ΚΙΝΗΣΗ

Πώς να εξηγήσουμε τι είναι η μουσική στον μικρό κωφό μας φίλο

Πώς να εξηγήσουμε τι είναι η μουσική στον μικρό κωφό μας φίλο Facebook Twitter
6

Από το Early Childhood World / Project Μουσικές του Κόσμου της Εύης Ανδριανού

Ο κωφός μικρός μας φίλος στενοχωριέται που δεν έχει ακούσει ποτέ του μουσική.
Τα παιδιά όμως είναι πρόθυμα να κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους, από τα μάτια τους, από το μυαλό τους, από τα αυτιά τους, από τη μύτη τους, για να τον βοηθήσουν να την καταλάβει...

Ιδέες των παιδιών:

  • Να του εξηγήσουμε με νοήματα τι λέει το τραγούδι
  • Να του κουνάμε τα χέρια και τα πόδια του στο ρυθμό της μουσικής
  • Να του ζωγραφίσουμε αυτό που φανταζόμαστε όταν ακούμε τη μουσική
  • Να του χορέψουμε τη μουσική για να μας δει και να καταλάβει
  • Να μαζέψουμε λεφτά για να τον πάμε στον καλύτερο γιατρό να τον κάνει καλά
  • Να τον πάμε στο θέατρο γιατί εκεί έχει πολλή μουσική και τότε θα δει τι κάνουν οι ηθοποιοί και θα καταλάβει λίγο
  • Να πάρουμε χωνιά από την κουζίνα, να τα κάνουμε ντουντούκες και να του τραγουδήσουμε πολύ δυνατά στ' αυτιά. Ε, δε μπορεί, κάτι θα ακούσει!
  • Να πάρουμε ένα χαρτί και άμα η μουσική είναι χαρούμενη να βάζουμε χρώματα χαρούμενα και πολύχρωμα και άμα η μουσική είναι στενοχωρημένη να βάζουμε μαύρα και καφέ.
Πώς να εξηγήσουμε τι είναι η μουσική στον μικρό κωφό μας φίλο Facebook Twitter
Πώς να εξηγήσουμε τι είναι η μουσική στον μικρό κωφό μας φίλο Facebook Twitter
Πώς να εξηγήσουμε τι είναι η μουσική στον μικρό κωφό μας φίλο Facebook Twitter
Πώς να εξηγήσουμε τι είναι η μουσική στον μικρό κωφό μας φίλο Facebook Twitter

Τα παιδιά ψηφίζουν ποιά μουσική τους άρεσε περισσότερο

Πώς να εξηγήσουμε τι είναι η μουσική στον μικρό κωφό μας φίλο Facebook Twitter
Πώς να εξηγήσουμε τι είναι η μουσική στον μικρό κωφό μας φίλο Facebook Twitter
Πώς να εξηγήσουμε τι είναι η μουσική στον μικρό κωφό μας φίλο Facebook Twitter
Πώς να εξηγήσουμε τι είναι η μουσική στον μικρό κωφό μας φίλο Facebook Twitter

Βρήκαμε λοιπόν μουσικές παραδοσιακές από όλο τον κόσμο (Ελλάδα, Ινδία, Κίνα, Ιαπωνία, Ιρλανδία, Αμερική, Αφρική, Ιράν, Βραζιλία, Ισπανία κ.α.) και εδώ είναι ένα μικρό δείγμα από τις ζωγραφιές των παιδιών:

Και μερικές από τις απαντήσεις τους στην ερώτηση "Τί φαντάζεστε/σκέφτεστε/αισθάνεστε όταν ακούτε αυτή τη μουσική;"

  • Η ινδική ήταν λίγο εκνευριστική στην αρχή αλλά σιγά σιγά όταν μπήκαν τα τύμπανα έμοιαζε με την αφρικάνικη και μου άρεσε
  • Εγώ θύμωσα με την γιαπωνέζικη γιατί είχε μόνο μία φωνή που μου έμοιαζε με τη μαμά μου όταν με μαλώνει
  • Η ελληνική μουσική ήταν η καλύτερη γιατί η Γερακίνα ήταν αστεία που έπεσε στο πηγάδι.
  • Εμένα μου άρεσε η Γερακίνα και φαντάστηκα ότι εγώ την έσωσα και μετά την παντρεύτηκα
  • Η ελληνική και η αφρικάνικη ήταν πολύ καλές γιατί μπορούσα να χορέψω καλά
  • Εμένα η αφρικάνικη μου φάνηκε λίγο χαζή
  • Η ινδική εμένα με στενοχώρησε
  • Η ινδική μου φάνηκε σα να περπατάει ένας ελέφαντας
  • Εμένα η ινδική μου έμοιαζε σαν φίδι που τυλίγεται ψηλά
  • Η γιαπωνέζικη ήταν πολύ λυπητερή και φαντάστηκα ότι κάποια έκλαιγε γιατί πέθανε ο άντρας της και όλη της η οικογένεια
  • Μου άρεσε και η ιρλανδική και η αμερικάνικη γιατί ήταν χαρούμενη και όχι χαζοχαρούμενη.
  • Εμένα η ιρλανδική μου φάνηκε λίγο δυνατή και γρήγορη και λαχάνιασα
  • Η αφρικάνικη ήταν η καλύτερη γιατί ήταν ντουμ ντουμ
  • Εγώ θέλω να πω ότι η ινδική μου θύμιζε αυτό το τούρκικο στην τηλεόραση
  • Εμένα η ινδική μου φάνηκε σαν να κλαίει το βιολί και η λύρα.
  • Η ινδική και η ιαπωνική ήταν ξεκουραστικές και σκεφτικές.
  • Εμένα η ινδική μου θύμισε τα παλιά τα χρόνια που ήταν όλα ήρεμα.
  • Εμένα η ινδική μου θύμισε τον Αλλαντίν που είδα στο θέατρο.
  • Εγώ θέλω να κάνω τη Γερακίνα και όλοι εσείς να κάνετε τις άλλες μουσικές.
Αρχείο
6

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

6 σχόλια