ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΚΑΛΟΠ | Μόλις το 3% θεωρεί «συγκινητικό» το Μνημείο Νεκρών της ΕΡΤ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΚΑΛΟΠ | Μόλις το 3% θεωρεί «συγκινητικό» το Μνημείο Νεκρών της ΕΡΤ Facebook Twitter
5

Χτες έγιναν τα αποκαλυπτήρια του αμφιλεγόμενου Μνημείου της ΕΡΤ, μαζί με το τρισάγιο για «τους νεκρούς της ΕΡΤ». 

Ρωτήσαμε τη γνώμη σας, και μέχρι στιγμής 4.300 άτομα απάντησαν στην πρόχειρη δημοσκόπησή μας. 

Να τα αποτελέσματα:

Πρώτη ερώτηση

Δεύτερη ερώτηση 

 

Να και 5 απ' τα δημοφιλέστερα σχόλια:

 

vergecio: Το γλυπτό είναι εξαιρετικό. Το μνημείο είναι εξοργιστικό.

greeko25: Θεωρώ το γλυπτό αυτού κάθαυτού όμορφο αλλα την αφορμή της ανέγερσης του άθλια. Καποιοι πανικοβληθηκαν με το που τους αφαίρεσαν πρόσκαιρα την μονιμοτητα του δημοσιου και βγαινανε και λέγανε "και εγώ τώρα τι να κάνω, πώς να ζήσω την οικογένεια μου;".

Η λογική απάντηση θα ήταν " θα ψάξεις άλλη δουλειά εκτός δημοσίου, οπως κάνουμε όλοι οι υπόλοιποι άλλωστε " και όχι να χτίζει μνημεια και λαϊκιστικους μύθους πάνω σε "αγωνες" αμφιβολου αξίας.

Lias81: Καραγκιοζιλίκια! Νομίζω αρκεί, αλλά δεν αντέχω θα πω μερικά ακόμη...

Ποιοι νεκροί ποια θύματα;
Στο τέλος όλοι τους θα πεθαίναν από την χοληστερίνη και τα εγκεφαλικά.
Θέσεις χωρίς αντικείμενο, μισθοί πιάναν ταβάνι και τα κάστανα απο την φωτιά τα βγάζανε οι υπεργολάβοι και συμβασιούχοι.
Αντάξια της μνημης των "νεκρών" η Ραχήλ, μία υβρις για την ύβρις των βολεμένων τεθλιμμένων οικείων.

geog: Ο τίτλος του γλυπτού θα μπορούσε να είναι "μια χαραμάδα για να μπω στο Δημόσιο", όπως άλλωστε κατάντησε η ΕΡΤ. 2500 υπάλληλοι, προσέλαβαν και άλλους 50 "εξειδικευμένους" πρόσφατα, για ένα κανάλι που παίζει ως επί το πλείστον επαναλήψεις ή κάνει θρασύτατη φιλοκυβερνητική προπαγάνδα. Προσωπικά μόνο γέλιο δεν μου προκαλεί η όλη φάση. 

patsis: Δεν ξέρω τι ακριβώς τιμά το μνημείο και ποια η αισθητική και διανοητική σύνδεση της μορφής του με αυτό που τιμά. Η ίδια η ΕΡΤ στον ιστότοπό της λέει "[...] τιμήθηκε η μνήμη των 23 ανθρώπων (εργαζομένων της ΕΡΤ και αλληλέγγυων) που στη διάρκεια της διετίας 2013 – 2015 έφυγαν από τη ζωή, από αιτίες που συνδέονταν άμεσα ή έμμεσα με το κλείσιμό της." Σε περίπτωση που η ανακοίνωση ακριβολογεί, Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε αν εγερθούν αγωγές (εργατικές, αδικοπραξίας κλπ) κατά της ΕΡΤ για θανάτους που "συνδέονται άμεσα" με το κλείσιμό της. Ή αν ασκηθούν ακόμα και ποινικές διώξεις για αυτούς τους θανάτους.

Αν όμως τέτοιοι "άμεσα συνδεόμενοι" θάνατοι δεν υπάρχουν, οι άνθρωποι που το υποστηρίζουν φθείρουν τη μνήμη των πραγματικών θανάτων κοινωνικών και πολιτικών διαμαρτυριών (σε διαδηλώσεις, σε πανεπιστήμια, σε καταστολές απεργιακών κινητοποιήσεων), ΙΔΙΩΣ αυτών που είχαν αριστερό πρόσημο (διότι τέτοιο πρόσημο φαίνεται να διεκδικούν για τον εαυτό τους όσοι μιλούν για τους "νεκρούς της ΕΡΤ"). Γιατί έτσι τώρα μπορεί ευκολότερα ένας ακροδεξιός/αντιδημοκράτης/φασίστας/νεοναζί να πει "η αριστερά πάντα εφευρίσκει νεκρούς" και ένας πολιτικά μη στιβαρός ακροατής του να τον πιστέψει.

Εμένα πάντως, από αισθητικής άποψης, το μνημείο μου έκανε εντύπωση, μάλλον ισχυρή. Μου φαίνεται σαν ένας φριχτά εγκλωβισμένος άνθρωπος να προσπαθεί απεγνωσμένα να διαφύγει από έναν χώρο καταστροφής: κτήριο που κατέρρευσε, ναυάγιο, αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Οπότε μπράβο στον καλλιτέχνη, έστω και με επιφύλαξη.

Ίσως το μνημείο να ανακαλεί την εικόνα της κλειστής καγκελόπορτας της ΕΡΤ. Για μένα προσωπικά, αυτή θα ήταν μια άστοχη επιλογή, διότι μπροστά σε αυτήν την καγκελόπορτα κάποιοι έστησαν ένα κυνικό και ξεδιάντροπο σόου, το οποίο εξαργυρώθηκε πολιτικά αργότερα. Ίσως, πάλι, η εικόνα παραπέμπει στην προσπάθεια του ανθρώπου να ανοίξει τις κλειστές πόρτες των γραφείων της εξουσίας, κάτι που γενικώς κάνει (και) η δημοσιογραφία.

Ή ίσως να είναι η σκηνή στο ασανσέρ του ψυχιατρείου, από το Terminator 2. :-P

Mικροπράγματα
5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

3 σχόλια
Ω, είναι τόσο καλύτερο! http://ellinikahoaxes.gr/2017/07/04/sorras-ert/Και είναι άλλη μια απόδειξη ότι αυτοί που πίστεψαν τον Τσίπρα δε διαφέρουν και πολύ από αυτούς που πίστεψαν τον Σώρρα.
Χαρισμένο το αποτέλεσμα στον Τσακνή, την Ραχήλ, τον Λαφαζάνη και λοιπούς ευγενείς "αγωνιστές" εκ του ασφαλούς.Αυτοί ήταν καμιά διακοσαριά (;) στην τελετή, εδώ απάντησαν 4300. Όσο να 'ναι, κάτι λέει αυτό...Και θα επαναλάβω το ερώτημα που έθεσα και σε άλλο σχόλιο :Ποιος πλήρωσε το κόστος του "μνhμείου" και ποιο ήταν το σκεπτικό της απόφασης δημιουργίας του; Θα πρέπει να μας ενημερώσουν, γιατί Η ΕΡΤ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΤΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ Δ.Σ.Και αν το πλήρωσε η ΕΡΤ, πως νομιμοποιείται σε σχέση με τον σκοπό της που είναι μόνον η παροχή ραδιοτηλεοπτικών υπηρεσιών και όχι η με οικονομικό κόστος έγκριση ή διαφωνία μιας πολιτικής απόφασης; Αν δηλαδή αύριο μια επόμενη κυβέρνηση ξηλώσει το μνημείο, θα δημιουργηθεί ρήξη ;Κακή φάμπρικα άνοιξε με μια εταιρία του Δημοσίου που απλά πρέπει να κάνει την δουλειά της.
Αριστουργηματικό τέχνεργο της αντιμνημονιακής Ελλαδος είναι αυτό το--απαίσιο, κατά τα άλλα--γλυπτό. Σύμφωνα με τα ellinikahoaxes.gr περιέχει μέχρι και φράση Σωρρέικης oulipo (σε κεντρικότατο μαλιστα σημείο), αποδεικνύοντας την όσμωση όλων των ψεκασμένων.http://ellinikahoaxes.gr/2017/07/04/sorras-ert/Oulipo: OUvroir de LIttérature POtentielle (Εργαστήρι Δυνητικής Λογοτεχνίας) is a loose gathering of (mainly) French-speaking writers and mathematicians who seek to create works using constrained writing techniques.Γι αυτό σας λέω: προσοχή μην και μας το κλέψει κανένας εκκεντρικός συλλέκτης--ή κανένας πλακατζής καλλιτέχνης, προκειμένου π.χ. να το ενσωματώσει στην δική του τέχνη.
Ομολογώ ότι αυτό δεν το είχα προσέξει - δεν φαινόταν άλλωστε στη φωτογραφία, ούτε του αρχικού άρθρου της lifo, ούτε του σάιτ της ΕΡΤ.Αν υπάρχει τέτοια σύνδεση με ψευδο-/αντι-επιστημονικές μπαρούφες και αντιδημοκρατικές δυνάμεις, αυτό από μόνο του είναι λόγος ξηλώματος του μνημείου και αναζήτησης ευθυνών. Ανεξαρτήτως και ταυτοχρόνως με όσα άλλα ζητήματα έχει η ίδια η πρωτοβουλία ανέγερσης μνημείου.