Αυτοκτόνησε ο Avicii - Η ανακοίνωση της οικογένειας αφήνει να εννοηθεί πως ο dj έβαλε τέλος στη ζωή του

Αυτοκτόνησε ο Avicii - Η ανακοίνωση της οικογένειας αφήνει να εννοηθεί πως ο dj έβαλε τέλος στη ζωή του Facebook Twitter
1

Η οικογένεια του δημοφιλούς DJ Avicii, που βρέθηκε νεκρός την περασμένη εβδομάδα, μίλησε σήμερα για την εξάντλησή του καλλιτέχνη από τον φόρτο εργασίας σε μια δήλωση που υποδηλώνει ότι ο θάνατός του ήταν αυτοκτονία.

Η ανακοίνωση μεταδίδεται διεθνώς προκαλώντας αίσθηση καθώς η αυτοκτονία δεν είχε αναφερθεί σαν σενάριο όλες τις προηγούμενες μέρες.

Ο Σουηδός μουσικός παραγωγός, κατά κόσμον Τιμ Μπέρλινγκ, είχε βρεθεί νεκρός την περασμένη Παρασκευή στη Μουσκάτ, πρωτεύουσα του Ομάν.

Σε ανακοίνωσή τους, οι οικείοι του καλλιτέχνη λένε πως ο «τελειομάνης» DJ εργαζόταν για χρόνια σε ρυθμούς που του προκαλούσαν «υπερβολικό στρες». 

Ο Avicii είχε αποσυρθεί από τις live εμφανίσεις του ήδη από το 2016, εξαιτίας των προβλημάτων υγείας που αντιμετώπιζε.

Τα πρώτα προβλήματα ξεκίνησαν τον Ιανουάριο του 2012, όταν νοσηλεύθηκε στην Νέα Υόρκη με οξεία παγκρεατίτιδα, μια παρενέργεια από την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ. Μετά από 11 ημέρες νοσηλεία είχε επιστρέψει στις υποχρεώσεις του, αλλά ένα χρόνο μετά, ο Avicii βρέθηκε και πάλι στο νοσοκομείο ενώ βρισκόταν σε περιοδεία στην Αυστραλία.

Τελικά το 2014 υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση απομάκρυνσης χοληδόχου κύστης ενώ έπρεπε να αφαιρέσει τη σκωληκοειδή του απόφυση.

Έξι μήνες μετά τη χειρουργική επέμβαση, ο Avicii συνέχισε να υποφέρει από προβλήματα υγείας με αποτέλεσμα να ακυρώσει όλες τις επικείμενες παραστάσεις του, συμπεριλαμβανομένων του show ως επικεφαλής στο TomorrowWorld, τις μόνιμες εμφανίσεις στα XS και Encore Beach Club του Λας Βέγκα, καθώς και μια προγραμματισμένη ασιατική περιοδεία τον Οκτώβριο.

«Πάλευε με σκέψεις για το νόημα της ζωής και τη ευτυχία. Δεν άντεχε άλλο. Ήθελε να βρει γαλήνη», υπογραμμίζουν οι συγγενείς του 28χρονου.


Ο Avicii ήταν ένας ευαίσθητος άνθρωπος που δεν ήταν φτιαγμένος για να εργάζεται στη "βιομηχανία" του κλάδου, λέει η οικογένειά του.

«Τιμ, θα σε αγαπάμε και θα μας λείπεις πάντα. Η προσωπικότητά σου και η μουσική σου θα κρατήσει την ανάμνησή σου ζωντανή», υπογραμμίζουν οι οικείοι του, κλείνοντας.

«Ο αγαπημένος μας Tιμ ήταν ένας αναζητήτης, μία εύθραυστη καλλιτεχνική ψυχή που έψαχνε απαντήσεις σε υπαρξιακά ερωτήματα. Ήταν τελειομανής, ταξιδεύοντας και δουλεύοντας σε ρυθμούς που προκαλούν τεράστιο στρες. Όταν σταμάτησε να κάνει εμφανίσεις, ήθελε να βρει μια ισορροπία στην ζωή του, ώστε να μπορέσει να κάνει αυτό που αγαπούσε περισσότερο – να γράφει μουσική. Πάλευε με σκέψεις για το νόημα, τη ζωή και την ευτυχία, όμως δεν άντεξε άλλο. Ήθελε να βρει γαλήνη. Ο Tιμ δεν είχε φτιαχτεί για την μουσική βιομηχανία. Ήταν ένας ευαίσθητος άνθρωπος που αγαπούσε τους θαυμαστές του, αλλά όχι την δημοσιότητα. Tιμ θα σε αγαπάμε και θα μας λείπεις για πάντα. Ο άνθρωπος που υπήρξες και η μουσική σου θα κρατάνε την ανάμνηση σου ζωντανή. Σε αγαπάμε. Η οικογένειά σου», αναφέρει η πλήρης ανακοίνωση.

Παρά τις αδιευκρίνιστες συνθήκες κάτω από τις οποίες βρέθηκε νεκρός ο DJ, αστυνομική πηγή που επικαλείται το Sky News μεταφέρει πως δεν υπάρχει η παραμικρή υποψία για εγκληματική ενέργεια.

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

1 σχόλια
Καλοτάξιδος...όπως και αν συνέβη η αναχώρηση...Τεράστιο στρες ,δημοσιότητα,stardom,και κάποια στιγμή όλα να μοιάζουν χωρίς νόημα...Υπάρχει ένας στίχος τραγουδιού του George Harrison που λέει:...There'll come a time when all your hopes are fadingWhen things that seemed so very plainBecome an awful painSearching for the truth among the lying.......Ενας από κείνους που κατάφεραν να διαχειριστούν με σοφία την φρενίτιδα της επιτυχίας και της δημοσιότητας...Ο Αvicii δεν τα κατάφερε...