Ο Dan Bilzerian είχε το θράσος να μιλήσει για τη σεξουαλική παρενόχληση

Ο Dan Bilzerian είχε το θράσος να μιλήσει για τη σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
17

Ακραία προκλητικός, διάσημος για τη σεξιστική του συμπεριφορά και αρκετά αντιπαθής σε μεγάλη μερίδα κόσμους, ο εκκεντρικός επιχειρηματίας Dan Bilzerian έχει στο ενεργητικό του επιδείξει πόσο υποτιμητικά συμπεριφέρεται στις γυναίκες και πώς αντιλαμβάνεται τη διάδραση μαζί τους.

Κι όμως, σκέφτηκε πως έπρεπε να πάρει θέση για το τεράστιο σκάνδαλο που συγκλονίζει το Χόλιγουντ και όχι μόνο.

Το πρόβλημα είναι πως ενώ στο παρελθόν έχει κατηγορηθεί για όσα έχει πει ή ακόμη χειρότερα έχει κάνει σε γυναίκες, ο Bilzerian δεν ήταν απολογητικός και δεν υποστήριξε το κίνημα #MeToo.

Aυτό βέβαια θα ήταν κάπως υποκριτικό, αλλά σίγουρα καλύτερα από αυτό που προτίμησε να πει.

«Αυτό το σκατένιο #metoo είναι εκτός ελέγχου, τύποι βλέπουν τις ζωές τους να καταστρέφονται όταν αγγίζουν την πλάτη ενός κοριτσιού ή την πέφτουν σε κάποιον. Fuck αυτή η χώρα έγινε πολύ μαλακή»

Κρίνοντας από τους ανθρώπους που έχουν σχολιάσει το tweet, ο Bilzerian δεν έχει πολλούς υποστηρικτές σε αυτή τη συγκεκριμένη άποψη.

Μεταξύ των πολλών που τον επέκριναν, o χρήστης Diplo (που είναι επίσημος λογαριασμός γνωστός ως το evil alter ego του κανονικού Diplo) ήταν μάλλον αυτός που τον αποστόμωσε πιο καίρια.

«Αναρωτιέμαι γιατί κάποιος που έχει κλωτσήσει μια γυναίκα στο πρόσωπο, έχει σπάσει το πόδι μιας άλλης και πρέπει να πληρώνει μοντέλα για να του κάνουν παρέα, νιώθει νευρικός με αυτό το κίνημα».

 

Το 2014, ένα κλαμπ στο Μαϊάμι απαγόρευσε στον Bilzerian την είσοδο καθώς κατά τη διάρκεια ενός καβγά είχε κλωτσήσει στο πρόσωπο το μοντέλο Vanessa Castano.

Αυτές είναι μόλις δύο φωτογραφίες που αποκαλύπτουν τη φιλοσοφία του Bilzerian:

Ο Dan Bilzerian είχε το θράσος να μιλήσει για τη σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
Ο Dan Bilzerian είχε το θράσος να μιλήσει για τη σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
Ο Dan Bilzerian είχε το θράσος να μιλήσει για τη σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter

Νωρίτερα εκείνο το έτος, ο 37χρονος εμφανίστηκε σε βίντεο να πετά από την οροφή του σπιτιού του την Janice Griffith, μια γνωστή πορνοστάρ. Στόχος ήταν να τη ρίξει στην πισίνα, αλλά τελικά η γυναίκα έσπασε το πόδι της καθώς ο Bilzerian ήταν μάλλον άστοχος.

 
Πολιτισμός
17

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ