Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter
7

Στον απόηχο της Ημέρας της Γυναίκας, όπου οι συζητήσεις περί ισότητας αναγκαστικά μας κάνουν να αναρωτηθούμε σχετικά με το θέμα του gender conditioning που καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την αντίληψη περί κατεστημένων ρόλων, ενδιαφερόντων και ικανοτήτων των φύλων, ας δούμε κάποια προϊόντα που προωθούνται ως «γυναικεία» ή «ανδρικά» / «κοριτσίστικα» ή «αγορίστικα» χωρίς απολύτως κανένα λόγο και κατορθώνουν ενίοτε να εξοργίζουν τους καταναλωτές.

1. 

Κάποιοι αποφάσισαν εντελώς αυθαίρετα πως οι υπερήρωες αρέσουν μόνο στα αγόρια και το συγκεκριμένο 7χρονο κοριτσάκι είναι έξαλλο. Δικαίως.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

2. 

Τα εξώφυλλα των βιβλίων αυτών αποδεικνύουν περίτρανα το πως τα κορίτσια «μαθαίνουν» από νωρίς ότι κύριο μέλημα τους πρέπει να είναι η εξωτερική εμφάνιση και η εξυπνάδα αφορά μόνο τα αγόρια.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

3.

Η οδοντίατρος μου μάλλον παρέλειψε να αναφέρει ότι τα δόντια ανδρών και γυναικών διαφέρουν και απαιτείται διαφορετική οδοντόπαστα.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

4.

Αν είστε άνδρας και θέλετε να απολαύσετε ένα αφρόλουτρο με αιθέρια έλαια δεντρολίβανου και μαύρου πιπεριού, φροντίστε να αγοράσετε το κατάλληλο προϊόν σε σχήμα χειροβομβίδας για να μη σας κακοχαρακτηρίσουν.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

5.

Για να μην αμφισβητήσει κανείς τον ανδρισμό σας επιλέξετε bronut αντί για donut (που ενίοτε το τρώνε και γυναίκες), και ρόφημα γάλακτος φράουλας με ονομασία Extreme Dude για να ισορροπήσει κάπως το ροζ του προϊόντος.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

6.

Για ακόμα μια φορά τα αγόρια πριν καν μιλήσουν θεωρείται προφανές πως κρύβουν μέσα τους μια διάνοια ή έστω κάτι το σούπερ, ενώ τα κορίτσια τα απασχολεί μόνο η καλή selfie και το αν είναι αρκετά αδύνατα.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter
Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

7.

Ως γνωστόν τα ανδρικά δάκρυα απαιτούν ειδικό μέγεθος χαρτομάντιλου.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

8.

Εδώ μαθαίνουμε πως και τα ψωμιά χωρίζονται σε ανδρικά και γυναικεία.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

9.

Άνδρες προσοχή, αν αγοράσετε απλά ή γυναικεία κεριά μάλλον δεν θα ανάβουν.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

10.

Μόνο όταν είναι ροζ λέγεται «η» υδρόγειος.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

11.

Ομολογώ πως δεν ήξερα ότι εκτός από διαφορετικά δόντια έχουμε και διαφορετικά αυτιά, θα ζητήσω εξηγήσεις και από τον ΩΡΛ στην επόμενη επίσκεψη.


Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

12.

Αφήνω ασχολίαστο το γεγονός ότι και στο ροζ αεροπλανάκι ο πιλότος είναι αγόρι.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter
 

13.

Δεδομένου ότι ούτε όλοι οι άνδρες, ούτε όλες οι γυναίκες, δεν έχουν ίδιο βάρος και ύψος, αν αυτοί οι υπνόσακοι δεν διαθέτουν κάποιο ειδικό άνοιγμα ώστε να διευκολύνουν την ούρηση σε συνθήκες πολικού ψύχους ανάλογα με την διαφορετική ανατομία των φύλων, δεν βλέπω γιατί διακρίνονται σε ανδρικούς και γυναικείους.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

14.

Κορίτσια, χωρίς ροζ μπαταρίες τα παιχνίδια σας δεν θα λειτουργήσουν.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

15.

Ροζ συσκευασία για λιχουδιές σκύλου με την ένδειξη «για καλά κορίτσια». Μια ερώτηση μόνο: τα αρσενικά δεν θα τα καταβρόχθιζαν με την ίδια ευκολία;

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

16.

Αν είσαι αγόρι και θέλεις σφραγιδάκια με αστέρι, πόδι, καρδιά, ήλιο, χέρι κλπ ατύχησες, όλοι ξέρουν πως αυτά είναι κοριτσίστικα πράγματα.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

17.

Μελέτες έδειξαν πως για να φύγει το χνούδι από ρούχα και υφάσματα επίπλων που ανήκουν σε άνδρες απαιτείται ειδικό ρολό. Με αντρίκιο χρώμα.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

18.

Είναι σκόπιμο στην τρυφερή ηλικία των 3-6 να μαθαίνουν τα παιδιά πως τα κορίτσια θα γίνουν αισθητικοί και τα αγόρια γιατροί για να μην έχουμε μπερδέματα αργότερα.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

19.

Τα μπλε πατίνια σε κάνουν «πρωταθλητή», τα ροζ «άγγελο». 

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

20.

Και το σελοτέιπ χωρίζεται κατά φύλο.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

21.

Αν φας το λάθος αυγό ποιος ξέρει τι θα γίνει.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

22.

Το ίδιο ισχύει και για το γιαούρτι.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

23.

Δεν γνωρίζατε ότι το φύλο καθορίζει την μέθοδο εκμάθησης και τον τρόπο που παίζει κάποιος ένα μουσικό όργανο όπως η κιθάρα; Τώρα το μάθατε. 

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

24.

Ως γνωστόν το αλφάβητο των κοριτσιών διαφέρει από εκείνο των αγοριών.

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

25.

Αλλιώς διπλώνουν οι γυναίκες το χαρτί στο οριγκάμι κι αλλιώς οι άνδρες (και χρειάζονται και 10 αυτοκόλλητα παραπάνω). 

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

26.

Τα σωστά υλικά στη ζαχαροπλαστική είναι το παν!

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter

27.

Για το τέλος θέλω κάποιος να απαντήσει υπεύθυνα στο πόσο μεγάλη διαφορά μπορεί να υπάρχει στην χρήση ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΤΡΑΣ;

Προϊόντα που προωθούνται ως ανδρικά ή γυναικεία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο Facebook Twitter
7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αδελφοί Μενέντεζ: Η σύζυγος του Λάιλ, Ρεβέκα Σνιντ, ανακοινώνει τον χωρισμό τους

It's Viral / Αδελφοί Μενέντεζ: Η σύζυγος του Λάιλ, Ρεβέκα Σνιντ, ανακοινώνει τον χωρισμό τους

Η Σνιντ, που συνεχίζει να διαχειρίζεται τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του Μενέντεζ με τη δική του καθοδήγηση, τόνισε ότι παραμένει «για πάντα αφοσιωμένη στον διαρκή αγώνα για την ελευθερία του Λάιλ και του αδελφού του, Έρικ»
LIFO NEWSROOM