ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
16.12.2017 | 04:07

Ηθική

Δεν πιστευω οτι το να είσαι ηθικός σχετίζεται με τη σεξουαλική σου ζωή. Για παραδειγμα θεωρώ ότι κάποιος μπορεί να έχει πολλους ερωτικόυς συντρόφους και να είναι σωστός και αμεμπτου ηθικής σνθρωπος. Μπορεί δηλαδη να είναι ειλικρινης, γενναιόδωρος άτομο εμπιστοσυνης.Έζησα μια ζωή στη στέρηση. Είμαι 29 και δεν πηγα με άντρες που ηθελα, ουτε απηλαυσα το σεξ. Αντιστεκομουν γιατί έτσι μου λεγε η μαμά. Και τελικά δεν έζησα πολλα πραγματα στα ερωτικα μου. Δεν ικανοποιηθηκα. Αν γυριζα το χρόνο πισω θα άλλαζα στάση.
4
 
 
 
 
σχόλια
Άσε την αυτολύπηση και το μετάνιωμα και άρχισε να καβαλάς αυτά που έχουν ο (οι) άνθρωπος (οι) που σου αρέσουν. Ποτέ δεν είναι αργά. Απλά, καθαριότητα, προφύλαξη, αντισύλληψη, εντιμότητα.
Πάντα θεωρούσα οτι οι άνθρωποι με απωθημένα μπορούν να γίνουν επικίνδυνοι για τον εαυτό τους ή για τους άλλους. Αυτό ειναι το βασικό που προκύπτει απο την εξομολόγηση σου. Και, αντίστοιχα, λεω ότι κάποιος μπορεί να είχε άπειρους εραστές και να εχει απωθημένο γιατι δεν ειχε ακομα περισσότερους ενω κάποιος να ειχε ελάχιστους και να νιώθει πλήρης. Αυτό θεωρώ οτι πρέπει να ψάξεις κι όχι απλά την σχέση ηθικής- σεξ.
Και πέραν της δικής σου στέρησης -όπως μας λες- η ηθική δεν σχετίζεται με το πώς χρησιμοποιεί κάποιος τα γεννητικά του όργανα. Σχετίζεται πρωτίστως με το πώς χρησιμοποιεί τον λόγο του ή την μπέσα ή ένα σωρό άλλα πράγματα. Απλώς είναι βολικό να νομίζουμε ότι η σεξουαλική στέρηση είναι συνώνυμο της ηθικής. Όπως λέει κι ο Έκο "Τίποτε δεν δίνει σ' έναν φοβισμένο άνθρωπο περισσότερο κουράγιο από το φόβο ενός άλλου." καθώς και ότι είναι πολύ εύκολο για τις άρχουσες δυνάμεις της θρησκείας και του κράτους να επιβάλλουν ένα προσωπικό όριο που κατορθώνεται δύσκολα [την σεξουαλική εγκράτεια] ενώ είναι πολύ δύσκολο να καταπιέσουν ένα κοινωνικό όριο που κατορθώνεται εύκολα [το δικαίωμα στην εξέγερση και την διαφωνία]. Γι'αυτό στοχεύουν στο πρώτο για να μην απασχολούνται οι μάζες με το δεύτερο. ;)
Scroll to top icon