Πατέρας για πρώτη φορά ο Κωνσταντίνος Αργυρός

Πατέρας για πρώτη φορά ο Κωνσταντίνος Αργυρός Facebook Twitter
Φωτ. Κωνσταντίνου Αργυρού και Αλεξάνδρας Νίκα / NDP
0

Πατέρας για πρώτη φορά έγινε σήμερα το απόγευμα ο Κωνσταντίνος Αργυρός.

Ο δημοφιλής τραγουδιστής και η σύντροφός του Αλεξάνδρα Νίκα, έγιναν για πρώτη φορά γονείς πριν λίγη ώρα, το απόγευμα της Παρασκευής 22 Νοεμβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, η σύντροφος του Κωνσταντίνου Αργυρού γέννησε στο «ΜΗΤΕΡΑ», ένα υγιέστατο αγόρι.

Υπενθυμίζεται πως το ζευγάρι έχει επιλέξει από την αρχή της σχέσης του, να κρατά τις προσωπικές του στιγμές μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τα social media. Μάλιστα, κράτησαν επίσης μακριά από τα media και την εγκυμοσύνη της Αλεξάνδρας Νίκα, η οποία εμφανίστηκε για πρώτη φορά έγκυος πριν ένα μήνα, στη συναυλία του Κωνσταντίνου Αργυρού στο Ηρώδειο.

«Δεν με αγχώνει που θα γίνω πατέρας. Από μικρός ήθελα να κάνω οικογένεια. Ναι, είμαι πολύ καλός με τα παιδιά, αγάπη νομίζω θέλουν και υπομονή», είχε δηλώσει ο Κωνσταντίνος Αργυρός πριν γίνει γνωστό πως περιμένουν το πρώτο τους παιδί.

«Ο λόγος που δεν μιλάω για την προσωπική ζωή είναι επειδή προσπαθώ να προστατεύσω τους ανθρώπους που έχω στο πλευρό μου και ενδεχομένως δεν θέλουν να δείξουν τη ζωή τους. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι να θέλουν να δείξουν τη ζωή τους, από τη στιγμή που δεν θέλουν, εγώ θα το σεβαστώ», είχε δηλώσει επίσης σε πρόσφατη συνέντευξή του.

It's Viral
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM