ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Ο Ορέστης Τσανγκ έχει εκνευριστεί επειδή ασχοληθήκαμε με το βίντεο που οδηγεί συρμό του ηλεκτρικού

Ο Ορέστης Τσανγκ έχει εκνευριστεί επειδή ασχοληθήκαμε με το βίντεο που οδηγεί συρμό του ηλεκτρικού Facebook Twitter
8

 

Ο Ορέστης Τσανγκ, δεν ζήτησε συγγνώμη και δεν δήλωσε μεταμέλεια, αλλά αντίθετα εμφανίζεται εκνευρισμένος επειδή πήρε διαστάσεις το βίντεο που τον δείχνει να οδηγεί συρμό του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου πήρε διάσταση.

Το επίμαχο βίντεο προκάλεσε πολλά σχόλια και ξεσήκωσε αντιδράσεις ενώ οδήγησε στο να τεθεί σε διαθεσιμότητα η μηχανοδηγός που τον έβαλε στο τιμόνι.

Πριν από μερικές μέρες, ο πρώην παίχτης του SURVIVOR ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, το επίμαχο βίντεο. «Καλησπέρα σας, σε λίγο φθάνουμε στην Κηφισιά, δέστε τις ζώνες σας, όλα καλά! Είμαστε στον συρμό από Πειραιά προς Κηφισιά και σας περιμένω όλους. Να 'στε καλά! Φιλάκια!» έγραψε χαρακτηριστικά στη λεζάντα ο Τσανγκ.

Μετά από παράπονα επιβατών, το θέμα πήρε διαστάσεις και η ΣΤΑΣΥ έθεσε σε διαθεσιμότητα την μηχανοδηγό, η οποία μάλιστα μετρά δεκαπέντε περίπου χρόνια υπηρεσίας στη θέση αυτή.

Πληροφορίες ανέφεραν πως στην πρώτη απολογία που έδωσε η μηχανοδηγός ισχυρίστηκε ότι παραχώρησε τη θέση της στον πρώην παίχτη του SURVIVOR από τον ενθουσιασμό της, αλλά τον επέβλεπε καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής του εκεί χωρίς να τεθούν καμία στιγμή σε κίνδυνο οι επιβάτες.

Ωστόσο ο πρωταγωνιστής του βίντεο απέφυγε τις πρώτες μέρες να κάνει δηλώσεις. 

Κάποια στιγμή ρωτήθηκε από δημοσιογράφο και τότε απέφυγε να δώσει κάποια ξεκάθαρη απάντηση, δείχνοντας πως ήθελε να αλλάξει θέμα.

Τελικά ρωτήθηκε ξανά για το θέμα από δημοσιογράφο του Μακεδονία ΤV. Kαι ενώ είχε την ευκαιρία να παραδεχτεί πως έσφαλε και α ζητήσει συγγνώμη, φαίνεται πως εκνευρίζεται που το θέμα πήρε τόσο μεγάλη διάσταση και είπε πως αυτό έγινε επειδή πουλάει το όνομά του.

Πολιτισμός
8

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM