Τoν Eustace Tilley, χαρακτήρα– σήμα κατατεθέν του περιοδικού “New Yorker”, αποφάσισε να «τσαλακώσει» ο αργεντινός σκιτσογράφος, Liniers, για τις ανάγκες του κεντρικού θέματος του εντύπου αυτόν τον Φεβρουάριο, το οποίο είναι το… manspreading.
Η «μάστιγα» των Μέσων Μεταφοράς πολλών σύγχρονων μεγαλουπόλεων – μεταξύ της οποίας και η Αθήνα – το να «απλώνεται», δηλαδή, ένας επιβάτης ενοχλώντας τους άλλους, ενέπνευσε τον Liniers να βάλει τον δανδή με το μονόκλ σε περιπέτειες μέσα στο Μετρό.
Κάπως έτσι, οι καλοί τρόποι του Tilley πήγαν περίπατο, η πεταλουδίτσα (επίσης, σήμα – κατατεθέν του “New Yorker” που συνοδεύει σχεδόν κάθε εξώφυλλο του) αντικαταστάθηκε από μία μύγα και ο δανδής σκιτσαρίστηκε σε άκομψη στάση με τα πόδια ανοιχτά μέσα στο βαγόνι, με πεταμένα κουτάκια μπύρας να τον πλαισιώνουν… "Ο Eustace απλώνεται", γράφει ο τίτλος και μετά την καμπάνια που έχει γίνει σε πολλές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, όλοι ξέρουν ποιο είναι το θέμα.
«Στην αρχή ανησυχούσα μήπως το θέμα είχε κάνει τον κύκλο του, αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι η μάστιγα του manspreading συζητιέται και αφορά περισσότερο από ποτέ», δήλωσε ο σκιτσογράφος δικαιολογώντας την επιλογή του να επιφυλάξει τέτοια τύχη στον χαρακτήρα κόμικ που πρωτο-εμφανίστηκε στο “New Yorker” πριν από 91 χρόνια…
Άλλωστε, οι υπεύθυνοι του περιοδικού θεωρούν ότι ο δανδής τους είναι πιο ζωντανός από ποτέ και για να το αποδείξουν έφτιαξαν κι αυτό το όμορφο video με τον Tilley να πρωταγωνιστεί με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο στα εξώφυλλα του “New Yorker” μέσα στα χρόνια.
σχόλια