H ζεστή σοκολάτα έχει καλύτερη γεύση όταν την πίνουμε σε πορτοκαλί φλιτζάνι

H ζεστή σοκολάτα έχει καλύτερη γεύση όταν την πίνουμε σε πορτοκαλί φλιτζάνι Facebook Twitter
10

Ο τρόπος που γευόμαστε τα πράγματα εξαρτάται από το χρώμα που βλέπουμε. Αυτό απέδειξαν επιστήμονες σε ότι αφορά τη ζεστή σοκολάτα.

Σύμφωνα με την ισπανική εφημερίδα El Mundo, μία έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Journal of Sensory Studies» και πραγματοποιήθηκε από το πολυτεχνικό πανεπιστήμιο της Βαλένθια σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, έδειξε ότι τα φλιτζάνια που είναι πορτοκαλί ή κρεμ δίνουν νοστιμότερη γεύση στη ζεστή σοκολάτα.

Στην έρευνα συμμετείχαν 57 άτομα που έπρεπε να δοκιμάσουν το ρόφημα σε διάφορα φλιτζάνια με διαφορετικό χρώμα. Το αποτέλεσμα ήταν ξεκάθαρο, καθώς όλοι απάντησαν ότι το πορτοκαλί φλιτζάνι περιείχε τη νοστιμότερη σοκολάτα, ακόμα κι αν δεν διέφερε σε τίποτα με εκείνη των υπόλοιπων φλιτζανιών. Η «φαντασία» ορισμένων πήγε ακόμα πιο μακριά καθώς υποστήριξαν ότι η σοκολάτα των κρεμ φλιτζανιών ήταν πιο γλυκιά και αρωματική.

Οι επιστήμονες για ακόμα μία φορά ήθελαν να αποδείξουν ότι η όραση του ανθρώπου συνδέεται με τη γεύση του φαγητού ή του ποτού. Σημαντικό ρόλο παίζει και το πιάτο ή το φλιτζάνι στο όποιο σερβίρεται το περιεχόμενο.

Μπορεί ακόμα οι ερευνητές να μην είναι σε θέση να εξηγήσουν πώς λειτουργεί αυτός ο μηχανισμός στον άνθρωπο, αλλά ύστερα από το πείραμα επιβεβαίωσαν την ύπαρξή του.

Οι επιστήμονες συμβουλεύουν τις εταιρείες να είναι πιο προσεκτικές στην επιλογή χρωμάτων για τις συσκευασίες των φαγητών και  ροφημάτων, καθώς το χρώμα επηρεάζει τελικά τη γεύση μας.

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Το πελώριο φίλτρο του νερού της Αθήνας και του Πειραιά | Σπάνιες εικόνες

Ρεπορτάζ / Το πελώριο φίλτρο νερού που λύτρωσε τους Αθηναίους πριν από έναν αιώνα

Την ώρα που η συζήτηση για το νερό έχει ανοίξει για τα καλά στον δημόσιο διάλογο, μας δημιουργήθηκε η απορία από πού διανέμεται στα σπίτια μας το πόσιμο νερό και τι ακριβώς γίνεται εκεί. Η ιστορική εγκατάσταση της ΟΥΛΕΝ, και σήμερα της ΕΥΔΑΠ, από την κατασκευή της μέχρι σήμερα ξεδιψάει και ποτίζει την πρωτεύουσα που ολοένα μεγαλώνει και ζεσταίνεται.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Living / Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Η πρόκληση του υπερτουρισμού, που προκαλεί φθορές στην πολιτιστική κληρονομιά και την τοπική κοινωνία, απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό που να συνδυάζει τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις με βιώσιμες πρακτικές.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

5 σχόλια
The Influence of the Color of the Cup on Consumers' Perception of a Hot Beveragehttp://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1745-459X.2012.00397.x/abstractDo the Material Properties of Cutlery Affect the Perception of the Food You Eat? An Exploratory Studyhttp://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1745-459X.2011.00351.x/full
Πριν την εποχή του Διαδικτύου είχα διαβάσει για ένα πείραμα για το χρώμα των φαγητών. Είχαν πάρει φαγητά αρίστης ποιότητας, τα είχαν φωτίσει με ειδικόν φωτισμό, ώστε να φαίνονται γκρίζα κι είχαν βάλει εθελοντές να τα φάνε. Οι άνθρωποι κατέληξαν στο νοσοκομείο με συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης.Δεν γνωρίζω αν αληθεύει η ιστορία.
Είναι φώτο από τα αυτοσχέδια τασάκια που σου δίνουν πλέον όλες οι καφετέριες για να καπνίζεις κρυφά μέσα στο μαγαζί... :)(by the way, Marshmallows είναι...)