Οι Έλληνες δημιουργοί του Quizdom στο Lifo.gr

Οι Έλληνες δημιουργοί του Quizdom στο Lifo.gr Facebook Twitter
Πρωταρχική σκέψη για την υλοποίηση του, πέρα από την αγάπη μας για τα παιχνίδια γνώσεων, ήταν το γεγονός πως απουσίαζε από την ελληνική αγορά μια εφαρμογή που να δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να μετρήσουν τις γνώσεις τους παίζοντας με φίλους...
6
Οι Έλληνες δημιουργοί του Quizdom στο Lifo.gr Facebook Twitter
Βάσει στατιστικών, οι 4 κατηγορίες που εξαρχής επιλέγουν περισσότερο οι χρήστες (με σειρά προτίμησης) είναι: Λέξεις, Φαγητό, Σώμα και Υγεία & Celebrities.

Μου απομένουν 8 δευτερόλεπτα για να αποφασίσω τι είναι η «Wollemia Nobilis». Αποκλείω το «αθλήτρια στίβου» και «γονίδιο» και είμαι ανάμεσα στο «φυτό» και τη «μεταδοτική ασθένεια». Μία ακόμα μάχη στην αρένα του Quizdom θα κριθεί στην τελευταία ερώτηση. Επιλέγω τη «μεταδοτική ασθένεια». Ο Παντελής Μαυρομμάτης και ο Τριαντάφυλλος Ξυλούρης, δημιουργοί του δημοφιλούς παιχνιδιού, χαμογελούν στον απέναντι καναπέ. Η «Wollemia Nobilis» είναι φυτό!

«Η ιδέα ήρθε μες στη... βαλίτσα του Τριαντάφυλλου όταν επέστρεψε στην Ελλάδα από τη Γερμανία. Πρωταρχική σκέψη για την υλοποίηση του, πέρα από την αγάπη μας για τα παιχνίδια γνώσεων, ήταν το γεγονός πως απουσίαζε από την ελληνική αγορά μια εφαρμογή που να δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να μετρήσουν τις γνώσεις τους παίζοντας με φίλους. Όσο για την κοινή μας συνάντηση, αυτή προέκυψε μέσω κοινών φίλων. Πολύ γρήγορα είδαμε πως «τα βρίσκουμε» και κάπου εκεί ξεκίνησε και η επαγγελματική συνεργασία, που εκτός των δυο μας περιλαμβάνει και άλλα άτομα που από την αρχή μας βοηθούν σε πολλά σημεία, όπως στο κομμάτι του development, του customer support, στις ερωτήσεις κ.λ.π.», αναφέρει ο Παντελής και μας περιγράφει το «παιδί» τους.

Υπάρχουν πολλές καλές ελληνικές εφαρμογές στην κατηγορία των παιχνιδιών γνώσεων, ωστόσο το Quizdom είναι η πρώτη στην οποία ο χρήστης μπορεί να παίξει online αντίπαλος με φίλους.


«Το Quizdom είναι ένα παιχνίδι με ερωτήσεις γνώσεων για smartphones και tablets στο οποίο μπορείς να παίζεις online, αντίπαλος με φίλους και άλλους χρήστες ανά την Ελλάδα και τον κόσμο. Αποτελείται από 16 κατηγορίες ερωτήσεων για... όλα τα γούστα, από Πολιτική και Αθλητικά έως Μουσική και Celebrities. Σε κάθε αναμέτρηση, οι αντίπαλοι επιλέγουν από 2 κατηγορίες ο καθένας και καλούνται να απαντήσουν εναλλάξ στις ίδιες 16 ερωτήσεις (4 ανά γύρο-κατηγορία). Νικητής ανακηρύσσεται εκείνος που απάντησε σωστά στις περισσότερες και σε περίπτωση ισοπαλίας ο πιο γρήγορος.

Οι Έλληνες δημιουργοί του Quizdom στο Lifo.gr Facebook Twitter
Bοήθησε αρκετά και το word of mouth, καθώς όταν κάποιος «κολλούσε» με το παιχνίδι το διέδιδε στους φίλους του και κατά κάποιο τρόπο μας έκανε –ακούσια- διαφήμιση...


Υπάρχουν πολλές καλές ελληνικές εφαρμογές στην κατηγορία των παιχνιδιών γνώσεων, ωστόσο το Quizdom είναι η πρώτη στην οποία ο χρήστης μπορεί να παίξει online αντίπαλος με φίλους. Γι' αυτό χρησιμοποιήσαμε τον όρο "social quiz", γιατί ο παίκτης δεν διασκεδάζει μόνος του απαντώντας σε ερωτήσεις με τον υπολογιστή, αλλά συναναστρέφεται ηλεκτρονικά με άλλους χρήστες. Παράλληλα, η λειτουργία του chat χρησιμοποιείται σε πολύ μεγάλο βαθμό και από το feedback που λαμβάνουμε έχουν αναπτυχθεί αρκετές φιλίες και... φλερτ μεταξύ των παικτών.

Αυτή η διάδραση είναι ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματα του παιχνιδιού και σίγουρα μας έδωσε τεράστια ώθηση. Θα ήταν τελείως διαφορετική η τύχη του αν υπήρχε μόνο η δυνατότητα αναμέτρησης με το υπολογιστικό σύστημα. Ο (καλώς εννοούμενος) ανταγωνισμός άλλωστε είναι κάτι που αρέσει πολύ στους χρήστες και τους παρακινεί να παίξουν και άλλα παιχνίδια. Επιπλέον, βοήθησε αρκετά και το word of mouth, καθώς όταν κάποιος «κολλούσε» με το παιχνίδι το διέδιδε στους φίλους του και κατά κάποιο τρόπο μας έκανε –ακούσια- διαφήμιση.

Αναφορικά με το όνομα, είχαμε επιλέξει 2-3 εναλλακτικές λύσεις τις οποίες και τεστάραμε με φίλους πριν βγει το παιχνίδι. Επιλέξαμε το "Quizdom" αφενός γιατί ήταν εκείνο με την θετικότερη ανταπόκριση, αφετέρου επειδή θεωρήσαμε πως είναι ένα όνομα που μπορεί κάποιος εύκολα να θυμηθεί. Οι άλλες 2 επικρατέστερες ονομασίες ήταν το "QuizClub" και "QuizFun"», τονίζει, εξαντλώντας τα... 18 του δευτερόλεπτα. Τον λόγο παίρνει ο Τριαντάφυλλος και οι αριθμοί.

Οι Έλληνες δημιουργοί του Quizdom στο Lifo.gr Facebook Twitter
Το απίστευτο είναι ότι κανείς από τους δυο μας δεν επιλέγει την κατηγορία ερωτήσεων με τα Παιχνίδια!
 


«Το Quizdom κυκλοφόρησε την τελευταία ημέρα του Ιουλίου και η απήχηση του έχει ξεπεράσει κατά πολύ τις αρχικές μας προσδοκίες. Πιο συγκεκριμένα, ο πρωταρχικός στόχος ήταν να φτάσουμε τα 100.000 downloads. Πλέον, σχεδόν 8 μήνες μετά, μετράμε περισσότερους από μισό εκατομμύριο χρήστες. Το θετικότερο όμως είναι πως εξακολουθεί να τυγχάνει ολοένα και αυξανόμενης ανταπόκρισης. Χαρακτηριστικό είναι πως τον τελευταίο μήνα είχαμε περίπου 200.000 downloads, με τα νούμερα της κάθε εβδομάδας να είναι καλύτερα από εκείνα της προηγούμενης.

Γενικά μιλώντας, μια ελληνική εφαρμογή με περισσότερα από 100.000 downloads μπορεί να έχει τις δυνατότητες να επιφέρει κέρδη που να σου επιτρέψουν να ζήσεις ικανοποιητικά. Χρειάζεται όμως μια ιδέα που να έχει τη δυναμική όχι μόνο να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού, αλλά και να μπορέσει να το κρατήσει.


Βάσει στατιστικών, οι 4 κατηγορίες που εξαρχής επιλέγουν περισσότερο οι χρήστες (με σειρά προτίμησης) είναι: Λέξεις, Φαγητό, Σώμα και Υγεία & Celebrities. Ψηλά στις προτιμήσεις συγκαταλέγονται επίσης και οι κατηγορίες των Business και Αθλητικών. Από την άλλη, εκείνες στις οποίες συναντώνται οι χαμηλότερες επιδόσεις είναι οι κατηγορίες της Μουσικής, της Ιστορίας και της Γεωγραφίας. Κάθε άλλο παρά χαμηλές πάντως είναι οι επιδόσεις της Stella2000, παίκτριας που από πολύ νωρίς τιμά το παιχνίδι μας και απολαμβάνει πλέον την κορυφή του Top-100. Πολύ πιθανό μάλιστα να είναι η πρώτη που θα «τερματίσει» το Quizdom φτάνοντας τους 10 εκατομμύρια πόντους και το Level80», προσθέτει. Οι ερωτήσεις Business και Επιστήμης είναι μέσα στις αγαπημένες του κατηγορίες, σε αντίθεση με τις ερωτήσεις Τέχνης.

 

«Το απίστευτο είναι ότι κανείς από τους δυο μας δεν επιλέγει την κατηγορία ερωτήσεων με τα Παιχνίδια! Όπως είναι φυσικό, βέβαια, ούτε εμείς έχουμε μείνει απρόσβλητοι από το μικρόβιο του ανταγωνισμού! Θα δείτε ομηρικές μάχες όχι μόνο μεταξύ των δυο μας, αλλά όλων όσοι ασχολούμαστε με το Quizdom. Είναι άλλωστε κι ένας τρόπος για να δούμε ποιος θα κεράσει την μπύρα μετά το γραφείο. Αντίστοιχα «έντονες» αναμετρήσεις παίζουμε και με φίλους και συγγενείς, ανάλογα με το πόσο «τσιμπάει» ο καθένας, μια και έχουμε ένα μικρό προβάδισμα αφού γνωρίζουμε από πρώτο χέρι της ερωτήσεις.


Απίστευτα είναι και τα περιστατικά που μας έχουν τύχει. Ένα από τα πιο αστεία παραδείγματα συνέβη σε εμένα, σε ένα ταξί: από το κινητό του ταξιτζή ακούγονταν συνεχώς ειδοποιήσεις προσκλήσεων για παιχνίδια στο Quizdom, ενώ στα (κόκκινα) φανάρια δεν δίσταζε να απαντά σε αυτές. Αφού άρχισε να μου εξηγεί το παιχνίδι αναφέροντας πόσο είχε «κολλήσει», του αποκάλυψα πως είμαι ο δημιουργός του και τότε ο ταξιτζής όχι μόνο μου έκανε δώρο την κούρσα, αλλά πήρε τηλέφωνο τη μητέρα του να της αποκαλύψει ενθουσιασμένος την ιδιότητα του επιβάτη του. Κατά τα άλλα, υπήρξε πολύ ενθαρρυντικό ένα περιστατικό τον πρώτο κιόλας μήνα, όταν είδαμε μια παρέα να παίζει στην παραλία, ενώ δεν είναι πλέον λίγες οι φορές που έχουμε βρεθεί σε παρόμοια θέση σε μια καφετέρια, μπαρ ή και στο λεωφορείο», επισημαίνει και στέκεται στη βιωσιμότητα τέτοιων ιδεών καθώς και στα μελλοντικά σχέδια της ομάδας.

Οι Έλληνες δημιουργοί του Quizdom στο Lifo.gr Facebook Twitter
Η επόμενη μεταξύ τους παρτίδα είναι έτοιμη να αρχίσει...


«Γενικά μιλώντας, μια ελληνική εφαρμογή με περισσότερα από 100.000 downloads μπορεί να έχει τις δυνατότητες να επιφέρει κέρδη που να σου επιτρέψουν να ζήσεις ικανοποιητικά. Χρειάζεται όμως μια ιδέα που να έχει τη δυναμική όχι μόνο να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού, αλλά και να μπορέσει να το κρατήσει. Το θετικό είναι πως οι Έλληνες δείχνουν να στηρίζουν τις εγχώριες εφαρμογές, κάτι που δημιουργεί μια καλή βάση για κάθε νέο ξεκίνημα.


Ένα από τα features που θα προστεθούν είναι τα στατιστικά που θα αφορούν τα παιχνίδια μεταξύ φίλων. Θα ενσωματώσουμε επίσης και τη δυνατότητα επιλογής profile picture αντί του avatar για τους χρήστες που το επιθυμούν.

Εκτός από την βελτιστοποίηση της υπάρχουσας έκδοσης για smartphones και tablets, δουλεύουμε πάνω στη δημιουργία μιας web έκδοσης του παιχνιδιού, όπου οι χρήστες θα μπορούν να παίζουν μέσω Facebook ή της ιστοσελίδας μας. Στα μελλοντικά πλάνα είναι το άνοιγμα σε ξένες αγορές, ενώ εξετάζουμε και κάποιες άλλες ιδέες για νέα interactive παιχνίδια. Απ' ότι φαίνεται όμως, το τελευταίο μάλλον θα αργήσει λιγάκι!», καταλήγει.

Η επόμενη μεταξύ τους παρτίδα είναι έτοιμη να αρχίσει. Επιλέγουν «Λέξεις, Αθλητικά» και «Celebrities, Επιστήμη» αντίστοιχα. Γιατί μπορεί η Wollemia Nobilis να μην είναι μεταδοτική ασθένεια, αλλά το Quizdom είναι!

Ελλάδα
6

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αμαλιάδα: Αποστάσεις από την Ειρήνη Μουρτζούκου κρατά η δικηγόρος της- Σκέφτεται να παραιτηθεί

Ελλάδα / Αμαλιάδα: Αποστάσεις από την Ειρήνη Μουρτζούκου κρατά η δικηγόρος της- Σκέφτεται να παραιτηθεί

Η ποινικολόγος δεν δίστασε να χαρακτηρίσει την Ειρήνη Μουρτζούκου ως «προβληματική προσωπικότητα», σημειώνοντας ότι αυτό ισχύει και για ορισμένα άτομα που έχουν μιλήσει δημόσια για την υπόθεση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
πολύ καλό...μιά παρατήρηση, οι ερωτήσεις της ενότητας κινηματογράφου να περιέχουν περισσότερες ερωτήσεις σε σχέση με ταινίες του εξωτερικού. Πίξαμε στον παλιο ελληνικό κινηματογράφο ...
Όπου κ αν βρεθείς πλέον ακούγεται ο ήχος απ'τις απαντήσεις στο quizdom, στο λεωφορείο, στις καφετέριες, ακόμα κ στα αμφιθέατρα!!! Πολλά συγχαρητήρια, απίστευτο παιχνίδι :)