Η Beldent (το Αργεντίνικο όνομα της Τrident) προσπαθεί να απενοχοποιήσει τις τσίχλες, χρησιμοποιώντας ένα πραγματικό πείραμα, σε μια πανέξυπνη καμπάνια σχεδιασμένη από το δημιουργικό της Del Campo Saatchi & Saatchi.
Την 1η Οκτωβρίου στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο Μπουένος Άιρες,οι δημιουργοί του φιλμ ζήτησαν σε πέντε ζευγάρια διδύμων να στηθούν μπροστά από 481 άτομα και να παραμείνουν ανέκφραστα, φορώντας ακριβώς τα ίδια ρούχα.
Μοναδική τους διαφορά ήταν ότι ο ένας από τους δύο μασούσε τσίχλα.
Οι επισκέπτες του Μουσείου κλήθηκαν να απαντήσουν σε μια σειρά ερωτήσεων που υποθετικά θα μπορούσαν να ερμηνεύσουν τη προσωπικότητα και το χαρακτήρα των διδύμων, τα θετικά και τα αρνητικά τους.
Το 73% τάχθηκε υπέρ εκείνων που μασούσαν τσίχλα.
Τα δίδυμα με τη Beltend στο στόμα θεωρήθηκαν πιο δημοφιλή, πιο sexy, καλύτεροι εργοδότες, πιο κοινωνικοί και πολλά άλλα, χωρίς απαραίτητα να είναι...
σχόλια