Εγνατία: Τροχαίο με νταλίκα φορτωμένη άλογα- Νεκρά πολλά από τα ζώα

Εγνατία: Τροχαίο με νταλίκα φορτωμένη άλογα- Νεκρά πολλά από τα ζώα Facebook Twitter
4
Εγνατία: Τροχαίο με νταλίκα φορτωμένη άλογα- Νεκρά πολλά από τα ζώα Facebook Twitter

Νταλίκα φορτωμένη με άλογα που κινείτο στην Εγνατία Οδό στο ρεύμα προς την Ηγουμενίτσα, ανετράπη στις 3.00 μ.μ. στο ύψος των διοδίων του Δροσοχωρίου, λίγο έξω από τα Γιάννενα.

Αυτή την ώρα, είναι κλειστά και τα δύο ρεύματα της Εγνατίας, ενώ όπως μεταδίδει το epiruspost.gr αρκετά από τα ζώα, σκοτώθηκαν και τραυματίστηκαν ενώ η Πυροσβεστική έχει οργανώσει ολόκληρη επιχείρηση και σταδιακά απεγκλωβίζει τα υπόλοιπα. Η κίνηση των οχημάτων γίνεται από τη λωρίδα έκτακτης ανάγκης με δυσκολία.


Η νταλίκα φέρει ιταλικές πινακίδες και είχε προορισμό το λιμάνι εξωτερικού της Ηγουμενίτσας.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η νταλίκα που ήταν φορτωμένη με 30 άλογα, προσέκρουσε στα τσιμεντένια προστατευτικά των διοδίων, εξετράπη της πορείας του και έκλεισε και τα δύο ρεύματα. Οι πυροσβέστες έχουν ανασύρει νεκρά πολλά άλογα, ενώ κανένα πρόβλημα, δεν αντιμετωπίζει ο οδηγός της που βγήκε μόνος του από την νταλίκα.

Εγνατία: Τροχαίο με νταλίκα φορτωμένη άλογα- Νεκρά πολλά από τα ζώα Facebook Twitter
Εγνατία: Τροχαίο με νταλίκα φορτωμένη άλογα- Νεκρά πολλά από τα ζώα Facebook Twitter
Εγνατία: Τροχαίο με νταλίκα φορτωμένη άλογα- Νεκρά πολλά από τα ζώα Facebook Twitter
Εγνατία: Τροχαίο με νταλίκα φορτωμένη άλογα- Νεκρά πολλά από τα ζώα Facebook Twitter
Εγνατία: Τροχαίο με νταλίκα φορτωμένη άλογα- Νεκρά πολλά από τα ζώα Facebook Twitter
Εγνατία: Τροχαίο με νταλίκα φορτωμένη άλογα- Νεκρά πολλά από τα ζώα Facebook Twitter
Εγνατία: Τροχαίο με νταλίκα φορτωμένη άλογα- Νεκρά πολλά από τα ζώα Facebook Twitter
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ελλάδα / Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ο πρώτος διαγωνισμός επαναξιολογήθηκε και ακυρώθηκε, οι προτάσεις που κατατέθηκαν στον δεύτερο δεν μας ικανοποιούσαν και οι προθεσμίες λειτουργίας του μετρό μας υποχρέωσαν σε απευθείας ανάθεση, υποστηρίζει η «Ελληνικό Μετρό»
LIFO NEWSROOM