Η Μαντόνα δεν έλαβε δέμα επειδή δεν πιστεύουν ότι είναι όντως η Μαντόνα

Η Μαντόνα δεν έλαβε δέμα επειδή δεν πιστεύουν ότι είναι όντως η Μαντόνα Facebook Twitter
2
Η Μαντόνα δεν έλαβε δέμα επειδή δεν πιστεύουν ότι είναι όντως η Μαντόνα Facebook Twitter

Μπορεί η Μαντόνα να είναι η τραγουδίστρια με τις περισσότερες πωλήσεις όλων των εποχών και παγκόσμιο είδωλο αλλά, όπως εξομολογείται η ίδια, στο σπίτι της είναι απλώς η «μαμά» ή «Mambo», όπως την αποκαλούν τα τέσσερα από τα έξι παιδιά της. Κι αν η δημοσιότητα της έχει δώσει την ευκαιρία να προωθήσει με μεγαλύτερη επιρροή ορισμένες πεποιθήσεις της, δεν παύει να στέκεται μερικές φορές εμπόδιο σε απλά, καθημερινά πράγματα, όπως το να λάβει ένα δέμα. 

Την Τρίτη, η διάσημη τραγουδίστρια μοιράστηκε μέσω Twitter τον αγώνα της να παραλάβει ένα δέμα από τη FedEx επειδή, όπως είπε, δεν πίστευαν ότι ήταν όντως η Μαντόνα. «Όταν τσακώνεσαι με τη FedEx όλη την εβδομάδα πως είσαι όντως η Μαντόνα και ακόμη δεν σου έχουν στείλει το δέμα σου», έγραψε στο μήνυμα, που συνόδευε με μια φωτογραφία της και το hashtag #bitchplease. Όπως διευκρίνισε, αντιμετωπίζει πρόβλημα με τις παραγγελίες στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας, όπου μετακόμισε πρόσφατα. 


Μετά το μήνυμά της, η FedEx έσπευσε να διευθετήσει την κατάσταση απαντώντας της μέσω του επίσημου λογαριασμού της στο Twitter. 

Η Μαντόνα μετακόμισε πρόσφατα στη Λισαβόνα, ώστε ο γιος της Ντέιβιντ Μπάντα να εγγραφεί στην Ακαδημία της ποδοσφαιρικής ομάδας Benfika. Σύμφωνα με την Correio da Manha ο 11χρονος, που είναι ένα από τα τέσσερα παιδιά που υιοθέτησε στο Μαλάουι, εγγράφηκε πρόσφατα στο κέντρο προπόνησης της Benfica στο Σεϊξάλ, στα νότια προάστια της πρωτεύουσας.

Και μπορεί πλέον να θεωρείται κάτοικος Πορτογαλίας, αλλά όπως λέει πάντα θα θεωρεί το Μαλάουι «δεύτερο σπίτι» της. Η 59χρονη τραγουδίστρια μίλησε στο περιοδικό People για το Ινστιτούτο Μέρσι Τζέιμς (The Mercy James Institute) για την παιδιατρική χειρουργική και την εντατική φροντίδα που εγκαινίασε στο Μαλάουι και το πώς είναι η ζωή με έξι παιδιά- την 20χρονη Λούρδη, τον 17χρονο Ρόκο, τον 11χρονο Ντέιβιντ, την συνομίληκή του Μέρσι και τις δίδυμες Εστερ και Στέλλα, που είναι 5 ετών. 

Birthday ?????♥️

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Madonna (@madonna) στις


Όπως λέει είδε για πρώτη φορά τον μικρό Ντέιβιντ σε ένα ορφανοτροφείο του Μαλάουι, ο οποίος τότε πάλευε να ξεπεράσει την πνευμονία και την ελονοσία από τις οποίες είχε προσβληθεί. Αμέσως ένιωσε ένα δέσιμο μαζί του και ξεκίνησε τη διαδικασία της υιοθεσίας. Όταν όμως τον έφερε στο σπίτι της στο Λονδίνο το 2008, η υποδοχή δεν ήταν αυτή που φανταζόταν. «Όλες οι εφημερίδες έγραφαν ότι τον απήγαγα. Κι εγώ σκεφτόμουν, "Κάτσε ένα λεπτό. Προσπαθώ να σώσω τη ζωή κάποιου. Με δουλεύετε;". Τα έκανα όλα με το νόμο. Τότε είχα αγγίξει πάτο. Έκλαιγα με αναφιλητά μέχρι που με έπαιρνε ο ύπνος», λέει η Μαντόνα. 

Την Μέρσι την γνώρισε περίπου την ίδια περίοδο με τον Ντέιβιντ και η υιοθεσία της ήταν ακόμη πιο δύσκολη. Επειεδή πρόσφατα είχε πάρει διαζύγιο από τον Γκάι Ρίτσι, οι αρχές στο Μαλάουι της έλεγαν πως «δεν είναι ικανή να μεγαλώσει ένα παιδί», αποκαλύπτει η ίδια. «Ο τρόπος που μου φέρθηκαν, εκείνη η σεξιστική συμπεριφορά, ήταν γελοίο», σημειώνει η Μαντόνα, που τελικά έφτασε την υπόθεση μέχρι το Ανώτατο Δικαστήριο του Μαλάουι ώστε να τα καταφέρει με την υιοθεσία. Πήρε την Μέρσι μαζί της στο Λονδίνο το 2009. «Είχα μερικές σκοτεινές στιγμές αλλά ξέρω να επιζώ», προσθέτει.

Η Μαντόνα δεν έλαβε δέμα επειδή δεν πιστεύουν ότι είναι όντως η Μαντόνα Facebook Twitter

Τον Φεβρουάριο υιοθέτησε τις δίδυμες Εστερ και Στέλλα, τις οποίες γνώρισε επίσης σε ορφανοτροφείο του Μαλάουι πριν δυόμιση χρόνια. Πέρυσι το καλοκαίρι, ξεκίνησε την διαδικασία υιοθεσίας, που επίσης ήταν αρκετά δύσκολη. «Επειδή είμαι δημόσιο πρόσωπο, δεν θέλουν να νομίζουν ότι με μεταχειρίζονται ειδικά, οπότε πάντα με δυσκολεύουν», λέει η Μαντόνα. «Είναι περίπλοκο, αλλά αξίζει τον κόπο», σχολιάζει η τραγουδίστρια.

Όσο για το πώς αισθάνονται τα παιδιά της που η μητέρα τους είναι η Βασίλισσα της Ποπ, λέει: «Δεν έχουν ιδέα και αυτό είναι καλό. Είμαι απλώς η μαμά τους».

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ