Η αξιολογηση πρεπει να υπαρχει φυσικα. Ο τροπος που γινεται ειναι λαθος κατα τη γνωμη μου. Προωθειται απλα η στειρα παπαγαλια παρα πολυ, καθως και δινονται πολλες φορες μαθηματα ασχετα με τις σχολες-στοχους. Πχ γιατι καποιος που θελει να μπει στην αγγλικη φιλολογια να ναι τελειος στα αρχαια η αντιστοιχα καποιος που θελει να ασχοληθει με επιχειρησεις να μην εχει ουτε ενα συναφες μαθημα αλλα να δινει φυσικη ξερω γω. Θα μπορουσε καθε σχολη να διοργανωνει τις εξετασεις της...
23.5.2016 | 15:34
Αναρωτιέμαι
Ακούω τελευταία πάρα πολλούς να παραπονιούνται για τις πανελλήνιες και να υποστηρίζουν ότι είναι άδικες,ότι μπορεί κάποιος να πετύχει μόνο αν έχει την οικονομική δυνατότητα να πληρώνει φροντηστήρια,ότι παιδιά αρρωσταίνουν εξαιτίας των πανελληνίων.Μπορεί να έχουν δίκιο σε όλα αυτά αλλά αναρωτιέμαι αν καταργούνταν οι πανελλήνιες πως θα ήταν η κατάσταση?Δεν πρέπει να υπάρχει κάποια αξιολόγηση?Τι είναι αυτό που θέλουν κάποιοι?Να μπαίνει ο καθένας σε όποια σχολη θέλει?Είναι αυτό σωστό?Ας μην ξεχνάμε ότι τα πανεπιστήμια δεν μπορούν να έχουν άπειρους φοιτητές.Οι θέσεις είναι περιορισμένες.
3