Έχω αποφοιτήσει από το ίδιο τμήμα, έχω μεταπτυχιακό δίπλωμα στα κλασικά, ετοιμάζομαι για διδακτορικό, εργάζομαι μερικώς στον εκπαιδευτικό τομέα, (και μερικώς στον τομέα της διαφήμισης όπου προτιμήθηκα από συνδιεκδικητές της θέσης μου ΕΠΕΙΔΗ είμαι φιλόλογος) και δεν έχω μετανιώσει στιγμή για την επιλογή μου. Χαίρομαι που ξέρεις τι θέλεις, αλλά η εποχή είναι δύσκολη για να μην έχεις plan b, κι αυτό δεν ισχύει μόνο για το δικό μας κλάδο αλλά για όλους τους εργασιακούς τομείς της χώρας.Τα φροντιστήρια ως επί το πλείστον προσλαμβάνουν ανθρώπους που γνωρίζουν κι αυτά που σου λένε είναι πιθανότατα δικαιολογίες γιατι έχουν άλλον διαθέσιμο για να καλύψει τη θεση. Δοκίμασε συνέντευξη στον Πουκαμισά, αν δεν το έχεις ήδη κάνει, καθώς δίνει ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους που δεν έχουν φροντιστηριακή προϋπηρεσία. Εύχομαι δύναμη και τύχη. Αλλά κυρίως μη χάνεις την πίστη στο αντικείμενο γιατί δεν το αξίζει.Περισσότερο από τον καθένα θα έχεις καταλάβει ότι η σπουδή αυτή εκτός από επαγγελματία σε έχει διαμορφώσει και σαν άνθρωπο :)
20.1.2018 | 19:20
Μακριά από τμήμα φιλολογίας
Είμαι κλασική φιλόλογος και έχω τελειώσει τη φιλολογία Αθήνας. Έχω στείλει βιογραφικά σε πάρα πολλά ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια! Το αποτέλεσμα ίδιο: αρνητικό. Όλοι με ρωτούν αν έχω πιστοποιημένη παιδαγωγική κατάρτιση, μέχρι και μεταπτυχιακό τίτλο στην διδακτική. Τους αναφέρω τα ελάχιστα παιδαγωγικά και ψυχολογικά μαθήματα που κάναμε στην σχολή (μόνο μία διδακτική των αρχαίων ελληνικών και δύο εισαγωγικά) και δυσανασχετούν! Προτιμούν όσους έχουν γνώσεις διδακτικής όλων των μαθημάτων των ΠΕ02 και γενικές σε παιδαγωγική και ψυχολογία. Δεν ξέρω τι να κάνω, είμαι απελπισμένη! Το χιλιομετάνιωσα που επέλεξα το τμήμα φιλολογίας και πέταξα κυριολεκτικά τόσες χιλιάδες μόρια στις πανελλήνιες, αφού δεν μου προσέφερε καμιά προοπτική. Αισθάνομαι χάλια, ανεπαρκής και πιστεύω πλέον ακράδαντα ότι το πτυχίο μου δεν έχει ισχύ! Μαζεύω λεφτά για να κάνω κάποιο μεταπτυχιακό στην παιδαγωγική ή πρόγραμμα διδακτικής επάρκειας ή θα δώσω κατατακτήριες στο ΦΠΨ που μπορεί να το λοιδορούν κάποιοι (άδικα), είναι όμως ασυζητητί το καλύτερο τμήμα για την προετοιμασία εκπαιδευτικών φιλολόγων...
9