ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
3.2.2013 | 02:14

Σχέδιο ΑΘΗΝΑ

Με αφορμή μία άλλη εξομολόγηση για ένα ΤΕΙ Δημοσίων σχέσεων, θα ήθελα να μάθω ποιοι είναι υπερ και ποιοι κατά..Προσωπικά τάσσομαι υπερ. Γιατί είναι γνωστό ότι πολλά τμήματα άνοιξαν συμφεροντολογικά, και όχι επειδή χρειαζόντουσαν. Επίσης απ'όσα τμήματα πάνε να κλείσουν, κανένα από αυτά δεν προσδίδει κάποιο σοβαρό τίτλο σπουδών. Επίσης επειδη το αντικείμενο τους (εφόσον υπάρχει σοβαρο αντικείμενο) καλύπτεται και απο άλλες σχολές. Επίσης τόσο καιρό αναρωτιώμαστε γιατί κάποιος που παίρνει βαθμό χαμηλότερο του 10, μπαίνει σε ανώτερη/ανώτατη σχολή. Η απάντηση είναι γιατί υπάρχουν τμήματα που μπαίνουν μαθητές με αυτούς τους βαθμούς. Άμα δεν καταφέρει κανείς να μπει με μία-δύο-τρεις φορές πανελλαδικές, ας γίνει μαραγκός! Το πτυχίο τί το χρειάζεται? Τέλος επειδή δε δέχομαι να ακούω ότι σε σχολές με κάποιο σοβαρό αντικείμενο σπουδών, να μη έχουν λεφτά να λειτουργήσουν, ενώ παράλληλα να λειτουργεί τμήμα Σλαβικών Σπουδών. Παρακαλώ όσοι είστε κατά, καλό θα ήταν να αναφέρατε και σε τι σχολή είστε. Εγώ ήμουν στο τμήμα Εφαρμοσμενων Μαθηματικών Κρήτης, το οποίο συγχωνεύεται με το Μαθηματικό Κρήτης. Και πάντα απορούσαμε γιατί υπήρχε ξεχωριστό τμήμα και δεν ήταν απλά μία κατευθυνση του Μαθηματικού. Ένα τμήμα το οποίο πάντα είχε τεράστια οικονομικά προβλήματα. Και απορώ που δεν κλείνει το Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών της Κρήτης. Αν διαφωνώ με ένα τμήμα που κλείνει είναι το τμήμα Στατιστικής και Αναλογιστικής στη Σάμο. Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει παρόμοιο. Ή αν συγχωνευόταν με κάποιο, καλύτερα θα ήταν να συγχωνευόταν με κάποιο τμήμα οικονομικών όχι μαθηματικών. Παρακαλώ πολύ πριν απαντήσετε καλό θα ήταν να έχετε υποψιν τα προβληματα στην ανώτατη εκπαίδευση αυτή τη στιγμή, και τι θα κάνατε εσεις για να τα αντιμετωπίσετε.
2
 
 
 
 
σχόλια
το θεμα μας ειναι οτι η χωρα μας παιρνει ενα συστημα του εξωτερικου το εφαρμοζουμε μπακαλικα τα σκατωνουμε και ζημιωμενοι απο ολο αυτο βγαινουν μονο οι φοιτητες! εγω ειμαι φοιτητρια στη σχολη δημοσιας υγιεινης. το μοναδικο τμημα στην ελλαδα και το μονο με αντικειμενο σπουδων οτι εχει να κανει γενικα με το υγιειονομικο. απο το 2008 που μπηκα καθε χρονο ακουγαμε οτι θα κλεισει η σχολη μας γιατι υπαρχει η εθνικη σχολη δημοσιας υγειας που πανε ολοι ανεξαρτητα το πτυχιο τους και κανουν εξειδικευση αρα δεν χρειαζομαστε. αλλοτε παλι ακουγαμε οτι δεν ταιριαζουμε στα τει και θα μεταφερθουμε ως κλαδος στην ιατρικη... ακομα στο ατει (ειμαστε και ανωτατο τρομαρα μας) αθηνας ειμαστε και επειδη το αντικειμενο μας ειναι πολυ γενικο οι θεσεις εργασιας καλυπτονται απο αλλες ειδικοτητες με συγκεκριμενο αντικειμενο. με βαση αυτο το θεωρω λαθος να καταργηθει μια σχολη και τα παιδια να απορροφηθουν καπου με "παρομοιο" και ουσιαστικα τελειως διαφορετικο αντικειμενο. θες να κλεισεις το παραρτημα? κλειστο αλλα μετεφερε το αυτουσιο ως κλαδο σε καποιο κεντρικο ατει ή αει και απλα μη δεχτεις αλλους υποψηφιους. τελος οσον αφορα τις βασεις εμενα δεν με ενοχλει αν ο αλλος μπηκε με 10 ή 21. οποιος θελει μπορει να προχωρησει και να εκμεταλευτει το πτυχιο του. εμενα περισσοτερο με ενοχλει που "ειδικες" ομαδες πχ η μουσουλμανικη μειονοτητα μπαινουν με 5 σε σχολες του 16 και με 10 σε σχολες του 18...
συμφωνω με τη συγχωνευση η τη διαγραφη καποιοων σχολων. οχι της συγκεκριμενης στην οποια αναφερεσαι καθως δεν υπαρχει αλλο τμημα αντιστοιχο.ειναι πολυ ενδιαφερον κλαδος ασχετα που δεν εχει ιδιαιτερη ανθιση στην ελλαδα, στο εξωτερικο οι απουδαστες του τμηματος θα μπορουσαν να εχουν πολυ καλυτερη τυχη.σαυτο που δεν συμφωνω και γιαυτο το λογο τασσομαι κατα του σχεδιου αθηνα ειναι ο τροπος που προσπαθουν να το εφαρμοσουν.γιατι οι υπαρχοντες σπουδαστες τμηματων που κλεινουν να μεινουν χωρις πτυχιο και γιατι οι σπουδαστες τμηματων που θα συγχωνευτουν να αναγκαζονται να αλλαξουν πολη και να μπουν σε νεα υψηλα η μη εξοδα?για ποιο λογο ενα μαθητης που εκανε το μηχανογρφαικο του και διαλεξε καποια σχολη σε καποια συγκεκριμενη πολη να πρεπει με το ετσι θελω να σηκωθει να φυγει?τελος δε ξερω αν ειναι η οχι αχρηστα τα περισσοτερα τμηματα που θελουν να διαγραψουν η αν τα ανοιξαν οταν τα ανοιξαν για να καποια συμφεροντα, αυτο που ξερω ειναι οτι οι σπουδαστες των τμηματων αυτων δεν φταινε σε τιποτα και σε κανεναν. ας μην τα ιδρυαν ποτε τους, το να τα κλεινουν κ να μενουν τοσοι φοιτητες ξεκρεμαστοι ειναι το χειροτερο που μπορουσαν να κανουν.
Scroll to top icon