Ακτιβιστές έκαναν γυμνή διαμαρτυρία και συγκέντρωση στο Μοναστηράκι για τα δικαιώματα των ζώων

Ακτιβιστές έκαναν γυμνή διαμαρτυρία και συγκέντρωση στο Μοναστηράκι για τα δικαιώματα των ζώων Facebook Twitter
52

Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, διοργανώθηκε σήμερα η «Πανελλαδική διαμαρτυρία για όλα τα ζώα» στο κέντρο της Αθήνας.

Η φετινή διαμαρτυρία των ακτιβιστών φιλοξενήθηκε στην πλατεία στο Μοναστηράκι το μεσημέρι.

Τα μέλη και οι διοργανωτές του κινήματος συγκεντρώθηκαν στην πλατεία κρατώντας πλακάτ με φωτογραφίες νεκρών ζώων ενώ κάποιοι από τους ακτιβιστές έβγαλαν τα ρούχα τους και βαμμένοι με κόκκινη μπογιά που θύμιζε αίμα ξάπλωσαν στην πλατεία.

Αντίστοιχη δράση έγινε και στη Θεσσαλονίκη. «Κάνε πράξη την αγάπη σου προς τα ζώα και μη συμμετέχεις άλλο στην κακοποίησή τους» προέτρεψαν  οι συμμετέχοντες στη συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας που διοργανώθηκε στη συμπρωτεύουσα  από τους "Vegan Thessaloniki".

Οι διοργανωτές ανάρτησαν στην παραλία, στο ύψος του Λευκού Πύργου, ένα πανό όπου αναγράφονταν "No excuse for animal cruelty" (καμία δικαιολογία για την κακοποίηση των ζώων), μοίρασαν ενημερωτικά φυλλάδια και έκαναν πορεία πάνω στο πλακόστρωτο της παραλίας. Οι εκδηλώσεις διαμαρτυρίας θα συνεχιστούν το βράδυ στο « Οικόπολις» με την προβολή του ντοκιμαντέρ "Η σκοτεινή αλήθεια για τα ζωικά προϊόντα" και θα ακολουθήσει Vegan κουζίνα.

H ιδέα ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2014 και επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο σε κεντρικό σημείο της Αθήνας, από Έλληνες, Κύπριους αλλά και ακτιβιστές από άλλες χώρες με σκοπό την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κόσμου για τα ζώα που υποφέρουν σε δρόμους, εργοστάσια, εργαστήρια, κλουβιά και εκτροφεία.

Ακτιβιστές έκαναν γυμνή διαμαρτυρία και συγκέντρωση στο Μοναστηράκι για τα δικαιώματα των ζώων Facebook Twitter
Nikos Christofakis / SOOC
Ακτιβιστές έκαναν γυμνή διαμαρτυρία και συγκέντρωση στο Μοναστηράκι για τα δικαιώματα των ζώων Facebook Twitter
Nikos Christofakis / SOOC
Ακτιβιστές έκαναν γυμνή διαμαρτυρία και συγκέντρωση στο Μοναστηράκι για τα δικαιώματα των ζώων Facebook Twitter
Ακτιβιστές έκαναν γυμνή διαμαρτυρία και συγκέντρωση στο Μοναστηράκι για τα δικαιώματα των ζώων Facebook Twitter
Nikos Christofakis / SOOC
Ακτιβιστές έκαναν γυμνή διαμαρτυρία και συγκέντρωση στο Μοναστηράκι για τα δικαιώματα των ζώων Facebook Twitter
Nikos Christofakis / SOOC

Οι διοργανωτές ανέφεραν στο κάλεσμά τους:

«Διαμαρτυρόμαστε ενάντια στην αδικία, ενάντια στο ολοκαύτωμα της ζωής, ενάντια στην αντίληψη που ξεχωρίζει ποια ζώα πρέπει να αγαπάμε και ποια να δολοφονούμε για χάρη της κοιλιάς μας. Ο αγώνας αυτός είναι για την ελευθερία ΟΛΩΝ των πλασμάτων, για το δικαίωμα στη ζωή και την αξιοπρέπεια. Κι αυτή η φωνή δεν θα σιωπήσει ποτέ! Θα είμαστε πάντα εδώ, να υποδεικνύουμε την υποκρισία, το ψέμμα, τη δήθεν πολιτισμένη κοινωνία, που από τη μία μιλά για αγάπη, ειρήνη, δικαιοσύνη και από την άλλη διατηρεί χώρους φρίκης και εξευτελισμού αθώων ζωών. Τα σφαγεία, και κάθε άλλος παρόμοιος χώρος, είναι η επί γης κόλαση για δισεκατομμύρια αθώες ζωές, που υφίστανται τα πάνδεινα σε μία κοινωνία που τα υποδουλώνει και τους τρώει τη ζωή.Ήρθε η ώρα να αντισταθούμε σε αυτή την παράνοια. Με έργα, όχι απλώς με λόγια και μεμψιμοιρίες. Σας περιμένουμε ΟΛΟΥΣ, για να φωνάξουμε το μεγάλο όχι στην εκμετάλλευση και τη σφαγή ΟΛΩΝ των ζώων».

 

Ακτιβιστές έκαναν γυμνή διαμαρτυρία και συγκέντρωση στο Μοναστηράκι για τα δικαιώματα των ζώων Facebook Twitter
Nikos Christofakis / SOOC

 

Ακτιβιστές έκαναν γυμνή διαμαρτυρία και συγκέντρωση στο Μοναστηράκι για τα δικαιώματα των ζώων Facebook Twitter
Nikos Christofakis / SOOC

 

Ακτιβιστές έκαναν γυμνή διαμαρτυρία και συγκέντρωση στο Μοναστηράκι για τα δικαιώματα των ζώων Facebook Twitter
Nikos Christofakis / SOOC

 

Ακτιβιστές έκαναν γυμνή διαμαρτυρία και συγκέντρωση στο Μοναστηράκι για τα δικαιώματα των ζώων Facebook Twitter
Nikos Christofakis / SOOC

 

Ακτιβιστές έκαναν γυμνή διαμαρτυρία και συγκέντρωση στο Μοναστηράκι για τα δικαιώματα των ζώων Facebook Twitter
Nikos Christofakis / SOOC

 

Φωτογραφίες: Nikos Christofakis / SOOC

Ελλάδα
52

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Καλπάζουν» οι λοιμώξεις του αναπνευστικού - Πώς μπορούν να προστατευτούν οι ευπαθείς ομάδες

Ελλάδα / Λοιμώξεις του αναπνευστικού: Πώς μπορούν να προστατευτούν οι ευπαθείς ομάδες

«Στην Ελλάδα υπάρχει μια περίοδος η οποία ξεκινάει στις 15 Δεκεμβρίου και τελειώνει στις αρχές του Μαρτίου όπου φαίνεται ότι ενδημικά υπάρχει έξαρση των λοιμώξεων», τονίζει ο Στέλιος Λουκίδης, πρόεδρος της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας
LIFO NEWSROOM
Συλλαλητήριο συνταξιούχων στην Αθήνα για «αξιοπρεπή διαβίωση με επαρκείς συντάξεις»

Ελλάδα / Συλλαλητήριο συνταξιούχων στην Αθήνα για «αξιοπρεπή διαβίωση με επαρκείς συντάξεις»

«Δώστε πίσω τα κλεμμένα», «Μ’ αγώνες έχει γίνει η ασφάλιση, δεν είναι για παζάρια και για διάλυση», είναι, μερικά από τα συνθήματα που ακούστηκαν από τους συνταξιούχους
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Όσο άνθρωποι σαν τον @Γράφων και τον @Bergman Nightmares (και παρόμοιοι) γράφουν σχόλια κάτω από τέτοια άρθρα, νιώθω απόλυτα δικαιωμένος.Τρεις ημι-ξεβρακωτοι βηγκαν σε μια εντελώς περιθωριακή, ολιγομελέστατη εκδήλωση 1Χ τον χρόνο καταφέρνουν κάθε φορά να δημιουργήσουν τέτοιους εφιάλτες στον Γράφοντα και παρόμοιους, που επισπεύδουν να έρθουν εδώ να βγάλουν όλη την χολή τους.Τι για στοματικό σεξ διαβάσαμε, για τσαντούλες, για κοινωνική εξαθλίωση, για το ότι η μία φορούσε σουτιέν... Ο οχετός δεν έχει τέλος.Και όλη αυτή η παθολογική ανάγκη να χλευάσουν και να υποτιμήσουν δημιουργήθηκε από τρεις παλαβιάρες που γουστάρουν να κυλιούνται ημίγυμνες στα πλακάκια της πλατείας Μοναστηρακίου.Φαντάσου το πόσο θα τα κάνει πάνω του ο Γράφων και οι συν αυτώ, αν κάποτε οι βήγκαν γίνουμε και κανένα σοβαρό, πολυπληθές κίνημα. Δεν θα βρίσκει μέρος να κρυφτεί από τον πανικό του.Φαντάσου επίσης αν όλοι μας - αντί για την ταμπακιέρα - ξαμολάγαμε φτηνές ατάκες περί στοματικού σεξ σε κάθε έκφραση γνώμης που δεν μας αρέσει. Να το θυμηθήτε αυτό την επόμενη φορά που θα εκφράσετε την πολιτική / θρησκευτική σας άποψη και σας πετάξω ατάκες περί πεολειχίας (ναι, μπορώ).Οι βήγκαν έχουμε ένα πολύ απλό μύνημα: Τα ζώα υποφέρουν εξ αιτίας της ανθρώπινης απληστίας. Γίνε κι εσύ βήγκαν, για να μην υποφέρουν.Διαφωνείς με αυτό το μύνημα; Κανένα πρόβλημα. Κανένας δεν σε υποχρεώνει σε τίποτα. Νιώθεις την ανάγκη να διαψεύσεις αυτό το μύνημα με στοιχεία; Επίσης κανένα πρόβλημα. Δώσε μας τα στοιχεία ότι τα ζώα δεν υποφέρουν, να το συζητήσουμε.Αλλά όλος αυτός ο οχετός του χλευασμού και της φτηνής ειρωνίας, ποιόν ακριβώς στόχο εξυπηρετεί; (εκτός από το να δείξει τις αβυσσαλέες ανασφάλειες όσων τα εκτοξεύουν).Κάτι τελευταίο σχετικά με τον τρόπο έκφρασης: Οι ημίγυμνες κοπέλλες που κάθησαν στα πλακάκια θέλησαν να _συμβολίσουν_ κάτι. Το πιο σωστό (και πολύ πιο αποτελεσματικό) θα ήταν να δείξουν ένα σφαγείο.Αλλά δημοσιογράφος με κάμερα μπαίνει πιο εύκολα σε εργοστάσιο κατασκευής πυρηνικών πυραύλων παρά σε σφαγείο (και μάντεψε γιατί συμβαίνει αυτό).Αφού λοιπόν δεν μπορούμε να σας δείξουμε τα σφαγεία, σας δείχνουμε έναν συμβολισμό. Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.Προς την συντακτική ομάδα της lifo: Παρακαλώ δημοσιεύστε αυτό το σχόλιο είτε ακριβώς όπως το έγραψα είτε καθόλου. Ευχαριστώ.
Οπα-οπα, τι εννοεις οχετος; Το αρθρο λεει γυμνη διαμαρτυρία ΑΡΑ ο σχολίασμος στο εαν ευσταθει αυτη η πληροφορια είναι δόκιμη, εαν είναι ζωώφιλοι και κυκλοφορουν με δερματινες τσαντες παραπεμπει σε υποκρισία το οποίο είναι βασιμη κριτικη (δεν ξερουν όλοι την δερματίνη αλλα για αυτο υπάρχουν και οι συζητήσεις, να διορθωνώμαστε), βεβαια υπαρχουν και στοιχεία της "αχ μωρε μια διαμαρτυρια εγινε και πεσατε να τους φατε εγινε" τα οποία είναι ακρως απαραδεκτα, όπως το ΗΘος των συμμετεχόντων οπου λενε επι της ουσίας την συγκριτικη πλειοψηφία του ανθρώπινου είδους ανηθικους δολοφόνους. Δηλαδη τι ακριβως περιμενεις να συμβει; ότι οι βιγκαν θα λενε τους παντες ανηθικους δολοφόνους (σε αντιδιαστολη με τους αυτο αναγορευομενους ηθικους) και δεν θα υπάρχει αντιδραση; Harlan κανεις δεν νοιαζεται για τους βιγκαν επι της ουσιας, πολυ απλα όλοι αντιδρανε στις προσβολες. Οταν ο "μιστερ ευαισθησίας" με λεει παιδεραστη/ανηθικο/δολοφονος/γενοκτονο/συννωνυμο του χιτλερ προφανως και δεν θα τον αφήσω σε χλωρο κλαρι, θα φαει όχι μονο κριτικη αλλα και κραξιμο, σε περιπτωση που οι βιγκαν απομαρκυνθηκαν απο τους ανθρωπους και ξεχασανε; ετσι λειτουργουν οι ανθρωποι.Το επιχειρημα: μια δεκαδα ανθρωπων είναι μωρε πως κανετε ετσι είναι αιολο γιατί χρησιμοποιηται ως ενα απο τα δυο μετρα σταθμα. "Ειναι σπουδαιοι όταν καταγγελνουν, ελα μωρε μια χουφτα είναι πως κανετε ετσι όταν τρωνε κριτικη".Η ρητορικη τους ειναι μισανθρωπιστικη και οι ανθρωποι αντιδρουν σε αυτη, η σχεση αιτίας-αιτιατου είναι προφανης σε όλους (εκτος απο τους ηθικολαγνους βιγκαν). Εχουν το δικαιωμα να είναι μισανθρωποι, εχουμε το δικαιωμα να αντιδραμε.
@Ποκοπίκος, παρεξηγείς πολλά. Σου απαντάω μόνο επειδή σε θεωρώ καλοπροαίρετο.Πρώτον δεν έγραψα "είναι λίγοι, άρα αφήστε τους". Εγραψα "αν με τόσους λίγους ο @Γράφων και ο @Τρώγε το φαί σου παθαίνουν τέτοιον πανικό, φαντάσου να γίνουμε και πολλοί".Γράφεις ότι αν σε αποκαλέσουν παιδεραστή,χίτλερ κλπ. θα έχεις κάθε δικαίωμα να αμυνθείς. Πολύ σωστά, αλλά με δύο αστερίσκους:1) Αν κάποιος σου προσδίδει έναν αρνητικό χαρακτηρισμό, δεν αμύνεσαι με το να του προσδώσεις έναν άλλο. Γιατί αυτό είναι οπαδισμός και μισαλλοδοξία. Στα γήπεδα οι μεν λένε στους δε "είσαστε @#@%$!@#$" και οι δε απαντάνε "όχι εσείς είσαστε @%^%&^&#@".Όπως καταλαβαίνεις, αυτό δεν οδηγεί πουθενά.Αστερίσκος νο. 2) Το κεντρικό μύνημα των βήγκαν είναι "μην σκοτώνετε ζώα". Το κεντρικό πρόβλημα των βηγκαν είναι, οτι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θέλει να το συζητήσει αυτό.Κάθε φορά που ένας βήγκαν θα πει "μη σκοτώνεις ζώα" θα του απαντήσουν ουρανομήκεις μαλακίες για την Φύση, για τα μπρόκολα (που κι αυτά υποφέρουν τα καημένα), για τους κυνόδοντες κλπ κλπ κλπ. Θα μπρούσα να γράψω βιβλίο με τις ηλιθιότητες που ακούει ένας βηγκαν.Οταν λοιπόν οι κρεατοφάγοι σε κάθε συζήτηση αντί να συζητάνε το κεντρικό θέμα, πετάνε την μπάλα στην εξέδρα με υποτιμητικές ατάκες, με ad hominem και με ηλιθιότητες του στυλ "εχω κυνόδοντες, αρα θα τρώω κρέας", τότε μοιραία η κάθε αντιπαράθεση θα καταλήξει στον χιτλερ, στα στρατόπεδα και στην παιδεραστία.Ας μείνουμε στο κεντρικό θέμα και σου υπόσχομαι ότι κανένας βηγκαν δεν θα σε αποκαλέσει χιτλερ ή παιδεραστή ή οτιδήποτε άλλο αρνητικό.
Επίσης μου κάνει φοβερή εντύπωση η απουσία λογικής από πλευράς σου:Αν ο μη βηγκαν σου πει ότι ο άνθρωπος είναι κατασκευασμένος να τρώει και κρέας (επειδή έχει κυνόδοντες) εσύ σχεδόν δικαιουσαι να τον αποκαλέσεις Χίτλερ και παιδεραστή αλλά αυτός δεν έχει δικαίωμα να απαντήσει γιατί αντιβαίνει στην κοινωνική αβρότητα.Ο λόγος που αντιδρώ δεν είναι κάποια ανασφάλεια δική μου. Ακριβώς το αντίστροφο. Επειδή δεν δέχομαι τις ανασφάλειες των άλλων να γίνονται κοινωνικές νόρμες.Ναι ζώα θα πεθάνουν για να γίνουν τροφή. Είτε με τον τρόπο που το κάνει η αρκούδα είτε με τον τρόπο που το κανει ο άνθρωπος.Αν η αρκούδα είχε ευφυία και αντίχειρες να είσαι σίγουρος ότι θα έτρωγε πέστροφες από εκτροφείο και δεν θα τσαλαβουτουσε μέσα στα παγωμένα νερά για ένα ψάρι.Ας σταματήσουμε να αντιστρέφουμε την πραγματικότητα γιατί έτσι είναι πιο ταιριαστό στις δικές μας ανασφάλειες.
Τα νούμερα δεν επηρεάζουν την κρίση μου. Ανθρώπους ελλειμματικής λογικής και διανοητικού ναρκισσισμού θα θεωρώ τους βηγκαν όσοι κι αν γίνουν.Μολαταύτα επειδή με τιμάς με τις αναφορές σου μπορείς να απαντήσεις στα σχόλια μου; Ή τα επιχειρήματα είναι περιττά;Αν δεν θες να κάνουμε διάλογο, με επιχειρήματα, θα ήθελα να μην κάνεις αναφορές σε εμένα.Ευχαριστώ.ΥΓ Φαντάσου να γίνουν περισσότεροι το έχουμε να ακούσουμε. Εδώ τώρα που είναι τρεις μας λένε παιδεραστές και δολοφόνους...
"ΥΓ Φαντάσου να γίνουν περισσότεροι το έχουμε να ακούσουμε. Εδώ τώρα που είναι τρεις μας λένε παιδεραστές και δολοφόνους..."Αλήθεια, πόσους vegan ή χορτοφάγους έχεις γνωρίσει; Γιατί αν πάρω από προσωπική εμπειρία σε ένα τραπέζι το μόνο που ακούγεται για αυτό το θέμα είναι "Βοσκάς;", "Τις πρωτεΐνες από που τις παίρνεις", "...και πως ζεις;" και "Δεν θα σώσεις τον κόσμο". Όλα αυτά την ώρα που όλοι στο τραπέζι τρώνε μπριζόλες και εγώ απολαμβάνω το σπανακόρυζο μου.Οπότε μην λες "τι έχουμε να ακούσουμε" γιατί το τι ακούμε από εσάς δεν λέγεται. Δεν συμφωνώ με τους ακραίους vegan που θέλουν να επιβάλλουν την διατροφή τους. Αλλά δεν γουστάρω και τους υπόλοιπους να μου την μπαίνουν χωρίς λόγο λέγοντας: "τους θεωρώ ανθρώπους ελλειμματικής λογικής και διανοητικού ναρκισσισμού". Ήμαρτον.
@ Lumidy 21.3.2018 | 07:42 Ουδέποτε καλύφθηκε από τα ΜΜΕ ως κάτι ηρωικό η ερώτηση που σου έκανε κάποιος αγενής κρεατοφάγος αν "βοσκάς".Εδώ ΜΜΕ καλύπτουν μια εκδήλωση που τιτλοφορείται ως διαμαρτυρία η οποία βρίζει και προσβάλλει την πλειοψηφία των κατοίκων αυτής της χώρας.Μην μπερδεύεις μια ιδιωτική συζήτηση που είχες (όσο άκομψη ή αγενής κι αν ήταν) με τη δημόσια συζήτηση που επέλεξαν ως μέσο αυτοί οι διατροφοταλιμπάν στο Μοναστηράκι.Αυτή την αντίφαση τη βλέπεις;Αν θες να απαντήσεις σε κάποιο από τα ερωτήματα που σου έχω θέσει έχει καλώς.Αν έχεις σκοπό, ως άλλος Harlan, να το κάνουμε καφενέ προσωπικών αντεγκλήσεων και μανιφέστο παραλογισμού, άσ'το μια άλλη φορά, ευχαριστώ.Το λέω επειδή βλέπω ότι δεν απαντάς σε εύλογα ερωτήματα που σου έθεσα αλλά στην απάντησή μου προς τον Harlan.ΥΓ Αν είχα τολμήσει να μιλήσω εγώ για "τρεις παλαβιάρες που γουστάρουν να κυλιούνται ημίγυμνες στα πλακάκια της πλατείας Μοναστηρακίου" θα είχε βγει η Γενική Γραμματεία Ισότητας να με μαζέψει. Αλλά άμα το λέει ένας βήγκαν...ΥΓ2 Το θεωρώ τρελή υποκρισία οι ίδιοι που μισούν τον Αμβρόσιο να υποστηρίζουν αυτούς εδώ.ΥΓ3 Εεε, έχω γνωρίσει πολλές χορτοφάγους αν και δεν βλέπω την σχέση. Έχω κάνει και Πάσχα μαζί τους. Έπρεπε να ασχοληθούμε όλοι με τις ευαισθησίες τους και τις ανάγκες τους. Όχι μόνο να έχουν ιδιαίτερο μενού (λες και ήταν ασθενείς) αλλά να έχουμε και το διακριτικό αλλά συνεχές "εγώ είμαι ανώτερη ύπαρξη, δεν είμαι δολοφόνος".ΥΓ4 Προφανώς θεωρώ ελλειμματικής λογικής έναν άνθρωπο όταν δεν μπορεί να θέσει λογικά κριτήρια όχι μόνο για τις προσωπικές του επιλογές (αυτό είναι σχεδόν δικαίωμά του) αλλά για τις κατηγορίες τις οποίες εξαπολύει σε βάρος άλλων.Προφανώς και θεωρώ διανοητικά ναρκισσιστές ανθρώπους που κάνουν κάτι με μοναδικό σκοπό να νιώσουν οι ίδιοι καλά και αυτό το προβάλλουν ως "γενικό καλό".Σε κάθε περίπτωση ούτε δολοφόνους τους αποκάλεσα ούτε παιδεραστές ούτε χίτλερ.
@Γράφων21.3.2018 | 07:42Σχέδον δικαίωμα τους; Δηλαδή;Τις ερωτήσεις άνετα στις απαντάνε άλλοι, δεν χρειάζεται να στις απαντήσω ΚΑΙ εγώ. Βλέπεις, και εγώ κάποτε σαν και εσένα ήμουν. Φανατικός κρεατοφάγος. Άλλαξα μυαλά και πραγματικά μετάνιωσα για όλες τις ανοησίες που έλεγα στους χορτοφάγους τότε. Γιατί; Γιατί δεν υπήρχε λόγος.Τώρα, λες ότι τα ΜΜΕ προβάλουν τέτοια γελοία πράγματα. Δεν φταίνε οι χορτοφάγοι σε αυτό. Τα ΜΜΕ φταίνε. Αν σε ένα παράλληλο σύμπαν η πλειοψηφία ήταν χορτοφάγοι και άρχιζαν να διαμαρτύρονται οι κρεατοφάγοι, θα το κάλυπταν τα ΜΜΕ. Είναι το τι πουλάει κάθε εποχή.Έχεις γνωρίσει πολλές (θηλυκό γένος;) χορτοφάγους και όλα γύρναγαν γύρω τους; Παίζουν δυο πράγματα:α) Ήταν φρέσκοι στην χορτοφαγία. Ο ενθουσιασμός που έκοψες μια συνήθεια είναι μεγάλος και θες να το μοιραστείς. Βλ. Crossfit.β) Τους έπρηξαν οι γύρω λέγοντας "φάε λίγο κρεατάκι να νιώσεις" και "αγελάδα είσαι να τρως χόρτα" και όλα αυτά που σου ανέφερα προηγουμένως.Έχω βρεθεί στην δεύτερη θέση αρκετές φορές, αλλά δεν αντέδρασα γιατί ξέρω πως δεν υπάρχει νόημα.Παρόλα αυτά, μάλλον δεν έχεις γνωρίσει απλούς χαλαρούς χορτοφάγους που απλά τρώνε την σαλάτα τους. Δεν μας νοιάζει που τρώτε κρέας. Εμάς μην μας πρήζετε. Υπάρχουν δυο κατηγορίες των κρεατοφάγων και δυο των χορτοφάγων. Υπάρχουν οι παθητικοί και οι ενεργητικοί. Η μια κατηγορία είναι: "η μια ομάδα την λέει στην άλλη γιατί μπορει", και η άλλη κατηγορία είναι αυτή που λέει "φάει ότι θες και το σέβομαι αρκεί να σεβαστείς και εσύ τι τρώω εγώ".Έχει πλάκα πάντως το γεγονός ότι όσοι υπερασπίζονται την χορτοφαγία, παίρνουν αρνητικές ψήφους φουλ χωρίς καν να υπάρχει λόγος. Μόνο λόγο διατροφής και υπεράσπισης ίδιων.Αν θες να υπάρξει συζήτηση επί ουσίας και με ερωτήσεις σοβαρές, μπορούμε να μιλήσουμε επί προσωπικού.
Lumidy 22.3.2018 | 08:25 (α) Ειλικρινά αυτά που σου έθεσα σαν ερωτήματα δεν μου τα έχει απαντήσει ποτέ κανείς.(β) Δεν είμαι "φανατικός" κρεατοφάγος. Είμαι όμως φανατικός (εκτός εισαγωγικών) δημοκράτης. Στα πλαίσια αυτά φρονώ ότι είναι αντιδημοκρατικό μια μειοψηφία βασιζόμενη σε ΗΘΙΚΑ (και άρα υποκειμενικά) κριτήρια να είναι προσβλητική έναντι της πλειοψηφίας. Κυρίως όταν η λογική αυτών των κριτηρίων μπάζει λογικά.[(γ) Έχω καταλήξει μια χαρά και για τον ρόλο των ΜΜΕ αλλά αυτή είναι άλλη, ξέχωρη κουβέντα.]Για άλλη μια φορά θα πω ότι σε ευχαριστώ διότι παραμένεις ευγενής, βοηθώντας να γίνει μια συζήτηση αντί εκτόξευσης πυροτεχνημάτων.
Την απάντηση δε στο ανόητο δίλημμα σου την έχω ήδη δώσει:Όλοι σκοτώνουν για να τραφούν. Οι δε βήγκαν δεν νομιμοποιούνται από πουθενά και κανέναν να δηλώνουν ηθικοτεροι για τους λόγους που έχω αναφέρει στον ευγενή (σε αντίθεση με εσένα) συνομιλητή Lumidy.ΥΓ αν εγώ έχω αναφέρει κάτι περι πεολειχιας, σουτιέν ή σεξ υπενθυμισε το μου άλλως μην με μπλέκεις.
HArlan συγνωμη αλλα επιρρίπτεις ευθυνη στους παμφαγους ότι "ενδιδουν" στο ατοπο του να απαντανε στις προσβολες με προσβολες (τελειως παναθρωπινη αντιδραση) και μαλιστα όταν σε λενε δολοφονο και απαντας "τι πανηγύρια είναι αυτα" μαντεξε ποιες προσβολες είναι πιο βαριες; Των βιγκαν ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ. Μην μου χτιζεται το αφηγημα του θυματος. Και την ίδια στιγμη επιχειρεις την δικαιολογηση: τότε μοιραία η κάθε αντιπαράθεση θα καταλήξει στον χιτλερ, στα στρατόπεδα και στην παιδεραστία. Πηγή: www.lifo.gr. Οταν απαντανε οι βιγκαν είναι "μοιραια"....όταν απαντανε οι παμφαγοι είναι "εριστικοι", ελα τωρα.Πρωτα διαβασα ότι με εξισωνει με δολοφονο, παιδεραστη κτλ και μετα εκραξα...υπηρχει χρονικη αλληλουχία όπου ΠΑΝΤΑ οι βιγκαν την ξεκινανε.Το ξαναλεω κανεις δεν νοιαζεται για τους βιγκαν, οπως κανεις δεν νοιαζεται για τους χορτοφάγους και τους παμφαγους, όλοι ομως νοιάζονται να υπερασπίζουν τους εαυτους τους απο βασικα μισανθρωπιστικη ρητορικη μισους που στρεφεται κατα τους.Δεν είστε οι μονοι που εχετε αναγκη οι ιδεες σας να παρουν ιεραποστολικη μορφη αλλα διάολε είστε πιο αφοριστικοι για τους "απιστους" απο τους περισσότερους.Οσο χρησιμοποιητε την ζωόφιλία για την αποκτηση ηθικης αποστασης απο την "μαζα" τοσο η μαζα θα αντιδρα, και η μαζα παντα αντιδρα με ειρωνίες, σατιρα και δυστυχως και με κραξιμο.Λες ότι οι παμφαγοι δεν μενουν στην ουσία των συζητήσεων...μα η ουσία των συζητήσεων με τους βιγκαν είναι η προσωπικης τους ηθικη ανωτερότητα, αμα ήθελα να μιλησω για το περιβάλλον θα μιλήσω με περιβαντολογους (που επι των πλείστον μαντεξε; είναι παμφαγοι).Είναι αφελες να λες ότι οι βιγκαν θα ξεκινανε τις "συζητησεις" με "εμεις είμαστε ηθικοι, εσεις δολοφονοι" και να μην περιμενεις αντιδρασεις και είναι προστυχο να χρεωνεις στους δευτερους τα "βαρβαρικα" αποτελεσματα των συζητησεων αυτων.Εγω το λεω ξεκαθαρα , η πλειοψηφία των βιγκαν δεν νοιαζονται για τα ζώα αλλα για το πως θα αποκτησουν κοινωνικη αποσταση απο την πλειοψηφία σε μια προσπαθεια "αριστοκρατοποίησης" τους χρησιμοποιόντας την ηθικη ως εργαλείο. Αποδειξη; οι βιγκαν επι της ουσιας δημιουργήθηκαν αφου οι χορτοφάγοι πληθυνανε αρα το να είναι καποιος χορτοφάγος δεν είναι κατι το κοινωνικα "εκλεκτο", πως θα διαχωρήσμε τους εαυτους μας με την "μαζα" των χορτοφάγων; βιγκαν, μαγαλώσαν οι αριθμοι των βίγκαν; ωμοφαγία! μετα; τρεφομαι απο την ήλιο! Βλέπεις το μοτιβο; ολο και πιο ακραίοι κανονες και παντα ηθικη υπεροχη.Καθαρος κοινωικος ελιτισμος είναι ο βιγκανισμος με μονοδρομη ταση στην επινόηση όλο και περισσότερο αυστηρων κανονων ωστε να φιλτραρονται οι λιγοι "εκλεκτοι". Ετσι αιώνες τωρα λειτουργουσε και καθε "αριστοκρατικη" ομαδα, μονο που ξεχνάτε ότι επισης ανα τους αιώνες οι αριστοκρατες ήταν αντιπαθεις στους πολλους και ζηλευτοι στους λιγους. Το προβλημα των βιγκαν όμως είναι ενας παραλογος συνδιασμος, απο την μια βλέπουμε μια κυριαρχη ταση "αριστοκρατισμου" με "ιεραποστολισμο", το οποίο είναι παρανοικο, να θελεις να διαδωσεις την αληθεια αλλα να ανηκεις στους λιγους εκλεκτους, για αυτο καθε φορα που αυξανονται οι αριθμοι κατι πιο ακραιο ξεπηδάει. Οποιος βιγκαν ξε βιγκαν βγαίνει στην πλατεία του χωριου και προσβάλει το ηθος των κατοικων του χωριου δεν μπορει να νοιώθει "θυμα" για τις ντοματες που τρώει, γιατί δεν τις τρώει για τον "βιγκανισμο" του αλλα για τις προσβολες που εξαπολυει.
@Hartlan. Ειμουν ακραιφνης κρεατοφαγος, χλευαζα, κι εγω αυτους που δεν ετρωγαν. Απο αναγκη δουλεψα μερικους μηνες σε σφαγεια και δεν ξαναεφαγα κρεας για χρονια. Δεν υπηρξα ποτε ιεροκυρηκας της μιας αποψης η της αλλης, οι σταθερες πεποιθησεις και η πιστη σε μια λογικη που μοιαζει δηθεν δεν με ελκουν. Τρωω κρεας αν χρειαστει, κυρια οταν προσφαιρουν για να μην χαλασω το κεφι των αλλων, ομως οι κρεατοφαγοι μοιαζουν, ειπα μοιαζουν, αρκετα με τους καπνιστες που ζητουν να σε βγαλουν εξω απο το μπαρ αντι να βγουνε οι ιδιοι. Για πολλους η δημοκρατια ειναι "αυτο που γουσταρω κι ας βλαπτει εσενα". Αν το να παρεις ζωη ειναι το ιδιο με εκκενωση βοθρου το αφηνω σ αυτους που γνωριζουν καλα απ αυτα.
Επειδή είναι αγένεια η έμμεση αναφορά, σου διευκρινίζω:ουδέποτε χλεύασα. Έθεσα μια σειρά ερωτημάτων στα οποία ουδέποτε πήρα απάντηση. Αν κάποιος έχει ειρωνευτεί - χλευάσει αυτός είναι ο Harlan.Δεν μπορεί να απολογείται ένας που τον αποκαλούν Χίτλερ, δολοφόνο και παιδεραστή και όχι αυτός που αναίτια τον αποκαλεί με αυτούς τους χαρακτηρισμούς.Μην γυρνάμε τούμπα τα πράγματα.Ακόμα κι όταν κάπνιζα εγώ έβγαινα έξω. Όταν κάποιος ανάβει τσιγάρο δίπλα μου (είμαι 4-5 χρόνια άκαπνος) ούτε δολοφόνο τον αποκαλώ ούτε του λέω ότι θα πάθει καρκίνο.Αν έχεις κάτι να προσθέσεις σε επίπεδο επιχειρημάτων είσαι ευπρόσδεκτος. Αν θες (πάλι) να κάνεις κερκίδα κάν'το χωρίς αναφορές σε εμένα ή στα επιχειρήματά μου.Ευχαριστώ.
"Διαφωνείς με αυτό το μήνυμα; Κανένα πρόβλημα. Κανένας δεν σε υποχρεώνει σε τίποτα."Μας υποχρεώνετε κύριε vegan (αλήθεια αυτό σε χαρακτηρίζει ως άνθρωπο; τύπου: με λένε Γιάννη κι είμαι vegan; αλήθεια τώρα;) όταν μας εξισώνετε με παιδεραστές επειδή τρώμε κρέας. Επειδή μας παρομοιάζετε με τέρατα επειδή κάνουμε κάτι που έκαναν οι άνθρωποι από τη στιγμή που εμφανίστηκαν στον κόσμο αυτό. Τι έχει σειρά; Το σεξ; Θα γίνει παράνομο κι αυτό και θα δαιμονοποιηθεί; Επιλογή σου να μην τρως κρέας, επιλογή μας να τρώμε. Δεχτείτε το και ξεπεράστε το."Δώσε μας τα στοιχεία ότι τα ζώα δεν υποφέρουν, να το συζητήσουμε."Τι θεωρείς ως "ζώο"; Ποιος είναι ο δικός σου ορισμός; Συμπεριλαμβάνονται και τα έντομα; Αν ναι, έχεις σκοτώσει έντομο; Μπορείς να μου αποδείξεις ότι δεν υπέφερε η κατσαρίδα όταν την πατούσες με την παντόφλα σου; Εκτός αν θεωρείς ότι μια κατσαρίδα δεν έχει ψυχή αλλά μια αγελάδα έχει. Επίσης, πολλοί επιστήμονες πιστεύουν ότι τα φυτά έχουν κάποιου είδους συναίσθηση και ίσως αισθάνονται και πόνο. Γιατί τρως σόγια; Πως τολμάς να πονάς τα κακόμοιρα τα φυτά; Ή δεν πιάνεται εκεί; Διότι αποδεδειγμένα τα φυτά είναι ζωντανοί οργανισμοί. Κάνω λάθος;Εν ολίγοις, καλή η μόδα τώρα τελευταία που όλοι γίνατε vegan και εντάξει ωραία το διαφημίζετε στο instagram για κάποιο καιρό πριν ξεκινήσετε σε λίγα χρόνια που θα έχει βγει εκτός μόδας να τρώτε ξανά ξεροψημένο μπέικον (που παλιά το τρώγατε και σας έτρεχαν τα σάλια αλλά τώρα ούτε να το βάλετε στο στόμα σας γιατί σας προκαλεί αναγούλα). Τέλος, πρέπει σε κάθε διαμαρτυρία σας να είστε γυμνοί; Γιατί αν όχι για να προκαλέσετε; Είναι και αυτό της μόδας μάλλον γι΄ αυτό. Α κοίτα μαμά, ο κώλος μου έγινε διάσημος. Τώρα όλοι έγιναν vegan. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και οι άλλοι οφείλουν να τις σέβονται. Εσείς λοιπόν ΔΕΝ τις σέβεστε και προσβάλλετε τις επιλογές των άλλων. Ποιος είναι λάθος λοιπόν;
Όταν αρρωστήσει κάποιος/α και θελήσει να πάρει οποιοδήποτε φάρμακο να του το απαγορεύσει κάποιος αφού είναι ενάντια στην δοκιμή σε ζώα. Δε μου αρέσει κι εμένα η χρήση ζώων ως πειραματόζωα αλλά κακά τα ψέματα κανείς δε θα δεχόταν να λάβει ένα φάρμακο που δεν έχει δοκιμαστεί. Ποιος ξέρει τι κάνουν αυτοί όταν δεν είναι στραμμένες επάνω τους οι κάμερες.
Κι εγω τρωω κρεας αλλα που και που, εχω δουλεψει σε σφαγεια κι εχω δει πραματα... Δεν ειμαι κυρηκας της απολυτης μη κρεοφαγιας, ο καθενας αποφασιζει τι θα κανει συμφωνα με τα που ξερει και τη συνειδηση που τυχον κουβαλα. Ομως υπαρχει και μετρο, ενας σεβασνος στα ζωα που θυσαζονται στο βωμο της βουλημιας μας δεν ειναι κακο.
Μισό λεπτό Βεβαίως, συμφωνούμε ότι πρέπει να ελεγχούν τα αίσχη που γίνονται στα σφαγεία όπως και στην αλόγιστη κτηνοτροφία αλλά το ίδιο δεν συμβαίνει με την υπέρ-καλλιέργια την απαλλωτρίωση δασών για παραγωγή σόγιας, με την εκαθάρριση τουλάχιστον ζώων και εντόμων (ποντίκια, ασβούς, πτηνά) προκειμένου να προστατευτούν οι καλλιέργιες καθώς επίσης και οι απανταχού τροποποιημένοι γενετικά σπόροι και οι καλλιέργιες θερμοκηπίων;Φίλτατε διαχώρισε στο μυαλό σου ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ του βιγκανισμού (καταναλωτική/καπιταλιστική new-age τάση) και της τροφικής ηθικής.
Αν ήμουν καπνιστής και καθόμουν σε εξωτερικό χώρο να κάνω το τσιγάρο μου χωρίς να ενοχλώ κανέναν και έσκαγε μύτη μια άσχετη τύπισσα μόνο με το βρακί να μου κάνει κηρύγματα ηθικής, στην καλύτερη θα την τραβούσα βίντεο να έχω να γελάω, στην χειρότερη θα τη θεωρούσα επιδειξού (ίσως κι ότι με παρενοχλεί)
Ημιγυμνες ηταν κι ωραιες, οχι γυμνες.Των ελληνων το πασχα πλησιασε, βελαζουν τ αρνακια στα πλαγια χαρουμενα ενω ο χασαπης μυριστηκε αιμα. Να μασταν λιονταρια τουλαχιστον, να σκοτωναμε οι ιδιοι αυτο που θα φαμε, να δουμε το εργο μας που σπαρταραει στα ποδια μπροστα, ν ανοιγει κι αλλο η ορεξη που ποτε της δε χορτασε. Ανθρωποι ανθρωποι, μαχαιραν δωσατε, τι περιμενετε;
Εικάζω ότι είσαι της άποψης μόνοι μας να κάνουμε τις εγχειρίσεις μας, μόνοι μας να αδειάζουμε του βόθρους μας, μόνοι μας να κατασκευάζουμε τους υπολογιστές μας, μόνοι μας να τα κάνουμε όλα.Ο καταμερισμός εργασίας, η εξειδίκευση πάνε βόλτα στο όνομα μιας αυτάρεσκης ηθικολογίας που είναι ίδια πχ με αυτή του Αμβρόσιου.Προσβάλλει αυτούς με τους οποίους (διατείνεται ότι) έχει διαφορετικά γούστα, τα οποία γούστα καταχρηστικά βαφτίζονται "ηθική".Τι χριστιανοταλιμπάν, τι διατροφοταλιμπάν.
Και οι κλανιές των αγελάδων και των ζώων γενικότερα κάνουν κακό στο περιβάλλον γιατί απελευθερώνεται μεθάνιο που εντείνει το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Άρα όσοι τρώμε κρέας κάνουμε χάρη στο περιβάλλον και στα υπόλοιπα ζώα.
Αγαπητε Βεβαιως, η γλώσσα είναι εργαλειο επικοινωνίας, εαν είσαι Ελληνας και θες να επικοινωνησεις ενα μηνυμα σε Ελληνες ποια γλώσσα θα χρησιμοποιήσεις; αυτη που κατανοούνε όλοι, όχι αυτη που θα κατανοήσουν οι εκτος Ελλάδας "συνοδοιποροι" σου, δηλαδη την διεθνη.Το οτι επιλέγουν να μιλάνε στους Ελληνες σε τριτη γλώσσα που δεν ξερουν όλοι συμπαθαμε μου δίνει την αμφιβολία σε ποιους ενδιαφερονται να δειξουν τις πεποιθησεις τους, στο διεθνες internet ή στους συμπολίτες τους;Είδες πουθενα Κινεζοι να μιλάνε μεταξυ τους στα Γαλλικα; εχουν ήδη κοινη γλώσσα και δεν χρειαζονται την διαμεσολάβηση μιας τριτης κοινης γλώσσας.Μόνο στην Ελλάδα θα δεις Ελληνες να προσπαθουν να συννενοηθουν σε τριτη κοινη γλώσσα. Βεβαια ίσως να είναι και για καλο γιατί όταν χρησιμοποιουν τα Ελληνικα παρομοιάζουν τους φυσιολογικα τρεφομενους με παιδεραστες.....
Ετσι μπραβο συνοδοιπορε, επιασες το νοημα του σκωπτικου! Σχολιασα ηδη τη συνδεση παιδεραστων με παμφαγωντες, διαβασε παρα κατω. Αν ομως βαριεσαι το λεω κι εδω, ειναι ανυποστατη. Οτι η γλωσσα ειναι εργαλειο επικοινωνιας ειναι, γνωστο μεν σε ολλους αλλα σωστο. Προυποθετει ομως ουσιαστικη επικοινωνια, και που να βρεθει.
Επίσης δε βάζουνε καθόλου κρέας στο στόμα τους? Δε κάνουν ουτε στοματικό έρωτα? Απολιτίκ μόδες του Καπιταλισμού που τους δίνει το ιλούζιον οτι έχει πέραση η ανθυποαψούλα τους σε ενα κοντέξτ κοινωνικής εξαθλίωσης και πείνας. Και βέβαια η και καλά bio βιομηχανία με πανακριβα ντεμεκ βιολογικά προιόντα και ανθυπουποκατάστατα τροφής τρίβει τα χέρια της!
Αν το όχι και όχι είναι απευθυντέο σε εμένα θέτω διττή απορία:(α) για ποιον λόγο αυτή η εμμονή με το αίμα;(β) η ζωή των φυτών είναι άνευ ηθικής υποστάθμης (διότι η ζωή έχει δύο χαρακτηριστικά: μεταβολισμό και αναπαραγωγή και τα φυτά έχουν και τα δύο); μπορούμε να ξεβοτανίζουμε τους κήπους μας ή είναι κακό; να σκοτώνουμε τσιμπούρια και ψείρες; ποιο είναι το όριο του επιτρεπόμενου από τους ανωτέρω διαμαρτυρόμενους βίαιου τερματισμού της ζωής;βάσει ποιων κριτηρίων ετέθησαν αυτοί ως ηθικοί κριτές ποια ζωής θα διατηρηθεί και ποια θα σταματήσει προς βρώση ή προστασία του ανθρωπίνου γένους;το αίτημά τους είναι οικολογικό ή ηθικό;αν είναι ηθικό η δικιά μου ηθική που λέει φάτε κρέας μια φορά το μήνα γιατί είναι απορριπτέα;ποιος την έχει μεγαλύτερη την ηθική;
@Γράφων ναι σε εσένα πάει το "όχι και οχι".(α) Δεν είναι η εμμονή με το αίμα. Είναι ο χωρίς λόγο θάνατος.(β) Μπορείς να ξεβοτανίσεις τους κήπους σου γιατί τα φυτά ΔΕΝ είναι το ίδιο με το θηλαστικό κλπ. Μην τα εξισώνουμε όλα.Η ηθική για τον καθένα έχει διαφορετικό βάθος και χρώμα. Για εσένα είναι ηθικό το να τρως μια φορά τον μήνα κρέας, για τον άλλον όχι. Αντικειμενικά όμως όταν μπορείς να αποφύγεις κάτι γιατί να το κάνεις;Τα φυτά δεν είναι το ίδιο. Δεν έχουν ΚΝΣ και συν τοις άλλοις αν κόψεις το μαρούλι στην μέση και το ξαναφυτέψεις θα βγάλει πάλι φύλλα. Για κάνε το ίδιο στο γουρούνι να δω. Θα βγάλει πλευρά πάλι; Οπότε μην μου συγκρίνετε κάτι που δεν είναι ίδιο. Συν τοις άλλοις οι καρποί είναι καρποί. Δεν γίνεται να συγκρίνεις καρπούς με ένα λαγό ή κατσίκι. Αν είναι δυνατόν.Το αίτημα τους μπορεί να είναι ΚΑΙ τα δυο. Ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές αντιλήψεις. Εσύ έχεις τις ίδιες με τον συνάδελφο σου για παράδειγμα; Όχι.Εγώ ως χορτοφάγος ΔΕΝ τρελαίνομαι για τέτοιες διαμαρτυρίες και δεν συμφωνώ κιόλας γιατί πιστεύω το ζουμί είναι αλλού. Αλλά τους καταλαβαίνω. Δεν τους κατηγορώ ούτε κατακρίνω.
Ειλικρινά είσαι ο πρώτος με τον οποίο μπορώ να συζητήσω χωρίς πάθη ως προς αυτό το θέμα. Ευχαριστώ.Σαλαμάνδρες ή χταπόδια ή βατράχια μπορούμε να τρώμε; Διότι και σε αυτά αν κόψουμε ένα άκρο ξαναφυτρώνει.Σκοπός είναι η διατήρηση μιας ζωής ή ενός θηλαστικού; Για ποιο λόγο η ζωή ενός θηλαστικού λογίζεται ηθικά ανώτερη από αυτή ενός ωοτόκου ζώου, ενός μαλάκιου ή ενός φυτού;Η διαχωριστική γραμμή είναι η ύπαρξη ΚΝΣ ή η ύπαρξη ζωής; Είναι η ζωή το υπέρτατο αγαθό ή οι αισθήσεις (δηλ. ο πόνος) ως απόρροια της ύπαρξης ΚΝΣ; Αν παραλύαμε το ζώο πριν τη σφαγή (όπως γίνεται με ηλεκτρισμό στα κοτόπουλα) ώστε να μην αισθάνεται τίποτα αυτό αναιρεί το γεγονός της παύσης της ζωής του;Και η πατάτα, ως βολβός, το ίδιο είναι. Δεν αισθάνεται τίποτα και όμως παύει να ζει για να καταλήξει στη στομάχα μας.Αυτό που θέλω να πω το λέω ευθέως:η διαμαρτυρία τους είναι η εξωτερίκευση της εδραίας πεποίθησής τους περί ηθικής τους ανωτερότητας. Η θέση τους είναι "διαμαρτύρομαι διότι ΕΣΥ είσαι δολοφόνος ενώ ΕΓΩ δεν είμαι".Και ερωτώ όσοι τρέφονται (άνθρωποι και ζώα) δεν είναι όλοι δολοφόνοι κάποιας μορφής ζωής;Η ηθική ανωτερότητά τους εδράζεται σε επιχειρήματα τα οποία λογικά είναι σαθρότατα, όπως και ο διαχωρισμός ποιος πρέπει να ζήσει και ποιος να πεθάνει για την τροφή του ανθρώπινου είδους.
Και για να πω ευθέως και τη δική μου άποψη και όχι την άποψή μου για τους άλλους (ας κάνουν ό,τι θέλουν οι άνθρωποι, διαμαρτυρία μην το βαφτίζουν διότι αυτό υπονοεί ότι καταπιέζονται ενώ στην πραγματικότητα αυτοί καταπιέζουν τους άλλους κατηγορώντας τους ως δολοφόνους):Δεν γίνεται να συγκρίνουμε τη ζωή ενός ανθρώπου με τη ζωή ενός ζώου. Αν το κάνουμε ας βάλουμε στη ζυγαριά και τα φυτά.Αλλιώς ας εξηγηθεί η λογική αλληλουχία της ηθικής που κρίνει τι είναι δολοφονία αν παύσει να ζει για να καταστεί τροφή και τί όχι.