Ατελείωτες ουρές ξανά για το ηλεκτρονικό εισιτήριο - Ταλαιπωρία στους σταθμούς με τις κλειστές μπάρες

Ατελείωτες ουρές ξανά για το ηλεκτρονικό εισιτήριο - Ταλαιπωρία στους σταθμούς με τις κλειστές μπάρες Facebook Twitter
Eurokinissi
5

Παραμένουν οι ατελείωτες ουρές στους περισσότερους σταθμούς του Μετρό τόσο στους αυτόματους πωλητές όσο και στα εκδοτήρια εισιτηρίων αλλά ακόμα και κατά την είσοδο στα βαγόνια των συρμών εξαιτίας του αλαλούμ με το ηλεκτρονικό εισιτήριο. 

Σε αρκετούς σταθμούς ελάχιστα είναι τα αυτόματα μηχανήματα που εκδίδουν το νέο εισιτήριο, με αποτέλεσμα μετά την ταλαιπωρία για την έκδοση μηνιαίας κάρτας, να ταλαιπωρούνται και όσοι θέλουν ένα και μόνο εισιτήριο. Ενδεικτικά στον σταθμό του Νομισματικοπείου, λειτουργεί μόνον ένας αυτόματος πωλητής με αποτέλεσμα από νωρίς το πρωί να έχει σχηματιστεί ουρά για όσους θέλουν να προμηθευτούν ένα εισιτήριο.

Στον σταθμό του μετρό στον Άγιο Αντώνιο, με κλειστές πλέον μπάρες, ήταν τεράστιες οι ουρές από πολύ νωρίς μπροστά στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, των οποίων η χρήση φαίνεται να δυσκολεύει ακόμη το επιβατικό κοινό. 

 

Ατελείωτες ουρές ξανά για το ηλεκτρονικό εισιτήριο - Ταλαιπωρία στους σταθμούς με τις κλειστές μπάρες Facebook Twitter
Eurokinissi

Ταυτόχρονα, φοιτητές και ηλικιωμένοι περίμεναν στο εκδοτήριο του σταθμού, καθώς μόνο από εκεί μπορούν να προμηθευτούν τα μειωμένα εισιτήρια. Μάλιστα στον εν λόγω σταθμό μεγάλες ήταν οι καθυστερήσεις στις κατεβασμένες μπάρες.

Την ίδια ώρα στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας όπου οι μπάρες έχουν κλείσει η ταλαιπωρία συνεχίζεται καθώς υπήρχε ολιγωρία στη χρήση του εισιτηρίου αλλά και ουρές αναμονής πάνω από 30 λεπτά για την αγορά εισιτηρίου. 

Συνεπώς, μετά την ταλαιπωρία που πέρασαν όσοι πολίτες ήθελαν να βγάλουν μηνιαία κάρτα για τις μετακινήσεις τους, είναι τώρα η σειρά των υπολοίπων να στηθούν σε ατέλειωτες ουρές για να κάνουν μία διαδρομή με το μετρό. 

Ωστόσο, οι απορίες του επιβατικού κοινού είναι πολλές και το προσωπικό δεν φαίνεται να επαρκεί για να διαχειριστεί το πλήθος κόσμου που αναζητά να εξυπηρετηθεί, ενώ ακόμη πολλοί δεν έχουν παραλάβει τις προσωποποιημένες κάρτες τους. Σε κάθε περίπτωση, συνίσταται στο επιβατικό κοινό να φτάνει στον σταθμό του μετρό που θέλει να εξυπηρετηθεί αρκετά νωρίτερα. 

Ελλάδα
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δήμαρχος Αράχωβας για μποτιλιάρισμα: Μεγάλο αυτοκίνητο οδικής βοήθειας δεν είχε αλυσίδες και έκλεισε τις δύο λωρίδες

Ελλάδα / Δήμαρχος Αράχωβας για μποτιλιάρισμα: Μεγάλο αυτοκίνητο οδικής βοήθειας δεν είχε αλυσίδες και έκλεισε τις δύο λωρίδες

«Η Τροχαία έκανε ελέγχους αλλά αν κλείσουν και τα δύο τα ρεύματα, θα μπλοκαριστεί και η Τροχαία και τα εκχιονιστικά μέσα στις ουρές» εξήγησε
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Μια απορία που μου δημιουργήθηκε σήμερα που χρησιμοποίησα το μετρό: Όταν είναι κλειστές οι πύλες, θα χωρίζονται σε πύλες εισόδους και πύλες εξόδου, ή θα είναι διπλής κατεύθυνσης; Αν πρόκειται για το δεύτερο, ζήτω που καήκαμε.
Ισως πρέπει επίσης να παψει να υπαρχει ολη αυτη η τρομοκρατία και ο κοσμος να μην αντιμετωπίζει τα μηχανηματα εκδοσης εισητηριου σαν διαστημόπλοια.
Ξέρεις ότι έχει ουρά... πήγαινε το βράδυ ή κάποια στιγμή που ΔΕΝ βιάζεσαι και βγάλε 5-6 εισιτήρια για να έχεις καβάτζα. Αφού υπολειτουργεί το σύστημα.Μα ένα αυτόματο μηχάνημα μόνο στον σταθμό; Ή αντικατέστησε τα όλα επιτόπου ή μην κλείνεις μπάρες.
Για να πας με το αεροπλάνο κάπου πρέπει να κλείσεις εισιτήριο μέρες νωρίτερα και να πας 1 ώρα πριν την πτήση στο Αεροδρόμιο για το Check In… Μάλλον η ιδιά εμπειρία έχει ο κόσμος για να πάρει metro και ηλεκτρικό… Είμαστε πολύ μπροστά… γιατί είναι εξωτική η διαδρομή από Άγιο Αντόνιο στο Σύνταγμα…
Τον Οκτωμβρη δεν μας ελεγαν σε λιγες μερες δεν θα υπαρχουν ουρες για τα εισιτήρια; Φταινε οι προηγουμενοι, τα κυκλωματα ή μηπως η κλιματικη αλλαγη και για αυτα;; Παραιτηση εννοειται πως ειναι αγνωστη εννοια...