και προς anonymity: λές: τετοια μυαλά εχουν πολλες εκει εξω, εννοουμε αυτες που ψάχνουν για χορηγούς.αλλα εκει εξω υπαρχουν όλων των ειδών τα μυαλά και καθε είδος ανθρωπου.Ή μήπως δεν ξερεις οτι το σπορ "ψαχνω χορηγό" και "προικοθηρώ" ασκειται και απο τα δύο φύλα; Η όποια διαφορα οφείλεται μόνο στο ότι οι γυναικες μεχρι προσφατα απλα δεν ειχαν εισόδημα (αλλα ειχαν προικες)Διαβάζοντας περιστασιακα καποια λίγα σχολια σου σε άλλα θέματα,το συμπερασμα μου είναι ότι (εκτός κι αν είσαι πολυ μικρός) μισογυνίζεις δηλ έχεις θέμα που πρεπει να το κοιταξεις για την δική σου ευζωία και ευτυχία.
3.11.2016 | 14:11
Πόσο πολύ με ενοχλεί
όταν υπάρχουν ορισμένες γυναίκες που ενώ είναι ευκατάστατες δε καταδέχονται να μοιράζονται το λογαριασμό με έναν άντρα ή τουλάχιστον το κάνουν σπάνια. Και οι γυναικες αυτές να είναι υποστηρήκτριες του φεμινισμού αλλά φυσικά μόνο εκεί που συμφέρει έτσι; Στο θέμα του λογαριασμού που φαίνεται πιο "όμορφο" επειδή το έχουμε συνηθίσει από το παλιό καιρό, εφαρμόζουμε ότι ισχυε το 1950. Γιατί να μην εφαρμόζουμε κι άλλα που ίσχυαν το 1950 τότε; Δίκαιο. Πχ μια γυναίκα έχει το δικαίωμα να με πει τσιγκούνη επειδή δε τη κερνάω, εγώ με την ίδια λογική δεν έχω το δικαίωμα να τη προσβάλλω εάν δε ξέρει να μαγειρεύει; Τι; Στερεότυπο παλιάς επόχης δεν είναι κι αυτό; Εκείνες θεωρούν πρέπον να κάνει μια πράξη ο άντρας για να θεωρηθεί σωστός άντρας, κι εγώ θεωρώ μια παρόμοια πράξη από γυναίκα(μαγερεμα) ως πρέπουσα για να θεωρηθεί σωστή γυναίκα. Επειδή έτσι έχω συνηθίσει τη γυναίκα από παλιότερους καιρούς, ΑΚΡΙΒΩΣ ότι εφαρμόζουν κι εκείνες δηλαδή. Οπότε γιατί στο παραπάνω υποθετικό σενάριο μόνο εμένα θα αποκαλούσαν σεξιστή;
6