Ανατροπές στο ωράριο των εκπαιδευτικών - Θα μένουν 30 ώρες την εβδομάδα στα σχολεία

Ανατροπές στο ωράριο των εκπαιδευτικών - Θα μένουν 30 ώρες την εβδομάδα στα σχολεία Facebook Twitter
SOOC
8

Έρχονται ανατροπές στο ωράριο των εκπαιδευτικών, καθώς δάσκαλοι και καθηγητές θα είναι υποχρεωμένοι να μένουν 30 ώρες την εβδομάδα στα σχολεία.

Στο τέλος του μήνα, θα έρθει προς δημόσια διαβούλευση το νέο νομοσχέδιο, στο οποίο σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, θα περιλαμβάνεται και η σχετική ρύθμιση για την αύξηση της παραμονής των εκπαιδευτικών στα σχολεία.

Με βάση τη ρύθμιση δάσκαλοι και καθηγητές θα παραμένουν υποχρεωτικά στα σχολεία 30 ώρες την εβδομάδα.

Μένει να φανεί, όταν κατατεθεί η ρύθμιση, ποιο θα είναι το αντικείμενο, πέραν του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών, αλλά και το ποιος θα ασκεί τον έλεγχο και θα βεβαιώνει τις ώρες παραμονής τους στα σχολεία.

Σε κάθε περίπτωση ήδη και μετά τη διαρροή των πληροφοριών για την πιθανή αύξηση του ωραρίου οι αντιδράσεις είναι σφοδρές σε όλα τα επίπεδα.

Η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ μάλιστα (ΣΥΝΕΚ) με ανακοίνωσή της αναφέρει πως δεν θα δεχθεί καμία υποχρεωτική παραμονή στο σχολείο.

Ελλάδα
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Ελλάδα / Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Η Ειρήνη Μουρτζούκου θέλησε να παρουσιάσει ότι το μωρό είχε κάποιο πρόβλημα υγείας, όμως, όπως αναφέρει ο τεχνικός σύμβουλος της μητέρας, το πρώτο επεισόδιο που παρουσίασε δεν έχει κάποια σχέση με σοβαρό θέμα υγείας
LIFO NEWSROOM
Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Ελλάδα / Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Με νέα διάταξη, το υπουργείο Δικαιοσύνης θα δίνει τη δυνατότητα στις οικογένειες θυμάτων εγκλήματος να ενημερώνονται για την επικείμενη αποφυλάκιση του ενόχου και να υποβάλλουν ένσταση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Προς Γράφοντα (διότι δεν μπορώ να απαντήσω στο ίδιο σχόλιο)1. Όχι, δυστυχώς ο σκοπός στα φροντιστήρια πλέον δεν είναι μόνο η αξιολόγηση μέσω διαγωνισμάτων. Αν ρωτήσεις όλα τα παιδιά θα σου πουν ότι στο φροντιστήριο στην ύλη είναι πιο μπροστά απ' ότι στο σχολείο. Επομένως, από εμάς τα διδάσκονται πρώτα (μεγάλη πίκρα, αλλά τι να πρωτοκάνουν και οι συνάδελφοι στο σχολείο) 2. Τα βιβλία παραμένουν ίδια, οι σημειώσεις και ο τρόπος διδασκαλίας όμως δεν βοηθά όλους τους μαθητές. Πολλές φορές τα ξαναγράφουμε, προσθέτουμε ή αφαιρούμε υλικό και εννοείται ότι αν έχεις στην τάξη ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες ή/και πιο βαριές διαταραχές (π.χ. νοητική υστέρηση- ναι υπάρχουν πάρα πολλά) θα κάτσεις να κάνεις όλη την ύλη σε σχεδιάγραμμα.
Να τα κάνουν όλα αυτά οι εκπαιδευτικοί, να θεσμοθετηθεί αξιολόγηση (από αρμόδιο σώμα του υπουργείου αλλά και ανώνυμα απ΄τους μαθητές) όμως, αντίστοιχα, να αυξηθούν οι μισθοί τους, να μειωθούν τα παιδιά σε κάθε τμήμα ώστε να είναι πιο αποδοτική η εκπαιδευτική διαδικασία και να έχουν περισσότεροι δάσκαλοι και καθηγητές δουλειά. Να λειτουργήσουν σωστά τα κατάλληλα επιμορφωτικά προγράμματα, να έχουν πρόσβαση σε ευρύτερο και καλύτερο εκπαιδευτικό υλικό, την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή και τις χρηματοδοτήσεις που χρειάζονται για να μη βάζουν απ΄την τσέπη τους αναλώσιμα και τέλος πάντων όταν απαιτείς, πρέπει να είσαι αντίστοιχα συνεπής - αυτό ισχύει και για τις δύο πλευρές.
Το αυτονόητο δηλαδή. Σίγουρα θα υπάρξουν αντιδράσεις. Είναι τρομερά άδικο και αδικαιολόγητο μια μερίδα ανθρωπων να εργάζονται για τον ίδιο μισθό λιγότερες από 40 ώρες την εβδομάδα, λιγότερους από 11 μήνες τον χρονο (δεν μιλάω για τους αιμοσταγείς καπιταλιστές επιχειρηματιες που δεν δικαιούνται ούτε αναρρωτική άδεια), να κάνουν τις εκλογές τους μεσοβδόμαδα. Το επιχείρημα που ακούω από γνωστούς μου και φίλους εκπαιδευτικούς είναι πως η δουλειά αυτή είναι εξαντλητική, γεμάτη αγωνία και ευθύνες. Η αυτονόητη απάντηση είναι πως το ίδιο ισχύει για τους εκπαιδευτικούς σε όλες τις χώρες του κόσμου. Με αυτήν την λογική τι να πουν και όσοι απασχολούνται στον χώρο της υγείας.....(φέρνω μια σακουλίτσα και τα dislike και μια ομπρελίτσα για τα αρνητικά σχόλια κι έρχομαι)
Δεκτό αυτό που λέτε όμως η δουλειά που βγάζουν οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία - αν είναι και λίγο συνεπείς- είναι το 50% του έργου τους. Το άλλο 50% περιλαμβάνει άπειρο διάβασμα, πολλές ώρες να ετοιμάζουν σημειώσεις στο σπίτι τους, να διορθώνουν γραπτά, να κάνουν χίλια δυο πράγματα που δεν φαίνονται αλλά τα κάνουν. Μιλάω ως εκπαιδευτικός με εμπειρία σε φροντιστήριο (τάξεις με 3-5 παιδιά που θέλουν φοβερή προετοιμασία) οπότε σκεφτείτε αναλογικά πόσο δουλεύει ένας καθηγητής για να διδάξει την επομένη τάξεις των 20-25 μαθητών.
Δεκτό το επιχείρημα σου. 'Όμως οι διδακτικές ώρες των εκπαιδευτικών είναι γύρω στις 20 τη βδομάδα. Αν μένουν στο σχολείο 10 επιπλέον ώρες μπορούν κάλλιστα να τις χρησιμοποιούν για διάβασμα, διόρθωμα, σημειώσεις προετοιμασία κλπ. Επιπλέον 30 ώρες τις βδομάδα, σημαίνει 6 ώρες τη μέρα, άρα άλλες 2 ώρες στο σπίτι για την υπόλοιπη προετοιμασία. Αν θέλεις την γνώμη μου οι συνεπείς εκπαιδευτικοί δεν θα έχουν αντιρρήσεις αφού αυτές τις ώρες τις χρειάζονται είτε στο σχολείο είτε στο σπίτι. Η πλειονότητα όμως δεν εργάζεται 4 ώρες καθημερινά για την προετοιμασία του μαθήματος και στο λέω εκ πείρας έχοντας συγγενείς και φίλους εκπαιδευτικούς την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Δυο σχόλια:Ως φροντιστηριακός καθηγητής/-τρια αυτοσκοπός σας είναι τα τεστ, διαγωνίσματα κτλ Κάτι που δεν ισχύει στο σχολείο. Άρα de factο έχετε περισσότερη δουλειά σπίτι.Αναφορικά με σημειώσεις άπαξ δεν προτεοιμάζονται αυτές; Δηλαδή τα βιβλία δεν αλλάζουν κάθε χρόνο, σωστά;
Αν και δεν είμαι εκπαιδευτικός με τη στενή έννοια του όρου αλλά ωρομίσθιος εκπαιδευτής μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, νομίζω ότι καταλαβαίνω λίγο καλύτερα τους εκπαιδευτικούς.Θα είχα την ίδια ακριβώς άποψη με εσάς, αν δεν ασχολούμουν με την εκπαίδευση. Πραγματικά απασχολούμαι τον διπλάσιο σχεδόν χρόνο από τις ώρες που διδάσκω μέσα στην τάξη. Για να κάνω σωστά τη δουλειά μου, θα πρέπει να διαβάσω, να ετοιμάσω διαφάνειες, να ψάξω στο διαδίκτυο. Επιπλέον θα πρέπει να ετοιμάσω σημειώσεις και ασκήσεις, να ετοιμάσω θέματα εξετάσεων, τα οποία θα πρέπει να διορθωθούν και να βαθμολογηθούν. Βέβαια το χειρότερο όλων, είναι ότι στην περίπτωση των ωρομίσθιων εκπαιδευτών (και όχι των μόνιμων εκπαιδευτικών) εννοείται ότι δεν πληρωνόμαστε για όλες αυτές τις επιπλέον ώρες...
Οι ωρομίσθιοι και οι αναπληρωτές είναι η πιο απτή απόδειξη ότι ο πρώτος που παρανομείς στη χώρα είναι το δημόσιο.Τους μπλοκάκηδες το δημόσιο τους ανακάλυψε.