ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ: Στην Monika, βράδυ Παρασκευής

ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ: Στην Monika, βράδυ Παρασκευής Facebook Twitter
5

Από εδώ, στις θέσεις των φθηνών εισιτηρίων στον εξώστη της Στέγης, το σύμπαν της Monika που έχει στήσει μαζί με την ομάδα της, έχει κάνει τα μάτια μας αχόρταγα. Τα βλέμματα μας πηγαινοέρχονται για να μην χάσουν το παραμικρό. Τεντώνουμε τους λαιμούς μας για να δούμε το «κέντρο του πυρήνα».

Η Monika τραγουδάει μέσα σε βιομηχανικά τοπία, παιδικές ζωγραφιές, γίνεται το κέντρο του γαλαξία της, μπλέκεται μέσα σε κλαδιά δέντρων και αλλάζει ρόλους αστραπιαία. Χωρίς ανάσα αφήνει την κιθάρα και κάθεται στο πιάνο και ύστερα στέκεται στο κέντρο της σκηνής και μετά πλησιάζει τις πρώτες θέσεις και αφήνει το μικρόφωνο. Η φωνή της ακούγεται σε όλη την Στέγη για λίγα δευτερόλεπτα χωρίς την βοήθεια της τεχνολογίας, και εμείς από εδώ ψηλά βλέπουμε ένα κορίτσι να κάθεται στην άκρη της σκηνής σαν να κάθεται στην άκρη κάποιου σκονισμένου δρόμου.

 "Έπειδή δεν μπορούσα να γράψω προσευχή, έγραψα μια γκοσπελιά". H Monika τραγουδάει για το ναυάγιο και η σκηνή μοιάζει με μωσαικό ναού. Πίσω ακούγεται η χορωδία

Η Monika μοιάζει ευάλωτη και την ίδια στιγμή θαρραλέα μπροστά στην γεμάτη Στέγη που ακούει την φωνή της γυμνή. Δεν ακούγεται ψίθυρος.

Θα γραφτούν πολλά και για αυτή την εμφάνιση της Monika. Αρκετοί θα αναφερθούν στο hype (ξεκολλήστε, δεν είναι ο πρώτος δίσκος), για τα έντυπα που την επιβάλουν (λες και οι δημοσιογράφοι απαγάγουν ακροατές, τους κλείνουν σε ένα υπόγειο και τους βάζουν να ακούσουν τον δίσκο), και για την οικονομική της κατάσταση (οικονομική άνεση ίσον έλλειψη ταλέντου. Get a life άνθρωποι).

Για εμένα που βλέπω πρώτη φορά live την Monika όλα αυτά τα σχόλια μοιάζουν τόσο άσχετα και ανούσια με αυτό που η ίδια εκπροσωπεί.

Παρακολουθώντας αυτή την μοναδική εμφάνιση που έκανε σε συνεργασία με την Στέγη δεν αισθάνεσαι ότι «ξεχάστηκες δυο ώρες από τα προβλήματα» αλλά ότι είχες μια εμπειρία, που συμμετείχες σε αυτή με την καρδιά σου.

Η εμφάνιση της Monika δεν κρίθηκε στο δυνατό χειροκρότημα που ακουγόταν μετά από κάθε κομμάτι της αλλά κάπου αλλού πιο αθόρυβα. Σε εκείνα τα χέρια του ανθρώπου που ίσως να είχε περάσει τα εξήντα και καθόταν δίπλα μου. Σε εκείνες τις ρυθμικές κινήσεις που επαναλάμβανε κάθε φορά που του άρεσε ένα κομμάτι της και πρόδιδαν άνθρωπο που έχει ακούσει αμέτρητες ώρες κλασικής μουσικής. Όταν έχεις κερδίσει την προσοχή ακόμα και των «δύσκολων» το μέλλον σίγουρα σου ανήκει.

Ακούγεται το σουξέ "Over the hill" και πίσω της τα φώτα σχηματίζουν ένα "Χ"

Υ. Γ.

Μπράβο στον πατέρα με τις τρεις κόρες που παρακολούθησε το live! Τον παρέσυραν ή τις παρέσυρε δεν έχει σημασία.

Αρχείο
5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

3 σχόλια
Πήγα στην Στέγη...Αν δεν είχε τύχη να έχω δει στις 19 Αυγούστου την ακόλουθη συναυλία θα είχα εντυπωσιαστεί..Μόνικα γλυκιά μου δεν έχεις ανάγκη μιμιτικές πρακτικές παλαιών χρόνων..Να είσαι αυθεντική και μοναδική.Στο λέω με πολλή αγάπη,μια μεγάλη σου φαν.Δεν έπρεπε τα βίντεο να είναι τόσο κοντά... http://www.youtube.com/watch?v=i41qWJ6QjPI
"Πως μια μετριοτητα μπορει να αναχθει σε καλλιτεχνιδα υψηλης αισθητικης μεσω κλασικων τεχνικων μαρκετινγκ"Κατ' εξοχήν δουλειά του μάρκετινγκ και της διαφήμησης παγκοσμίως. Άκου δεν τρώνε κουτόχορτο, ΜΟΝΟ κουτόχορτο τρώνε (minaj σου λέει τίποτα?).
Δε μπορω αυτη τη στιγμη να σκεφτω εναν "indie" καλλιτεχνη που να εχει θεοποιηθει απο τα διεθνη εντυπα για χαρη του μαρκετινγκ και να ειναι μετριος η αδιαφορος. Ασε τη σαχλοποπ που απευθυνεται σε 13χρονα..
"Αρκετοί θα αναφερθούν στα έντυπα που την επιβάλουν (λες και οι δημοσιογράφοι απαγάγουν ακροατές, τους κλείνουν σε ένα υπόγειο και τους βάζουν να ακούσουν τον δίσκο)"...Πολυ σωστα τα λετε κ.Μακρη, Προσθεστε επισης και τα ραδιοφωνα. Η μονικα θα μπορουσε φυσικα να αποτελεσει και αντικειμενο πτυχιακης εργασιας σε τμημα μαρκετινγκ : " Πως μια μετριοτητα μπορει να αναχθει σε καλλιτεχνιδα υψηλης αισθητικης μεσω κλασικων τεχνικων μαρκετινγκ".Στην Ελλαδα φυσικα γιατι στο εξωτερικο δεν τρωνε κουτοχορτο.
Πόσο δίκιο έχεις manic! Πες τα γιατί θα μας τρελάνουν οι άμουσοι! Είχα πάρει το cd signle over the hill κάποτε και διαπίστωσα απλά και από τη συνέχεια ότι το κοριτσάκι καλά την κάνει την προσπάθεια, αλλά έχει εμτριόττατη φωνή, καθόλου ωραία χροιά και μέτρια συνθετικα΄(στιχουργικά άμπαλη). ΟΜΩς ΟΧΙ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΗΥΠΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩς ΤΟ ΑΣΗΜΑΝΤΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ. Άνθρωποι που θα θελαν να ναι δημοσιογράφοι, αλλά δεν είναι δημοσιογράφοι, άνθρωποι που θα θελαν να ναι μουσικοί αλλά δεν είναιΤο να μιμείσαι το Φρέντυ Γερμανό, τον Κοσμά Βίδο και το Μάνο χατζιδάκι είναι χαριτωμένο, το να επιβάλλεται όμως το τίποτα σαν κάτι είναι εφιαλτικό!