Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά

Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
2

Η εταιρεία εσωρούχων & Other Stories γίνεται και πάλι θέμα, καθώς στη νέα της καμπάνια δηλώνει ξεκάθαρα πλέον πως δεν τη ενδιαφέρουν οι υπερφυσικές καλλονές και τα αψεγάδιαστα κορμιά, αλλά η πραγματικότητα, οι αληθινές γυναίκες και η φυσική ομορφιά.

Η Σουηδική αλυσίδα ονομάζει τι σειρά εσωρούχων "Από τις γυναίκες, για τις γυναίκες". Κάποιες γυναίκες μπορεί αν είναι πράγματι αψεγάδιαστες, να μην έχουν καμία ουλή και κανένα ψωμάκι και να έχουν κάνει την τέλεια αποτρίχωση, αλλά οι πρωταγωνίστριες αυτής της σειράς είναι γυναίκες που δεν ενδιαφέρονται για όλα τα παραπάνω.

Η φωτογράφηση είναι επίσης απαλλαγμένη τελείως από ρετούς και βαρύ μακιγιάζ, και οι γυναίκες εδώ δεν ποζάρουν όλο λαγνεία και σε απίστευτες ακροβατικές πόζες. 

Οι τρεις πρωταγωνίστριες είναι οι Helin Honung, μια blogger, η Kelsey Lu McJunkins, μουσικός και η Ida Jagerfelt, κειμενογράφος.

Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Aυτή ήταν η καμπάνια της εταιρίας & Other Stories που έκανε την αρχή με πρωταγωνίστριες δύο τρανς τις Nef και Valentjin de Hingh. Σήμερα, η ίδια εταιρεία επιστρέφει με νέο κόνσεπτ, κόντρα στα στερεότυπα και τα κλισέ της μόδας.
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
Oι γυναίκες όπως είναι - Αυτή η εταιρεία εσωρούχων θέλει τα μοντέλα να είναι αληθινά Facebook Twitter
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ