Tο manspreading γίνεται εξώφυλλο και στο New Yorker

Tο manspreading γίνεται εξώφυλλο και στο New Yorker Facebook Twitter
3

Τoν Eustace Tilley, χαρακτήρα– σήμα κατατεθέν του περιοδικού “New Yorker”, αποφάσισε να «τσαλακώσει» ο αργεντινός σκιτσογράφος, Liniers, για τις ανάγκες του κεντρικού θέματος του εντύπου αυτόν τον Φεβρουάριο, το οποίο είναι το… manspreading.

Η «μάστιγα» των Μέσων Μεταφοράς πολλών σύγχρονων μεγαλουπόλεων – μεταξύ της οποίας και η Αθήνα – το να «απλώνεται», δηλαδή, ένας επιβάτης ενοχλώντας τους άλλους, ενέπνευσε τον Liniers να βάλει τον δανδή με το μονόκλ σε περιπέτειες μέσα στο Μετρό.

Κάπως έτσι, οι καλοί τρόποι του Tilley πήγαν περίπατο, η πεταλουδίτσα (επίσης, σήμα – κατατεθέν του “New Yorker” που συνοδεύει σχεδόν κάθε εξώφυλλο του) αντικαταστάθηκε από μία μύγα και ο δανδής σκιτσαρίστηκε σε άκομψη στάση με τα πόδια ανοιχτά μέσα στο βαγόνι, με πεταμένα κουτάκια μπύρας να τον πλαισιώνουν… "Ο Eustace απλώνεται", γράφει ο τίτλος και μετά την καμπάνια που έχει γίνει σε πολλές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, όλοι ξέρουν ποιο είναι το θέμα.

«Στην αρχή ανησυχούσα μήπως το θέμα είχε κάνει τον κύκλο του, αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι η μάστιγα του manspreading συζητιέται και αφορά περισσότερο από ποτέ», δήλωσε ο σκιτσογράφος δικαιολογώντας την επιλογή του να επιφυλάξει τέτοια τύχη στον χαρακτήρα κόμικ που πρωτο-εμφανίστηκε στο “New Yorker” πριν από 91 χρόνια…

Άλλωστε, οι υπεύθυνοι του περιοδικού θεωρούν ότι ο δανδής τους είναι πιο ζωντανός από ποτέ και για να το αποδείξουν έφτιαξαν κι αυτό το όμορφο video με τον Tilley να πρωταγωνιστεί με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο στα εξώφυλλα του “New Yorker” μέσα στα χρόνια.

TV & Media
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM
«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eurovision 2025: Προβλήματα με συμμετοχή του Ισραήλ στον διαγωνισμό - Ποιες χώρες αντιδρούν

TV & Media / Eurovision 2025: Προβλήματα με συμμετοχή του Ισραήλ στον διαγωνισμό - Ποιες χώρες αντιδρούν

Η διευθύντρια της δημόσιας τηλεόρασης στη Σλοβενία, ζητά εξηγήσεις από την EBU για άνιση μεταχείριση στα κράτη-μέλη της, συγκρίνοντας τη διαγραφή της Ρωσίας με τη συνεχιζόμενη παρουσία του Ισραήλ στον διαγωνισμό
LIFO NEWSROOM
Diddy: Από την άνοδο στην πτώση - Το BBC ανακοινώνει ντοκιμαντέρ για τον άλλοτε βασιλιά της χιπ χοπ

TV & Media / Diddy: Από την άνοδο στην πτώση - Το BBC ανακοινώνει ντοκιμαντέρ για τον άλλοτε βασιλιά της χιπ χοπ

Το ντοκιμαντέρ αναδεικνύει ερωτήματα για το πώς η εξουσία, τα χρήματα, ο σεξισμός και η σιωπή λειτούργησαν προστατευτικά για έναν από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες της showbiz
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια