Update: Άρση ασυλίας του Κασιδιάρη για το χαστούκι

Update: Άρση ασυλίας του Κασιδιάρη για το χαστούκι Facebook Twitter
49

Την άρση ασυλία του Ηλία Κασιδιάρη για το χαστούκι στη Λιάνα Κανέλλη αποφάσισε πριν από λίγο η Ολομέλεια της Βουλής.


Σήμερα, σε μυστική ψηφοφορία, αποφασίζει η Ολομέλεια της βουλής για την άρση ασυλίας του Η. Κασιδιάρη για το χαστούκι στη Λιάνα Κανέλλη. Ο Κασιδιάρης είχε δεχτεί μεν να αρθεί η ασυλία του αλλά είχε απαιτήσει να αρθεί παράλληλα και η ασυλία της Κανέλλη και της Δούρου, καθώς έχει υποβάλλει μηνύσεις εις βάρος τους.

«Εγώ δεν καταδέχθηκα να μηνύσω τον κ. Κασιδιάρη. Ούτε καν καταδέχθηκα να πάω στον ιατροδικαστή αν και η μελανιά ήταν εκεί 20 μέρες» είπε η βουλευτής του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη.

Σχολιάζοντας την αναφορά του βουλευτή της Χρυσής Αυγής στα «περί πανηγυρικής αθώωσης» του στο προηγούμενο δικαστήριο, η κ. Κανέλλη τόνισε ότι το αποτέλεσμα «παίχτηκε» στην αξιοπιστία των μαρτύρων, υπενθυμίζοντας ότι ο κ. Κασιδιάρης καθυστέρησε τη δίκη αυτή επί 8 χρόνια.

«Υπάρχουν και πολύ καλά αρωματικά σαπούνια, που δεν μπορούν να ξεπλύνουν την ναζιστική μυρωδιά, σαπούνια που δεν είναι φτιαγμένα από σάρκες ανθρώπων», ήταν η χαρακτηριστική δήλωση της βουλευτού του ΚΚΕ.


Εν τω μεταξύ η βουλή καλείται επίσης να αποφασίσει και για την άρση ασυλίας του βουλευτή της Ν.Δ., πρώην δημάρχου Τρικάλων Μιχάλη Ταμήλου. Την άρση ασυλίας την είχε ζητήσει και ο ίδιος για την υπόθεση των οφειλών προς το ΙΚΑ, δημοτικών επιχειρήσεων των Τρικάλων.

49

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: Η προστασία των συνόρων είναι αναπόσπαστο μέρος της μεταναστευτικής στρατηγικής

Πολιτική / Μητσοτάκης: Η προστασία των συνόρων είναι αναπόσπαστο μέρος της μεταναστευτικής στρατηγικής

Ο κ. Μητσοτάκης επανέλαβε την ανάγκη για επιπλέον χρηματοδότηση σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τη διαχείριση και την προστασία των συνόρων, συμπεριλαμβανομένων φυσικών κατασκευών
LIFO NEWSROOM
Ζέττα Μακρή: «Οι μαθητές με τη χρήση του 10% θα δίνουν Πανελλήνιες τον Σεπτέμβρη»

Πολιτική / Σκέψεις για Πανελλήνιες και τον Σεπτέμβριο με τη χρήση του 10%, σύμφωνα με τη Ζέττα Μακρή

Η νέα πρόταση για τις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου βρίσκεται υπό συζήτηση, ενώ οι αλλαγές στις Πανελλήνιες Εξετάσεις συνεχίζουν να αποτελούν αντικείμενο διαβούλευσης με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης: «Άνευ όρων η υποστήριξη στην Ουκρανία - Να διαθέσουμε περισσότερα στην άμυνα»

Πολιτική / Μητσοτάκης: «Άνευ όρων η υποστήριξη στην Ουκρανία - Να διαθέσουμε περισσότερα στην άμυνα»

Η σύνοδος διεξάγεται σε μια περίοδο κατά την οποία η Ευρώπη βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίσιμες προκλήσεις, καθιστώντας τη συνεργασία μεταξύ των κρατών-μελών πιο επιτακτική από ποτέ
LIFO NEWSROOM
Επαγγελματίες Οπλίτες: Μπορούν να παραμείνουν μέχρι τη συμπλήρωση 35 ετών υπηρεσίας ή του 60ού έτους της ηλικίας τους

Πολιτική / Επαγγελματίες Οπλίτες: Μπορούν να παραμείνουν μέχρι τη συμπλήρωση 35 ετών υπηρεσίας ή του 60ού έτους της ηλικίας τους

Στόχος της πρωτοβουλίας του υπουργού Εθνικής Άμυνας για την αναθεώρηση του νομικού πλαισίου είναι η κάλυψη των αναγκών των Ενόπλων Δυνάμεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

10 σχόλια
..και ναι ρε ΦΑΣΙΣΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΗ "ασκω κριτικη"ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕστον αποτριχωμενο ομως αξιζει παλουκωμαοπως και στα θρασυδειλα τομαρια που τον υποστηριζουν
''και ναι ρε ΦΑΣΙΣΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΗ "ασκω κριτικη" ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕ''μου αρεσουν οι τροποι σου!Ετσι οπως μιλας γινεσαι και εσυ ενα θρασυδειλο τομαρι.Προσεξε το μην εχει την τυχη τους!(για το παλουκωμα που τους χρειαζεται οπως ειπε!)
Και έτσι για να σου κάνω μια τελευταία ερώτηση...αφου γέλαγες με τις μπουνιές (κ όχι χαστούκια),μου ΄λές γιατί αυτό το παλικάρι ο Κασιδιάρης δεν τσάκισε στην βουλή κ αυτούς που κυβερνήσαν τούτη την Ελλάδα που αγαπάς?Κ μήπως ο κ.Παυλόπουλος που ήταν απέναντί του στην ίδια εκπομπή δεν΄ήταν υπουργός?Αυτός είχε ευθύνη?Φίλε μου η αλήθεια είναι οτι χαίρεσαι κ γελάς γιατί χτύπησε αριστερή..όλα τα άλλα είναι..ξέρεις τι.Κ οτι χαίρεσαι που ένα νέος άνδρας χτυπάει μια γυναίκα έιναι αξιοθρήνητο και μόνο.
Το περιμενω να το δω και αυτο μεσα στην βουλη.δεν με νοιαζει ποιος θα ειναι.ποιος θα βαραει ποιον!Ας φαγωθουν εκει μεσα σαν τα πεινασμενα ποντικια.Δεν πηγε ενας τυχαιος αντρας να βρει μια τυχαια γυναικα.Δες το βιντεο να θυμηθεις τί εγινε(και για το αν ειναι χαστουκια ή μπουνιες).Με την λογικη σου θα επρεπε να χτυπησει και τον Παπαδακη που ειναι δημοσιογραφος.
Ο καθενας εχει βγαλει το δικο του συμπερασμα για μενα. Απλα με αυτα που λετε καταλαβαινει ο καθενας οτι μπορει και να ειστε χειροτεροι ρατσιστες απο αυτους!!!! Πραγματικα πειτε οτι θελετε, χαρειτε την ψευτοδημοκρατια που σας πουλουν και πειτε και ευχαριστω. Και να θυμαστε οτι το μονο προβλημα του τοπου μας ειναι η ΧΑ. Αν το ηξερα οτι θα κανατε ετσι δεν θα εμπαινα καν στον τοπο να σχολιασω,αλλα με τα σχολια σας καταλαβαινω γιατι ζουμε αυτο που ζουμε.Οταν καταλαβετε να ειστε απλα Ελληνες και οχι ΝΔημοκρατες,ΠΑΣΟΚοι,ΣΥΡΙΖΑοι +++++ ,τοτε ισως και να δουμε μια "ασπρη" μερα και αν οχι εμεις οι επομενοι!!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ. . . . .
Είπε ο άνθρωπος που συμπέρανε ότι όποιος δε γουστάρει ξύλο είναι ΚΚΕ (ή ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ++++), κοιμάται, έχει πρόβλημα μόνο με το ξύλο και όλα τα άλλα τα θεωρεί καλώς καμωμένα, και φυσικά δεν "καταλαβαίνει να είναι Έλληνας". Αν δεν αντέχεις να δεις ότι τα έγραψες, δεν φταίνε οι άλλοι. Από τα ίδια τα γραπτά σου συνάγεται ότι μόνο τη ΧΑ έχεις εξαιρέσει από τα δεινά του τόπου. Δυστυχώς αλήθεια είναι ότι κακώς σχολίασες, γιατί για να κάνεις διάλογο πρέπει να είσαι διατεθειμένος να ακούσεις/διαβάσεις τι έχει να πει ο άλλος και να απαντήσεις στα επιχειρήματά του, ΑΚΡΙΒΩΣ όπως έκαναν όλοι οι συνομιλητές σου. Εσύ απλώς μονολογείς. Όσο για την τακτική του να κατηγορεί κανείς τους άλλους για κάτι που κάνει μόνο ο ίδιος (ρατσισμός εν προκειμένω) προκειμένου να απενοχοποιήσει τον εαυτό του για τις επιλογές του (έλα μωρέ, και οι άλλοι ρατσιστές είναι και μάλιστα χειρότεροι!!), αξιολύπητη.Καληνύχτα πράγματι.Σ'εμάς καλή τύχη και καλή δύναμη.
αυτό κατάλαβες ότι είπε?μάλλον δεν ξέρεις να διαβάζεις.είπε συγκεκριμένα για το χαστούκι στην Κανέλλη και σου είπε μάλιστα να ψάξεις να βρεις ποια είναι η Κανέλλη και τι έχει κάνει.Γιατί δεν έχεις μάθει να το κάνεις αυτό θα σου πω ότι η Κανέλλη εκτός του ότι ήταν στην Ν.Δ. για πάρα πολλά χρόνια,αυτό το ξέρουν σχεδόν όλοι ήταν και η πρώτη γυναίκα παρουσιάστρια ειδήσεων σε κρατικό κανάλι το 1973,όπως πολύ καλά θα ξέρεις είχαμε χούντα,εκτός αν πιστεύεις εσύ ότι τότε λειτουργούσαν δημοκρατικά και μπήκε αξιοκρατικά σ αυτήν την θέση.Ετσι,αυτή που τώρα ηγείται των συντρόφων της που τότε υπέφεραν στα ξερονήσια και ζούσαν στην εξορία αυτή απολάμβανε και την ζωή της,με τα πολλά λεφτά της και τα λεφτά της χούντας και λίγο την ένοιαζε για τους τότε κομμουνιστές
Με κουραζει να προσπαθω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας.Και αν νομιζεις οτι αυτο εδω μεσα ειναι διαλογος,συγνωμη που θα σου χαλασω την εικονα αλλα δεν ειναι.Μπηκα εκανα ενα σχολιο ειπα απο την αρχη οτι δεν με ενδιαφερει κανενα κομμα και εχουν μπει ολοι να με φανε με λενε φασιστα,ρατσιστη και αλλα τοσα.Εμενα δεν μου μοιαζει με πολιτισμενο διαλογο.Εχουν παρα πολλα αρνητικα( η ΧΑ) το ξερω,το λεω δεν το κρυβω.Ουτε κρυφοφασιστας ειμαι.Το χαστουκι ομως δεν το κρυβω μου αρεσε.ΝΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ.τι να πω ψεματα?Εδω σε τραγουδια στο youtube και στα σχολια μαλωνουν για την ΧΑ.εχει γινει σιριαλ.γελαω με αυτο.
Α, μάλιστα, να και η "ψευτοδημοκρατία" που λέγαμε. Θα θέλατε, αγαπητέ/ή "Ασκω Κριτικη" να μας δώσετε τον ορισμό σας για την "αληθινοδημοκρατία"; Τι λέει, αλήθεια, ο σχετικός μπούσουλας;
μαστα. ο μαρινακης ειναι ελληνας, ο ο χριστιανοπουλος ειναι ελληνας και γω ειμαι ελληναςποιος χρηματοδοτει τη ναζιστικη συμμορια? αει απο δω ρε κρυφοφοασιστα.
Το θέμα μου δεν είναι ο ιντερνετικός ορισμός της Δημοκρατίας. Προσπαθώ να καταλάβω πώς ορίζει το θεσμό κάποιος που "ευχαριστήθηκε το χαστούκι στην Κανέλλη" γιατί "της άξιζε για τα καμώματά της".So?
Απ'ό,τι καταλαβαίνω, ευθεία απάντηση δεν πρόκειται να λάβω. Είτε αντερώτηση, είτε υπεκφυγή με στροφή του θέματος προς κάποια άλλη κατεύθυνση. Είναι μία τεχνική του debate κι αυτή - η οποία βεβαίως οδηγεί όχι σε διάλογο, αλλά σε δύο παράλληλους μονολόγους, όπου ο καθένας κάνει το point του.Fair enough λοιπόν.
τι ακριβως δεν καταλαβαινεις?ας μην το χαρακτηρισω αυτο που κανεις τωρα.Αλλα για να δεις οτι ειμαι καλος ανθρωπος.Η δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου η εξουσία πηγάζει από τον λαό, ασκείται από τον λαό και υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού. Κεντρικό χαρακτηριστικό της δημοκρατίας είναι η λήψη αποφάσεων με ψηφοφορία των πολιτών, στην άμεση δημοκρατία, ή κάποιων αντιπροσώπων τους, στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία.
Ασκώ ΚριτικήΒλέπω ότι απάντησες πολύ ήρεμα και ειλικρινά χαίρομαι πολύ, γιατί η συγκρατημένη σου αντίδραση μού γεννά την ελπίδα ότι πέσαμε όλοι έξω και πράγματι δεν τους ψηφίζεις. Ελπίζω να μην το κάνεις ποτέ, γιατί αυτή η ψήφος δεν θα έβλαπτε την Κανέλλη ή οποιονδήποτε άλλο πολιτικό, αλλά μόνο εμάς - και εννοώ και εσένα.Επί της ουσίας τώρα, το πρόβλημα δεν είναι ότι σου άρεσε. Κανείς δεν μπορεί να διαμορφώσει το θυμικό του (το ένστικτο που λέω παραπάνω) κατά το δοκούν. Αλλά μπορούμε να του βάλουμε χαλινάρι με την λογική. Δεν σου το παίζω υπεράνω, και γι'αυτό έγραψα και όλο το κείμενο παραπάνω περί δημοκρατίας-φασισμού, δημοκράτη-φασιστή. Και εγώ αν έβλεπα τον Κασιδιάρη να τρώει ξύλο, η ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΗΣ αντίδρασή μου θα ήταν επιδοκιμαστική. ΑΛΛΑ η ΛΟΓΙΚΗ, συνειδητή αντίδρασή μου θα ήταν αρνητική χωρίς δεύτερη κουβέντα. Αν με ρωτούσε κάποιος "να φάει ξύλο ο Κασιδιάρης;", θα απαντούσα ό,τι και σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση: "μόνο αν αυτός που θα το ρίξει είναι σε θέση αυτοάμυνας, διαφορετικά όχι, ΟΧΙ". Και αν τον έδερνε κάποιος υπό διαφορετικές συνθήκες, θα απαιτούσα απόλυτα, ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΜΟΥ και σύμφωνα με τη λογική μου, τη δίωξη αυτού που τον έδειρε, με τη ζέση που ζητάω τη δική του δίωξη σ'αυτήν την περίπτωση.Εν ολίγοις, το ένστικτο (θα ΗΘΕΛΑ ο Χ να φάει ξύλο) δεν μπορεί και δεν πρέπει να γίνεται πεποίθηση, ιδεολογία (ΠΙΣΤΕΥΩ ότι ο Χ πρέπει να φάει ξύλο). Αυτό είναι το κοινωνικό συμβόλαιο, και είναι μεγαλειώδες ως ιδέα ακριβώς επειδή το ανώριμο "θέλω" του καθενός περιορίζεται τόσο όσο χρειάζεται για να μπορούμε να συνυπάρξουμε και να μην παλινδρομήσουμε στις συνθήκες της ζούγκλας, όπου θα τρώνε ξύλο όλοι απ'όλους (όλους μας αντιπαθεί κάποιος) μέχρι να αναλάβει ένας τραμπούκος τον ρόλο του βασιλιά και να τρώμε ξύλο οι πολλοί από τους λίγους, τον "στρατό" του. Ακριβώς επειδή η αντιπάθεια είναι υποκειμενική υπόθεση και δεν μπορεί να οριστεί με αντικειμενικά κριτήρια ο αντιπαθής (και άρα αυτός που αξίζει το ξύλο), οι άνθρωποι λειτουργήσαμε λογικά και στραφήκαμε στον πολιτισμό: δεχτήκαμε ότι απόλυτα ελεύθερος δεν θα είναι κανείς, που σημαίνει ότι κανείς δεν θα ικανοποιεί όλα του τα ένστικτα και άρα κανείς δεν θα τρώει ξύλο, και συμφωνήσαμε να διευθετούμε τις διαφορές μας βασιζόμενοι σε άλλους τρόπους. Προφανώς η πραγματικότητα απέχει ακόμα πάρα πολύ από τη θεωρία (άλλωστε, το ένστικτο δεν εκδηλώνεται μόνο με το ξύλο) και ενδέχεται να μη φτάσει ποτέ στο ύψος της θεωρίας (τα ένστικτα μάλλον δε θα εξαλειφθούν ποτέ), αλλά αυτός δεν είναι λόγος για να αλλάξουμε τη θεωρία και να ασπαστούμε τη ζούγκλα. Όποιου το παράπονο είναι πραγματικά ότι δεν έχουμε ουσιαστική δημοκρατία και όχι το ότι δεν μπορεί να κάνει ό,τι θέλει και να επιβάλει τους δικούς του ορισμούς για τα πράγματα (π.χ. ποιος είναι αρκετά Έλληνας), στοχεύει σε μια καλύτερη δημοκρατία. Όποιος υποστηρίζει την άρση της δημοκρατίας στο όνομα των ατελειών της πρακτικής εφαρμογής της, μόνο τον εαυτό του και τους ομοίους του κοροϊδεύει: ποτε δεν ήθελε δημοκρατία, θέλει ζουγκλα και τίποτα άλλο. Thodoris,Απάντησα ήδη πιο πάνω. Ελπίζω εσύ να έμαθες να διαβάζεις από την τελευταία φορά που μιλήσαμε (για τα Γλυπτά του Παρθενώνα) και δεν μπορούσες να ξεχωρίσεις την παράγραφο που είχα βάλει σε εισαγωγικά επειδή ήταν copy-paste από το άρθρο στο οποίο απαντούσα και την ΑΝΤΙΘΕΤΗ προς αυτό το άρθρο άποψη που εξέφραζα αμέσως μετά."Αν μεταχειριζόμαστε καθένα κατά την αξία του, ποιος θα γλίτωνε το ξύλο" (Αμλετ, μετ. Β. Ρώτα)
dim_m Απο την αρχη ξεκαθαρισα την θεση μου αλλα δεν ξερω γιατι με το ετσι θελω ηθελαν να με ''βαφτισουν''Δεν εχω κανενα προβλημα με κανεναν και δεν προκειτε ποτε μα ποτε στην ζωη μου να μαλωσω για πολιτικα θεματα.Το θεωρω χαζο.Οπως επισης δεν εχω κανενα προβλημα και με τον Αρη της lifo.Απλα εκανα ενα σχολιο.Και αυτο ηταν ολο.Δεν παιρνω κατι προσωπικα.Γιατι αμα πεσουν οι μασκες για το ποιος ειναι τι,,,,ειναι ενα αλλο παραμυθι αυτο.Καλη ημερα σε ολους!(Τα ξανα λεμε σε αλλο topic!!!!αρκετα ειπαμε σε αυτο!)
Ασκώ κριτική,Η λογική "το μόνο σου πρόβλημα είναι αυτό;" είναι τυπική ανθρώπων που ΑΓΝΟΟΥΝ ΟΛΕΣ τις υπόλοιπες τοποθετήσεις κάποιου όταν ο τελευταίος θίξει κάτι που αυτοί οι άνθρωποι θα προτιμούσαν να μη θιχτεί ΚΑΘΟΛΟΥ. Άλλη δουλειά δεν κάνουμε, και εδώ μέσα και "εκεί έξω", τα τελευταία χρόνια, από το να βρίζουμε αυτούς που μας βιάζουν και να ζητάμε άρση της ασυλίας τους. Αποκλείεται να μην το έχεις αντιληφθεί. Άλλωστε η ανάγκη άρσης της ασυλίας τους είναι και το μόνο στο οποίο θα συμφωνήσουμε όλοι ανεξάρτητα από το τι υποστηρίζουμε/ψηφίζουμε.Είναι ειρωνικό να κατηγορείς (και μάλιστα ΑΔΙΚΑ) για επιλεκτικό σχολιασμό τους άλλους όταν τον επιλεκτικό σχολιασμό τον επιλέγεις και τον υποστηρίζεις εσύ.Η λογική "όταν βλέπω κάτι σωστό συμφωνώ" είναι βασισμένη στο ότι το ξύλο είναι κάτι σωστό. Γιατί για ξύλο συζητάμε αυτή τη στιγμή. Δεν συζητάμε ούτε για ανέργους ούτε για άστεγους ούτε για μετανάστες. (Είναι εξίσου σημαντικά ζητήματα και υπάρχουν άπειρα σχετικά θέματα σ'αυτό το σάιτ.) Το οποίο ξύλο μάλιστα γίνεται ακόμα πιο σωστό αν πέφτει σε βάρος κάποιου που αντιπαθούμε. (Φαντάζομαι εδώ ακολουθεί η αφόρητα προβλέψιμη ερώτηση αν θα είχα πρόβλημα, εγώ και οι υπόλοιποι, να φάει ξύλο ο Κασιδιάρης. Λες και αν σου πω ΝΑΙ, θα το πιστέψεις.) Σε γενικές γραμμές:Απόλυτα πολιτισμένος και κατ'επέκταση δημοκράτης δεν είναι κανείς. Η δημοκρατία απαιτεί άπιαστο βαθμό ωριμότητας, στην απόλυτη εφαρμογή της είναι μια ιδανική κατάσταση. Η τέλεια δημοκρατία μάλλον δεν θα υπάρξει ποτέ γιατί πάντα θα ειναι ατελής ο δήμος, οι άνθρωποι. Γι'αυτό δεν ευθύνεται η ιδέα της δημοκρατίας. Το ότι ρεαλιστικά μάλλον δεν θα γίνουμε ποτέ απόλυτα δημοκράτες οι άνθρωποι ΔΕΝ είναι λόγος να σταματήσουμε να στοχεύουμε στο τέλειο, στα αστέρια, και να στραφούμε στον υπόνομο.Ο δημοκράτης έθεσε ψηλά τον πήχη, γι'αυτό τον φτάνει δύσκολα. Το φασιστοειδές τον έθεσε κάτω από το δάπεδο, γι'αυτό τον φτάνει εύκολα. Το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο είναι να πω ότι είμαι η καλύτερη (και μάλιστα για πράγματα τυχαία όπως η εθνικότητα) και κακό ψόφο/ξύλο κτλ σ'όποιον δεν μου μοιάζει ή διαφωνεί μαζί μου. Έχω κι εγώ φασιστικές τάσεις μέσα μου - όλοι έχουν, κι ας μην προσλαμβάνουν στη συμπεριφορά όλων των ανθρώπων την ίδια (απόλυτα σκοταδιστική ζωώδη) μορφή. Είναι ένστικτο. Η διαφορά μου με το φασιστοειδές είναι ότι αντί να αποθεώνω το ένστικτό μου κάνοντας το νόμο για τους υπόλοιπους, το απορρίπτω και προσπαθώ να το καταπιέσω για χάρη της συνύπαρξης με τους άλλους. Γιατί αποφάσισα να συνυπάρξω, και όχι να εξουσιάσω. Δεν καταφέρνω πάντα να καταπνίγω το ένστικτό μου, αλλά όταν δεν τα καταφέρνω, ΤΟ ΞΕΡΩ, γιατί κάνω αυτοκριτική: ο πήχης μου παραμένει στον ουρανό, του φασιστοειδούς είναι στον υπόνομο. Εγώ μπορεί να γίνω λίγο καλύτερος άνθρωπος, να φτάσω μέχρι την ταράτσα ας πούμε. Το φασιστοειδές, μέχρι να στοχεύσει αλλού, θα παραμείνει καθαρό ένστικτο. Ον της ζούγκλας και τίποτα άλλο. (Δεν το απασχολεί η ηθική διάσταση του θέματος βέβαια, γιατί το ίδιο έχει τη φιλοδοξία να είναι βασιλιάς της ζούγκλας ή στη χειρότερη ύπαρχος, οπότε είναι καλυμμένο, εκείνο θα γ****ι, οι άλλοι θα γ****μαστε, κομπλέ)Αν κάποια στιγμή δεν έχουμε να φάμε, δεν ξέρω αν θα κοιμόμαστε ήρεμοι - δεν ξέρω αν θα κοιμόμαστε καν. Ξέρω όμως ότι δεν θα αναζητήσουμε τη λύση στο να σε φιμώσουμε. Γιατί όποιος ψηφίζει τραμπούκους αυτό προσπαθεί να κάνει: να σε φιμώσει. Όλα τα άλλα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις για να δικαιολογεί και να μην καταπιέζει το φασιστικό του ένστικτο.
Αν και τα περιθώρια που αφήνω στους ΧΑ είναι τόσο πολλά που αποφεύγω την οποιαδήποτε σύγκριση περί ηθικής με μένα ώστε ουδείς λόγος μου να ευλογά τα άκριτα και άλλωστε αιδή (και ίσως και ανύπαρκτα) γένια μου, και με εφόδιο το πως ακριβώς εμμέσως όρισες την ατελή ιστορία της δημοκρατίας και την ατελή δημοκρατικότητα της ιστορίας, το παράδειγμα σου με τον ουρανό και τον υπόνομο είναι πάντως ακριβές ως προς το εξής: Τουλάχιστον στον βαθμό που κανείς εκ των δύο δεν κυβερνάει, οι ''κόκκινοι'' τα βάζουν με τον ιστορικά δυνατό, οι φασίστες με τον ιστορικά αδύναμο. Και είναι φαίνεται εκείνη η εποχή που το πράγμα μπορεί να πάει είτε με το ένα είτε με το άλλο. Γιατί σε τέτοιες εποχές λίγοι ξέρουν πρώτον τί από τα δύο είναι και δεύτερον ποια ιστορική ευκαιρία τους επιφυλάσσεται. Και για να μην παρεξηγηθώ ότι εξισώνω άκρα, αλλά αντίθετα να κάνω σαφές ότι ερμηνεύω την ίδια την παρεξήγηση, ας αρκεστούμε απλά στην εικόνα της σημερινής πραγματικότητας, αφού πολλούς δεν μας αρκεί φαίνεται η ολοζώντανη εικόνα του ιστορικού χαστουκιού. Διότι πάταξον μεν, ήρθε όμως η ώρα του λόγου:http://www.youtube.com/watch?v=ZQIIN9rAtHIhttp://www.youtube.com/watch?v=ODFKAVQw0dMΑς βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του.ΥΓ: Για μένα γίνεται ένα πράγμα σαφές. Όχι ότι ντε και καλά πρέπει να έρθει το ΚΚΕ να μας κυβερνήσει(ούτε και ότι περιγελώ αυτήν την πιθανότητα), αλλά ότι αυτήν την δημοκρατία, την ατελή άρα και παντοτινά δυναμική, στην χυδαία της στιγμή, την σώζει ο πολιτισμός. Και αυτός ο πολιτισμός είναι ο ίδιος που μπορεί και θέλει και αισθάνεται ότι οφείλει να ονειρεύεται την απόλυτη εκδοχή της.Άλλωστε, από όλα όσα γίνανε στο στούντιο του Αντ1, είναι συγκεκριμένες οι πράξεις και τα λόγια, και ανήκουν σε κάποιον, που δεν θα μπορούσαν να επαναληφθούν μέσα στην Βουλή. Από αυτήν την διαπίστωση, ας συμπεράνουμε ότι οι εκφάνσεις της δημοκρατίας, είναι το μέτρο του πολιτισμού, και οι εκφάνσεις του πολιτισμού το μέτρο της δημοκρατίας. Γιατί σήμερα αν κάτι επετεύχθη δεν είναι η άρση(''όποιος μπορεί και γλιτώνει από το αυτόφωρο γλιτώνει και από την άρση'') αλλά επανατοποθετήθηκε ο πήχης του δημοκρατικού πολιτισμού. Σήμερα η δημοκρατία εξόπλισε τον λόγο απέναντι στην βαρβαρότητα.ΥΓ2: Διάβασα όλων τα σχόλια. Φυσικά και η απομόνωση της ΧΑ δεν είναι η λύση στο πρόβλημά μας. Αλλά ποιος αλήθεια εδώ μέσα, φαντάζεται την πτώση των κυβερνώντων χωριστά από της ΧΑ, ή την πτώση της ΧΑ από αυτή των κυβερνώντων; Άλλωστε αυτό είναι εξουσία: Η δύναμη κάποιου να σε (από)προσανατολίζει. Ε λοιπόν ήρθε και η ώρα να ψάξουμε την σχέση των άκρων με το κέντρο. Και αφού κύριε ''Ασκώ Κριτική'' το κέντρο είναι τελικά και το φασίστικίζον, πολέμα όλον τον φασισμό με την ίδια δύναμη. Ότι και να χτυπήσεις, το ίδιο πράγμα νικάς. Έγνοια σου, καταλαβαίνουμε πολλοί από που βρωμάει το ψάρι.
Δεν ξερω γιατι αλλα δεν με αφηνει να απαντησω στο σχολιο σου Αρη.-Μεγαλα λογια.....Μια απλη ερωτηση.Σε ενοχλει τι κομμα θα υποστηριξεις ή να σωθει μια χωρα??(Δεν ξερω αν αυτοι μπορουν,βασικα κανενα απο αυτα που ειναι πανω δεν μπορει,αλλα ετσι να κανω και μια ρητορικη ερωτηση)
Εξαρτάται πως εννοείτε εσείς τη "σωτηρία" και με ποιους τρόπους. Για τη Γερμανία επί Χίτλερ, όντως από απόψεως αριθμών, θα λέγαμε ότι "σώθηκε". Το θέμα όμως είναι με ποιους τρόπους και ποιο ήταν το τίμημα. Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.
Εδώ διαφωνώ. Αν και μια λέξη μπορεί να έχει έναν ορισμό, αυτό δε σημαίνει ότι δεν ορίζεται διαφορετικά στη συνείδηση του καθενός. Αυτή είναι μια βασική αρχή της φαινομενολογίας. Προσωπικά δεν έχω καταλάβει πως εννοείτε εσείς τη σωτηρία. Και το να υποθέτετε ότι την ορίζουμε με τον ίδιο τρόπο δεν βοηθάει καθόλου στη συζήτηση.
ΘΑ ΠΩ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΤΙ:ο αποτριχωμενος νταης (στην κοκκινια δεν ΤΟΛΑΜΑ να κυκλοφορησει ομοιος του ΜΟΝΟΣ του) χτυπησε μια 60χρονη γυναικα και ΚΡΥΦΤΗΚΕπως αλλιως λεγεται μια τετοια πραξη εκτος απο θρασυδειλη και εμετικη ? πως αλλιως λεγεται ενας τετοιος τυπος -ο οποιος προηγουμενως ειχε πεταξει και νερο σε μια αλλη γυναικα επειδη επισημανε οτι ειναι υποδικος(ακομα)-εκτος απο ΑΛΗΤΗΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ?πως αλλιως λεγεται ενα "κομμα¨του οποιου ο φυρερ ειναΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΒΟΜΒΩΝ ΣΕ ΓΕΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ και υμνει τον χιτλερ εκτος απο ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ?πως αλλιως λεγεται ενας πρωην νο2 της συμμοριας καταδικασμενος για δολοφονικη επιθεση εκτος απο ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΑΘΙ?πως αλλιως λεγεται καποιος που τα υποστηριζει ολα αυτα εκτος απο ΝΕΟΝΑΖΙ, ΦΑΣΙΣΤΑΣ ή ΒΛΑΚΑΣ?και πως αλλιως λεγεται καποιος που τα υποστηριζει ολα αυτα αλλα ντρεπεται να το πει εκτος απο ΔΕΙΛΟΣ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ?
Υποτίθεται ότι δεν υποστηρίζεις κανένα κόμμα αλλά έκανες λογαριασμό για να υπερασπιστείς την ΧΑ και γιατί θεώρησες άδικο το κράξιμο στον Κατσιδιάρη (?) Τόσο καιρό δεν σε συγκίνησε τίποτα άλλο δηλαδή αλλά η άρση της ασυλίας του σου φάνηκε άδικη και αγανάκτησες. Είσαι υπέρ της φασιστικής βίας αλλά και της σωτηρίας από όπου κι αν προέρχεται και δεν πολυγουστάρεις το ΚΚΕ. Δηλαδή είτε μας "σώσει" η αριστερά είτε ο φασισμός εσύ θα χαρείς γιατί σώθηκες? Αναρωτιέμαι, άβουλος απλά ή κρυφοφασίστας?
είμαι σίγουρη ότι μικρός ήταν το κακομαθημένο παιδάκι που όλοι έχουμε γνωρίσει, αυτό που θα μας έσπαγε τα παιχνίδια, θα ήταν εριστικό μέχρι αηδίας, θα χτυπούσε τα κοριτσάκια που δεν μπορούσε να προσεγγίσει.. και μόλις οποιοδήποτε από τα υπόλοιπα λογικά παιδάκια θα προσπαθούσε να τον "συνετίσει", ο μικρός κασιδιαράκος θα έτρεχςε κλαίγοντας (το παιδικό το κλάμα που η μύξα πιάνει πάτωμα) με την ατάκα "μαμαααααααααα μπαμπάααα, με πείραξαν" ώστε να καθαρίσουν "οι μεγάλοι" . Κ κλασικά όλα τα παιδάκια θα βρίσκαν τον μπελά τους εκτός από το μ*λ*κισμένο.. κάτι σαν τον drago malfoy ένα πράγμα.. :P (δεν είμαι καλά..)
Διαβαζω αρκετο καιρο τα σχολια σου.Δεν μπηκα ποτε στον κοπο να απαντησω αλλα αυτο σημερα με εβαλε στον κοπο να φτιαξω λογαριασμο εδω γιατι δεν εχω και να σου απαντησω.Εσενα το μονο προβλημα σου ειναι αν θα αθωωθει ή οχι?Το οτι τοσα χρονια δεν εχει γινει αρση ασυλιας για τους βουλευτες που μας βιαζουν δεν σε πειραζει?Δεν με ενοχλησε καθολου η κινηση σου,δεν ντρεπομαι να το κρυψω.Δεν με νοιαζει ουτε τι κομμα υποστηριζεις ουτε τιποτα.Αλλα ξυπνηστε λιγο.Μπορει να μην εχετε να φατε σε λιγο καιρο ουτε ενα κομματι ψωμι(Δεν το ευχομαι σε κανεναν ΕΛΛΗΝΑ) αλλα θα κοιμαστε ηρεμοι επειδη δεν υποστηριζετε Χ.Α .........Τρομαρα σας.**και για να προλαβω τους επαναστατες των πληκτρολογιων δεν υποστηριζω κανενα κομμα,αλλα οταν βλεπω κατι σωστο απλα συμφωνω!**Καλη σας μερα..
@Ασκώ κριτική :"Μπορει να μην εχετε να φατε σε λιγο καιρο ουτε ενα κομματι ψωμι(Δεν το ευχομαι σε κανεναν ΕΛΛΗΝΑ)"**και για να προλαβω τους επαναστατες των πληκτρολογιων δεν υποστηριζω κανενα κομμα,αλλα οταν βλεπω κατι σωστο απλα συμφωνω!** Γιατί ντρεπόσαστε εσείς οι χρυσαβγίτες να πείτε οτι την υποστηρίζετε?
@Cure δεν σου δινει κανεις σημασια με το σχολιο σου και ειπες να γραψεις εδω μπας και μαλωσεις με κανεναν να περασεις την μερα σου?πλακα κανεις?απο την αρχη ειπα οτι δεν ειμαι σε κανενα κομμα.Δεν εχω κανεναν λογο να ντραπω.εσυ θα πρεπει να ντρεπεσαι για το σχολιο που εκανες ενω εχω εξ αρχης πει οτι δεν ειμαι με καποιο κομμα.
Η γνωστη λογικη: εδω μας βιαζουν πολιτικοι, εξαφανιζονται οι μονοκεροι, γατακια πεθαινουν, η γη υπερθερμαινεται κι εσεις ασχολειστε με το χαστουκι του φασιστα; Εχουμε πιο σοβαρα πραγματα να ασχοληθουμε. Μεχρι που ο φασιστας θα σε βιαζει και θα σου ριχνει και χαστουκια, αλλα τοτε θα ειναι αργα.
@Ασκώ κριτική :Δεν μου κάνει εντύπωση που δεν ντρέπεσαι..εδώ συμφωνεις με το ξύλο σε γυναίκα..όσο για τα υπόλοιπα..είναι ξεκάθαρα σε όλους νομίζω.
Δεν τα ξερετε καλα τα καμωματα της κυριας που εφαγε το χαστουκι.Δεν πειραζει.Καλα σας κανουν τοτε.Και πριν γραψω εδω ειχα την απορια πως βγαινουν αυτοι που μας κυβερνουν.Δεν σας λενε τιποτα οι αριθμοι της ανεργειας?των αυτοκτονιων?των αστεγων?Το μονο προβλημα σας ειναι το οτι εφαγε αυτη ενα χαστουκι?Το οτι τα τσεπωνει απο δεξια και αριστερα δεν σας πειραζει?Ειστε αξιοι της μοιρας σας.
Η γνωστή ρητορεία που βασίζεται στο επιχείρημα "εδώ μας κλέβουν κι εσείς ασχολείστε με...". Μου θυμίζει πολύ την άλλη, γνωστή καραμέλα "να χαίρεστε τη Δημοκρατία σας, που μας κλέβει...".Ξέρετε ποιοι χρησιμοποιούν αυτή τη λογική. Μην τα ξαναλέμε.Οι υπόλοιποι, μπορούμε ταυτόχρονα να καταδικάζουμε ΚΑΙ την κλοπή ΚΑΙ τον κάθε φασίστα θρασύδειλο τραμπούκο. Οι υπόλοιποι, καταλαβαίνουμε ότι αυτά είναι δύο ανεξάρτητα, καταδικαστέα πράγματα - η ύπαρξη του ενός δεν αναιρεί επ'ουδενί τη σοβαρότητα του άλλου.
Φανταζομαι οτι γεμίσαμε χρυσαυγίτες που βάζουν αρνητικές και εδώ!Ψέμματα είναι οτι την χτύπησε δημοσίως?Δέν είδαμε καλά?Για ποιά δικαίωση ομιλεί?
Δεν την χτύπησε το παιδί, είχε ένα κουνούπι στο μάγουλο της και - ως ιππότης - προσφέρθηκε να την απαλλάξει. Αλλά είδες, πόσο έτοιμο είναι το σύστημα να δυσφημίσει τους αγνούς αντισυστημικούς αγωνιστές του λαού.......