Πριν αναρωτηθείτε ξανά «μα γιατί μας λένε οι γκέι ότι είναι περήφανοι;» δείτε τι λέει αυτός ο Μητροπολίτης

Πριν αναρωτηθείτε ξανά «μα γιατί μας λένε οι γκέι ότι είναι περήφανοι;» δείτε τι λέει αυτός ο Μητροπολίτης Facebook Twitter
Ο Μητροπολίτης Μαντινείας και Κυνουρίας Αλέξανδρος
20

Κάθε Ιούνιο, από τότε που γίνεται το Pride και στην Ελλάδα, πολλοί εκπλήσσονται και ξαναεκπλήσσονται. «Μα γιατί να μας λένε οι γκέι ότι είναι περήφανοι; Τότε να κάνουμε κι εμείς μια συγκέντρωση για να πούμε ότι είμαστε περήφανοι που είμαστε στρέιτ» είναι σκέψεις που συναντάμε συχνά τότε. 

Η πιο περίπλοκη απάντηση είναι πως η μέρα εκείνη είναι μια επέτειος, μια μέρα τιμής για τα γεγονότα στο Stonewall, όταν επιτέλους οι λοατκι αποφάσισαν να μην σκύβουν ντροπιασμένοι το κεφάλι και να απαιτήσουν ίσα δικαιώματα. 

Η πιο απλή απάντηση δίνεται μέσα απ' τα λόγια μίσους που ξεστόμισε σήμερα ο Μητροπολίτης Μαντινείας και Κυνουρίας Αλέξανδρος:

«Είναι άνθρωποι της ανωμαλίας και αυτή καταδικάζεται από τη ζωή και την κοινωνία. Τους λυπάμαι, προσεύχομαι να τους συγχωρήσει ο Θεός, να μετανοήσουν, να αλλάξουν τακτική και να γίνουν τίμια μέλη της κοινωνίας μας. 

Η Εκκλησία ακολουθεί τον νόμο του Θεού και την κατάσταση της φύσεως, ο καθένας που έχει το κουσούρι του δεν μπορεί να το εμφανίζει δημόσια και να μην ντρέπεται.»

Αυτό το *δεν* θυμηθείτε, όταν αναρωτηθείτε γιατί νιώθει κάποιος την ανάγκη -πολλές φορές και με υπερβολές- να βροντοφωνάξει πως όχι, δεν ντρέπεται γι' αυτό που είναι και πως είναι μάλιστα περήφανος γι' αυτό.

Όταν οι υψηλά ιστάμενοι άνθρωποι (της Αγάπης υποτίθεται) σε θέλουν κρυφό, καταπιεσμένο και γεμάτο αυτολύπηση -πράγματα που ενίοτε οδηγούν σε αυτοκτονίες- η μόνη απάντηση δίνεται δυνατά, και δημόσια. 

[+] Μπόνους:

''Και τι μας νοιάζει τι κάνετε στο κρεβάτι σας; Μη το φωνάζετε κιόλας!''

Η Πενταγιώτισσα είχε δώσει στο LIFO.gr την καλύτερη απάντηση στην "αθώα" χιλιοειπωμένη, κλισέ ερώτηση...

Πριν αναρωτηθείτε ξανά «μα γιατί μας λένε οι γκέι ότι είναι περήφανοι;» δείτε τι λέει αυτός ο Μητροπολίτης Facebook Twitter
Andy Warhol - Little Electric Chair, 1964

«Την ποινή των ισοβίων για ομοφυλοφιλικές πράξεις προβλέπει νομοσχέδιο που εγκρίθηκε από το Κοινοβούλιο στην Ουγκάντα. Αρχικά μάλιστα ο νόμος προέβλεπε μέχρι και τη θανατική ποινή».

Μην νομίσετε ότι είμαι εκτός θέματος, υπάρχουν διάφορα άτομα που μοιάζουν να μην αρέσκονται στην lgbt ενδυνάμωση («ε, μην το φωνάζετε, κιόλας, ρε αδερφέ!») είναι δε, ιδιαιτέρως εύγλωττα ως προς την αντίθεσή τους προς τα συγκεκριμένα lgbt θέματα (coming out, pride κ.λπ.) και εκφράζουν με ειλικρινή, υποτίθεται, απορία το χιλιοειπωμένο: «μα, τι μάς ενδιαφέρει 'τι κάνουν στο κρεβάτι τους' και γιατί το κάνετε θέμα; Εγώ σας λέω π.χ, ποιες στάσεις προτιμώ στο κρεβάτι ή αν χρησιμοποιώ sex toys ή αν μού αρέσουν οι μελαχρινές-οί;».

Τα αναφερθέντα άτομα, κατά συντριπτική πλειοψηφία, δεν θα τα βρει κανείς να σχολιάζουν *ποτέ* ειδήσεις σαν αυτή της 1ης παραγράφου, τι έγινε πρόσφατα στη Ινδία, στη Ρωσία, στην Αυστραλία, σχετικά μ' αυτά τα θέματα, αλλά και το γεγονός ότι υπάρχουν καμία 80αριά χώρες στο κόσμο όπου η ομοφυλοφιλία επισύρει τρομακτικά αντίποινα στις ζωές των lgbt: βάναυση διαπόμπευση, «διορθωτικό» βιασμό, ποινές φυλάκισης και μερικές φορές θάνατο.

Ούτε έχουν αντιληφθεί ότι με το να «χώνεσαι στην τρύπα σου» και να κρύβεσαι σα κυνηγημένος δεν αποτελεί λύση και ότι σ΄αυτές τις περιπτώσεις το προσωπικό γίνεται συλλογικό και το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ.

Επίσης πρέπει να καταλάβουν ότι το «τι στάση προτιμούν στο κρεβάτι ή αν π.χ. προτιμούν στρουμπουλές έναντι των αδυνάτων γυναικών/ανδρών», ΔΕΝ είναι κάτι που θα τους-ις στείλει στη φυλακή (http://76crimes.com/76-countries-where-homosexuality-is-illegal/)

ή κάτι που θα ωθήσει άλλους ανθρώπους να τις βιάσουν, για να «τους δείξουν πόσο ωραίο είναι το κανονικό σεξ» (http://el.globalvoicesonline.org/2011/04/414)

ή κάτι που θα τους κάνει να ξυλοκοπηθούν, ακόμη και μπροστά σε κόσμο, επειδή μοιάζουν ή είναι gay (http://bizznews.gr/ratsistiki-epithesi-se-gay-kosmo-sto-gkazi),

ή κάτι για το οποίο θα τους-ις κοροϊδεύουν στο σχολείο/σχολή (http://www.synigoros.gr/?i=isotita-ton-fylon.el.if2_9other.132282/ http://www.synigoros.gr/?i=metaxeirisi.el.imnode5.74866 )

ή κάτι που θα τους-ις κάνει να απολυθούν από τη εργασία τους (http://www.upworthy.com/29-states-can-fire-you-for-being-gay-is-your-state-one-of-them)

ή κάτι που θα τους-ις κάνει να κρύβονται και να έχουν διπλή ζωή

ή κάτι για το οποίο κινδυνεύουν να τους-ις στείλουν στο ψυχίατρο ή σε εγκληματίες κομπογιαννίτες, για θεραπείες βασανιστηρίων(http://www.huffingtonpost.com/2013/04/30/gay-south-africa-conversion-deaths_n_3186820.html)

ή κάτι που τους-ις φέρνει, μονίμως, σε δύσκολη θέση με κοινωνικές πιέσεις (γιατί δεν έχεις γκόμενα τι τρέχει με σένα δεν είσαι άντρας; γιατί δεν βρίσκεις έναν άντρα πότε θα προλάβεις να κάνεις παιδιά; Γιατί δεν μάς λες ποτέ τι κάνεις; «Και στα δικά σου!»)

και πολλά άλλα...

 

20

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

4 σχόλια
Αυτό το γελοίο σχόλιο 'και γιατί δηλαδή να μην υπάρχει και για τους στρέιτ μια ημέρα περηφάνιας δηλαδή;' το έχω ακούσει άπειρες φορές σαν επιχείρημα κατά του pride και κάθε φορά μου ανεβάζει το αίμα στο κεφάλι. Γιατί αν ανοίξεις την τηλεόραση, αν πας σινεμά, αν διαβάσεις ένα βιβλίο, 9 στις 10 ρομαντικές ή σεξουαλικές σχέσεις που θα σου παρουσιαστούν, θα είναι μεταξύ ενός άνδρα και μίας γυναίκας. Γιατί αν βγεις στον δρόμο να περπατήσεις, αν πας για καφέ ή για φαγητό κάπου έξω, θα δεις γύρω σου πολλά ζευγάρια άνδρα-γυναίκα να κρατιούνται χεράκι, να φιλιούνται, να αγκαλιάζονται.Τις ημέρες στρέιτ περηφάνιας ΔΕΝ τις χρειαζόμαστε γιατί τις ζούμε καθημερίνα! ΚΑΘΕ μέρα είναι ημέρα στρέιτ περηφάνιας γιατί 'την τρώμε στη μούρη' με το κουτάλι. Μας ρώτησε ποτέ κανείς αν θέλουμε να βλέπουμε έναν άνδρα και μια γυναίκα να σαλιαρίζονται στη μέση του πεζοδρομίου; Όχι. Αλλά κανείς δεν το θεωρεί αφύσικο. Κανείς δεν θα τους κάνει να ντραπούν γι'αυτό, κανείς δεν θα απειλήσει τις ζωές τους. Το pride χρειάζεται γιατί τα ζευγάρια τις lgbtq κοινότητας δεν έχουν τα ίδια προνόμοια.
Το δικαιωμα στο πως προσδιοριζεται σεξουαλικα καποια 'η καποιος δεν ειναι δικαιωμα που εξυπηρετει τα συμφεροντα των ομοφυλοφιλων. Ειναι ανθρωπινο δικαιωμα που επομενως συμπεριλαμβανει ΚΑΙ τους ομοφυλοφιλους ( συνανθρωπους μας ). Τι σχεση μπορουν να εχουν νομοι απο εξωγηινα-ολοκληρωτικα βασιλεια, που, αφου περιμεναν δεκαδες χιλιαδες χρονια ανθρωπινης σεξουαλικης ιστοριας, για να εμφανιστουν στη γη - αποφασισαν να γραφτουν και να επιβληθουν τα τελευταια δυο χιλιαδες - με τις σημερινες δυτικες αντιπροσωπευτικα δημοκρατικες κοινωνιες ; Η απαντηση - αν και τραβηγμενη στον ορισμο της - ειναι η ηθικη !Θρησκειες και θεοκρατικα κρατη λειτουργουν αφηνοντας την ηθικη ως μονοπωλιο στα ιερα τους βιβλια ! Μοντερνες σεκιουλαριστικες κοινωνιες, οπως ειναι οι περισσοτερες δυτικες σημερα, παραδεχονται ομως οτι ηθικη μπορει να υπαρξει και ΕΞΩ απο τη θρησκεια. Ως εκ τουτου, η πολιτικη ( που να υπενθυμισουμε στον αγαπητο ιερεα πιο πανω, γεννηθηκε στην Ελλαδα πολυ πριν εμφανιστει ο δικος του νομοθετης ), αποκτα το κοινωνικο ρολο να εξασκησει ηθικη, εμπνεοντας και μετεπειτα κατοχυρωνοντας το ανθρωπινο δικαιωμα να προσδιοριζει κανεις τη σεξουαλικοτητα του οπως αυτος 'η αυτη θελει, κατα τον ιδιο τροπο που καποιος 'η καποια ειναι ελευθερη να διαλεξει τη θρησκεια του ελληνα μητροπολιτη-με-το -ομορφο-καπελο πιο πανω.Τα λογια του πιο πανω μητροπολιτη οπως και οι πραξεις πολλων θεοκρατικων χωρων και θρησκειων που ενοχοποιουν, κοροιδευουν 'η απλα διαφοροποιουν τον σεξουαλικο προσδιορισμο ορισμενων πολιτων εναντι καποιων αλλων, δεν μπορουν παρα να εκλειφθουν σε ηπειρους με σεκιουλαριστικο συνταγμα ως ακρως ανηθικα, αφου παραβιαζουν ανθρωπινα δικαιωματα.Θα περιμενε κανεις καλυτερη σχεση με την ηθικη απο εναν μητροπολιτη που ναι μεν ειναι εκπροσωπος ενος θεου και ενος βιβλιου, ειναι ομως ελληνας στην καταγωγη και ευρωπαιος πολιτης...Καλα μας Χριστουγεννα...
Πες τα...Από τα πιο εκνευριστικά πράγματα, οι ημιμαθείς που έχουν και άποψη. Και είναι και ακλόνητοι στην άποψή τους, πολλοί απ'αυτούς!Όσο δεν υπάρχει παιδεία γενικώς και εκπαίδευση επί κοινωνικών θεμάτων στην Ελλάδα, οι Έλληνες -με πολλές φωτεινές εξαιρέσεις, βεβαίως, θα παραμένουν ένας λαός από ημιμαθείς, και αλλαζόνες στην ασχετοσύνη ή στην ημιμάθειά τους. Άνθρωποι που το "δεν γνωρίζω, δεν έχω άποψη" το θεωρούν αδυναμία και δεν θα το πουν ποτέ. Που δύσκολα θα σκύψουν να ακούσουν, γιατί στην Ελλάδα κανείς δεν μας μαθαίνει να ακούμε. Όλοι θέλουμε να μιλάμε. Έχουμε όλοι άποψη για όλα. Και μάλιστα τη σωστή.
Κατ αρχήν για αποφυγή παρεξηγήσεων θα ήθελα πρωτίστως να πω ότι είμαι υπέρ του συμφώνου συμβίωσης και γενικά δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τους gay και δεν θέλω ούτε να είναι, ούτε να νιώθουν, ούτε να θεωρούνται πολίτες Β' κατηγορίας στη χώρα που ζω. Κατά δεύτερο λόγο νομίζω ότι όσοι χρησιμοποιούν αυτό το επιχείρημα (το και γιατί μας το λες) ίσως σε μερικές περιπτώσεις απλά θεωρούν ότι η σεξουαλική ζωή του κάθε ατόμου είναι προσωπική του υπόθεση και δεν αφορά κανέναν άλλο εκτός από αυτούς που συμμετέχουν σε αυτήν και ότι μερικές φορές ίσως η σεξουαλικότητα αναγάγεται σε κύριο καθοριστικό παράγοντα και κριτήριο λήψης αποφάσεων από τους ίδιους τους gay ενώ δεν πρέπει να είναι π.χ βλέπεις σήμερα πως κάνουν τα κόμματα για την ψήφο των gay και ξαφνικά έγινε κύριο ζήτημα το σύμφωνο συμβίωσης ενώ εδώ και χρόνια μάλλον τους είχαν γραμμένους αλλά το υπόλοιπο πρόγραμμα το ξέρουν? το σκέφτονται? ή εντάξει αμα σας πουν ότι είναι θετικοί ως προς το συγκεκριμένο ζήτημα που αφορά τη ζωή σας δεν κοιτάτε ούτε οικονομία ούτε παιδεία ούτε ανεργία. Είδα σημαίες με ουράνιο τόξο να ανεμίζουν σε προεκλογικές συγκεντρώσεις κόμματος που δεν συμπαθώ γιατί πούλησε πολύ παραμύθι (και μόνο σε αυτό το κόμμα γιατί μόνο αυτό έκανε θετικές δηλώσεις για το ζήτημα τότε) και σκέφτηκα "μα καλά, μόνο αυτό τους νοιάζει? Το υπόλποιπο παπατζιλίκι δεν το βλέπουν? και εμένα γιατί με παίρνουν στο λαιμό τους? επειδή τους έταξε ο Χ για το ζήτημα τους συμφώνου? και εντάξει αυτό μπορέι να το φτιάξει...δουλειά δεν τους νοιάζει αν θα έχουν? το ασφαλιστικό? Όσον αφορά το δικαίωμα των ομόφυλων ζευγαριών να μιλήσουν ανοιχτά για την μεταξύ τους σχέση στον κοινωνικό τους περίγυρο...συμφωνώ πρέπει να μπορούν αλλά η παρέλαση δεν είναι κάπως υπερβολική? Και σε τι βοηθάει τους gay που αντιμετωπίζουν διωγμούς και απάνθρωπες συνθήκες σε άλλες χώρες το να κάνουν μια παρέλαση οι gay στην Αθήνα ή στη Στοκχόλμη ή στο Βερολίνο ή οπουδήποτε αλλού στον δυτικό κόσμο, όπου νομίζω τα δικαιώματά τους είναι νομικά τουλάχιστον κατοχυρωμένα. Τώρα...η εκκλησία το ξέρεις ότι είναι ένας θεσμός στηριγμένος σε δογματικές αλήθειες που δεν έχουν πολλά περιθώρια αλλαγής, πέρα από τη νομική κατοχύρωση που δίνεται με το σύμφωνο συμβίωσης δεν έχει και πολύ νόημα να κολλήσει κανείς στη γνώμη ή να ζητήσει την ευλογία ενός θεσμού του οποίου η ίδια η ύπαρξη είναι αυτό το δόγμα της άρνησης και της απαγόρευσης. Η Καθολική εκκλησία ζήτησε συγγνώμη που έκαψε τον Γαλλιλέο στην πυρά κάτι αιώνες μετά, επί των Ημερών του Ιωάννη Πάυλου του Β'. Ίσως μου πεις ότι είναι θέμα επιρροής και ότι ένα κόμμα που τοποθετείται θετικά το υποστηρίζεις ακόμα και αν δεν το συμπαθείς για να συμπαρασύρει και τα άλλα (αξίζει όμως να δίνεις δύναμη σε κάποίον μόνο και μόνο με αυτό το κριτήριο...και να πηγαίνουν όλα τα άλλα στο διάολο?). Ίσως μου πεις και ότι διαδηλώνοντας ή κάνοντας ένα pride βοθάει να μην ξεχνιούνται τα δικαιώματα των gay και ασκεί πίεση στις κυβερνήσεις να μην συναλλάσσονται και να μην ανέχονται καθεστώτα σε χώρες που φέρονται έτσι στους ομοφυλόφυλους...ίσως και να έχεις δίκιο, αν πιστεύεις ότι αυτό βαρύνει σημαντικά στην χάραξη της εξωτερικής πολιτικής μιας χώρας. Αυτά...είναι απλά μερικές σκέψεις...μην βαράτε!
Φυσικα και τα lgbtq+ ατομα δεν ψηφιζουν, μονο, συμφωνα με τα δικα τους δικαιωματικά (καλως) και καποι@ δεν ψηφιζουν -καθολου- βαση αυτων (κακως). Ο ισχυρισμος του οτι θα σε παρει στο λαιμο του @ οποισδηποτε σε μια τετοια ομαδα ειναι προκλητικος, ειδικα οταν σ'αυτην την χωρα ειναι πλεον γνωστο πως "κανεις" δεν ψηφιζει εθιμοτυπικα οτι και οι γονεις ή οταν "κανεις" δεν κοιταει την παρτη του ή οταν "κανεις" δεν εχει πολιτικη συνειδηση λοβοτομημενου ιπποκαμπου.Τωρα, επειδη εσυ δεν γουσταρεις το εν λογω κομμα, βρισκεις την ευκαιρια να μας την "πεσεις". Μηπως αγνοεις οτι αυτο το κομμα (καλως ή κακώς) το ψηφισε πληθος κοσμου cis + straight, για θεματα εντελως ασχετα με τα δικαιωματικα των lgbtq? Το ψηφισε, ακριβως, επειδη πιστεψε ή ηθελε να πιστεψει οτι θα βελτιωσει τα πραγματα στο θεμα των εργασιακως, των ασφαλιστικών κ.λπ. ασχετα με το αν απεδειχθησαν ως ενα υπολογισημο βαθμο παπατζες ..θα συνεχισεις να το παιζεις αφελής ή εισαι πραγματι τετοι@?
Υπάρχει ένα μικρό αλλά υπαρκτό τμήμα πληθυσμού που ενώ έχει μόρφωση και παιδεία επικαλείται διάφορες πηγές (από αρχαίες μέχρι νεώτερες) για να στηρίξει την άποψη ότι η "διαφορετική" σεξουαλική ταυτότητα αποτελεί τρόπον τινά ηθική έκπτωση γιατί μέσα στο πλαίσιο της κοινωνίας μας ορισμένοι κανόνες λειτουργούν προς όφελος της ίδιας της κοινωνίας. Η παιδεία τους ευτυχώς τους απαγορεύει έστω και να διανοηθούν να προβούν σε λεκτική ή σωματική βία αλλά δυστυχώς δεν αρκεί για να δούν (μέσα στο κεφάλι τους) πέρα από το "στίγμα" της σεξουαλικής ταυτότητας προς την ουσία της προσφοράς ενός ανθρώπου στο κοινωνικό σύνολο. Που μπορεί φυσικά να είναι σπουδαία ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού. Δεν είναι όλοι μηχανές αναπαραγωγής άλλωστε.
Επίσης να συμπληρώσω γιατί μεσολάνησε το σχόλιο του Icarus. Η εκκλησία δεν εγκαλείται γιατί η κοινότητα των ΛΟΑΤ επιθυμεί την "έγκρισή" της ή κάτι ανάλογο. Εγκαλείται γιατί κυρρήτει λόγο μίσους κι αυτό είναι κατακριτέο κι από τους μη ΛΟΑΤ όπως εγώ. Είναι ιδιαίτερα σοβαρό γιατί συμβαίνει από τους αξιωματούχους της εκκλησίας κι όχι πχ. από συνοικιακούς μεμονωμένους ιερείς.
Ακριβώς. Δεν έχει να κάνει με το αν οι γκέι είναι περήφανοι, αλλά με το ότι δεν είναι ντροπιασμένοι - ενώ οι κοινωνικές πιέσεις απαιτούν από αυτούς να ντρέπονται και να το κρύβουν.Όσο για την ατάκα με το κρεββάτι: Σε όποιους το λένε αυτό, μια σωστή απάντηση είναι "Την επόμενη φορά που θα έρθει μια συνάδελφος/γειτόνισσα και θα σου δώσει κουφέτα επειδή παντρεύτηκε, πες της 'Ααα δηλαδή έχεις σεξουαλικές σχέσεις με άντρες; Καλά και γιατί μας το τρίβεις στη μούρη; Σε ρώτησα εγώ τι κάνεις στο κρεββάτι σου;'"
Δεν θα ειχα καποιον ιδιαιτερο λογο να σχολιασω και το παρον θεμα,αφου εχω κατ'επαναληψιν τοποθετηθει ανεπιφυλακτα υπερ του συμφωνου συμβιωσης των ομοφυλοφιλων και κατα της απαραδεκτης σχετικης στασης και συμπεριφορας πολλων εκπροσωπων της ελληνορθοδοξης εκκλησιας. Οταν ομως διαβαζω ως ....αποστωμοτικο παραδειγμα (!) αυτο με τον γαμο και τα κουφετα ,μια δηλαδη "ιδιοκατασκευη" η οποια τιμα απολυτα την ...φοβερη και τρομερη "λογικη ακολουθια/παραδειγμα " του παλαιου σχολικου βιβλιου της "Λογικης","Ραβδος εν γωνια,αρα βρεχει(!!!)"αισθανομαι υποχρεωμενος να κανω μια -δυο επισημανσεις.Με πρωτη το οτι το ενα σκελος της "συγκρισης"με το αλλο εχει τοση σχεση οση ο ...φαντης με το ρετσινολαδο !Διοτι το να συγκρινεις μια δηλωση του τυπου"ξερεις εγω κοιμαμαι με ομοφυλο"(ανδρα η γυναικα),δηλαδη μια δηλωση "σεξουαλικης επιλογης" η οποια, οντως, δεν αφορα κανεναν αλλο πλην των εφαρμοζοντων αυτην,με μια κινηση η οποια,οπως ολοι οφειλουν να αντιλαμβανονται, αποτελει εκδηλωση σεβασμου ,δια της τηρησης,προς τις κοινωνικες και θρησκευτικες παραδοσεις και εθιμα της χωρας μας,δεν ειναι,απλα,αυθαιρετο και αναρμοστο.Ειναι και απολυτως παραλογο,οπως η περιφημη "ραβδος"η οποια μπορει να βρισκεται στην "γωνια"για τετρακοσιους αλλους λογους,πλην της βροχης.Βεβαιως το σχολιο σου υπερψηφισθηκε ,και μαλιστα μαζικα.Ουδεν το παραδοξον.Την σχετικη εξηγηση παραθετει,για αλλους λογους,λιγο πιο πανω ο συνσχολιαστης "Just a guy" ,γραφοντας οτι: "" Από τα πιο εκνευριστικά πράγματα, οι ημιμαθείς που έχουν και άποψη. Και είναι και ακλόνητοι στην άποψή τους, πολλοί απ'αυτούς!""
Δεν βρισκω την αναλογια της ιρις παραλογη. Ειναι -απλα- καθ' υπερβολιν, εκτος κι αν ειμαστε ρομποτ και διαβαζουμε-κατανοουμε σαν ρομποτ. Αλλωστε το "δεν με νοιαζει τι κανεις στο κρεβατι σου" το ακουει ενα μη str8 ατομο συνηθως οταν μιλαει για εντελως ασχετα θεματα ή τα προβληματα που αντιμετωπιζει και που μπορει να μην εχουν να κανουν τιποτα με το κρεβατι καθ'αυτο ή με την εκφραση ερωτισμου.Δηλαδη μπορει να υπαρχει συζητηση για τα θεματα γονεϊκοτητας των lgbt και καποιος μονιμως πεταγεται σαν την κοκκοροψωλη αναφεροντας την περιφημη ατακα μπαλαντερ κρεβατι. Ρε φιλε, εισαι ασχετος κι εκτος θεματος!
Από τα περισσότερα σχόλιά σας (ασχέτως αν με βρίσκουν πάντα σύμφωνη) έχω συναγάγει το συμπέρασμα ότι είστε ευφυής άνθρωπος κύριε Κοντέ, και γι'αυτό μου κάνει εντύπωση που βρίσκετε τόσο παράλογη την αναλογία μου.Η όλη κουβέντα για τα δικαιώματα των γκέι γίνεται, αυτή τη στιγμή, με αφορμή το σύμφωνο, μια ένωση παρόμοια με το γάμο.Το "κρεβάτι" υποδηλώνει μια πολύ μονοδιάστατη εικόνα της ομοφυλοφιλίας. Αν δυο άντρες φιληθούν στο δρόμο, πολλοί θα πουν "Κάντε ότι θέλετε στο κρεβάτι σας, αλλά μη μας το τρίβετε στη μούρη". Πράγμα που κανείς δε θα πει όταν ανταλλάσσω εγώ ένα φιλί με το σύντροφό μου.Επίσης, η απάντηση "δε με νοιάζει το κρεβάτι σου" ταιριάζει αν εγώ αρχίσω, απρόσκλητα, να μοιράζομαι προσωπικές λεπτομέρειες: αν έχω φετίχ, αν έχω βίτσια, αν είμαι ανοιχτή στο τρίο. Εκεί ταιριάζει να μου το πει κάποιος, είτε πάω με άντρες είτε με γυναίκες.Αν όμως δήλωνα ότι βγαίνω με μια γυναίκα, την γουσταρω, τη νοιάζομαι, δε μιλάω για το κρεβάτι μου. Όποτε έχω πει ότι βγαίνω με έναν άντρα, ότι παντρεύτηκα κλπ, κανείς δε μου είπε ότι μιλάω για το κρεβάτι μου. Αν έλεγα τα ίδια για μια γυναίκα, γιατί ξαφνικά όλες αυτές οι κουβέντες θα αφορούσαν "το κρεβάτι";Δεν είναι βίτσιο, δεν είναι μια σεξουαλική παραξενιά, είναι επιλογή συντρόφου, είναι με τι είδους ανθρώπους βγαίνεις, με ποιον/-αν μπορείς ίσως να συζήσεις και να κάνεις οικογένεια. Αφορά τη δημόσια σφαίρα όσο και οι ετεροφυλοφιλικές σχέσεις.Και τέλος, δεν είναι επιλογή. Είναι η φυσική κατάσταση μιας ομάδας ανθρώπων. Επιλογή είναι το αν θα ζήσουν κρύβοντας ένα κομμάτι του εαυτού τους, επειδή κάποιοι τους λένε ότι αυτό το μέρος αφορά μόνο "το κρεβάτι".
Ναι ρε πως μου διέφυγε εμένα!! Είναι θέμα επιλογής.Ξυπνάς ένα πρωί και λες, τι να κάνω σήμερα, τι να κάνω σήμερα, α! δεν γίνομαι ομοφυλόφυλος να ζήσω από δω και πέρα σαν αποδιοπομπαίος τράγος, να με μισούν οι πάντες, να μη μπορώ να κάνω οικογένεια, να με αποφεύγουν οι συγγενείς και να με κουτσομπολεύουν οι γείτονες? Ναι, έχεις απόλυτο δίκιο, είναι καθαρά θέμα επιλογής!!!Εκεί που είσαι παιδάκι σου δίνουν ένα χρωματιστό βιβλίο να διαλέξεις τι ζωή θα ζήσεις και εσύ από όλες τις επιλογές - για δες! - διαλέγεις την πιο οδυνηρή και την πιο δύσκολη. Γιατί? Γιατί έτσι.Πιο ημιμαθής πεθαίνεις φίλε.
@βλαχακι(το)Τι απο οσα γραφεις εχει την παραμικρη σχεση με οσα εγραψα εγω ; Μαλον τιποτα.Οσο για το "αποφθεγματικου υφους" συμπερασμα σου οτι ειναι "ρομποτ" οσοι επιμενουν να "κατανοουν"-πρωτιστως-αυτα ΑΚΡΙΒΩΣ τα οποια διαβαζουν,και οχι να ....συμπεραινουν εικοτολογωντας επ'αυτων οτι...προκειται για "υπερβολη",μαλλον θα πρεπει να σε ευχαριστησω.Διοτι ,κατα την ταπεινη μου γνωμη,επανεπιβεβαιωνεις το ,υπο του συνσχολιαστη "Just a guy" ρηθεν"...οι ημιμαθείς που έχουν και άποψη. Και είναι και ακλόνητοι στην άποψή τους"
...Μαλλον εχει σχεση διοτι το ιδιο πραγμα, με διαφορετικο τροπο, σου απαντα και η ιρις, εκτος κι αν ολ@ παρεξηγουμε αυτο που λες. Btw εκτος απο την ημιμαθεια παθαινετε μερικοι και κατι με το να μην σας θιξουν το ego. Χαλαρωσε, ολοι λενε την αποψαρα τους για τα lgbtq+ υποκειμενα και μεις @ lgbtq θα πρεπει να στεκομαστε "κλαρινο", ετσι; Δεν στα ειπαν καλα μου φαινεται.
Αγαπητη Iris PrismaticaΕιλικρινα δεν κατανοω για ποιον λογο ειναι δυσκολο να συνεννοηθουν δυο ανθρωποι των οποιων οι θεσεις,το υφος και ο λογος κατα κανονα συμπιπτουν.Θα μπορουσα,επι παραδειγματι,να προσυπογραψω το τελευταιο σχολιο σου σχεδον αυτουσιο.Η διαφωνια μου εδραζοταν-και το ξεκαθαρισα απολυτα αυτο-στην χρηση του συγκεκριμενου παραδειγματος,και μονον σε αυτην.Και η -οποια-ενοχληση μου στο γεγονος οτι απο τους παρα πολλους οι οποιοι συμφωνησαν με το σχολιο-αλλα και απο τους λιγους οι οποιοι διεφωνησαν-ουδεις εκανε τον κοπο να επισημανει το "αδοκιμο"του παραδειγματος.Ισως ,ομως,να πρεπει να εξηγησω τον βασικο λογο ενοχλησης μου.Η επιλογη ενος παραδειγματος ωστε να καταληξει καποιος σε ενα συμπερασμα ειναι απολυτως ελευθερη.Κατα κανονα ,ομως,χαρακτηριζει τον χρησιμοποιουντα το συγκεκριμενο παραδειγμα.Οι πολιτικοι μας ταγοι εχουν ,απο πολλων ετων,αναγαγει αυτην την τεχνη σε επιστημη.Ητοι χρησιμοποιουν τον λογο ως σοφιστες,οχι ως φιλοσοφοι.Αποσπασματοποιωντας,επιλεγοντας,και χρησιμοποιωντας μια μονον,συνηθως ασημαντη,παραμετρο του οποιου θεματος ωστε να καταληξουν στο συμπερασμα οτι ο....ελεφας ειναι ψαρι ! Και ,δυστυχως,η πλειονοτητα των πολιτων αποδεχεται τις απιστευτες αυτες σοφιστειες τους ως ....αξιωματικο λογο !Προσωπικα το ευθυ ψευδος με ενοχλει λιγοτερο απο την διαστρεβλωση,με οποιοδηποτε τροπο,της αληθειας.Και ακομη περισοοτερο η αδυναμια,η η απροθυμια,πολλων να "διαγνωσουν",και συνακολουθα να απορριψουν,αυτη την "στρεψοδικια".Αυτο ειναι ολο.Και,για να ξεκαθαρισω απολυτα τα πραγματα,ουδεποτε σου καταλογισα σχετικη προθεση.Η ολη συμπεριφορα σου απαγορευει τετοια σκεψη.Απλα το θεωρησα μια λανθασμενη επιλογη.Γι'αυτο και στραφηκα "επικριτικα" προς τους "αναγνωστες",γνωριζοντας εκ προοιμιου οτι κατι τετοιο δεν καθιστα ποτε "συμπαθη"τον γραφοντα.Πλην ομως ,οπως εχεις ισως αντιληφθει,γραφω παντοτε αυτο το οποιο πιστευω ως ορθο.Χωρις φοβο και παθος,και,κυριως,χωρις καμμια σκοπιμοτητα.Ειτε αυτο ειναι 'αρεστο',ειτε οχι.Αυτα,και πολλες ευχες για τις γιορτες και την νεα χρονια.
@βλαχακι(το)Δεν ξερω ποιοι "δεν μου τα ειπαν καλα"και για ποιον λογο.Εκεινο το οποιο γνωριζω πολυ καλα ειναι ποια ειναι η αποψη μου για το θεμα των ομοφυλοφιλων και του συμφωνου,καθως και για τους 'ιεραρχες'οι οποιοι τους επιτιθενται με απαραδεκτο τροπο.Και την εχω γραψει καμμια δεκαρια φορες.Εκεινο με το οποιο διεφωνησα ,και το εξηγησα πληρως,ηταν η χρηση του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ αδοκιμου,κατα την γνωμη μου, παραδειγματος.Και με ενοχλησε,κυριως,το οτι αυτο δεν ειχε επισημανθει απο κανεναν.Τιποτε αλλο.Οσο για το αν θιγεται το ego(!) μου και αν θελω να στεκονται καποιοι "κλαρινο" μπροστα μου,τα αντιπαρερχομαι.Εαν αυτο ειναι το συμπερασμα στο οποιο εχεις καταληξει με βαση τα παμπολλα σχολια μου,τοτε εγω δεν μπορω να κανω τιποτα απολυτως γι'αυτο.Εκτος,ισως, απο το να "σηκωσω τα χερια μου ψηλα".
Αγαπητε μου, δεν υπάρχει και πολύ νόημα στην υπερανάλυση. Εσύ το θεωρείς ως ατυχές παράδειγμα, οι υπόλοιποι το θεωρούμε απόλυτα valid, τι να κάνομε τώρα; Επισης έχω δει και τις δικές σου κόκκινες γραμμές (τεκνοθεσία)."Μα εγω δεν είμαι φαήλος!"http://avmag.gr/60611/o-ekfovismos-tis-koinis-gnomis/
Εχεις δικιο,βλαχάκι(το).Τελικα η πολυ αναλυση δεν εχει νοημα,ειδικα οταν χρησιμοποιειται ως "εργαλειο διαλογου"με ατομα τα οποια αντιλαμβανονται τον διαλογο με διαφορετικο τροπο.Ευχαριστω ,παντως,για το link.Το αρθρο της Έλενας-Όλγας Χρηστίδη ειναι πολυ ενδιαφερον.Και,οσον αφορα τουλαχιστον το υφος και την ουσια του,με βρισκει συμφωνο.Οσον αφορα ,τελος,στις δικες μου,δηθεν, "κοκκινες γραμμες",για την υιοθεσια (λυπαμαι,αλλα δεν συνηθιζω να χρησιμοποιω κανεναν politically correct νεοκοπο ορο ),χαιρομαι ιδιαιτερα που για εσενα το να εχει καποιος αντιθετη-και αιτιολογουμενη- αποψη με σεναν ερμηνευεται ως ...."κοκκινη γραμμη",δηλαδη κατι το οποιο δεν μπορει να αλλαξει με τιποτα ,και δεν τιθεται καν σε διαλογο.Επειδη η αποψη μου ειναι οτι ΤΑ ΠΑΝΤΑ μπορουν,και πρεπει,να ειναι αντικειμενα διαλογου,το ποιος πιστευει οτι οι αποψεις του ισοδυναμουν με "αξιωματα" καθισταται μαλλον προφανες.Οσο για τον υπαινιγμο(;)σου περι...Φαηλλου,εχω γραψει τοσα κειμενα "επι του θεματος" ωστε νομιζω οτι δικαιουμαι να τον χαρακτηρισω ως αναξιο σχολιασμου απο μερους μου.
Κουραστήκαμε με τις "αιτιολογημένες" απόψεις του καθενός, που κουμάντο κάνουν στη ζωή μας. Εσάς το όλον θέμα δεν αποτελει παρά πεδίον ανώδυνης διαλεκτικής, εμάς πάλι όχι (αν αντιληφθήκατε αυτό που σας" λινκαρα").http://www.youtube.com/watch?v=-J7v-fbA3Ug&feature=youtube_gdata_playerΥγ. Όχι δεν έχω κανένα πρόβλημα με το να χρησιμοποιείς όποια λέξη θες, εγώ πάλι προτιμώ το "παιδο-τεκνοθεσία" και όχι για λόγους πολιτικής ορθότητας, αλλά για λόγους γλωσσικής και νοηματικής ουσίας. Περί ορέξεως τσουπρόπιτα.Καλή σας νύχτα.
@βλαχακι(το)Θα συμφωνησω μαζι σου οτι ο ατερμων "διαλογος"στο τελος κουραζει.Ευτυχως που τον παροντα 'διαλογο'τον παρακολουθουν,πλεον,ελαχιστοι,και ετσι...κουραζουμε λιγοτερους !Υποχρεωνομαι,ομως,να επανελεθω.Προφανως οχι για να "δικαιωθω"η για να εχω "τον τελευταιο λογο",αφου αυτα με υποχρεωσε η "πειρα ζωης"να τα εχω προ πολλου ξεπερασει.Αλλα για να κανω καποιες επισημανσεις τις οποιες θεωρω χρησιμες.Πρωτον οτι οντως το θεμα αποτελει για μενα "πεδιον διαλεκτικης".Οπως ολα τα θεματα τα οποια πραγματευομαστε σε αυτο ,η σε αλλα ομοια,fora.Διοτι,απλα,δεν θα μπορουσε να ειναι τιποτε αλλο,αφου εδω δεν υπαρχει καμμια δυνατοτητα "πραξεως",παρα μονον "λογου".Το αν ειναι "ανωδυνα" η οχι,εξαρταται απο το τι θεωρει "επωδυνο"εκαστος εξ ημων.Δευτερον-συνακολουθα-οτι ο "χωρος",δεν ειναι δυνατον, δυστυχως,να αποτελεσει πεδιον παραθεσης "ατομικων πεπραγμενων"ενος εκαστου ,τα οποια ομως ειναι και το μονον ασφαλες κριτηριο για το τι "πρεσβευει" ο καθενας μας,αφου οι πραξεις μετρανε πολυ περισσοτερο απο τα λογια.Αναφερομαι,βεβαια,στο υπ'εσου λεχθεν"...εμας παλι οχι".Διοτι αν ειχα αυτη την δυνατοτητα,να παραθεσω δηλαδη τα "ατομικα πεπραγμενα"μου πληρως αποδεικνυομενα ,και ειδικα πανω σε θεματα οπως αυτο των ομοφυλοφιλων στο οποιο δεν εχω καποιο "vested interest",δεν θα χρειαζοταν να γραψω ουτε μια λεξη παραπανω.Ουτε μια.Ομως,ατυχως,αυτο δεν ειναι δυνατον.Πρεπει ,συνεπως,να περιορισθω στον γενικοτερο διαλογο και στην παραθεση αιτιολογημενων αποψεων.Και να "εισπραξω",αναποφευκτα,εστω και υπαινικτικα,μαλλον "απαξιωτκες προσεγγισεις" απο καποιους εχοντες καποια, εστω και λιγο,διαφορετικη αποψη, του στυλ : "...αν αντιληφθηκατε αυτο που...",και μαλιστα μετα τα παντελως αδικα κα αδικαιολογητα περι "...ego(!)" και "...κλαρινων(!) και το-κυριολεκτικα απιστευτο-.... "περι Φαηλλου" !Οπως μου εχει συμβει και σε πολλες αλλες περιπτωσεις,ειδικα σε θεματα "πολιτικης αντιπαραθεσης",οπου εχω ,κατα καιρους,"ακουσει"απο καποιους σχολιαστες διαφορα,εξ ισου απαξιωτικα και εσφαλμενα .Ομως αυτο ειναι το "τιμημα" το οποιο καλειται να καταβαλει οποιος επιμενει να γραφει τις αποψεις του,οσο το δυνατον αντικειμενικοτερα του επιτρεπει η ανθρωπινη φυση.Καλη σου ημερα.