Μαζικό σαμποτάζ σε 514 ακυρωτικά μηχανήματα λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αθήνα από τους αντιεξουσιαστές

Μαζικό σαμποτάζ σε 514 ακυρωτικά μηχανήματα λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αθήνα από τους αντιεξουσιαστές Facebook Twitter
15

Επίσημη ανάληψη ευθύνης για μαζικές φθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα έγινε σήμερα από ομάδα αντιεξουσιαστών, μέσα από ένα μακροσκελές κείμενο που δημοσιεύεται στο indymedia.org.

Στο κείμενο αναφέρεται πως ο στόχος των επιθέσεων είναι οι ελεύθερες μετακινήσεις στα ΜΜΜ και αναφέρεται πωςτο Σάββατο 18 Ιουνίου έγινε "σαμποτάζ" σε 514  ακυρωτικά μηχανήματα, ενώ δίνεται και η ακριβής λίστα των γραμμών λεωφορείων και τρόλεϊ όπου έγιναν οι επιθέσεις.

Η ανακοίνωση/ ανάληψη ευθύνης: 

Η αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών εντάσσεται στον γενικότερο οικονομικό και πολιτικό σχεδιασμό, με τις μνημονιακές συμφωνίες και τα κυβερνητικά μέτρα, που η κυριαρχία παρουσιάζει ως αναγκαστικά προαπαιτούμενα για την "οικονομική ανάπτυξη" και την "εθνική ευημερία". Στην πραγματικότητα, η διαχείριση της συστημικής κρίσης που διανύουμε στοχεύει στη διάσωση των κεφαλαιοκρατών, των τραπεζών και των κάθε λογής αφεντικών, στη συνέχιση της αναπαραγωγής του καπιταλιστικού κι εξουσιαστικού συστήματος, που για να σταθεί ξανά στα πόδια του απαιτεί από τη βίαιη φτωχοποίηση κομματιών του πληθυσμού, ως και την πλήρη εξόντωση αυτών που περισσεύουν (φτωχών, ανέργων, μεταναστών). Συνάμα, στοχοποιεί και διώκειόσες και όσους αντιστέκονται στη λεηλασία της ζωής μας.

Η πρόσφατη αύξηση της τιμής του εισιτηρίου συμπεριέλαβε την προηγούμενη αύξηση του ΦΠΑ από 13% σε 23% και επιβάρυνε σχεδόν εξ ολοκλήρου εμάς τους επιβάτες. Πέρα από τις αυξήσεις στο κόστος (δεδομένης της νέας αύξησης του ΦΠΑ σε 24%), το σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ που ψηφίστηκε το περασμένο φθινόπωρο περιλαμβάνει πάμπολλες ρυθμίσεις και "καινοτομίες", από τις οποίες ξεχωρίζουν η πάταξη της λαθρεπιβίβασης και ο έλεγχος των επιβατών: περιστρεφόμενες μπάρες και είσοδος μόνο από την μπροστινή πόρτα στα λεωφορεία, σώμα ελεγκτών κομίστρου με τη συμμετοχή της αστυνομίας, αλλά και ο πολλαπλασιασμός των καμερών μέσα κι έξω από βαγόνια του μετρό και μέσα στα λεωφορεία, ύστερα από τη νέα γνωμοδότηση της αρχής προστασίας δεδομένων, που δίνει το πράσινο φως στη λειτουργία της βιντεοσκόπησης.

Μαζί με τις νέες φορολογικές ρυθμίσεις κάθε είδους (ΦΠΑ, ΕΝΦΙΑ, μείωση αφορολόγητου ορίου κ.ο.κ), τις αυξήσεις στα βασικά είδη επιβίωσης και στα τιμολόγια των ΔΕΚΟ, η αύξηση του εισιτηρίου αποτελεί άλλη μια επιθετική κίνηση κράτους και αφεντικών εναντίον των εκμεταλλευόμενων. Η μηνιαία κάρτα κοστίζει σε ετήσια βάση 360 ευρώ, ενώ η παροχή δωρεάν μετακίνησης στους κατόχους κάρτας ανεργίας εξαιρεί τις χιλιάδες μη καταγεγραμμένες άνεργες και υπο-απασχολούμενους.Όλα αυτά κάνουν τις δημόσιες μετακινήσεις στην πόλη ακριβές στο σύνολό τους.

Τέλος, η ένταξη των συγκοινωνιακών φορέων στο νέο υπερταμείο "αξιοποίησης δημόσιας περιουσίας και αποκρατικοποιήσεων" θα οδηγήσει σε ακόμα πιο δυσάρεστες εξελίξεις.

Από την άλλη, η διοίκηση και το κράτος που ζητάνε από όλους να πληρώνουμε αυξημένο εισιτήριο στηρίζουν την "εύρυθμη" λειτουργία των δημόσιων συγκοινωνιών στην εντατικοποίηση της εργασίας, στη μείωση οχημάτων, προσωπικού και μισθών στους μόνιμους υπάλληλους. Αναθέτουν υπηρεσίες σε εργολάβους που καταπατούν την εργατική νομοθεσία και χρωστάνε μισθούς μηνών, δώρα κι επιδόματα. Πρόσφατος είναι ο αγώνας των εργαζόμενων στην εταιρεία καθαρισμού "Link Up", που παρά τις πάμπολλες χώρες καταγωγής τους, ενώθηκαν και έδωσαν δύο μακροσκελείς αγώνες από τον Φλεβάρη ως τώρα, με κορύφωση την τελευταία 15-ήμερη απεργία τους. Οι εργαζόμενες κατάφεραν να ελεγχθούν και να δεσμευτούν γραπτώς εργολάβος και ΟΣΥ πως θα πληρώσουν όλα τα χρωστούμενα και πως από δω και μπρος θα τους καταβάλλονται κανονικά όσα αναλογούν στις ώρες και τις συνθήκες εργασίας τους (βαρέα και ανθυγιεινά ένσημα κ.ο.κ).

Επίσης, όσο η κρίση και η καπιταλιστική αναδιάρθρωση βυθίζουν στην ανέχεια ολοένα και περισσότερους, τόσο η αναγκαιότητα για διεύρυνση των πεδίων ελέγχου και καταστολής στον δημόσιο και ιδιωτικό χώρο αυξάνεται. Γιατί η πειθάρχηση σε κάθε πτυχής της ανθρώπινης δραστηριότητας και η παραδειγματική (εξοντωτική κάποιες φορές) τιμωρία της αντίστασης είναι βασικά προαπαιτούμενα συντήρησης και αναπαραγωγής του σύγχρονου καθεστώτος έκτακτης ανάγκης. Με την εγκατάσταση αναρίθμητων καμερών σε σταθμούς, συρμούς και λεωφορεία, δίνεται στους επιβάτες η αίσθηση πως διαρκώς παρακολουθούνται. Πέρα λοιπόν από την αποθάρρυνση όσων τολμούν ή επιλέγουν να μη χτυπήσουν εισιτήριο, διεκδικώντας στην πράξη την ελεύθερη μετακίνηση, ο συνεχής έλεγχος καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής αποσκοπεί στην καταστολή οποιασδήποτε συμπεριφοράς έξω από την παθητική μετακίνηση, κάνοντας τα μέσα μεταφοράς ένα αποστειρωμένο περιβάλλον όπου απλώς σκυφτοί και απομονωμένοι πηγαίνουμε στον προορισμό μας. Στην κατεύθυνση του απόλυτου ελέγχου, ακόμα και αστυνομικά τμήματα έχουν εγκατασταθεί μέσα στους κεντρικότερους σταθμούς της πόλης. Η δολοφονία του 19-χρονου Θανάση Καναούτη από ελεγκτές στο Περιστέρι στις 13/8/13, κατέδειξε με τον πιο μακάβριο τρόπο το μέλλον της μετακίνησης που μας επιφυλάσσουν.

Για όλους και όλες εμάς, τους εργαζόμενους, τις άνεργες, τους μετανάστες και τις μετανάστριες, τους μαθητές και τις φοιτήτριες, τους συνταξιούχους, τα ΜΜΜ είναι η αναγκαστική επιλογή μέσα στην μητρόπολη. Απέναντι σ' αυτό το ζοφερό μέλλον και ως κομμάτι του συνολικού αγώνα που μένει να δώσουμε, αντιστεκόμαστε, στεκόμαστε αλληλέγγυοι απέναντι στους ελεγκτές, μαζί σε όσους και όσες δεν μπορούν ή επιλέγουν να μην πληρώσουν το κόμιστρο, αρνούμαστε στην πράξη και συλλογικά την επιτήρηση, την τιμωρία και την αποστείρωση του δημόσιου χώρου.

Το Σάββατο 18 Ιουνίου σαμποτάραμε περισσότερα από 500 (για την ακρίβεια 514) ακυρωτικά μηχανήματα στις ακόλουθες γραμμές λεωφορείων και τρόλλεϋ

[1, 2, 3, 4, 5, 6, 10, 11, 14, 15, 17, 18, 19, Α3, Α5, Α7, Α8, Α10, Α11, Α16, Β5, Β9, Β10, Β12, Β18, Γ9, 021, 022, 025, 026, 035, 054, 100, 109, 122, 140, 141, 171, 201, 203, 204, 206, 209, 212, 218, 220, 221, 224, 229, 230, 235, 237, 305, 416, 418, 420, 446, 550, 608, 619, 622, 704, 711, 714, 732, 739, 803, 813, 816, 824, 825, 826, 831, 843]

σε όλο το λεκανοπέδιο Αττικής.

Οι δράσεις αυτές είναι κομμάτι μιας διαδρομής πολύμορφων αντιστάσεων, που έχουν γίνει στην Αθήνα τους τελευταίους μήνες. Δράσεις, οι οποίες προσδοκούμε να αγκαλιαστούν από ακόμα περισσότερους/ες και να συνεχιστούν στο μέλλον.

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ
ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ

15

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

«Μέσα από αυτή τη δράση, αναδείξαμε την ομορφιά και τη δύναμη της νοηματικής γλώσσας, δίνοντας στα παιδιά ένα ακόμη εργαλείο έκφρασης και επικοινωνίας», σημειώνει ο εκπαιδευτικός
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Αγαπητοί σαμποτέρ των αστικών συγκοινωνιών: Το μανιφέστο σας είναι καλογραμμένο και φαίνεται να έχετε καλούς σκοπούς. Η πρότασή σας για δωρεάν δημόσιες συγκοινωνίες είναι ενδιαφέρουσα και έχει δοκιμαστεί σε διάφορες πόλεις του κόσμου. Η wikipedia έχει ένα σχετικό άρθρο με τίτλο "free public transport" που εξηγεί τα πλεονεκτήματα και τα κατά μειονεκτήματα αυτής της πρότασης. Στα μειονεκτήματα δεν είναι μόνο το πρόβλημα της χρηματοδότησης.Γιατί δεν κάνετε κάποια ολοκληρωμένη πρόταση; Γιατί δεν αναφέρετε τρόπους χρηματοδότησης της πρότασή σας; Ορίστε, προτείνω εγώ μ€ρικούς τρόπους: α) Να εφαρμοστούν πλήρως οι νόμοι της στάθμευσης στην Αθήνα και τα έσοδα από τις κλήσεις να χρηματοδοτήσουν τις δημόσιες συγκοινωνίες (~ 100 εκ. ευρώ/έτος). β) Να μπει 1% φόρος επί των εσόδων του Mall στη Νερατζιώτισσα, επειδή έχει σταθμό μετρό στην αυλή του. Πολύ φοβάμαι όμως οτι αυτός ο φόρος θα περάσει απευθείας στους πελάτες του.Κρίμα που δεν μπορώ να σας συναντήσω και να συζητήσω αυτά τα ενδιαφέροντα θέματα μαζί σας. Έχετε επιλέξει να είστε ανώνυμοι, να συναναστρέφεστε μόνο τους ομοϊδεάτες σας, να ζείτε με το φόβο στην παρανομία και τη βία σας. Γι' αυτό ίσως και δεν σκεφτήκατε να δώσετε επιχειρήματα για την πρότασή σας. Μάλλον δεν ξέρετε τι σημαίνει διάλογος.Αγαπητή κυβέρνηση: Δεν διαφέρετε και πολύ από τους παραπάνω σαμποτέρ. Εσείς οι ίδιοι έχετε σαμποτάρει τον έλεγχο του κομίστρου που εσείς αυξήσατε. Έχετε την εξουσία και την δυνατότητα να νομοθετείτε αλλά δεν τηρείτε τους δικούς σας νόμους. Είστε αξιολύπητοι. Παραιτηθείτε.
"Για όλους και όλες εμάς...τα ΜΜΜ είναι η αναγκαστική επιλογή μέσα στην μητρόπολη" Ορθόν! Αναγκαστική επιλογή! Κοινωνικά δικαιότερες και πολιτικά δημοκρατικότερες επιλογές θα ήταν π.χ.:- Μία λιμουζίνα με σωφέρ για τον καθένα.- Η τηλεμεταφορά.- Ακόμα καλύτερα: να μην πηγαίνουμε καθόλου στην εργασία μας, για ψώνια, στο σχολείο/πανεπιστήμιο, στον γιατρό κ.λ.π.
Τα άτομα ασκούν πολιτική, αν δεν το έχετε καταλάβει. Ειναι μεταξύ κράτους και περιθωρίου, δηλαδή παρακρατικοί. Μεχρι τώρα γνωρίζαμε μόνο την μια πλευρά του νομίσματος, αυτή του δεξιού παρακράτους... Τώρα ήρθε η ώρα και για την άλλη πλευρά, του αριστερού παρακράτους. Τελικά θα μείνει και πάλι αναπάντητο το ερώτημα για το ποιός κυβερνάει τελικά αυτόν τον τόπο.
Μάντεψε πόσο θα πάει το εισιτήριο και ποιος θα το πληρώσει? Ας εργασθούν και να προσφέρουν τον μισθό τους ή μέρος του σε δωρεάν εισητήρια, όλα τα άλλα είναι αλλά λόγια .
Dude...Are you for real?! Kαι δηλαδή τώρα επιλύθηκε το ζήτημα της επιβολής των αφεντικών και επικυρώθηκε το δικαίωμα για ελεύθερη μετακίνηση με ΜΜΜ? Νo sh*t Sherlock!
Ναι, το κακόμοιρο και αναξιοπαθόν ελληνικό «κεφάλαιο», δεν έχει να πληρώσει από τη τσέπη του για να συντηρήσει τις (δημόσιες ακόμα) συγκοινωνίες. Εγώ λέω να επιβληθεί ένας μικρός φόρος επί του εφοπλιστικού, π.χ., κεφαλαίου και έτσι μια χαρά εξασφαλίζεις δωρεάν μετακίνηση για 300, που λέει ο λόγος, χρόνια· αυτό αποτελεί, άλλωστε, μνημονιακή δέσμευση και πάγιο αίτημα των δανειστών αλλά στα λεγόμενα «εθνικά συμφέροντα» υπάρχει, βλέπεις, διακομματική συναίνεση και ακολουθείται η τακτική "δεν είδα, δεν ξέρω". Αλλά τι λέω, το ισχύον Σύνταγμα (άρθρο 107) προβλέπει και καλύπτει νομικά την πλήρη φορολογική ασυλία των εφοπλιστών οι οποίοι δίνουν ό,τι θέλουν, όποτε θέλουν, έτσι για το καλό της πατρίδας! Τα υπόλοιπα κοροϊδα πληρώστε κανονικά τους άμεσους και, κυρίως, τους έμμεσους φόρους σας (οι δεύτεροι και αν έχουν ταξικό χαρακτήρα, αφού πλήττουν όσους έχουν χαμηλότερα εισοδήματα), αρκεί να μην αγγίξουμε κανένα αφεντικό, μεγάλο ή μικρομεσαίο. Το ότι από το 2010 έχουν εναλλαχθεί 4-5 κυβερνήσεις με διαφορετικό κάθε φορά ιδεολογικό/πολιτικό πρόσημο και κανείς δεν διανοήθηκε καν να αγγίξει τα ιερά και τα όσια του ελληνικού καπιταλισμού (φορολογία των κερδών από ναυτιλιακές δραστηριότητες και μάλιστα με βάση τον τζίρο/κύκλο εργασιών όπως συμβαίνει οπουδήποτε αλλού και όχι το τονάζ· καρτέλ γάλακτος· τα ΚΤΕΛ που καθορίζουν κατ' ουσίαν μονοπωλιακά τις τιμές· φοροδιαφυγή ελεύθερων επαγγελματιών και άλλων πατρικίων της μεσαίας τάξης - δικηγόροι, γιατροί, φαρμακοποιοί κ.ο.κ.), αν αποδεικνύει κάτι είναι ότι σε ό,τι αφορά τις περίφημες «διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις» (που είναι το πραγματικό πρόβλημα του ελλαδιστάν και όχι το «δημόσιο χρέος»· άλλη δημαγωγική ανοησία αυτή) και την αναπαραγωγή του ντόπιου προσοδικού μοντέλου οργάνωσης του κράτους και της οικονομίας υπάρχει εθνική, διακομματική συναίνεση να μην εφαρμοστεί τίποτα απολύτως και ας περιλαμβάνονται ως ρήτρες της δανειακής σύμβασης και ας ψηφίζονται στο κοινοβούλιο, γινόμενοι νόμοι του κράτους. Αντιθέτως, οι μόνες μνημονιακές δεσμεύσεις που εφαρμόζονται με ευλαβική αυστηρότητα είναι όσες αφορούν την (περαιτέρω) υποτίμηση του εργατικού μισθού, το περαιτέρω ξεχείλωμα ωραρίων, την περαιτέρω περικοπή της κοινωνικής πρόνοιας κ.λπ. Αλλά ασχολούνται, βλέπεις, με τα πιτσιρίκια που καταστρέφουν ακυρωτικά μηχανήματα στα λεωφορεία και όχι, ας πούμε, με το πάρτυ που κάνουν οι μικρομεσαίοι καταστηματάρχες από τον περσινό Οκτώβριο όπου πλέον δεν εισπράττεται πρόστιμο για παραβάσεις που έχουν να κάνουν με μη έκδοση απόδειξης, με αποτέλεσμα την υστέρηση των δημοσίων εσόδων. Αυτό είναι ένα ωραίο κλείσιμο του ματιού εκ μέρους της «πρώτης φοράς αριστερά» γενικά και του Τρύφωνα Αλεξιάδη ειδικότερα, υφυπουργού αρμοδίου επί των δημοσίων εσόδων (και παλιού προέδρου του συνδικάτου εφοριακών Αττικής, ε!), στα μικρομεσαία αφεντικά, γιατί εσύ πληρώνεις την αύξηση του ΦΠΑ, αλλά ο καπάτσος Έλλην μαγαζάτορας δεν αποδίδει τίποτα απ' αυτό στο κράτος, αφού τα πρόστιμα είναι τόσο χαμηλά που δεν έχει λόγο να κόψει απόδειξη in the first place· είναι επίσης, η κίνηση αυτή, ένα ωραίο κωλοδάχτυλο σε όλα τα κοροϊδα που δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι συμβαίνει εδώ και 6 χρόνια στη χώρα αλλά κλαψουρίζουν για τους "τζαμπατζήδες" στα λεωφορεία. Η υποδούλωση είναι αποκρουστική, αλλά δεν υπάρχει πιο σιχαμένο πράγμα από την εθελοτυφλία και την εθελοδουλεία.
Από τον εφοπλιστή το πήγες στον καπάτσο Έλληνα μαγαζάτορα. Εσύ θέλεις ο εφοπλιστής να πληρώνει το εισιτήριο σε μερικές χιλιάδες αργόσχολους για να κόβουν βόλτες στην Αθήνα. Μήπως να τους έχει και έναν φραπέ πάνω στο ακυρωτικό;Ή, επειδή κλέβει το κράτος μέσω του ΦΠΑ ο καπάτσος μαγαζάτορας, θα την πληρώσουν άλλοι; Γιατί όταν πρόκειται να του κάνει έλεγχο το ΣΔΟΕ όλως περιέργως υπάρχει ένα τσούρμο "αλληλέγγυων" έτοιμο να πετάξει τους ελεγκτές στην θάλασσα.
Και για του λόγου το αληθές (από site οικονομικών ειδήσεων:«Η υστέρηση εισπράξεων από τις τουριστικές περιοχές της χώρας, που θεωρούνται και οι πιο "ανθεκτικές" στην κρίση, έσπασε όλα τα ρεκόρ. Ο απολογισμός εσόδων από τον ΦΠΑ (που είναι το βαρόμετρο της αγοράς και της φοροδιαφυγής) από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Απρίλιο φέτος, δείχνει τεράστια υστέρηση στα προβλεπόμενα έσοδα . Συγκεκριμένα:-62% στο ΦΠΑ η Μύκονος-39% η Πάρος-39% η Ρόδος-39% η Ζάκυνθος-39% η Λευκάδα-37% η Σαντορίνη-36% η Κως-30% η Κέρκυρα-22% η Κεφαλλονιά… Η νέα νομοθεσία που προβλέπει εκμηδενισμό των προστίμων για όσους πιαστούν να μην κόβουν απόδειξη, το "ξεδόντιασμα" του ΣΔΟΕ και των προληπτικών ελέγχων στην αγορά, αλλά και η ανάγκη επιβίωσης απέναντι στη φοροεπιδρομή της κυβέρνησης, έχουν οδηγήσει πολλούς επαγγελματίες να "απενεργοποιήσουν" τις ταμειακές μηχανές τους.»
Καμπύλη Λαφερ σύντροφε, τι δεν καταλαβαίνεις?Οσο περισσότερο αυξάνει μια χώρα τους φορολογικούς συντελεστές τόσο αυξάνει το κίνητρο για φοροδιαφυγή και ταυτόχρονα μειώνεται το κίνητρο για δημιουργία υπεραξίας.Αποτέλεσμα: ΛΙΓΟΤΕΡΑ φορολογικά έσοδα!Είναι απλά τα πράγματα οσο και να δεν θέλετε οι κρατικοδίαιτοι αντικρατιστές να το καταλάβετε...
Χαλασμένο τηλέφωνο είναι ο, ούτως ή άλλως, σικέ διάλογος που διεξάγεται στο μεταμοντερνισμό του κυβερνοχώρου. Ο ένας με τσουβάλιασε μαζί με τους «κρατικοδίαιτους αντικρατιστές», τι και αν εγώ λέω ότι δεν έχει εφαρμοστεί καμία από τις λεγόμενες διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, ότι η άρση της φορολογικής ασυλίας του εφοπλιστικού κεφαλαίου αποτελεί μνημονιακή δ έ σ μ ε υ σ η της χώρας, την οποία όμως όλοι - ναι, όλοι - αναθεματίζουν γιατί έτσι θα πληγεί η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής ναυτιλίας κ.λπ. Οι μόνοι συνεπείς "αντικρατιστές" εδώ πέρα είναι τα γνωστά μικροαστικά λαμόγια με το θράσος και την υποκρισία που τους χαρακτηρίζει ως κοινωνικό στρώμα, που από τη μία κλαίγονται «γιατί δε βγαίνουμε», απ' την άλλη όλο φοροδιαφεύγουμε, πηδούσαμε και καμιά Ρωσίδα μετανάστρια στα '90s, εκμεταλλευτήκαμε άγρια τη φθηνή εργασία των κολασμένων προλετάριων εκ της πρώην ΕΣΣΔ σε πόλεις και επαρχία, και όταν το πάρτυ (φαινόταν πως) έβαινε προς το τέλος του, παρήγαμε και "κινηματικό" happening με τις μούτζες και τους "προδότες πολιτικούς". Αυτά είναι τα πραγματικά ζητήματα (και όχι οι πιτσιρικάδες που μπορεί να έχουν μία ιδεολογική/πολιτική θολούρα) που οφείλει να κριτικάρει όποιος δεν υποτάσσεται στη διανοητική και ηθική σήψη στην οποία έχει περιέλθει το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής κοινωνίας και την οποία, άθελα τους ίσως, συντηρούν οι κύριοι Κοκοβίκοι και ο άλλος ο εξυπνάκιας με τον ποιητή Φανφάρα κ.λπ. Πάντως, κάντε τον κόπο ορισμένοι να αντιληφθείτε τι σημαίνει bona fide διάλογος, χωρίς προκατασκευασμένες αντιλήψεις για το τι είναι ο συνομιλητής, πού ανήκει κ.λπ. Εδώ φτιάχνετε ένα σκιάχτρο και επιτίθεστε στη καρικατούρα που υπάρχει μόνο στο μυαλό σας.