Η επιστροφή της Κορομηλά, τα νούμερα τηλεθέασης και το ρεκόρ στο Twitter

Η επιστροφή της Κορομηλά, τα νούμερα τηλεθέασης και το ρεκόρ στο Twitter Facebook Twitter
9

H πολυσυζητημένη πρεμιέρα του "Μπράβο Ρούλα" και η επιστροφή της Κορομηλά στην τηλεόραση, κατάφεραν τελικά να πάρουν την πρωτιά στην τηλεθέαση και να αφήσουν πίσω το συνήθως κυρίαρχο "Στην υγειά μας ρε παιδιά" και τον "βασιλιά" του Σαββατιάτικου Prime Time, Σπύρο Παπαδόπουλο.

Το σόου του καναλιού Εpsilon, ξεκίνησε λίγα λεπτά πριν τις 9 και αποδείχτηκε μαραθώνιο καθώς ολοκληρώθηκε λίγο πριν τις 2 μετά τα μεσάνυχτα. Η Ρούλα Κορομηλά επιστράτευσε τους Σάκη Ρουβά, Γιάννη Πλούταρχο, Ελένη Φουρέιρα, Ελεονώρα Μελέτη, αλλά και παιχνίδια, ζωντανές συνδέσεις με όλη την Ελλάδα και γενικά όλα όσα μπορούν να χωρέσουν σε μια εκπομπή που φάνηκε από την αρχή πως ήθελε να εντυπωσιάσει.

Τα νούμερα δείχνουν πως τα κατάφερε - τουλάχιστον σε αυτή την πρώτη μάχη:

Σύνολο

Μπράβο Ρούλα: 23,8%
Στην υγειά μας ρε παιδιά: 21,6%

Δυναμικό κοινό

Μπράβο Ρούλα: 22,4%
Στην υγειά μας ρε παιδιά: 14%

Ρεκόρ αναφορών σημείωσε όμως και στο ελληνικό Twitter το οποίο βομβαρδίστηκε με σχόλια χρηστών - όχι απαραίτητα καλά - και κατάφερε να την φέρει και να την κρατήσει στην πρώτη θέση των top trending θεμάτων για αρκετές ώρες. Το #bravoroula είχε κατακλύσει το timeline χθες και είχε πάνω από 18.000 tweets , ξεπερνώντας σε αναφορές ακόμη και τα σχόλια για την επίσκεψη του Πάπα στο #PopeFrancis (17,000 αναφορές). Ωστόσο τα σχόλια για την πολύ μεγάλη προβολή προϊόντων μέσα από την εκπομπή, αλλά και τη διάρκεια της εκπομπής είχαν αρχίσει προς το τέλος να γίνονται όλο και πιο πυκνά και μάλλον χάλασαν την αρχικά καλή εικόνα των πρώτων ωρών της εκπομπής. 

9

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM