Αυτή η εταιρεία παγωτών επέλεξε για πρωταγωνίστριες αυτές που καμία άλλη δεν έχει τολμήσει

Αυτή η εταιρεία παγωτών επέλεξε για πρωταγωνίστριες αυτές που καμία άλλη δεν έχει τολμήσει Facebook Twitter
6

Το ποστ αυτό δεν είναι διαφημιστικό! Απλά η εταιρεία που έχει στη σειρά προϊόντων της τα Magnum κατέρριψε τα ταμπού και τα κλισέ σενάρια και επέλεξε για πρωταγωνίστριες στη νέα καμπάνιας της drag queens. Το σποτάκι κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις για την αισθητική του, αλλά και τον εξαιρετικό τρόπο που παρουσιάζει τις drag queens, αφού απέφυγε τα στερεότυπα καρικατούρας που συνήθως χρησιμοποιούνται για το μάρκετινγκ ενός τόσο διαδεδομένου προϊόντος.

Το βίντεο έκανε πρεμιέρα στο φετινό φεστιβάλ των Καννών. Μια εκ των πρωταγωνιστριών είναι και η διάσημη queer artist Willam Belli που συμμετείχε στο τηλεοπτικό σόου RuPaul's Drag Race. Η εταιρεία δηλώνει πως το μότο της φετινής καμπάνιας της είναι πως "μέρα χωρίς απόλαυση, είναι χαμένη μέρα" και πως οι πρωταγωνίστριές της εκφράζουν την απόλυτη ελευθερία αυτής της ιδέας.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Διεθνής Ημέρα Τρανς Ορατότητας 2025

Διεθνής Ημέρα Τρανς Ορατότητας 2025 / Διεθνής Μέρα Τρανς Ορατότητας: 16 χρόνια μετά, το κλίμα είναι πολύ διαφορετικό

Η φετινή επέτειος έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία οι κατακτήσεις, τα δικαιώματα, η ίδια η ύπαρξη των τρανς και non-binary ανθρώπων δοκιμάζονται στις ΗΠΑ και διεθνώς – τι ζητά το ΣΥΔ στην Ελλάδα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Λονδίνο: Το «Μουσείο για το Αιδοίο» έκανε έρανο και συγκέντρωσε σε χρόνο ρεκόρ τα χρήματα για το ενοίκιο του

Διεθνή / Το «Μουσείο για το Αιδοίο» έκανε έρανο για το ενοίκιο του - Τα χρήματα συγκεντρώθηκαν σε χρόνο ρεκόρ

Το μουσείο ανακοίνωσε ότι ίσως χρειαστεί να κλείσει οριστικά λόγω των υψηλών ενοικίων - Το τρανσφοφοβικό σχόλιο της Τζ. Κ. Ρόουλινγκ στο άκουσμα της είδησης
LIFO NEWSROOM
«Μια πολύ καλή ιδέα, τέλεια εκτελεσμένη»: Η προφορική ιστορία των Λέλουδων 

Εικαστικά / «Μια πολύ κακή ιδέα, τέλεια εκτελεσμένη»: Η προφορική ιστορία των Λέλουδων 

Πώς η ανάγκη μιας κολεκτίβας καλλιτεχνών για χώρο εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο φιλόξενα κουίρ σποτ στο κέντρο της πόλης: Μέσα από τις αφηγήσεις των παιδιών που το έφτιαξαν και το έζησαν.  
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Όταν τα «υποψιασμένα κορμιά» κυριαρχούσαν στους ομοφυλόφιλους έρωτες 

Βιβλίο / Όταν τα «υποψιασμένα κορμιά» κυριαρχούσαν στους ομοφυλόφιλους έρωτες 

Η κυκλοφορία του βιβλίου-ντοκουμέντου «Ανδρικές ομοερωτικές σχέσεις στη μεταπολεμική Ελλάδα» πυροδότησε μια συζήτηση με τον Κώστα Γιαννακόπουλο για έναν «αλλιώτικο» έρωτα, που παρέμενε ισχυρός ακόμα και σε καιρούς όπου κανείς δεν τολμούσε να προφέρει το όνομά του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ελένη Ρίζου: «Η δυαδική αντίληψη του φύλου ισχύει μόνο όταν μιλάμε με καθαρά γενετικούς όρους»

Lgbtqi+ / Η πολιτική των «δύο μόνο φύλων» και η αντιπαράθεση με τη Βιολογία

Μια χρήσιμη συζήτηση με την εργαστηριακή γενετίστρια και αντιπρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων, Ελένη Ρίζου, για την επιστημονική διάσταση του φύλου και τις πολυπλοκότητες του, από τον βιολογικό του καθορισμό έως τις σύγχρονες κοινωνικές και πολιτικές προεκτάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Τα φύλα δεν είναι δύο ήδη από την αρχαιότητα»

Lgbtqi+ / «Τα φύλα δεν είναι δύο ήδη από την αρχαιότητα»

Η συγγραφέας, ηθοποιός, αρθρογράφος και σύμβουλος σεξουαλικής υγείας στο Athens Checkpoint, Ερωφίλη Κόκκαλη, σχολιάζει την «αντι-τρανς υστερία» που είναι σε εξέλιξη στις ΗΠΑ και όχι μόνο, σε σχέση και με την ελληνική πραγματικότητα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ναι, δεν υπάρχουν μόνο δύο φύλα»

Οπτική Γωνία / «Όχι, δεν υπάρχουν μόνο δύο φύλα»

Το επικοινωνιολόγ@ Jay Ραΐσης και η κλινική ψυχολόγος, συνιδρύτρια του Orlando LGBT+, Νάνσυ Παπαθανασίου εξηγούν γιατί το κοινωνικό φύλο είναι ένα κατασκεύασμα και πώς η ρητορική μίσους κανονικοποιεί και ενδυναμώνει την άσκηση κάθε είδους βίας στην καθημερινότητα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Queer Χόλιγουντ: Κάρι Γκραντ και Ράντολφ Σκοτ, ένας μεγάλος έρωτας;

Lgbtqi+ / Κάρι Γκραντ και Ράντολφ Σκοτ: Ένας μεγάλος έρωτας ή μόνο φίλοι;

Σε μια εποχή που το Χόλιγουντ απαγόρευε κάθε αναφορά σε οτιδήποτε queer και οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις διώκονταν ως κακούργημα στις ΗΠΑ, δύο αχώριστοι κινηματογραφικοί σταρ ζούσαν τη ζωή τους σαν να μη νοιάζονταν για τα σχόλια που γίνονταν γι’ αυτούς.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

3 σχόλια
Απάντηση της εταιρείας σε ερώτηση σχετικά με την απουσία της καμπάνιας από την χώρα μας (ειδικά μιας και χρησιμοποιείται μέρος της), προσωπικά δεν με κάλυψε διόλου:Καλησπέρα. Η συγκεκριμένη καμπάνια παρουσιάστηκε στις Κάννες, όπου η Ελλάδα φέτος δεν είχε παρουσία.Επίσης, σαν χώρα δεν ακολουθούμε πάντα τις καμπάνιες του εξωτερικού.Αυτό σχετίζεται με το budget και τους στόχους της κάθε χρονιάς.Παρόλα αυτά μπορείτε να επισκεφτείτε την global facebook page του Magnum https://www.facebook.com/Magnum και να μάθετε περισσότερα για τη συγκεκριμένη καμπάνια.Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον!
Δεν είναι Magnum η εταιρεία αλλά Unilever (μέσω του τμήματος παγωτού Algida). Magnum λέγεται η πρίμιουμ σειρά παγωτών με πραγματική επικάλυψη σοκολάτας αντί απομίμησης η οποία ξεκίνησε με το εικονικό πλέον "ξυλάκι". Παραδόξως ενώ σε όλες σχεδόν τις αγορές ονομάζεται magnum, στην Ελλάδα λέγεται Magic μιας και η Δέλτα αν δεν κάνω λάθος είχε ήδη χρησιμοποιήσει το όνομα για παγωτό πύραυλο. Αναφορικά με την διαφήμιση τώρα, μια χαρά αισθητική βρίσκω να έχει, ακολουθεί την γενικότερη τάση στην επικοινωνία παγωτών με μετριασμένο ή υπέρμετρο αισθησιασμό (ή και σεξουαλισμό). Δεν νιώθω ότι κανιβαλίζει τα μοντέλα, ίσα ίσα που τα παρουσιάζει με τον ίδιο τρόπο που παρουσιάζονται άντρες και γυναίκες σε αντίστοιχες καμπάνιες (δεν αξιολογώ την γενικότερη τάση, απλά την ίση μεταχείριση). Θα ξαφνιαστώ αν παίξει Ελλάδα αλλά θα με χαροποιούσε στα πλαίσια της ορατότητας των διεμφυλικών/τρανς/queer, με μια επιφύλαξη ως προς τα σχόλια στα καφενεία μεταξύ "Μπάμπη Σουγιά" και "Τάσου Πεταλούδα".