Οι ξένοι tour operators ζητούν «ρήτρα δραχμής»

Οι ξένοι tour operators ζητούν «ρήτρα δραχμής» Facebook Twitter
Φωτο: SOOC / Konstantinos Tsakalidis / Κωνσταντίνος Τσακαλίδη
2

Τις ημέρες της αβεβαιότητας του 2012 θυμίζει η κατάσταση στον τουρισμό, καθώς σύμφωνα με την Καθημερινή, μεγάλοι ξένοι τουριστικοί οργανισμοί ζητάνε από τους Έλληνες ξενοδόχους να υπογράψουν ρήτρα δραχμής για το 2016.

Η εφημερίδα αναφέρει ότι οι ξένοι επικαλούνται την αβεβαιότητα της διαπραγμάτευσης και ζητούν διασφαλίσεις για την περίπτωση που η χώρα επιστρέψει στο εθνικό νόμισμα.

Κατά το δημοσίευμα υπάρχουν και περιπτώσεις στις οποίες οι tour operators δεν ζητούν ρήτρα δραχμής, θέλουν όμως να επωμιστούν οι Έλληνες ξενοδόχοι κάθε νέο φόρο ή οποιοδήποτε κόστος εισόδου ξένου συναλλάγματος.

Ο ΣΕΤΕ ζητά από τα μέλη του να καθυστερήσουν την υπογραφή οποιουδήποτε συμβολαίου  μέχρι να ολοκληρωθεί η συμφωνία με τους ξένους πιστωτές.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM