Σύμφωνα με τους New York Times, η Google έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο fashion report στην ιστορία της, που προκύπτει από την ανάλυση 6 δισεκατομμυρίων αναζητήσεων σχετικά με τις τάσεις της μόδας που έκαναν οι χρήστες της το τελευταίο εξάμηνο.
Έτσι, ο ιντερνετικός γίγαντας είναι σε θέση να γνωρίζει ποιες τάσεις της μόδας βρίσκονται σε πτώση και θεωρούνται ... last year και ποιες βρίσκονται σε άνοδο. Η γνώση που αποκτά και σε αυτό τον τομέα, με βάση το τί αναζητούν οι χρήστες της, της δίνει το προνόμιο ώστε να είναι σε θέση να κλείσει συμβόλαια εκατομμυρίων με μεγάλους οίκους μόδας όπως τον Calvin Klein παρέχοντάς τους συμβουλευτικές υπηρεσίες, βάσει των στυλιστικών προτιμήσεων του κοινού, αναφέρουν οι NYT.
"Μας ενδιαφέρει όχι μόνο να είμαστε online διαφημιστές, αλλά και ισχυροί ψηφιακοί σύμβουλοι για τις μάρκες που εξυπηρετούμε", δήλωσε στους New York Times η Lisa Green, η οποία ηγείται της ομάδας μόδας και προϊόντων πολυτελείεας της Google.
Μπορείτε να δείτε ολόκληρο το fashion report της Google σε αυτό το σύνδεσμο.