσε με” στον π**τσαρά τους.» Το ότι ανακοινώνουμε στις γυναίκες τις επιθυμίες τους, ενώ ταυτόχρονα θεωρούμε την κοινωνία φεμινιστική, είναι άλλη μία απόδειξη της προβληματικής σχέσης με τη μαμά και του μισογυνισμού που προέκυψε από αυτήν – «πολύ μιλήσατε, φτάνει με τον φεμινισμό». Ο μισογυνισμός είναι πρόδηλος και στην άποψη σας ότι «βιάζονται και οι άνδρες καθημερινά από τις γυναίκες. Γι’ αυτό ποιος θα μιλήσει;» Κάποιος που, ως άντρας, δεν φοβήθηκε ποτέ ότι θα βιαστεί κυριολεκτικά και έχει την πολυτέλεια να χρησιμοποιεί τη λέξη μεταφορικά.Όλα αυτά είναι ανοησίες μιας φεμινίστριας. Μόνο ένα πρόβλημα υπάρχει. Εγώ δεν έχω κανένα ψυχολογικό συμφέρον να σας φέρνω αντίρρηση. Όλοι οι άνθρωποι θέλουν να ικανοποιηθούν σεξουαλικά, κι εμένα – σύμφωνα με τα λεγόμενα σας – δε με βλάπτει ο βιασμός γιατί δεν υπάρχει πραγματικός βιασμός. Θα το απολάμβανα. Αντίρρηση, επομένως, γιατί σας φέρνω; Το ίντερνετ μού επιτρέπει να συμφωνήσω σιωπηρά μαζί σας, δεν κάνουμε διάλογο face-to-face για να «πρέπει» να πάρω θέση. Γιατί δεν σιωπώ; Γιατί με χάλασε τόσο πολύ ο φεμινισμός που προτιμώ την επιβεβαίωση της θεωρίας από τη σεξουαλική μου ικανοποίηση; Μην το πείτε παραέξω. Πρέπει να μην έχετε ικανοποιήσει γυναίκα για να πιστεύετε ότι προτιμά τη θεωρία από τον οργασμό! Το «σκίσε με, π**τσαρά μου» είναι σίγουρο ότι εσείς προσωπικά το έχετε ακούσει μόνο ταυτιζόμενος με τον π**τσαρά της τσόντας, όχι στην πραγματικότητα.Για εσάς, από την άλλη, είναι εμφανή τα ψυχολογικά οφέλη της άποψης που υποστηρίζετε. Βγάζουν μάτι, ένα πράμα. Αποδώστε χαρακτηρισμούς, κάντε το χρησιμοποιώντας μεγάλες λέξεις και πολύπλοκες έννοιες, πείτε ότι έκανα εγώ αυτό για το οποίο σας κατηγορώ κ.ο.κ. Οι αμυντικοί μηχανισμοί είναι μεγάλη υπόθεση στον άνθρωπο. Το ποιος τους επιστράτευσε σ’αυτήν την περίπτωση, ε…δεν θέλει φιλοσοφία. Ούτε φεμινισμό. Αρκούσε λίγος (και πάλι, καθόλου φεμινιστής) Φρόυντ. ΥΓ: Αρνηθείτε και το οιδιπόδειο, παρότι είστε η ζωντανή απόδειξή του. Άλλωστε, σίγουρα δεν θα σας πειράξει καθόλου να σας βρίσει κάποιος κάνοντας αναφορές στη μαμά σας και στο τι έκανε με το αιδοίο της κάποιος π**τσαράς. Θα του απαντήσετε με το φλέγμα και την ψυχραιμία που θα απάντησετε σε εμένα, με την ηρεμία που σας εξασφαλίζει το ίντερνετ. Σίγουρα. ΥΓ1: Θα σας μιλούσα και για εκείνες τις φαντασιώσεις μου που περικλείουν βιασμό, αλλά δεν θέλετε. Προτιμάτε να σκηνοθετείτε τις φαντασιώσεις μου εσείς. Ο Θεός να με φυλάξει, μην τυχόν και με πετύχετε πουθενά (μην είστε ο αγροίκος ένοικος του 6ου στην πολυκατοικία μου - ο ανθρωπότυπος, και ουχί άνθρωπος, της τσόντας με τον οποίο ταυτιστήκατε) και μου τις υλοποιήσετε κιόλας! Εγώ δεν είμαι σαραντάρα, αλλά μη σας απασχολήσει, δική σας είναι η φαντασίωση ότι εγώ φαντασιώθηκα εσάς να με βιάζετε – ό,τι θέλετε την κάνετε κι αυτήν κι εμένα.ΥΓ2: Be careful what you wish. Νομίζω σας συμφέρει η σιωπή εν προκειμένω. Αν δεν υπάρχει βιασμός, δεν υπάρχει ούτε θύμα ούτε βιαστής. Αν πετύχετε τη διάδοση της άποψής σας ότι δεν υπάρχει βιασμός, μετά πώς θα φτιάχνονται οι γυναίκες, για τη σεξουαλική απελευθέρωση των οποίων νοιάζεστε τόσο πολύ; Και πώς θα φτιάχνεστε κι εσείς; Ούτε στην τσόντα δε θα λένε πια στους «βιαστές» τους «σκίσε με, π**τσαρά μου». Ούτε εκεί δεν θα το ακούτε.
Συμφωνώ απόλυτα.Αλλά μα διόρθωση:Τα '18 Κείμενα' τελικά ήταν 19 διότι τελικά στη θέση του Ταχτσή «"προτιμήθηκαν συγγραφείς λιγότερο γνωστοί αλλά -κυρίως αυτό- κοινωνικά λιγότερο επιλήψιμοι» όπως λέει ο Κουμανταρέας στην αυτοβιογραφία του.
Σύμφωνα με τον κυρ Μένη όσες τις βιάσαν στα κρατητήρια το φχαριστιόταν κιόλας ενώ αυτός ο θαρραλέος αγωνιζόταν εγγράφως. Όρσε κυρ Χρήστο και σενα. Το μόνο θετικό είναι που καρφώνονται από μόνοι τους και θα είμαστε και πιο προσεκτικοί που δίνουμε τα χρήματά μας την επόμενη φορά στο βιβλιοπωλείο.
Στον Μένη Κουμανταρέα που διακινδύνευσε με το γραπτό του να έχει μία εγκάρδια γνωριμία με τον Θεοφιλογιαννάκο θα έλεγα βγάζοντας το καπέλο 'είσαι πολύ μάγκας φίλε και δεν ξέρω αν θα έκανα το ίδιο στην θέση σου'. Στον Μένη Κουμανταρέα που έκανε το γνωστό σχόλιο έχω να πω 'τι μ...κία πέταξες ρε'. Πριν λίγες μέρες έδιναν και έπαιρναν τα σχόλια στο Lifo για κάποιους αγωνιστές του Πολυτεχνείου που λόγω μίας πράξης αντίστασης το 1973 έφαγαν το καταπέτασμα την περίοδο 1974-2009. Και τώρα επειδή ειπώθηκε το αυτονόητο, ότι δηλαδή ο Κουμανταρέας αμόλησε κοτσάνα, έρχεται ο άλλος και σου κολλάει στη μούρη μία αντιστασιακή περγαμηνή για να σωπάσεις. Δηλαδή το βιολί, βιολάκι. Ε, όχι ρε παιδιά! Καιρός να συνειδητοποιήσουμε στην Ελλάδα ότι όσο ζεις κρίνεσαι. Οι ιερές αγελάδες είναι για την Ινδία. Μόνο...
Έχω πραγματικά θυμώσει με το Χωμενίδη. Πόσο λαϊκισμό χωράει αυτή η χώρα πιά; Μας λέει δηλαδή ότι ο Μένης καθαγιάστηκε οριστικά και για πάντα ή ότι οι άνθρωποι δεν κρίνονται καθημερινά από τις πράξεις τους; Πόσο ασυνάρτητος είναι κάποιος που δικαιολογεί χυδαία αστεία για βασανισμό ανθρώπου (μάλλον η γυναίκα δε συγκαταλέγεται) με επιχείρημα τη χούντα πριν από 40 χρόνια!! Ο τέμπορα ο μόρες
Παιδιά μην το τραβάμε από τα μαλλιά, ήταν απαράδεκτος. Εντωμεταξύ δεν έχω καταλάβει ακριβώς τη λογική: αν ανήκω σε κάποια παράταξη ή ιδολογία γενικότερα, πρέπει να μη θίγομαι από άσχημα σχόλια όταν προέρχονται από κάποιον της ίδιας με μένα παράταξης;.. Ακούγεται λίγο στενόμυαλη άποψη, ειδικά από ανθρώπους του "πνεύματος".
Η ελληνική νοοτροπία του άπαξ και κάνεις κάτι καλό κάποια στιγμή είναι αρκετό για μια ζωή. Αγωνίστηκες στη χούντα? Είσαι δια βίου αγωνιστης δε χρειάζεται να το αποδείξεις ξανά. Πέρασες στο πανεπιστήμιο? Εισαι δια βίου υπερεπιστήμονας δε χρειάζεται να το αποδείξεις ξανά. Η εξέλιξη ούτε που περνάει απ το μυαλό ορισμένων.Αντί το καλό να είναι εφαλτήριο για κάτι καλυτερο γίνεται ο ίδιος τους ο βάλτος.
ακόμα μία μέρα με εποικοδομητικά σχόλια και δηλώσεις από τα οποία θα φτάσουμε, χωρίς αμφιβολία, σε ολοκαίνουργιες θεωρίες για τους λόγους που "φτάσαμε ως εδώ", θα σκάσει μύτη Στάλιν και Χίτλερ για να μας διδάξουν μαθήματα από το παρελθόν, θα συνδεθούν σχόλια Out-of-context διανοουμένων με την πνευματική και οικονομική κατάρευση του τόπου και αν είμαστε τυχεροί, θα σκάσει μύτη και κανας ορίτζιναλ ρατσιστής ή ακόμα καλύτερα βιαστής να βγάλουμε το άχτι μας παρασκευιάτικα.
Αντίσταση στη Χούντα, δυστυχώς, δεν σημαίνει αυτομάτως αντίσταση και σε κάθε μορφή κοινωνικού ρατσισμού και ανελευθερίας. Διότι η κοινωνική χούντα τέτοιου είδους αντιλήψεων είναι πιο βαθιά ριζωμένη και πιο επικίνδυνη. Και σε αυτή τη χώρα, όπως και σε πολλές άλλες, βρισκόμαστε ακόμα πολύ μακριά από την ουσιαστική αναγνώριση της ισοτιμίας της γυναίκας. Και αν νομικά έχει κατακτηθεί, μένουν πολλές περιοχές ακόμα όπου φαντάζει άπιαστη προσδοκία. Το να λες "μπορεί και να το ήθελε", δίνει άλλοθι στον βιαστή και επιπλέον καλλιεργεί περαιτέρω τα αισθήματα ντροπής και ενοχής που νιώθει το θύμα του. Το να λες "μπορεί και να το ήθελε", είναι αντίστοιχο με το να ρωτάς την κακοποιημένη γυναίκα "γιατί σε χτύπησε;". Αυτομάτως δημιουργείς δικαιολογίες για την πράξη του θύτη.
Αλλα αντί άλλων Χωμενίδη.Από τα -σπάνια- άστοχά σου. Πόσο μου τη σπάει που αναζητούνται σχεδόν πάντα ελαφρυντικά για την αριστερόστροφη ή "διαννοούμενη" καφρίλα...
χωμενίδης και αριστερή λογική //πρώτα η αντίσταση στη χούντα και μετά η αντίσταση απέναντι στο βιαστή .ούστ ανύπαρκτοι στο παγκόσμιο σύμπαν και κοκοράκια στην ξεφτιλισμένη αυτή χώρα