Tο manspreading γίνεται εξώφυλλο και στο New Yorker

Tο manspreading γίνεται εξώφυλλο και στο New Yorker Facebook Twitter
3

Τoν Eustace Tilley, χαρακτήρα– σήμα κατατεθέν του περιοδικού “New Yorker”, αποφάσισε να «τσαλακώσει» ο αργεντινός σκιτσογράφος, Liniers, για τις ανάγκες του κεντρικού θέματος του εντύπου αυτόν τον Φεβρουάριο, το οποίο είναι το… manspreading.

Η «μάστιγα» των Μέσων Μεταφοράς πολλών σύγχρονων μεγαλουπόλεων – μεταξύ της οποίας και η Αθήνα – το να «απλώνεται», δηλαδή, ένας επιβάτης ενοχλώντας τους άλλους, ενέπνευσε τον Liniers να βάλει τον δανδή με το μονόκλ σε περιπέτειες μέσα στο Μετρό.

Κάπως έτσι, οι καλοί τρόποι του Tilley πήγαν περίπατο, η πεταλουδίτσα (επίσης, σήμα – κατατεθέν του “New Yorker” που συνοδεύει σχεδόν κάθε εξώφυλλο του) αντικαταστάθηκε από μία μύγα και ο δανδής σκιτσαρίστηκε σε άκομψη στάση με τα πόδια ανοιχτά μέσα στο βαγόνι, με πεταμένα κουτάκια μπύρας να τον πλαισιώνουν… "Ο Eustace απλώνεται", γράφει ο τίτλος και μετά την καμπάνια που έχει γίνει σε πολλές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, όλοι ξέρουν ποιο είναι το θέμα.

«Στην αρχή ανησυχούσα μήπως το θέμα είχε κάνει τον κύκλο του, αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι η μάστιγα του manspreading συζητιέται και αφορά περισσότερο από ποτέ», δήλωσε ο σκιτσογράφος δικαιολογώντας την επιλογή του να επιφυλάξει τέτοια τύχη στον χαρακτήρα κόμικ που πρωτο-εμφανίστηκε στο “New Yorker” πριν από 91 χρόνια…

Άλλωστε, οι υπεύθυνοι του περιοδικού θεωρούν ότι ο δανδής τους είναι πιο ζωντανός από ποτέ και για να το αποδείξουν έφτιαξαν κι αυτό το όμορφο video με τον Tilley να πρωταγωνιστεί με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο στα εξώφυλλα του “New Yorker” μέσα στα χρόνια.

TV & Media
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

TV & Media / Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

Η ραγδαία αύξηση συνδρομητών επιβεβαιώνει τη δεσπόζουσα θέση του Netflix στην αγορά, σε μια περίοδο όπου ανταγωνιστές όπως η Disney και η Warner Bros. Discovery καταβάλλουν προσπάθειες να φτάσουν τη δημοτικότητα και την κερδοφορία της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM
Λος Άντζελες: Αντιδράσεις για τον «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ που χρησιμοποίησε μανταλάκια για να σφίξει το αντιπυρικό του μπουφάν

TV & Media / Λος Άντζελες: Μέσα στην απόλυτη καταστροφή, «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ έσφιξε το αντιπυρικό μπουφάν με μανταλάκια

Το ξύλινο μανταλάκι τραβούσε το επιπλέον ύφασμα στο μπουφάν του δημοσιογράφου του ABC Ντέιβιντ Μιουρ, κάνοντάς το να εφαρμόζει πιο σφιχτά στο σώμα του
LIFO NEWSROOM
Angel: Στην αλλαγή φύλου, μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε

TV & Media / Η τρανς τραγουδίστρια Angel θυμάται: «Μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε»

«Προσπάθησα να την αγαπώ και να μάθω μαζί της, με φόβιζε το σχολείο και το πώς την αντιμετώπιζαν», σχολίασε η μητέρα της τραγουδίστριας, σε κοινή τους συνέντευξη
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια