Έδειραν τον Soloup στα Εξάρχεια, περνώντας τον για αστυνομικό

Έδειραν τον Soloup στα Εξάρχεια, περνώντας τον για αστυνομικό Facebook Twitter
25

Με κείμενο το οποίο ανάρτησε στο blog του ο σκιτσογράφος Soloup γνωστοποιεί με χιούμορ τον ξυλοδαρμό του στα Εξάρχεια επειδή, όπως γράφει, τον πέρασαν για αστυνομικό.  Όπως σημειώνει ο σκιτσογράφος της εφημερίδας «Το Ποντίκι», το πιθανότερο είναι τους 6 που του επιτέθηκαν να τους μπέρδεψε το άσπρο κράνος που φορούσε, όμως, ο Soloup αναφέρει ότι παρότι το έβγαλε και κάποιοι φώναζαν για το ποιος ήταν, οι επιτιθέμενοι συνέχισαν να τον χτυπάνε.

Tι γράφει ο Soloup στο blog του:

Το Ξύλο βγήκε απ’ την …Μπενάκη.

(γράμμα σε μπουκάλι)

Το ξύλο σε καιρούς κρίσης φαίνεται πως γίνεται της μόδας. Εγώ βέβαια δεν είμαι απ’ τους τυχερούς με τζάκι, ούτε προνόησα να πάρω ξυλόσομπα. Πράγμα που προφανώς αγνοούσαν οι ξυλοκόποι που μου προσέφεραν απλόχερα ξύλο στη στράτα μου. Πάντως, δεν μπορώ να πω, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, ζεστάθηκα!

Το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου μετά την παρουσίαση του βιβλίου μου και μια πολύ όμορφη βραδιά, αποφασίσαμε με φίλους να συνεχίσουμε για ένα ποτό. Όταν έμεινα μόνος στη μηχανή μου (οι υπόλοιποι έφυγαν με ταξί), στο φανάρι της οδού Μπενάκη και Μεταξά στο ύψος της πλατείας Εξαρχείων, δέχθηκα επίθεση από 5 με 6 μασκοφόρους.

Με περικύκλωσαν και πριν προλάβω να ξεκινήσω, με έριξαν από τη μηχανή κι άρχισαν να με χτυπούν βρίζοντας με.

Έχοντας κατά νου πως το κράνος μου είναι άσπρο και ίδιας μάρκας με αυτό που φοράνε οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές της αστυνομίας, (το είχα βρει προσφορά 100 ευρώ λιγότερα, τώρα καταλαβαίνω το γιατί) υπέθεσα πως αυτό ήταν το …πρόβλημα και προσπάθησα να βγάλω το κράνος φωνάζοντας «δεν είμαι μπάτσος- δεν είμαι μπάτσος!». (Ανεπανάληπτες στιγμές! Θα μπορούσα να είμαι και ήρωας σε κόμικς).

Τη στιγμή εκείνη- Σάββατο βράδυ με μπαράκια κι εστιατόρια στην περιοχή-, υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που κυκλοφορούσαν γύρω μας. Περαστικοί που άρχισαν να φωνάζουν όλοι μαζί εν χωρώ: «αφήστε τον» και «δεν είναι μπάτσος».

Έχοντας βγάλει πλέον το κράνος, κάποιοι με αναγνώρισαν και άρχισαν να φωνάζουν «αφήστε τον, δουλεύει στο Ποντίκι, είναι ο Soloup, ο σκιτσογράφος του Ποντικιού» και άλλα τέτοια όμορφα που με έκαναν να νιώσω- παρά την ιδιαιτερότητα της περίστασης- διάσημος!

Το ίδιο λοιπόν άρχισα να κάνω κι εγώ. Επαναλάμβανα με χαρά την ιδιότητά μου και το που δουλεύω, ενώ παρέλειψα καθώς υποχωρούσα σφαλιαριζόμενος προς το απέναντι πεζοδρόμιο – από τρακ θέλεις; από μετριοφροσύνη; από ταπεινότητα;- να διαφημίσω και το καινούργιο μου βιβλίο.

Το παράξενο είναι πως, ενώ πλέον οι μασκοφόροι με έβλεπαν πολύ καθαρά και ήξεραν ποιος και τι είμαι, συνέχισαν την επίθεση σ’ εμένα, κλοτσώντας παράλληλα και τη μηχανή για να της προκαλέσουν ζημιές. Τέλος, ο ένας στάθηκε ακριβώς απέναντί μου, και ενώ με κοίταζε κατάματα κρυμμένος πίσω απ’ την κουκούλα του (προς στιγμήν νόμιζα πως ήταν κάποιος κρυφός θαυμαστής μου) με μια κίνηση σταθερή (θα το λέγαμε δεξί ντιρέκτ) μου έριξε μια γροθιά στα γυαλιά, ανάμεσα στα μάτια και τη μύτη.

Χάνοντας την ισορροπία μου έπεσα κάτω κι ενώ ο κόσμος συνέχιζε να φωνάζει υπέρ του διάσημου καλλιτέχνου, αυτός άρχισε να με κλοτσάει επίμονα στα πόδια και στον μηρό.

Ύστερα από λίγο και έχοντας ολοκληρώσει την ξυλουργική, αποχώρησαν φωνάζοντας στο κοινό μας: «κάτω τα κεφάλια» και «μη μας ακολουθήσει κανένας γιατί θα πεθάνει». Αλλά αυτό που με πλήγωσε πραγματικά και με πόνεσε περισσότερο καθώς υποχωρούσαν, ήταν που δεν αναφώνησαν όλοι μαζί οι ξυλοκόποι μου «ζήτω ο Soloup!».

Προς τον άνθρωπο που μου έριξε το…ντιρέκτ.

Αγαπητέ νεαρέ μου φίλε, αφού ήξερες πια ότι δεν ήμουν αυτό που αρχικά υπέθεσες απ’ το κράνος μου, τόσος «χαφιεδίστικη» σου φάνηκε η δουλειά μου που επέμεινες να με ξυλοφορτώσεις; Να μου σμπαραλιάσεις μύτη και γυαλιά (που με αυτά κυκλοφορώ και δουλεύω και που θα μου κοστίσει 300-400 ευρώ για να τα αντικαταστήσω), να μου σακατέψετε το πόδι και να μου κάνετε με τους φίλους σου ζημιές στη μηχανή (μια παλιά transalp που την αγόρασα μεταχειρισμένη και την συντηρώ με ιμιτασιόν ανταλλακτικά); Γιατί χρειαζόμουν τέτοια «τιμωρία»;

Όπως είδες, δεν ήμουν και τόσο μεγάλο κατόρθωμα. Ένας σκιτσογράφος χωρίς κομματική ομπρέλα ή άλλες πλάτες που πίνω τον καφέ μου ελεύθερα στα Εξάρχεια και ονειρεύομαι πολύ πριν γεννηθείς εσύ. Σωματικά ένας λαπαδάκος που έκατσε και τις έφαγε φιλότιμα, και που δεν χρειαζόσασταν 5-6 για να τον κάνετε καλά.

Όμως μιας και το ‘φερε η τύχη να διασταυρωθούμε (Μπενάκη και Μεταξά γωνία), θα ήθελα να σου χαρίσω δυο κόμικς απ’ τα παλιά τα χρόνια για να’ χεις κάτι να με θυμάσαι. (Καθόλου τυχαία) τον «Μήτσο Κυκλάμινο» και τον «Ανθρωπόλυκο». Και ίσως, που ξέρεις αφού όλοι οι άνθρωποι μεγαλώνουμε, κάποια μέρα μπορεί να δείχνεις τα αλμπουμάκια μου στα παιδιά σου και να τους λες: «εγώ αυτόν τον τύπο στα νιάτα μου τον σακάτεψα».

Θα τα αφήσω στη διασταύρωση Τζαβέλα και Μεσολογγίου σε έναν φάκελο που θα γράφει επάνω «συστημένο- Soloup, υπόψιν αυτού που μου έριξε το ντιρέκτ στη Μπενάκη και Μεταξά» και, ελπίζω χέρι με χέρι απ’ όποιον το βρει, να φτάσει κάποια στιγμή και στα δικά σου χέρια. Μην φοβάσαι. Δεν θα’χω μέσα κριμένους μικροπομπούς και τίποτα μυστήρια GPS. Έτσι, για να μείνει και κάτι ευχάριστο από την όλη υπόθεση.

(Παράκλησις. Αν κάποιος από εσάς που διαβάζει αυτό το γράμμα ζηλέψει και θελήσει αλμπουμάκι, θα προτιμούσα να το ζητήσει πιο ευγενικά απ’ τον ξυλοκόπο μου).

Αγαπητέ κύριε Σαμαρά, αγαπητέ κύριε Βενιζέλο (αφορά κι εσάς αγαπητέ κύριε Κουβέλη), αν φτάσει στα μάτια σας αυτό το γράμμα, σας παρακαλώ μην τρέξετε να «καταδικάσετε την βία απ’ όπου κι αν προέρχεται». Γιατί απ’ όπου κι αν προέρχεται (από την «Χρυσή Αυγή», από τους «κουκουλοφόρους» ή από τις διμοιρίες σας – γιατί δεν έχω δει να προέρχεται από κάπου αλλού), νομίζω ότι σας βολεύει μια χαρά για να μας τρομοκρατείτε και την αφήνετε αυτήν την βία να σας υπηρετεί. Μια βία που στρέφεται πάντα στους ίδιους ανθρώπους και τακιμιάζει με μιαν άλλη, επίσημη Βία. Την Βία που νοιώθουν οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες όταν τους πετάτε έξω από τα ιδρύματα, οι νεφροπαθείς όταν τους στερείτε την αξιοπρέπεια, οι συνταξιούχοι όταν μένουν χωρίς φάρμακα, οι άνθρωποι που ξεπαγώνουν χωρίς θέρμανση, οι απολυμένοι, οι άνεργοι, οι μαγαζάτορες που έβαλαν λουκέτο, οι νέοι που δεν βρίσκουν με τίποτα δουλειά, αυτοί που αυτοκτόνησαν, αυτοί που προσπαθούν ν’ αυτοκτονήσουν, οι άνθρωποι που κατάφεραν να κάνουν παιδιά, οι άνθρωποι που δεν πρόλαβαν να κάνουν παιδιά, τα παιδιά που δεν έχουν τα βασικά στο σχολείο τους, τα Πανεπιστήμια που κλείνετε για ν’ ανοίξετε φυλακές και να βάλετε μέσα όσους δεν πλήρωσαν την ΔΕΗ, τα ταμεία ασφάλισης που κλέψατε, τα δάση που κόβετε για χρυσό εις βάρος των ντόπιων κατοίκων και της φύσης για να γίνουν κάποιοι πλουσιότεροι.

Και κάτι ακόμα, μέρες που είναι. Θα εκτιμούσαμε ιδιαίτερα όλοι εμείς που νιώθουμε στο πετσί μας την Βία σας, να μην μας ευχηθείτε την άλλη εβδομάδα «Άγιες Μέρες». Ξέρετε πολύ καλά πως οι μέρες που μας επιφυλάσσετε είναι άγριες.

ΥΓ. Ευχαριστώ ειλικρινά όλους τους περαστικούς που βρέθηκαν εκείνη τη στιγμή στο φανάρι της Μπενάκη και μου συμπαραστάθηκαν. Το ευχαριστώ είναι σε αυτές τις στιγμές ελάχιστο.

Ελλάδα
25

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιβεβαιώνει ο δήμος Αθηναίων την ξηρασία στου Φιλοπάππου και προγραμματίζει δράσεις

Ελλάδα / Επιβεβαιώνει ο δήμος Αθηναίων την ξηρασία στου Φιλοπάππου και «προγραμματίζει δράσεις»

Ο δήμος παραδέχεται ότι προγραμματίζονται άμεσα δράσεις ενισχυτικής φύτευσης, αφαίρεσης των ξερών δένδρων, απόφραξης του καναλιού αποχέτευσης και κλαδέματος των δέντρων ελιάς
LIFO NEWSROOM
Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Ελλάδα / Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Αλλάζουν τα δεδομένα της επαγγελματικής κατάρτισης και προώθησης στην απασχόληση - Τα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Εταιρειών Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

12 σχόλια
Κρίμα για το ξύλο που έφαγε ο άνθρωπος. Και κρίμα για το δήθεν χιουμορ του, αφού συγχέει το ξύλο με την... ανεργία.Πολύ ατυχές και το "δεν είμαι μπάτσος, δεν ειμαι μπάτσος". Από πότε οι μπάτσοι δεν είναι άνθρωποι;Θλίψη, μονάχα θλιψη νιώθεις διαβάζοντας αύτό το κείμενο.Θλιψη για τη βία που υπέστη ένας συμπολίτης σου (θα μπορούσες να είσαι εσύ ή το παιδί σου στη θέση του).Θλίψη και για το οιονεί γλύψιμο του κατατρομοκρατημένου θύματος προς τους θύτες κουκουλοφόρους.Όλοι οι λύκοι, μια γενια: η Βία είναι πάντα φασιστική. Συμπαράσταση σε όλα, ανεξαιρετως τα θύματα! Με εκτίμηση,Κάπα
Στο Λονδίνο που πήρα 2 designer γυαλιά είχαν 50 λίρες. Ενώ για εγχείρηση έχει 295 λίρες το μάτι και διορθώνουν τα πάντα. Βέβαια εσείς εκεί είστε Ελλάδα. Όχι μόνο είστε πανέξυπνοι και Large τύποι (Agent Nina) αλλά έχετε και πολλά λεφτά. Εγώ συγγνώμη είμαι βλάκας και φτωχός και δεν τα καταλαβαίνω αυτά τα δικά σας.
καλα,εσυ δεν εισαι ελληνας?''εκει ειστε Ελλαδα''..δηλαδη το λες για να μας προσβαλεις?σου εξηγησα γιατι μπορει να κανουν καποια γυαλια 400 ευρω..τι να κανει τωρα ο σκιτσογραφος?να εθεο Αγγλια να εγχειριστει στο nhs?
«Το παράξενο είναι πως, ενώ πλέον οι μασκοφόροι με έβλεπαν πολύ καθαρά και ήξεραν ποιος και τι είμαι, συνέχισαν την επίθεση»Μιαν αφορμή έψαχναν για να ξεδώσουν δέρνοντας.
Δεν ξέρω τον σκιτσογράφο, γιατί σταμάτησα να διαβάζω το Ποντίκι από τότε που το άφησε ο Παπαϊωάννου και άλλαξε στυλ η εφημερίδα.Δεν ξερω αν ποτέ η συγκεκριμένη εφημερίδα και ο ίδιος καταδίκασαν τις χουλιγκανιές των τριών τελευταίων χρόνων ή τις δικαιολογούσαν γιατί τις θεωρούσαν δίκαιη αγανάκτηση του λαού. Αν κρίνω από το κείμενό του και τις τελεταίες παραγράφους, μάλλον δεν τις καταδίκαζε.Το θλιβερό συμπέρασμα που βγαίνει από όλη την περιγραφή είναι πως αν δεν ήταν ο σκιτσογράφος του Ποντικιού και ήταν μπάτσος, δεν θα ήταν και τόσο κακό που θα τον κάνανε τουλούμι στο ξύλο.Το πρόβλημα είναι στο λάθος που έγινε.Φώναζε το θύμα, φώναζαν και οι περαστικοί, αλλά οι λεβεντοαλήτες είχαν πάρει φόρα νομίζοντας ότι είναι μπάτσος και δεν μπορούσαν να σταματήσουν.Προφανώς, αν ήταν μπάτσος θα τον έδερναν και οι περαστικοί.
Διαβάζω τα ειρωνικά σχόλια κάποιων και αναρωτιέμαι. Σε μία εποχή που η βία τείνει να γίνει κυρίαρχη μέθοδος πειθούς και επιβολής απόψεων, πως θα νιώσεις φίλε είρων όταν η επόμενη γροθιά θα σκάσει πάνω στη δικό σου επικριτικό κεφάλι; Έτσι απλά, χωρίς συγκεκριμένο λόγο, επειδή σε κάποιους πιθανότατα δε θα αρέσει η φάτσα σου.Δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό, συμβαίνει καθημερινά γύρω μας, απλά ο Solοup είχε το βήμα και τον τρόπο για να το αποτυπώσει με λέξεις. Κανένας δεν αξίζει τέτοια συμπεριφορά και ως πολιτισμένοι άνθρωποι θα έπρεπε να καταδικάζουμε οποιαδήποτε μορφή βίας, απ' όπου κι αν προέρχεται.
Εύστοχη η απάντηση του Soloup, θεωρώ.Πάντως ένα είναι σίγουρο, πως διάφορες περσόνες τρίβουν τα χέρια τους και πετούν τη σκούφια τους όταν υπάρχουν τέτοια περιστατικά (... από μασκοφόρους άγνωστης ταυτότητας και προθέσεων, κατά βάση) όπως προείπε και ο Soloup έχουμε και μία πίτα βίας να ισομοιράσουμε, βρε αδερφέ.Αχ! Ολάκερος της δικαιοσύνης ο ήλιος (ο νοητός) μέσα τους!
Ντροπή σε αυτούς που τον έδειραν αλλά επίσης ντροπή στον κόσμο που δεν έκανε τίποτα. Ωραία η αγανάκτηση παιδιά αλλά όσο ο κόσμος δεν αντιδράει έμπρακτα, οι διάφοροι κουκουλοφόροι θα κάνουν ότι γουστάρουν.
Τι να κάνει ο κόσμος δηλαδή, περπατάει ανέμελος ο άλλος στη Μπενάκη βλέπει το σκηνικό και πρέπει άμεσα να χυμήξει να πιάσει τον αγριεμένο κουκουλοφόρο από το λαρύγγι; ή να του σπάσει τα μούτρα με καμια σιδηρογροθιά που έτυχε να έχει πρόχειρη στην κωλότσεπη; Καταρχήν παίζει να έχει μείνει μαλάκας ο άλλος μόνο και μόνο με την φρίκη αυτού που βλέπει - κατά δεύτερον και που φώναξαν (φώναξαν, ευχαριστώ έγραψε παραπάνω το θύμα) θα μπορούσαν να έχουν σοβαρές συνέπειες που δεν τις σκέφτηκαν έτσι κι αλλιώς. Προσωπικά δεν μπορώ να διανοηθώ ξύλο για το ξύλο έτσι στα καλά καθούμενα, τι μαζεμένα προβλήματα έχει ο κόσμος, τι παιδεία από το σχολείο και το σπίτι του, τι κόμπλες για να τα κάνει όλα αυτά κρυμμένος... Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας Νίκο Τσιαμτσίκα...
Δε θα καταλάβω ποτέ αυτά τα δήθεν αριστερόφρονα τυπάκια των Εξαρχείων. Βρίζουν τους αστυνομικούς ως βίαους καταχραστές εξουσίας και έτσι διαδηλώνουν εναντίον τους χρησιμοποιώντας...βία. What the fuck?
Το νόημα του κειμένου ποιο είναι; Ότι δεν έπρεπε να τον δείρουν οι συγκεκριμένοι γιατί ΔΕΝ είναι μπάτσος και ΔΕΝ γουστάρει το μνημόνιο; (ενώ σε άλλη περίπτωση προφανώς θα είχαν κάθε λόγο) Δηλαδή το θέμα του συντάκτη δεν είναι η βία που υπέστη από πολύ συγκεκριμένους ανεγκέφαλους ουραγκοτάγκους (έκπληξη! δεν ανήκουν όλοι στο χώρο της Χρυσής Αυγής) αλλά η παρεξήγηση..."Ύστερα από λίγο και έχοντας ολοκληρώσει την ξυλουργική, αποχώρησαν φωνάζοντας στο κοινό μας: «κάτω τα κεφάλια» και «μη μας ακολουθήσει κανένας γιατί θα πεθάνει»" Κύριε καλλιτέχνη, μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε τα στραβά μάτια ακόμα και μετά από αυτό που ζήσατε και ακούσατε. Δεν χρειάζεται να καταγγείλετε καμία οργανωμένη μαφία που δρα στην περιοχή των Εξαρχείων. Φυλάξτε τις οργισμένες καταγγελίες σας για τη βία των κυβερνώντων, την οικονομική κρίση και το μνημόνιο και καθαρίσατε. Ως γνήσιος καλλιτέχνης και ευαίσθητος άνθρωπος που είστε...
Παντως, μιας και ο σκιτσογραφος αναφερει οτι τον πλακωσαν επειδη τον μπερδεψαν για μπατσο, οι τραμπουκοι σιγουρα Δεν θα ηταν χρυσαυγιτες(ολοι ξερουν οτι γενικως αγαπουν τους μπατσους), ουτε προφανως οι "διμοιριες"(απο συναδελφικοτητα) των Σαμαρα-Κουβελη-Βενιζελου. Σωστα? Μας μενουν οι κουκουλοφοροι. Ωστοσο, δεν βλεπω να προτεινει την ποινικοποιηση της κουκουλας, ωστε οταν τις τρωμε να ξερουμε τουλαχιστον απο Ποιον! Ξερετε, αυτοι ειναι οι λεγομενοι "γνωστοι-αγνωστοι". Οσο τους αφηνουμε να κυκλοφορουν αναμεσα μας παριστανοντας τα φαντασματα, τοσο θα τις τρωμε και δεν θα μπορουμε να βγαλουμε αχνα!
Ωραία θα ήταν να ξέραμε όλοι αυτοί που ρίξαν μαύρο στο σχόλιό σου γιατί το έκαναν. Τι να σκέφτηκαν (αν σκέφτονται, δηλαδή). Ότι ναι, οι τραμπούκοι είναι Χρυσαυγίτες; Ότι ήταν μπάτσοι; Προβοκάτορες που θέλουν να αμαυρώσουν το Κίνημα; Δεν θέλουν να ποινικοποιηθεί η κουκούλα; Το δικαίωμα στην κουκούλα μας μάρανε, δηλαδή.