Toν περασμένο Μάιο, το WWD εισήγαγε τον όρο "Princess Charlotte effect" για την πριγκίπισσα Σάρλοτ, σχολιάζοντας το πώς το νέο βασιλικό μωρό καταφέρνει να βοηθάει και την οικονομία της Μεγάλης Βρετανίας.
Σύμφωνα με το WWD, η νεαρή διάδοχος έχει συντελέσει στο να εκτοξευθούν στα ύψη οι πωλήσεις παιδικών ρούχων από τότε που πρωτοεμφανίστηκε πέρυσι νεογέννητη στην αγκαλιά της μητέρας της Kate έξω από το St. Mary's Paddington Hospital του Λονδίνου. Η είδηση ανέφερε μάλιστα πως η μικρή κόρη της Κέιτ και του Ουίλιαμ θα ενισχύσει την οικονομία της Μεγάλης Βρετανίας κατά 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια "καθαρά", ποσό σημαντικά υψηλότερο από αυτό του αδερφού της πρίγκιπα George, που "αποτιμάται" σε 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με νέα μελέτη του Brand Finance.
Όσοι βρίσκουν τους παραπάνω υπολογισμούς υπερβολικούς, τότε θα πρέπει να αναθεωρήσουν καθώς για ακόμη μια φορά η μικρή πριγκίπισσα επιβεβαιώνει την κυριαρχία της και τη επιδραστικότητά της - και το κάνει με μια μόνο ολιγόλεπτη εμφάνιση.
Μόλις μερικές ώρες μετά το ντεμπούτο της στο μπαλκόνι του Μπάκιγχαμ το περασμένο Σάββατο, τα ροζ Mary Jane δερμάτινα υποδήματα που φορούσε έγιναν το πιο ποθητό ρούχο της Βρετανίας και ξεπούλησαν.
Οι κατασκευαστές δηλώνουν πως δέχτηκαν βροχή αιτημάτων για παραγγελίες και πως μέσα σε λίγες ώρες τελείωσε όλο το απόθεμα στην ιστοσελίδα τους. Πλέον οι παραγγελίες είναι τόσες πολλές που η βρετανική εταιρεία δίνει 8 έως 12 εβδομάδες χρόνο παράδοσης, σύμφωνα με το People.
Τα παπούτσια με κόστος 40 δολάρια είχαν ξαναφορεθεί από την μικρή σε μπλε χρώμα πριν από λίγο καιρό, αλλά αυτή τη φορά η επιτυχία τους ήταν πρωτοφανής. Η ίδια εταιρεία έχει επωφεληθεί ξανά στο παρελθόν από τη βασιλική οικογένεια και είδε τις πωλήσεις της να εκτινάσσονται όταν ο Τζορτζ, ο μεγάλος αδελφός της Σάρλοτ, φόρεσε και αυτό δικά τους παπούτσια
Η επίδραση της Σάρλοτ στη μόδα ξεκίνησε από τη μέρα που έφυγε από το νοσοκομείο φορώντας ένα σάλι GH Hurt & Sons. Σε λίγα μόλις λεπτά από τη στιγμή που κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες της, οι παραγγελίες άρχισαν να κατακλύζουν το site της εταιρίας, φέρνοντας τις επόμενες ημέρες περισσότερους από 100.000 επισκέπτες.
Το ίδιο συνέβη κι όταν φωτογραφήθηκε φορώντας ένα ζευγάρι μποτάκια Emu Australia, που είχε σαν αποτέλεσμα οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα της εταιρίας να αυξηθούν κατά 67%. Σύμφωνα με το my1styears.com, οι πωλήσεις της Emu Australia στα παιδικά μποτάκια αυξήθηκαν κατά 550% την ημέρα που κυκλοφόρησε η φωτογραφία.
σχόλια