Βρέθηκαν τελικά οι δράστες που ευθύνονται για τις φωτιές που αναστάτωσαν την Κυριακή τα Τρίκαλα. Το trikalanews.gr είχε μεταδώσει πως η πρώτη κατέστρεψε ολοσχερώς το σπιτάκι του Αη Βασίλη ενώ δόθηκε «μάχη» να διασωθούν αδέσποτα σκυλιά που φιλοξενούνταν στον χώρο. Η δεύτερη φωτιά ξεκίνησε λίγο μετά σε σωρό σκουπιδιών όπισθεν του Μύλου όπου χρειάστηκε να σπάσει λουκέτο πόρτας για να εισέλθει το Πυροσβεστικό όχημα και να τη σβήσει και έκρηξη εύφλεκτου υλικού.
Στον χώρο βρέθηκαν πολλοί κάτοικοι της περιοχής αλλά και Μέλη της Δημοτικής Αρχής Τρικάλων, ενώ σε μια πρώτη εκτίμηση, οι ζημιές ξεπερνούν τις 30.000 ευρώ.
Με ανάρτηση στο «indymedia» υπήρξε η ανάληψη ευθύνης για την φωτιά στον Μύλο Ματσόπουλου, ανήμερα της Πρωτομαγιάς.
Η ανακοίνωση, αναφέρει:
"Θα έρθει η μέρα που η σιωπή μας θα είναι πιο δυνατή από τις φωνές που καταπνίγετε σήμερα"
August Spies
Η 1η Μάη πέρασε ως συνήθως απαρατήρητη και δεν κουνήθηκε φύλλο για ακόμη μια φορά στην πόλη μας, ούτε από το κόσμο της εργατιάς, αλλά ούτε κι' από τους ξεφτίλες εργατοπατέρες και τους ντόπιους φορείς.
Έτσι είπαμε να αναλάβουμε εμείς δράση ταράζοντας έστω και για λίγο την μεσημεριανή ραστώνη που πρόσφερε το πασχαλινό τραπέζι πυρπολώντας των Μύλο των Ξωτικών στην πίσω Βορειοδυτική πλευρά του στις 1:30 το μεσημέρι της Κυριακή(1.5.16) με ένα μπιτόνι βενζίνη και λίγα στουπιά.
Τα πρόσωπα μας γέμισαν ικανοποίηση βλέποντας τους γλεντζέδες χριστιανοταλιμπάν να τρέχουν πανικόβλητοι για να σώσουν μια επιχείρηση του Δήμου που μόνο χρέη έχει να τους προσφέρει.
Με έναν Δήμαρχο που το μόνο που τον νοιάζει είναι τα φράγκα στήνοντας τέτοιου είδους θεματικά πάρκα (παρέα με ιδιωτικές εταιρίες βλέπε e-trikala), "δανείζοντας" ποδήλατα για μόστρα και όχι για εξυπηρέτηση, μπλοκάροντας λογαριασμούς τραπεζών, αλλά και φτιάχνοντας βαρκούλες και άλλες τέτοιες μπούρδες δημιουργώντας την δικιά του κοινωνία του θεάματος και αδιαφορώντας για την πραγματική σημασία της ημέρας θα παίρνει πάντοτε τέτοιου είδους απαντήσεις.
Η ενέργεια μας αυτή είναι αφιερωμένη σε όσους θυσιάστηκαν πριν 130 χρόνια στην εξέγερση των εργατών του Σικάγο για ανατροπή του κόσμου της εξουσίας.
Στα συντρίμμια της υπάρχουσας κοινωνίας του κράτους και του κεφαλαίου να χτίσουμε μια άλλη με τα δικά μας προτάγματα, αυτά της αξιοπρέπειας, της αλληλεγγύης, της ελευθερίας και της δικαιοσύνης. ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ.
Ελευθεριακοί Αναρχικοί Τρίκαλα».
Τι απαντά ο Δήμος
Ο Δήμος Τρικκαίων καταδικάζει απερίφραστα ενέργειες που δεν έχουν καμία σχέση με την πολιτική δράση. Ο βανδαλισμός δεν είναι δράση ενάντια στο σύστημα, αλλά απλός βανδαλισμός. Δειλός, παρ' ολίγον φονικός και τουλάχιστον γελοίος ως πράξη.
Οι δήθεν «ελευθεριακοί αναρχικοί» προτίμησαν να βάλουν σε κίνδυνο τα δεκάδες αδέσποτα ζώα, που συμπολίτες μας με πόνο ψυχής συντηρούν και προφυλάσσουν στον χώρο κάτω το σπιτάκι του Αη Βασίλη.
Προφανώς, επίσης, οι δήθεν επαναστάτες αγνοούν ότι η 1η Μαΐου είναι ημέρα πραγματικής εργατικής κινητοποίησης και όχι βανδαλισμών σε δημόσια περιουσία, δηλαδή σε περιουσία των πολιτών.
Ο Δήμος Τρικκαίων ενημερώνει ότι:
- λόγω των δύο εργολαβιών που συνεχίζουν να εκτελούνται στο κτήριο του Μύλου για τη μετατροπή – ανάδειξή του σε βιομηχανικό μουσείο, υπεύθυνος για τη φύλαξή του, είναι ο εργολάβος.
- όλα τα συστήματα πυρανίχνευσης και πυρασφάλειας είχαν ελεγχθεί προ 15 ημερών από τον αρμόδιο μηχανικό του Δήμου
- εξετάζεται το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας που ήδη έχουν τοποθετηθεί για την ασφάλεια του χώρου, από περιπτώσεις όπως αυτή.
- στην περιοχή δεν υπήρχαν σκουπίδια, αλλά τα υλικά συσκευασίας των μηχανημάτων που έχει εναποθέσει ο εργολάβος.
Δυστυχώς, ορισμένοι θεώρησαν ότι μπορούν να κάψουν μια όμορφη κατασκευή που δίνει χαρά σε εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά τον χειμώνα.
Έτσι, όμως, έθεσαν σε ΑΜΕΣΟ ΚΙΝΔΥΝΟ το κόσμημα πανελλήνιας εμβέλειας, τον μύλο Ματσόπουλου.
Αν καιγόταν ο μύλος, υπεύθυνοι θα ήταν οι εμπρηστές – δήθεν επαναστάτες.
Ο Δήμος Τρικκαίων, μαζί με τους πολίτες, προστατεύει και προφυλάσσει την πολιτιστική μας κληρονομιά, τα κτήρια, τον ίδιο μας τον πολιτισμό. Και αυτή η προσπάθεια, είναι υπόθεση όλων μας.
Από το γραφείο Τύπου του Δήμου Τρικκαίων
σχόλια