Το video, κόστισε μαζί με το γεύμα που παρατέθηκε μετά σε εστιατόριο του Λονδίνου, περίπου 75 χιλιάδες, όπως αναρτήθηκε στο «Διαύγεια» και το συγκυβερνητικό κόμμα σημειώνει ότι τα ποσά αυτά δεν ανταποκρίνονται στην ελληνική πραγματικότητα.
«Επιπροσθέτως, ο τρόπος που δαπανήθηκαν δεν είναι ο βέλτιστος, καθώς είναι εξαιρετικά αμφίβολος ο αντίκτυπος που μπορεί να έχει μία εκδήλωση flash mob σε βάθος χρόνου, δεδομένου ότι ανεξαρτήτως της αναπαραγωγής του δρώμενου, η δυναμική του κεντρικού μηνύματος ενός τέτοιου γεγονότος περιορίζεται στο χρονικό και τοπικό σημείο εκτέλεσής του. Παράλληλα, η αναφορά σε οποιοδήποτε στοιχείο που μπορεί να παραπέμπει στην Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, είναι εξαιρετικά περιορισμένη», υποστηρίζεται στην ερώτηση.
Απευθύνονται οι εξής ερωτήσεις προς την αρμόδια υπουργό κ. Κεφαλογιάννη που είχε και την έμπνευση αλλά που έδωσε και το παρόν στο γύρισμα:
1. Με ποιο σκεπτικό προέβη στην πραγματοποίηση μιας τέτοιας, αμφιβόλου αποτελέσματος, παραγωγής;
2. Με ποιο σκεπτικό έγιναν αυτές οι δαπανηρές επιλογές, τόσο σε σχέση με το περιεχόμενο της εκδήλωσης, όσο και με την τοποθεσία της δεξίωσης;
3. Διενεργήθηκε σχετικός διαγωνισμός και αν ναι, με ποιους όρους και με ποια κριτήρια έγινε η συγκεκριμένη επιλογή;
σχόλια