Τι απαντά ο Γούντι Άλεν στις κατηγορίες της θετής του κόρης, Ντίλαν Φάροου περί σεξουαλικής κακοποίησης

Τι απαντά ο Γούντι Άλεν στις κατηγορίες της θετής του κόρης, Ντίλαν Φάροου περί σεξουαλικής κακοποίησης Facebook Twitter
1

Θέση για τις κατηγορίες που του αποδίδει η υιοθετημένη κόρη του, Ντίλαν Φάροου πήρε για ακόμη μία φορά ο Γούντι Άλλεν δηλώνοντας ότι ποτέ του δεν την κακοποίησε και επικαλέστηκε την ενδελεχή έρευνα που έκαναν οι αρμόδιες αρχές.

Η Φάροου εμφανίστηκε για πρώτη φορά μετά από καιρό στην τηλεόραση, στην εκπομπή του CBS, «This Morning» και αναφέρθηκε λεπτομερώς στο φερόμενο περιστατικό σεξουαλικής κακοποίησης, το οποίο υποστηρίζει ότι έλαβε χώρα τo 1992, την εποχή που ήταν 7 ετών.

Μάλιστα, ισχυρίστηκε ότι η παρενόχληση δεν σταμάτησε εκεί και πως ο θετός πατέρας της συνέχισε να την αγγίζει, να την αγκαλιάζει και να την προσκαλεί να ξαπλώσει στο κρεβάτι μαζί του ενώ φορούσαν μόνο τα εσώρουχά τους.

Η 32χρονη Φάροου επιμένει στην ίδια ιστορία εδώ και δύο δεκαετίες. Πρώτη φορά μίλησε δημοσίως για το θέμα σε μία ανοιχτή επιστολή που δημοσιεύτηκε το 2014 στους «New York Times».

Ο Γούντι Άλλεν έχει αρνηθεί επανειλημμένως τις κατηγορίες. Μάλιστα, την ώρα που μεταδιδόταν η συνέντευξη της θετής του κόρης στο CBS απέστειλε και νέα διάψευση στο AFP μέσω του ατζέντη του. Εκεί αναφέρει:

«Την πρώτη φορά που διατυπώθηκε η κατηγορία αυτή πριν από 25 χρόνια, αποτέλεσε αντικείμενο ενδελεχούς έρευνας από υπηρεσίες ειδικές στην προστασία της παιδικής ηλικίας στο Κονέτικατ και στη Νέα Υόρκη. Και οι δύο (σ.σ. υπηρεσίες) διενήργησαν έρευνα επί μήνες και συμπέραναν ανεξάρτητα ότι ουδέποτε υπήρξε κακοποίηση.

»» Αντίθετα, θεώρησαν ότι ήταν πιθανό ένα ευάλωτο παιδί να είχε προετοιμαστεί να πει αυτή την ιστορία από μια οργισμένη μητέρα κατά τη διάρκεια ενός δύσκολου χωρισμού.

»» Ο μεγαλύτερος αδερφός της Ντίλαν, Μόουζες, έχει δηλώσει ότι υπήρξε μάρτυρας των προσπαθειών της μητέρας της να κάνει αυτό ακριβώς - να προσπαθεί ακούραστα να πείσει την Ντίλαν ότι ο πατέρας της ήταν ένα επικίνδυνο σεξουαλικό αρπακτικό. Αυτό φαίνεται ότι λειτούργησε και, δυστυχώς, είμαι βέβαιος πια ότι η Ντίλαν πιστεύει πραγματικά αυτά που λέει».

»» Και παρότι η οικογένεια Φάροου χρησιμοποιεί με κυνικό τρόπο την ευκαιρία που της δίνει το κίνημα Time's up για να επαναλάβει αυτή την αβάσιμη κατηγορία, αυτό δεν την καθιστά σήμερα πιο αληθινή απ' ότι ήταν στο παρελθόν. Ποτέ δεν κακοποίησα την κόρη μου», καταλήγει στην απάντησή του ο διάσημος σκηνοθέτης, αναφέροντας για μία ακόμη φορά το αποτέλεσμα των επίσημων ερευνών. 

Με πληροφορίες από CBS

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί δεν πίστεψα ποτέ την Ντίλαν Φάροου: Πριν καταδικάσετε τον Γούντι Άλλεν για «βιασμό» και «παιδεραστία», διαβάστε αυτό...

Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ