Η επιστροφή της Κορομηλά, τα νούμερα τηλεθέασης και το ρεκόρ στο Twitter

Η επιστροφή της Κορομηλά, τα νούμερα τηλεθέασης και το ρεκόρ στο Twitter Facebook Twitter
9

H πολυσυζητημένη πρεμιέρα του "Μπράβο Ρούλα" και η επιστροφή της Κορομηλά στην τηλεόραση, κατάφεραν τελικά να πάρουν την πρωτιά στην τηλεθέαση και να αφήσουν πίσω το συνήθως κυρίαρχο "Στην υγειά μας ρε παιδιά" και τον "βασιλιά" του Σαββατιάτικου Prime Time, Σπύρο Παπαδόπουλο.

Το σόου του καναλιού Εpsilon, ξεκίνησε λίγα λεπτά πριν τις 9 και αποδείχτηκε μαραθώνιο καθώς ολοκληρώθηκε λίγο πριν τις 2 μετά τα μεσάνυχτα. Η Ρούλα Κορομηλά επιστράτευσε τους Σάκη Ρουβά, Γιάννη Πλούταρχο, Ελένη Φουρέιρα, Ελεονώρα Μελέτη, αλλά και παιχνίδια, ζωντανές συνδέσεις με όλη την Ελλάδα και γενικά όλα όσα μπορούν να χωρέσουν σε μια εκπομπή που φάνηκε από την αρχή πως ήθελε να εντυπωσιάσει.

Τα νούμερα δείχνουν πως τα κατάφερε - τουλάχιστον σε αυτή την πρώτη μάχη:

Σύνολο

Μπράβο Ρούλα: 23,8%
Στην υγειά μας ρε παιδιά: 21,6%

Δυναμικό κοινό

Μπράβο Ρούλα: 22,4%
Στην υγειά μας ρε παιδιά: 14%

Ρεκόρ αναφορών σημείωσε όμως και στο ελληνικό Twitter το οποίο βομβαρδίστηκε με σχόλια χρηστών - όχι απαραίτητα καλά - και κατάφερε να την φέρει και να την κρατήσει στην πρώτη θέση των top trending θεμάτων για αρκετές ώρες. Το #bravoroula είχε κατακλύσει το timeline χθες και είχε πάνω από 18.000 tweets , ξεπερνώντας σε αναφορές ακόμη και τα σχόλια για την επίσκεψη του Πάπα στο #PopeFrancis (17,000 αναφορές). Ωστόσο τα σχόλια για την πολύ μεγάλη προβολή προϊόντων μέσα από την εκπομπή, αλλά και τη διάρκεια της εκπομπής είχαν αρχίσει προς το τέλος να γίνονται όλο και πιο πυκνά και μάλλον χάλασαν την αρχικά καλή εικόνα των πρώτων ωρών της εκπομπής. 

9

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

TV & Media / Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Γεύση / Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Ο Ελληνοαμερικανός stand-up κωμικός Γκας Κωνσταντέλλης έφτιαξε έναν «βωμό» στα social media για τη μητέρα του και τις συνταγές της, οι οποίες συγκεντρώνονται τώρα σ’ ένα βιβλίο.
THE LIFO TEAM