ΚΙΝΗΣΗ

Αγαπητή LiFO, απορώ μαζί σου...

Αγαπητή LiFO, απορώ μαζί σου... Facebook Twitter
76

 #quote#

Αγαπητή LiFO,

Θα ήθελα να σας εκφράσω την έκπληξη και λύπη μου για την παρουσίαση του θέματος της σύλληψης των τεσσάρων για συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση.

Διαβάζω πραγματικά με έκπληξη σειρά άρθρων εδώ και μέρες, που αναφέρονται στη βία που ασκήθηκε από την αστυνομία στους τρομοκράτες, τι μουσική ακούνε, αν οι δάσκαλοί τους τα θεωρούσαν καλά παιδιά, αν η μάνα τους είναι υπερήφανη, αν η αναρχία έχει σχέση με την τρομοκρατία, αν όντως βρήκαν όπλα στις γιάφκες, αν όπλισε τα χέρια τους η άτιμη η κοινωνία, αν φταίνε αυτοί ή το μνημόνιο και η λιτότητα, κτλ.

Αναρωτιέμαι πραγματικά ποιος είναι ο σκοπός αυτού του είδους της παρουσίασης. Σας το λέω με κάθε καλή πρόθεση και όχι με επικριτική διάθεση. Άλλωστε η παρουσία σας στο χώρο είναι τέτοια που η κριτική μάλλον περισσεύει. Σας διαβάζω χρόνια και έχω την αίσθηση ότι είστε φιλελεύθεροι άνθρωποι, για αυτό και παίρνω το θάρρος να σας στείλω την άποψή μου επί του θέματος.

Η LIFO δίνει με τη στάση της στο ζήτημα την αίσθηση μονομερούς και απόλυτης συμπαράστασης στην τρομοκρατία. Δεν έχει γραφτεί ούτε ένα άρθρο που να λέει ότι το κράτος οφείλει να προστατεύει τους πολίτες από την τρομοκρατία, ότι η τρομοκρατία δεν προσφέρει τίποτα σε μια δημοκρατία ή ότι τα συμφέροντα ακόμα και της μειοψηφίας προασπίζονται μέσα από τη δημοκρατία και όχι μέσα από την ένοπλη δράση.


Σε μηνύματα που έχω λάβει μέσω twitter ή από φίλους που συζητώ, μου έχουν μιλήσει με απορία για τη στάση της LIFO. Αριστερών μάλιστα φίλων - το αναφέρω γιατί στην Ελλάδα κοντεύουμε να μπερδέψουμε την αριστερά με την τρομοκρατία ή την αναρχία.

Δεν θα ήθελα να σας ζαλίσω αναλύοντας την άποψή μου, απλώς ήθελα να σας επισημάνω την προσωπική μου θέση και τα μηνύματα που ακούω από φίλους.

Με κάθε εκτίμηση,
Χ. Θ.

76

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

20 σχόλια
-Γιατί παρατάς τις ανοιχτές λεωφόρους γι αυτό το στενό και κακοφτιαγμένο δρομάκι; Ξέρεις στ αλήθεια, κοριτσάκι, που πηγαίνεις; Μπορείς κάλλιστα να βρεθείς σε μια απρόσμενη άβυσσο. Κανείς, ούτε καν οι εγκληματίες, δεν τολμούν να κατεβούν σ’ αυτή. Μείνε στον φαρδύ, άνετο δρόμο που παίρνει όλος ο κόσμος, γιατί όχι; Μείνε στο γνωστό και χιλιοπερπατημένο μονοπάτι με τις πινακίδες του και τα σήματά του. Είναι τόσο βολικό κι ευχάριστο να πηγαίνεις πάνω κάτω σ αυτό!-Είναι που έχω βαρεθεί την αποπνιχτική σκόνη, την χιλιοπατημένη διαδρομή που ακολουθούν οι άλλοι. Σιχάθηκα τους δυσκίνητους οδηγούς του και τους βιαστικούς διαβάτες. Την μονοτονία των περαστικών, τις κόρνες των αυτοκινήτων κι αυτά τα δένδρα που παρατάσσονται δεξιά κι αριστερά σαν στρατιώτες. Θέλω να αναπνεύσω ελεύθερα, όπως μου αρέσει, να ζήσω τη δική μου ζωή.-Δε θα τα καταφέρεις ποτέ να ζήσεις έτσι, καημένο κορίτσι. Είναι μια χίμαιρα. Τα χρόνια που φεύγουν θα σε γιατρέψουν αργά ή γρήγορα απ’ την επιθυμία αυτή. Πάντοτε ζούμε σ’ ένα βαθμό τουλάχιστον, για τους άλλους, κι αυτοί, ως αντάλλαγμα ζούνε σ’ ενα βαθμό για μάς. Αυτός που σπέρνει το σιτάρι δεν είναι ο ίδιος μ εκείνον που φτιάχνει το ψωμί. Κι ο ανθρακωρύχος δεν είναι ο ίδιος που οδηγεί το τραίνο. Η ζωή στην κοινωνία είναι ένα σύμπλεγμα από περίπλοκους ανθρώπινους μηχανισμούς, η λειτουργία των οποίων απαιτεί τεράστια επαγρύπνηση και χρειάζεται μεγάλη δέσμευση και ατέλειωτη προσοχή. Σκέψου μόνο το χάος που θα επικρατούσε αν ο καθένας ζούσε όπως ήθελε! Θα ήταν μια κόλαση αν ο καθένας κατέβαινε σ’ έναν δρόμο που δεν περνούσαν οι διαβάτες, που μόνο κακοί σπόροι φύτρωναν στραβά, και που κανείς δε θα ‘ξερε που οδηγεί.-Α, γέρο! Είναι αυτή η πολυπλοκότητα της κοινωνικής ζωής που με τρομάζει. Ασφυκτιώ στην υποχρέωση να εξαρτώμαι από τον διπλανό μου, μια υποχρέωση που κάθε μέρα που περνά με βαραίνει, πάνω στη θέλησή μου να ζήσω όπως επιθυμώ. Και με μισή καρδιά αντικρίζω την προοπτική να ζήσω όπως οι άλλοι, να ζήσω για τους άλλους. Θέλω να μπορώ να γεμίζω άπληστα το στόμα μου χωρίς να θεωρούμαι κάποιο κακομαθημένο παλιόπαιδο. Να μπορώ να βουτάω και να ξαπλώνω στο γρασίδι χωρίς το φόβο κάποιου φύλακα ή της αστυνομίας. Αγαπώ τις ρίζες, τα δένδρα, τα πλάσματα του δάσους, τα μούρα και τους θάμνους σ’ αυτό το μονοπάτι χωρίς έξοδο. Τι να το κάνω το παντεσπάνι και τα παλάτια, στη συντροφιά των οποίων νιώθω μονάχα αηδία; Γιατί να νοιαστώ πού πηγαίνω; Ζω για το σήμερα, αδιαφορώ για το αύριο.Emile Armand
λοιπον η γνωμη μου ειναι πως στις εφημεριδες οφειλει να υπαρχει ελευθεροτυπια. η συγκεκριμενη εφημεριδα μαλλον απο μια "ταση της" εχει επιλεξει αναλογους δημοσιογραφους οι οποιοι εκφραζουν τη γνωμη τους οπως δεκαδες ακομη δημοσιογραφοι σε αλλες εφημεριδες. δεκτον. επιτρεπω σε εναν δημοσιογραφο να ανακαλυψει και να μου παρουσιασει μια αλλη οπτικη. δεν σημαινει πως οφειλω να την ικειοποιηθω αλλα ουτε να καταδικασω την αλλη πλευρα. διαβαζω, μετα διαβαζω αλλες εφημεριδες, εχω κι εγω τον χαρακτηρα και την "ταση" μου προς καποιες ιδεολογιες και καατληγω. απλα στην ελλαδα δεν εχουμε μαθει να αποδεχομαστε το διαφορετικο και το αφοριζουμε. αλλα αποδεχομαι δεν σημαινει συμφωνω ας αρχισουμε να την καλλιεργουμε αυτη τη σκεψη, ειμαι σιγουρη πως θα βοηθησει ολες της πλευρες.
Διαβάστε το παρακάτω κείμενο και επειτα ολοι εσεις που συμφωνείτε με την επιστολή,εξηγείστε μας τελικά,ποιοι ειναι οι αληθινοι "τρομοκράτες";http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63604392&fb_source=message
Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο. Ευτυχώς που υπήρξε τιμωρία (αν και μάλλον όχι του ίδιου του αστυνομικού, αλλά του ελληνικού κράτους).Θα μπείτε στον κόπο να μας εξηγήσετε τον συλλογισμό σας;
"Δεν έχει γραφτεί ούτε ένα άρθρο που να λέει ότι το κράτος οφείλει να προστατεύει τους πολίτες από την τρομοκρατία" Συμφωνουμε απολυτα. Προσδιορισε μας ομως λιγακι τι ειναι "τρομοκρατια". Τρομοκρατια ειναι 4 πιτσιρικαδες που μπουκαρουν στην τραπεζα και αρπαζουν μερικες δεκαδες χιλιαδες ευρω απο τα εκατονταδες χιλιαδες που εχει νωριτερα υφαρπαξει με ανηθικο τροπο η τραπεζα ή η ανεργια, η φτωχεια, η εξαθλιωση, η πεινα; Εγω λεω το δευτερο κι εσυ λες το πρωτο. Ριξε μια ματια γυρω σου και θα καταλαβεις ποιος απο τους δυο μας εχει δικιο!
Όπως ανέφεραν κι αλλοι φιλοι αναγνωστες, ειναι απαραδεκτο να χρησιμοποιούμε τη λεξη "τρομοκρατια" για μια ληστεια.Κι επειτα, ας μαθουμε επιτελους να ξεχωριζουμε τις λεξεις!"τρομοκρατια" και "αναρχια" δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους για να πηγαινουν πλαι πλαι!Δεν ειναι τιπτα φοβερο, αρκει να ανοιξεις ενα λεξικο,ακομα και γκουγκλαροντας θα βρεις την απαντηση!
χμμ"Anarchists Today: No Connection to Religious Terrorism or War on TerrorAnarchists themselves argue that they should not be considered terrorists, or associated with terrorism. Their claims are reasonable: for one thing, most anarchists are actually against the use of violence to achieve political aims, and for another, violence by anarchists was historically directed at political figures, not civilians, as terrorism is."http://terrorism.about.com/od/originshistory/a/Anarchism.htm"O αναρχισμός (αγγλικά: anarchism, ισπανικά: anarquismο) είναι ένα ιδεολογικό πολιτικό και κοινωνικό κίνημα. Ετυμολογικά προέρχεται από την ελληνική λέξη αρχή (=εξουσία) και το στερητικό α. Στην κυριολεξία αναρχία σημαίνει «χωρίς εξουσία» και το κοινό χαρακτηριστικό όλων των αναρχικών κινημάτων είναι το αίτημά τους για κατάργηση του κράτους, το οποίο βλέπουν ως βασικό καταπιεστικό παράγοντα περιορισμού της ελευθερίας του ατόμου ή / και της κοινωνίας. Ο όρος αναρχισμός αρχικά είχε αρνητική έννοια, διότι αναρχία στην καθομιλουμένη συνήθως σήμαινε χάος κοινωνικό, πολιτικό και όχι μόνο. Δήλωνε δηλαδή την αταξία ή υπήρχαν φορές που ταυτιζόταν με αντικαθεστωτικές βομβιστικές ενέργειες οι οποίες χαρακτηρίζονταν τρομοκρατικές. Η απαραίτητη σύνδεση με τη βία και το χάος ωστόσο είναι προπαγανδιστική, καθώς ορισμένοι θεωρητικοί αναρχικοί θεωρούν τη βία όχι μόνο ακατάλληλο μέσο επιβολής, αλλά επίσης την εξισώσουν με την αστική ηθική, εγκρίνοντάς την μόνο ως μέσο αυτοάμυνας.Η λέξη αναρχία, όπως τη χρησιμοποιούν οι περισσότεροι αναρχικοί, δηλώνει μια αρμονική αντιεξουσιαστική και αταξική κοινωνία, που στηρίζεται στις δυνατότητες της εθελοντικής συνεργασίας και αμοιβαίας βοήθειας των ανθρώπων με βάση τον ατομικό αυτοπροσδιορισμό και την προσωπική συμμετοχή. Στη θέση των σημερινών ιεραρχικών, εξουσιαστικών πολιτικών δομών και οικονομικών θεσμών, οι αναρχικοί προτείνουν κοινωνικές σχέσεις θεμελιωμένες στην «εκούσια» ομαδική συγκρότηση αυτόνομων ατόμων, την αλληλεγγύη και την αυτοδιαχείριση."http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
Συμφωνω με την/ον αποστολεα.Λυπαμαι αλλα τις τελευταιες μερες η LIFO δειχνει ενα προσωπο που δεν την τιμα. Την ειχαμε συνηθισει σε πιο μετρημενη και ψυχραιμη προτασηΜου δινει την εντυπωση οτι προσπαθει να ψαρεψει στα θολα νερα αυτου που η ιδια αρεσκεται να οριζει ως η γενια του Δεκεμβρη του 2008.Στα + παντως οτι δημοσιευσε την επιστολη διαμαρτυριας
Ακριβως. Αυτες τις μερες η lifo επελεξε να τραβηξει καποια ατομα συγκεκριμενων ιδεολογιων (δε θα κρινω αν ειναι σωστες ή οχι, δεν ειναι αυτο το θεμα) αλλα απο την αλλη εχασε αλλους αναγνωστες, πιο αντικειμενικους ισως και λιγοτερο ακραιους. Λυπαμαι για την lifo γιατι την θεωρουσε αντικειμενικη.
Δε θέλω να ξανακούσω για αυτήν την υπόθεση, το μίσος και η χαιρεκακία που έβγαλαν μέσα και αναγνώστες με έχουν αηδιάσει.Θέλω να ευχαριστήσω τη lifo για την αντικειμενικότητα της και για το μη ακραίο επίπεδο τον αναγνωστών της. Θέλω να ευχαριστήσω τη lifo για την ευαισθησία και το σεβασμό που έδειξε στο θέμα, γιατί δεν παρασύρθηκε για να "τραβήξει" αναγνώστες ,γιατί ισορρόπησε ανάμεσα στα μέσα και κυρίως γιατί υποστήριξε τα καθολικά ανθρώπινα δικαιώματα.
Λοιπόν, εγώ πάλι το βλέπω τελείως αντίθετα το θέμα. Σκέφτηκα επιτέλους η lifo αφήνει τα κλισέ και την δήθεν βολική στάση των ίσων αποστάσεων και ανταπεξέρχεται στις συνθήκες. Το ζήτημα είναι να ακούγονται πολλές απόψεις, να μπορούμε να συζήτάμε, να μαθαίνουμε όλες τις πλευρές και όχι φυσικά την μία επίσημη πλευρά της αστυνομίας, (που έχει μέσα για να περάσει την άποψη της). Η Lifo έχει κάποια επαφή με τον κόσμο (έτσι δείχνει τουλάχιστον) και θα ήταν κρίμα αν έμενε στην μεταφορά ειδήσεων χωρίς ευκαιρεία για ανταλλαγές απόψεων. Οπότε αφού το κάνει αυτό το παίρνω σαν κάτι θετικό. Τώρα για την συγκεκριμένη υπόθεση ας μην προτρέχουμε θεωρώντας δεδομένο ότι ακούγεται στην τηλεόραση. Οι συλλήψεις έχουν γίνει για ληστείες. Ο νόμος λέει ότι οι συλληφθέντες πρέπει να δικαστούν. Αν εν τω μεταξύ υπήρχαν βασανιστήρια, ξύλο και συμπεριφορές απαράδεκτες (που όπως είδαμε υπήρξαν) η κοινωνία θα έπρεπε να είναι αυτή που πιέζει προς την δημοκρατία! Αν ξεφεύγει ένας υπάλληλος του κράτους κάποιος πρέπει να τον συνεφέρνει. Σ'ένα κράτος βέβαια που έχει αποδειχτεί ήδη βαριά άρρωστο και σε μια αστυνομία που ο κόσμος όλος το ξέρει πως δεν είναι και η καλύτερη (να θυμίσω τα δυο μόνο τελευταία περιστατικά, δική Αυγουστίνου και περιστατικό στην Κρήτη όπου αστυνομικοί έσπρωξαν νεαρά παιδιά με μηχανάκι σε χαράδρα;) δεν θα έπρεπε να υπάρχουν τρόποι που θα πιέζουν προς το να γίνονται τα πράγματα σωστά και δίκαια; Επίσης, η λογική μιλάτε για τους βασανισμούς είστε με τους "τρομοκράτες" είναι τουλάχιστον παιδιάστικη και αφελής!
και οι δυο πλευρες κανουν το ιδιο λαθος.οι μεν θεωρουν οτι η σταση τους θα δωσει καποιου ειδους ιδεολογικη επιφοιτηση στις μαζες ωστε να εξεγερθουν, και οι δε(νδιας) οτι θα τρομοκρατησουν τους επιδοξους 'τρομοκρατες' ωστε να αποθαρυνθουν.ουτε το ενα θα συμβει ουτε το αλλο.οι μαζες-προβατα θα συνεχισουν να βοσκουν στα δελτια των 8,και οι λυκοι-κοινωνικοι ανταρτες θα συνεχισουν το μοναχικο τους ταξιδακι ενοπλη παλη-φυλακη-ψυχιατρειο.bitches will bitch and commentators will comment.
Με τον κύνδινο, να καταντήσω γραφικός, θα το ξανα-ρωτήσω...Από που και ως που θεωρούμε τρομοκράτες τους δράστες της ληστείας; Παντως τα ευρήματα στην "γιάφκα", δεν έδειξαν κάτι τέτοιο...
Ο Χ.Θ. έχει δίκιο.Οι «αναδημοσιεύσεις ειδήσεων» μόνο αθώες και αντικειμενικές δεν είναι.Πρόκειται για μαρτυρίες γονέων, δικηγόρων, καθηγητών και φίλων των συλληφθέντων, δηλαδή ανθρώπων που διάκεινται ευμενώς προς τους συλληφθέντες, για το πόσο ξύλο φάγανε τα παιδιά και τι καλά, ήσυχα και καλλιεργημένα που ήταν.Για να καταλάβετε γιατί ο βομβαρδισμός με τέτοιες ειδήσεις μόνο αντικειμενικός δεν είναι, σκεφτείτε ένα εναλλακτικό σενάριο: ρεπορτάζ απ' το Βελβεντό για τον τρόμο που έζησαν οι υπάλληλοι των τραπεζών, πώς τους απειλούσαν οι δράστες, πώς ένιωσαν όταν είδαν τα καλάσνικοφ να στρέφονται απάνω τους, εάν περίμεναν ποτέ ότι θα τους συμβεί κάτι τέτοιο, την μαρτυρία του γιατρού, πώς σταμάτησαν το αυτοκίνητό του, πώς τον απείλησαν, αν εκείνη τη στιγμή ένιωσε ότι μπορεί να πεθάνει, αν σκέφτηκε την οικογένειά του, τα παιδιά του, τα εγγόνια του, αν ήταν καλός και φιλήσυχος άνθρωπος, αν του άξιζε να πάθει κάτι τέτοιο, τι λένε γι' αυτόν οι γείτονες («χρυσός άνθρωπος»), αν πήγε το μυαλό του στον ταξιτζή της Πάρου που είχαν εκτελέσει εν ψυχρώ οι ληστές και φαντάστηκε ότι μπορεί να του συμβεί το ίδιο κτλ. Κι αυτά «γεγονότα και ειδήσεις» δεν είναι;
Ε αφου ο ΧΘ θέλει τοσο πολύ να ακουστεί η φωνή του,την οποια μάλλον του την κατέπνιξε η εικόνα ενός νεαρού ατόμου με μπλαβί ματια,ας συντάξει μια επιστολή και ας την στείλει σε όλα τα μέσα...Πάντως,αυτού του τύπου οι επιστολές,κομματάκι έκθεση Γ λυκείου θυμίζουν,απο επιχειρηματολογία δε,τι να λεμε,ούτε στο δημοτικό.Το πρόβλημα είναι οτι μάλλον δεν φορούσε γυαλιά καθώς έβλεπε τις ειδήσεις,γιατι άλλοι ήταν/ειναι οι πραγματικοί κουκουλοφόροι και τρομοκράτες.Στην τελικη δεν πήγαν να κλέψουν τον φτωχο μεροκαματιαρη,μια τραπεζα λήστεψαν,την οποια απο το πρωι μεχρι το βραδυ οοοολοι μπινελικωνουμε...
Ο φτωχός μεροκαματιάρης (που πληρώνει δάνεια, τόκους, κάρτες, προμήθειες κλπ) στην Τράπεζα πληρώνει τα σπασμένα. Οι μεγαλομέτοχοι (μπορεί και κάποιες μαμάδες μεταξύ των) πάντα κερδισμένοι βγαίνουν.
Μπορεί να μην έκλεψαν τον φτωχω μεροκαματιάρη, αλλα έναν φτωχό μεροκαματιάρη πιάσανε όμηρο και τον σημάδεψαν με το αυτόματο. Ενας φτωχός μεροκαματιάρης τραυματίστηκε στο εμπορικό κέντρο. Φτωχοί μεροκαματιάρηδες που έτυχε να βρίσκονται στην τράπεζα και στα ΕΛΤΑ βίωσαν την ένοπλη ληστεία.Τέλος, το γεγονός οτι λήστεψαν μια τράπεζα, ένοπλα, δεν κάνει την εγκληματική τους ενέργεια λιγότερο κακή.είναι σαν να σου πω εγώ, ε και τι με νοιάζει που τους έδειραν, το δικό μου παιδί/αδερφό δείρανε?
Αυτό που σίγουρα θα περάσει στα ψιλά (στη ΛΑΙΦΟ και αλλού) είναι ότι ο ανθός του σάπιου κατεστημένου – μεγαλοδικηγόροι, μεγαλοψυχίατροι, πρυτάνεις – (money talks) θα συνωστισθούν να υπερασπιστούν τα ευαίσθητα πλην παραστρατημένα νειάτα. Η δε αποφυλάκιση "λόγω καλής διαγωγής" θα είναι ο επίλογος της λούμπεν επανάστασης (κι αυτό στα ψιλά).
μου αρέσει, ρε συ Mstrog, που τόσος κόσμος τους δικάζει και τους καταδικάζει - εσύ τους έχωσες ήδη στην φυλακή και τους έβγαλες κιόλους πάλι έξω λόγω καλής διαγωγής. Μήπως να έπαιζες και κανένα Λότο?
Ακριβώς επειδή όλες οι ανάλογες ειδήσεις πέρασαν στα ψιλά σου ακούγεται τρελό.Θα εκμεταλλευτούν και την τελευταία νομικίστικη ρανίδα του σάπιου συστήματος που δήθεν πολεμούν.
Αυτοι που επιασαν παντως πριν (Συνωμοσια Πυρηνων η δεν ξερω πως αλλιως τους λεγανε) ειναι ακομα μεσα και δεν προκειται να βγουν συντομα. Τα δε μελη της 17Ν ειναι ισοβια. Οποτε για ποια καλη διαγωγη μας λες;
Χαιρομαι παρα πολυ με αυτο που συμβαινει ! Ο κυριος / κυρια με αυτο το γραμμα ανοιξε τον ασκο του Αιολου και την ευκαιρια για πολυφωνια .Εγω με τη σειρα μου(και επειδη εχω δει σχολια του στυλ καλα να παθουν κτλ) θα συμφωνησω απολυτα με πολλες αποψεις που γραφτηκαν παραπανω και ειδικοτερα με την αποψη του οτι η τρομοκρατια θεωραιται αυτονοητο οτι επιβουλευται και απειλει την ασφαλεια των πολιτων και για αυτο το λογο οι συλληφθεντες θα αντιμετωπισουν τις δικες τους κατηγοριες. Παρολαυτα δεν ειδα κανεναν να στειλνει μια τοσο καταγγελτικη επιστολη σε αρθρα σχετικα με την εμεση 'τρομοκρατια' των μεσων μαζικης ενημερωσης , καθως και της 'αμεσης' τρομοκρατιας που επιβαλουν οι πολιτικοι μας στις μερες μας. Αλλα για να παραμεινω στο θεμα, δεν υπαρχει κανενας νομος που να υποστηριζει τον αγριο ξυλοδαρμο κρατουμενων . Αντιθετως, κρατουμενοι οπως πχ Τσοχατζοπουλος ,μακελαρης της Νορβηγιας και τα λοιπα κρατουνται και αντιμετωπιζονται επιεικως 'ουτοπικα'. Ειναι κομματη της δικαιωσυνης να απονειμει σωστες κατηγοριες για τον ΣΩΦΡΟΝΙΣΜΟ των ανθρωπων. Ειναι απολυτα κατανοητο η νεα γενια με τα προβληματα και την ανομια που αντιμετωπιζει καθε μερα στην Ελληνικη κοινωνια να ξεσπασει .Ο λαθος τροπος παντα κοστιζει στους ιδιους τους κατηγορουμενους αλλα και στους πολιτες . Εκει ομως ειναι που ο ρολος της νομοθετημενης κοινωνιας θα παρεμβει να σωφρονισει αυτη τη νεολαια και οχι να την σκωτωσει η να την στιγματισει δικαια η αδικα (βλεπε υποθεση της ζαρντινιερας). Σταματηστε να βλεπετε το δεντρο και να χανετε το δασος! Καληνυχτα και καλη τυχη λοιπον !
Σ'αυτή τη μάχη των ιδεών μεταξύ αστυνομίας και συλληφθέντων καμιά πλευρά δεν έχει δίκιο, πώς να το κάνουμε;Και οι δύο πλευρές εμφανίζονται "κολλημένες" σε ιδεολογικές και ψυχολογικές αγκυλώσεις του παρελθόντος, αυθαιρετούν πατώντας ο καθένας στα αδύνατα σημεία του άλλου και στο τέλος,προδικάζουν και καταδικάζουν σε μια αίθουσα με συγχυσμένο κι αλαλάζον ακροατήριο. Τί να πεις. Κανείς τους δεν είναι δικαστής.Όλοι διεκδικούν τον τίτλο, ωστόσο.
"Αναρωτιέμαι πραγματικά ποιος είναι ο σκοπός αυτού του είδους της παρουσίασης. Σας το λέω με κάθε καλή πρόθεση""έχω την αίσθηση ότι είστε φιλελεύθεροι άνθρωποι""Σε μηνύματα που έχω λάβει μέσω twitter ή από φίλους που συζητώ, μου έχουν μιλήσει με απορία για τη στάση της LIFO. Αριστερών μάλιστα φίλων"Tα info war rooms του καθεστωτος εν δράσει