Γιατί (πρέπει να) είναι δύσκολο να είσαι ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος

Γιατί (πρέπει να) είναι δύσκολο να είσαι ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος Facebook Twitter
22

Γιατί (πρέπει να) είναι δύσκολο να είσαι ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος Facebook Twitter
 

Δεν είναι πολύ σίγουρο τι ακριβώς μεταδόθηκε το βράδυ της Παρασκευής στον ΣΚΑΪ.

Το μπέρδεμα ("μπέεερδεμα", κατά το λογοπαίγνιο της εκπομπής που αναμειγνύει την "Προβοκάτσια" με τα πρόβατα…) προμηνυόταν από το trailer του σταθμού, που για πολλοστή φορά αποφάσισε να επενδύσει στην πολυσχιδή προσωπικότητα του Κωνσταντίνου Μπογδάνου.

(«Για τηλεθεατές που δεν είναι πρόβατα το late night show που μπαί-αίαιαι-νει» για τα καλά στις Παρασκευές μας: Προβοκάτσια Τιβι», προανήγγειλε το trailer του σταθμού και από εκείνη τη στιγμή γινόταν σαφές ότι το «μπεεεε» των συμπαθών μηρυκαστικών θα γινόταν το ηχητικό «συνώνυμο» της εκπομπής).

 

Ακόμη κι αν ο συγκεκριμένος παρουσιαστής ξεκινούσε τώρα, ωσάν να μην είχαν προηγηθεί εκπομπές, όπως το οδυνηρά αξέχαστο «Ευθέως» και το «ΣΚΑΪ στις 6» - ένα ατέλειωτο μάθημα του πώς να είναι κανείς συνεπής διακοψίας-  τα πράγματα θα ήταν εξαιρετικά δύσκολα.

Γιατί τα πρώτα λεπτά της πρεμιέρας, που μπήκαν με μπάντα, ροκιές και «κάπως» διάθεση θα εξελίσσονταν σε κάτι που αποδείχθηκε ένα κακοφτιαγμένο κολάζ Μαστοράκη – Κανάκη – Κωστόπουλου – μελοποιημένου παραληρήματος.

Την τυπολογία επιχείρησε να δώσει ο ίδιος ο παρουσιαστής, («ενημερωτική ψυχαγωγία» ή «ψυχαγωγική ενημέρωση») με τη λυρική υποσημείωση ότι ζούμε τις τελευταίες μέρες της Ρώμης … Και μετά άρχισε το «κυνηγητό».

Το σκηνικό άλλαξε, ο παρουσιαστής εγκατέλειψε τον καναπέ του και στο επόμενο πλάνο, με jokey “New York” στο κεφάλι άρχισε να σπικάρει ειδήσεις που (μας) απασχόλησαν μέσα στην εβδομάδα. Με «χιούμορ» που υπογράφει ο ίδιος.

Γιατί (πρέπει να) είναι δύσκολο να είσαι ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος Facebook Twitter

Τα χακεριλίκια των Anonymous («θέλω να γεννήσω τα παιδιά τους»),  την πορεία των εργασιών του ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης, το παρουσιαστικό των Ευρωπαίων υπουργών Παιδείας εν συγκρίσει με τον Νίκο Φίλη («Για να είσαι αντάξιος του θεσμού δεν πρέπει να βάζεις το σουλούπι σου πάνω από τον θεσμό), το πώς χτίζονται σπίτια με τουβλάκια Lego, το πόσο ράπερ είναι ο νέος γραμματέας της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ, Ιάσονας Σχινάς Παπαδόπουλος.

Κάμερα πίσω στο σκηνικό, το πρώτο τραγούδι της εκπομπής ερμηνεύει εντυπωσιακή κοκκινομάλλα κυρία αγνώστων λοιπών στοιχείων και πάει κάπως έτσι:

 

«Όπου κι αν πας θα ‘σαι πάντα ΠΑΣΟΚ

Θα ‘χεις το κλικ και θα δείχνεις τους κώλους

Κι όλα μοιάζανε με ΣΥΡΙΖΑ

Και λαοκρατία μύριζα

Κι είσαι η αναρχία μου,

Η αναρχοχρεοκρατία μου».

 

Όλο αυτό, σημειωτέον, «ντυμένο» με τη μουσική του «Άδωνι», του πασίγνωστου τραγουδιού που ερμήνευσε η Πρωτοψάλτη…

Χωρίς να μένει περιθώριο να αναρωτηθεί κανείς για το τι ήταν αυτό που μόλις είδε και άκουσε, η κάμερα (και το μικρόφωνο) είχαν περάσει ξανά στον παρουσιαστή. Το 2ο τραγούδι της εκπομπής αφορούσε (και πάλι) το νέο γραμματέα της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ.

 

«Όχι ρε φίλε δεν το ‘χεις για ράπερ

Πες στη μαμά να σου βάλει κανά τάπερ».

Απολύτως σίγουρος για όλα τα ταλέντα του, απολύτως πρόθυμος να τσαλακωθεί για όλους τους λάθος λόγους και απολύτως γυμνός από τηλεοπτική πρόταση

Και ενώ η ροή έχει πείσει ότι η κατεύθυνση θα είναι (μάλλον) πολιτική, έρχεται ερώτηση – μπάτσα, από τον παρουσιαστή πάντα, που κάνει εισαγωγή στη θεματική της εκπομπής.

 

«Ξέρετε τι είναι το swinging;».

Το ερώτημα απαντήθηκε με κάθε πιθανό τρόπο. Με οπτικοποιημένη ετυμολογία, με αναπαραγωγή ρεπορτάζ για το πρώτο ξενοδοχείο για swingers στην Κρήτη, με το στομφώδες συμπέρασμα του παρουσιαστή ότι «γινόμαστε μάρτυρες ενός καινούργιου μοτίβου που αφορά τον γάμο». Ο οποίος παρουσιαστής τι είχε ώρα να κάνει; Να τραγουδήσει.

 

«Χαιρετίσματα λοιπόν, μονογαμία

Εγώ κρατάω την ουσία και σουϊνγκερεύομαι (sic)

Ω, ναι!

Εγώ δεν θέλω στη ζωή μόνος να ζήσω

Και εραστής φανατικός

Είμαι από αυτούς που παίζουν από μπρος και από πίσω

Και στο γκρουπ σεξ ξαναγυρνάω διαρκώς

Παίρνω τη γυναίκα σου και θα στη φάω

Καλοπερνάω μα και παντρεύομαι».

(Κι άλλη ατυχέστατη παραλλαγή τραγουδιού, αυτή τη φορά του Βασίλη Παπακωνσταντίνου).

Η εκπομπή συνεχίστηκε με δύο καλεσμένους  που θα μιλούσαν για το swinging – τη σχετική, λόγω ιδιότητας Ειρήνη Χειρδάρη και τον ζαχαροπλάστη Διονύση Αλέρτα, που είπε λίγα για το θέμα, πολλά με το αμήχανο – σ’ αυτό που εκτυλισσόταν μπροστά του – βλέμμα του. 

 

Περιγραφή τέλος. Η αίσθηση της πρεμιέρας ήταν το πιο άβολο πράγμα που πρέπει να βιώθηκε την τελευταία 5ετία στην τηλεόραση. Αυτό το άχαρο σφίξιμο που νιώθεις, όταν κάτι σε φέρνει σε δύσκολη θέση, ενώ ούτε σε αφορά ούτε το προκαλείς εσύ.

Ενδεχομένως, ο Μπογδάνος να είναι από εκείνους τους ανθρώπους που δεν έχουν πού να «σπρώξουν» τη δημιουργικότητα τους και πού να διοχετεύσουν τις ανάγκες έκφρασης τους. Πολύς κόσμος φοράει πολλά «καπέλα» στη ζωή για να εκφραστεί, αλλά επιλέγει να πολιτεύεται με ένα, τα άλλα τα κρατάει για τους φίλους του και υπάρχει λόγος γι’ αυτό.

Ενδεχομένως, η σχολή της infotainment δημοσιογραφίας να έχει δημιουργήσει χοντρά προβλήματα τηλεοπτικής αισθητικής που θα μας ταλαιπωρήσουν για καιρό, προβλήματα φτιαγμένα από ανθρώπους που είναι ο… «εαυτός» τους, αλλά αυτό δεν είναι ακριβώς καλή ιδέα.

Σίγουρα, πάντως, πρέπει να είναι δύσκολο να είσαι αυτός ο παρουσιαστής. Απολύτως σίγουρος για όλα τα ταλέντα σου, απολύτως πρόθυμος να τσαλακωθείς για όλους τους λάθος λόγους και απολύτως γυμνός από τηλεοπτική πρόταση. Και από πραγματικούς συμβούλους που θα σε κρατήσουν (μακριά) απ’ τα χειρότερα. 

TV & Media
22

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM
New York Times: Με απεργία την ημέρα των αμερικανικών εκλογών απειλούν οι τεχνικοί της εφημερίδας

Διεθνή / New York Times: Με απεργία την ημέρα των αμερικανικών εκλογών απειλούν οι τεχνικοί της εφημερίδας

Ζητούν υψηλότερους μισθούς και μεγαλύτερη ευελιξία στην εξ αποστάσεως εργασία - Γιατί κάποια αιτήματά τους χαρακτηρίζονται παράλογα και ποια είναι η στάση των δημοσιογράφων των New York Times
LIFO NEWSROOM

σχόλια

9 σχόλια
Μου θυμιζει εναν μπαρμπα μου ο Μπογδανος απο τον τροπο που εκφραζεται και το λεξιλογιο του. Βεβαια εκεινος καταλληξε να μιλαει μονος του! Ερχοταν στο σπιτι μας για φαγητο επειδη ζουσε μονος του και οταν δεν του αρεσε το φαι, γινοταν μαχη! Μιλουσε ψυθιριστα ,εντονα, χειρονομουσε αγνοωντας πως τον βλεπουμε κι οταν τον ρωτουσα αν του αρεσει το φαγητο,σηκωνε τα φρυδια του,χαμογελουσε και μου ελεγε "καλοο!!!". Μια μερα στο καφενειο παρακολουθουσαν ομιλια του Κωνσταντινου Μητσοτακη,ο ιδιος που δεν συμφωνουσε με αυτα που ακουγε,πλησιαζει την τηλεοραση που ηταν στο υψος του και λεει σταθερα και φωναχτα "Σας αφαιρω τον λογο κυριε Μητσοτακη" και παταει το κουμπι και την κλεινει,καγκελο οι συγχωριανοι! Ενας αλλος παρομοιας καταστασης καθεται σε τραπεζι εστιατοριου και παραγγελνει δυο πιατα,δυο μπριζολες,μια γι' αυτον και μια..για τον κανενα! Ξεκινα να τρωει πιανοντας κουβεντα με τον φανταστικο του συνοδο και οταν τελειωνει το πιατο κοιταει δεξια αριστερα να δει αν τον βλεπει κανεις και αλλαζει με ταχυτητα το πιατο. Συνεχιζει,κουβεντα φιλοσοφικη,κρασακι,ολα καλα, ωσπου τελειωνει και το δευτερο πιατο. Ξαφνικα αρχιζει να ανεβαζει ενταση και να μαλωνει εντονα με τον αορατο φιλο του! "Αφου σου 'πα ,μου 'πες....δεν επρεπε κτλ." και σκουπιζοντας το στομα του με την πετσετα ,την πεταει κατω νευρικα και λεει" αφου ειναι ετσι,πληρωσε εσυ" και φευγει! Τουλαχιστον ο Μπογδανος ειναι διασημος.
Ίσως η χειρότερη εκπομπή mainstream καναλιού εδώ και αρκετές δεκαετίες. Ο Μαστοράκης δεν θα καταδεχόταν τέτοιες γελοιότητες. Κάποιες εορταστικές εκπομπές της ΕΡΤ επί πρώτη πασοκικής οκταετίας ενδέχεται να παραβγαίνουν. (Το ότι ο ποιητής έφτιαξε μεν την ανόητη λέξη "σουινγκερεύομαι" αλλά δεν του πέρασε καν από το μυαλό να παίξει με το ουσία-συνουσία ήταν απλό μπόνους.)Το βασικό πρόβλημα με τον Μπογδάνο όμως είναι άλλο. Ότι η κύρια, καθημερινή εκπομπή του ΔΕΝ είναι infotainment: είναι ενημερωτική, με ρεπορτάζ, περίπου ένα δελτίο ειδήσεων με πιο πολλή κουβέντα--έτσι ξεκίνησε με τον Ευαγγελάτο, και με τις όποιες αντιδεοντολογικές στιγμές που και τότε υπήρχαν. Παρ' όλα αυτά, ο ίδιος την χρησιμοποιεί ως infotainment: με το πρόσχημα της πλάκας, κάνει ωμή προπαγάνδα (με ψεύδη και προσωπικές προσβολές), κάτι που το format της εκπομπής δεν σηκώνει.Μόνη δικαιολογία του, τόσον καιρό: κατά βάση είναι σόουμαν με άποψη, δεν τον χωράει αδελφέ το ενημερωτικό δελτίο, θέλει ν' ανοίξει τα φτερά του.Τώρα λοιπόν που απέκτησε μια κανονική εκπομπή infotainment, όπου μπορεί να αναμετρηθεί με τους αγαπημένους του Αγγλοσάξονες, απέδειξε ότι δεν μπορεί να το κάνει. Δεν έχει timing, δεν έχει ταλέντο, δεν έχει κατά βάση ούτε αυτοπεποίθηση, αν κρίνουμε από το πώς σέρβιρε τις ατάκες. Η μόνη του βεβαιότητα είναι ότι πρέπει να αποδείξει κάτι στον εαυτό του.Στο μεταξύ, το να πληρώνεσαι για να γίνεσαι δημόσια νούμερο κάθεται λίγο άβολα πλάι στις διακηρύξεις περί αξιοκρατίας, "επιχειρείν" και κηφήνων του Δημοσίου. Και βέβαια στα κοροϊδιλίκια που έριχνε άλλοτε, όταν έκανε funny voices στις καθαρίστριες. Που, αυτές, δεν ξέρω αν έπρεπε να επαναπροσληφθούν, αλλά στις απαιτήσεις της δουλειάς τους νομίζω ότι ανταποκρίνονται καλύτερα απ' όσο ο ίδιος σ' αυτές της δικής του.
https://www.youtube.com/watch?v=TcMLQFsrhJM Αυτο το βιντεο τα λεει ολα! Δεν υπαρχουν λογια για να τον περιγραψεις, απλα αθλιος ο τυπος! Βεβαια, λογικο να εει βρει τηλεοπτικη στεγη στον ΣΚΑΪ, το καναλι της διαφθορας και της προπαγανδας. Απλα ειναι αυτο που λεει η συντακτρια του κειμενου, ειναι απο τις στιγμες που ντρεπεσαι εσυ για λογαριασμο αλλου και νιωθεις αμηχανια βλεποντας κατι τετοιο. Η ασυναισθητη κινηση του να προσπαθεις να κρυφτεις πισω απο το δαχτυλο σου και να αναθεματιζεις για αυτο που παρακολουθεις. Επομενη κινηση -αλλαζεις επειγοντως καναλι-, ή λογω τηλεμαζοχισμου -απλα συνεχιζεις να παρακολουθεις μια εκπομπη "εκτρωμα"-!
Για το Μπογδάνο σεβαστά όσα λες, να λες όμως προπαγάνδα το ΣΚΑΙ είναι αστείο στη χώρα που το κυβερνών κόμμα τυπώνει κομματική εφημερίδα! Δηλαδη η Αυγή, η ΕΡΤ, το left, το κουτί της Πανδωρας, ο Χ''νικολάου και το ΙΣΚΡΑ τι είναι; Οι παράνομες αφισοκολλήσεις; Ο JoDi Graphics; Ο Λάκης;Μπορεί να μην καταλαβαίνεις την ελευθερία του τύπου,αλλά δεν είναι προπαγάνδα ό,τι δεν είναι αριστερό! Μάλλον το αντίθετο..
Υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια για το τι είναι άποψη και τι προπαγάνδα. Η "Αυγή", μια κάκιστη εφημερίδα που πουλάει μερικές εκατοντάδες αντίτυπα, εκφράζει κομματική γραμμή, όπως άλλοτε η Εξόρμηση και όπως πολλά νεοδημοκρατικά φύλλα εδώ και δεκαετίες. Απολύτως θεμιτό, αν και συχνά γελοίο στις πρακτικές του εκφάνσεις. Το Σκάι και ο Αντ1, από την άλλη, μετέδωσαν παράνομα εκπομπή "ειδήσεων" παραμονή κάλπης (δημοψηφίσματος ο πρώτος, Ευρωεκλογών ο δεύτερος)όπου μας έλεγαν τι να ψηφίσουμε. Και μην μου πεις ότι το ίδιο έκανε η ΕΡΤ, γιατί έβλεπα και τα δύο και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι έπαιζε ντοκιμαντέρ. Και φυσικά ο Μπογδάνος λέει συχνά ψέματα. (Α, βλέπω ότι θεωρείς τον Χατζηνικολάου αριστερό προπαγανδιστή. ΟΚ, δεν υπάρχει σωτηρία.)
Τα γελοία δάκρυα του Μπογδάνου ωχριούν μπροστά στα κροκοδείλια δάκρυα και στα ψέμματα των βολεμένων Συριζαίων περί πολλών χιλιάδων αυτοκτονιών, ανθρωπιστικής κρίσης κλπ.(Μια και σας πέτυχα σ'αυτό το ποστ--γιατί τώρα τελευταία κρύβεστε ή γράφετε με "καινούργια" προφίλ).http://tinyurl.com/zzeyr2l;-)
Σωπα ρε φιλε Ashton Heston. Α, και στην Βουλη ολοι τα ιδια σκ...α ειναι. Δεν ειδα κανεναν πολιτικο να κλαιει με ''κροκοδειλια δακρυα'' (τωρα προσφατα θα την εμαθες την λεξουλα, φαινεσθαι, και λες -α, ευκαιρια να την χρησιμοποιησω- YOLO!) που λες! Ηταν προφανες, μαλλον, για σενα οτι τα προβληματα θα λυνονταν με τον Συριζα στο τσακ-μπαμ! Ανεβα να κυβερνησεις φιλε Ashton Heston! Α, και... I'm NOT watching you! ;)
"Κροκοδείλια δάκρυα" δεν είναι λεξούλα, Avida Drachmas. Και απ'ό,τι "φαίνεσθαι", μάλλον δεν ξέρεις τι σημαίνει η έκφραση. Επί τη ευκαιρία, βάλε στο google "avida dollars" μπας και μάθεις και τίποτα.Τσακ-μπαμ και άουτ.
Νταξει, εληξε ισοπαλια! Το "NOT watching you" ηταν για το σημειο στο πρωτο σχολιο σου "Μια και σας πέτυχα σ'αυτό το ποστ--γιατί τώρα τελευταία κρύβεστε ή γράφετε με "καινούργια" προφίλ Πηγή: www.lifo.gr) και πηγαινε σ'αυτο! Dunno what you're talking about! Τελος παντων φιλε Χεστον! Χαρηκα για την συντομη γνωριμια (πινγκ - πονγκ)!
Και παλι "σωπα ρε φιλε Ashton Heston" που shit δηλαδη οπως λεει και το ψευδωνυμο σου. Γουσταρω την εμπαθεια σου, ωστοσο. Μ'αρεσει που δεν εχεις επιχειρηματα και μου πετας ενα avida dollars. ουΟου! μορφωμενος! και καλα "ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!, σε ταπωσα!" Διδαξε μας Δασκαλε Χεστον! Καν'το ελληνικο βαλε και μια αποστροφο στην μεση να αυτοπροσδιοριζεσαι. Α, και μηπως τα κροκοδειλια δακρυα ειναι αυτα της παρακατω εικονας? Γιατι, στην ευχη, δεν ξερω τι σημαινει η εκφραση as you said teacher! :D Εχεις ριξει μπολικο κροκοδειλΕ δακρυ, γι'αυτο το ξερεις! Α?
Μπα, εγώ είμαι ανάλγητος νεοφιλελές, γουστάρω με όσα συμβαίνουν (ανθρωπιστικές κρίσεις, δεκάδες χιλιάδες αυτοκτονίες, κλοπή ονείρων και δεν συμμαζεύεται). Εμπαθής δε λές τίποτα--αλλά no tears, uh oh, oh no. Εσύ είσαι που αντιφάσκεις--είχες πει κάτι περί NOT watching me.:-)
Εμένα μου άρεσε η καινούρια εκπομπή του Μπογδάνου. Σκάρωσε αρκετά έξυπνα στιχάκια, είχε καλή φωνή, το θέμα ήταν σκέτη πρόκληση για τη συντηρητική ελληνική κοινωνία, δεν διέκοπτε τους καλεσμένους, είχε ούτε γρήγορο ούτε αργό ρυθμό, δεν πλάτιαζε, τρομερό κλείσιμο χωρίς να πει ούτε γεια... Πολύ καλός. Καμιά σχέση με ό,τι μας είχε συνηθίσει