το θεμα μας ειναι οτι η χωρα μας παιρνει ενα συστημα του εξωτερικου το εφαρμοζουμε μπακαλικα τα σκατωνουμε και ζημιωμενοι απο ολο αυτο βγαινουν μονο οι φοιτητες! εγω ειμαι φοιτητρια στη σχολη δημοσιας υγιεινης. το μοναδικο τμημα στην ελλαδα και το μονο με αντικειμενο σπουδων οτι εχει να κανει γενικα με το υγιειονομικο. απο το 2008 που μπηκα καθε χρονο ακουγαμε οτι θα κλεισει η σχολη μας γιατι υπαρχει η εθνικη σχολη δημοσιας υγειας που πανε ολοι ανεξαρτητα το πτυχιο τους και κανουν εξειδικευση αρα δεν χρειαζομαστε. αλλοτε παλι ακουγαμε οτι δεν ταιριαζουμε στα τει και θα μεταφερθουμε ως κλαδος στην ιατρικη... ακομα στο ατει (ειμαστε και ανωτατο τρομαρα μας) αθηνας ειμαστε και επειδη το αντικειμενο μας ειναι πολυ γενικο οι θεσεις εργασιας καλυπτονται απο αλλες ειδικοτητες με συγκεκριμενο αντικειμενο. με βαση αυτο το θεωρω λαθος να καταργηθει μια σχολη και τα παιδια να απορροφηθουν καπου με "παρομοιο" και ουσιαστικα τελειως διαφορετικο αντικειμενο. θες να κλεισεις το παραρτημα? κλειστο αλλα μετεφερε το αυτουσιο ως κλαδο σε καποιο κεντρικο ατει ή αει και απλα μη δεχτεις αλλους υποψηφιους. τελος οσον αφορα τις βασεις εμενα δεν με ενοχλει αν ο αλλος μπηκε με 10 ή 21. οποιος θελει μπορει να προχωρησει και να εκμεταλευτει το πτυχιο του. εμενα περισσοτερο με ενοχλει που "ειδικες" ομαδες πχ η μουσουλμανικη μειονοτητα μπαινουν με 5 σε σχολες του 16 και με 10 σε σχολες του 18...
3.2.2013 | 02:14
Σχέδιο ΑΘΗΝΑ
Με αφορμή μία άλλη εξομολόγηση για ένα ΤΕΙ Δημοσίων σχέσεων, θα ήθελα να μάθω ποιοι είναι υπερ και ποιοι κατά..Προσωπικά τάσσομαι υπερ. Γιατί είναι γνωστό ότι πολλά τμήματα άνοιξαν συμφεροντολογικά, και όχι επειδή χρειαζόντουσαν. Επίσης απ'όσα τμήματα πάνε να κλείσουν, κανένα από αυτά δεν προσδίδει κάποιο σοβαρό τίτλο σπουδών. Επίσης επειδη το αντικείμενο τους (εφόσον υπάρχει σοβαρο αντικείμενο) καλύπτεται και απο άλλες σχολές. Επίσης τόσο καιρό αναρωτιώμαστε γιατί κάποιος που παίρνει βαθμό χαμηλότερο του 10, μπαίνει σε ανώτερη/ανώτατη σχολή. Η απάντηση είναι γιατί υπάρχουν τμήματα που μπαίνουν μαθητές με αυτούς τους βαθμούς. Άμα δεν καταφέρει κανείς να μπει με μία-δύο-τρεις φορές πανελλαδικές, ας γίνει μαραγκός! Το πτυχίο τί το χρειάζεται? Τέλος επειδή δε δέχομαι να ακούω ότι σε σχολές με κάποιο σοβαρό αντικείμενο σπουδών, να μη έχουν λεφτά να λειτουργήσουν, ενώ παράλληλα να λειτουργεί τμήμα Σλαβικών Σπουδών. Παρακαλώ όσοι είστε κατά, καλό θα ήταν να αναφέρατε και σε τι σχολή είστε. Εγώ ήμουν στο τμήμα Εφαρμοσμενων Μαθηματικών Κρήτης, το οποίο συγχωνεύεται με το Μαθηματικό Κρήτης. Και πάντα απορούσαμε γιατί υπήρχε ξεχωριστό τμήμα και δεν ήταν απλά μία κατευθυνση του Μαθηματικού. Ένα τμήμα το οποίο πάντα είχε τεράστια οικονομικά προβλήματα. Και απορώ που δεν κλείνει το Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών της Κρήτης. Αν διαφωνώ με ένα τμήμα που κλείνει είναι το τμήμα Στατιστικής και Αναλογιστικής στη Σάμο. Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει παρόμοιο. Ή αν συγχωνευόταν με κάποιο, καλύτερα θα ήταν να συγχωνευόταν με κάποιο τμήμα οικονομικών όχι μαθηματικών. Παρακαλώ πολύ πριν απαντήσετε καλό θα ήταν να έχετε υποψιν τα προβληματα στην ανώτατη εκπαίδευση αυτή τη στιγμή, και τι θα κάνατε εσεις για να τα αντιμετωπίσετε.
2