Αγαπητέ αν πραγματικά σ ενδιαφέρει να μάθεις τι είναι κρινολινο μπορείς κάλλιστα να το ψάξεις στο δίκτυο και να τα μάθεις όλα και σε dt. Απο το να περιμένεις ποτε θα δώ εγώ η κάποιος άλλος το σχόλιο σου και να σου απαντήσω νομίζω σε συμφέρει αυτό που σου προτείνω . Είναι μια ερώτηση γνώσης την οποία μπορείς εύκολα να διαχειριστεις μόνο σου και όχι η παράθεση μιας γνώμης την οποία όλοι θεωρούν ευπρόσδεκτη . Μου φάνηκε τόσο προφανές αυτός που εξελαβα την ερώτηση σαν ειρωνια. Λάθος μου ίσως. Καλημέρα σας
σωστά, είναι υποκρισία να κάνεις ερωτήσεις σε ένα post ή ένα forum. Ας κάνουμε ότι τα ξέρουμε όλα λοιπόν! @tangerine nightmare ίσως κάποιος ήξερε και μια καλή ιστορία για τα κρινολίνα να μας πει, να γίνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα η συζήτηση.
Ενδιαφέρον το γεγονός ότι αντιλαμβάνονται την εξέλιξη κυρίως στον τομέα των μεταφορών. Ακόμα πιο ενδιαφέρον το γεγονός ότι εν τέλει δεν κυνηγήσαμε την εξέλιξη σε αυτό τον τομέα, αλλά αντιθέτως στον τομέα της τεχνολογίας. Αν αναλογιστεί ότι από το '60 ήδη οι άνθρωποι πετούσαν μαζικά με αεροπλάνα και είχαν φετίχ με το διάστημα, λίγα έχουν γίνει. Ο ΟΣΕ ίδιος, τα αμάξια σε μια ίδια λογική, τα αεροπλάνα και τα καράβια ίδια και απαράλαχτα.Ούτε καν που θα μπορούσαν να διανοηθούν οι άνθρωποι του 1900 ότι οι καρτ-ποστάλ τους θα είχαν σκαναριστεί, θα είχαν γίνει uploaded στο pc, μετά re-shared σε όλο το διαδίκτυο και εν τέλει σχολιαστεί από ανθρώπους σαν και μας...
Είναι φανερό ότι αντιλαμβάνονται την εξέλιξη με την τεχνολογία της εποχής. Αν και η τωρινή τεχνολογία έχει κάνει άλματα από τότε, ακόμη δε μας επιτρέπει να υλοποιήσουμε τις ιδέες των εικόνων αν και κάποιος μπορεί να δει ότι πολλές από αυτές είναι παράλογες και χωρίς ουσιαστικό σκοπό όπως το πλοίο-σιδηρόδρομος(!). Θεωρώ λανθασμένη την άποψη ότι από το '60 τα μέσα μεταφοράς είναι τα ίδια και απαράλλαχτα. Έχουν γίνει τεράστιες πρόοδοι στο θέμα της τεχνολογίας και επίσης τέτοιου είδους εξέλιξη απευθύνεται ούτως ή άλλως στον τομέα της τεχνολογίας.
θα έρθω να διαφωνήσω κάθε άλλο πάρα ίδια και απαράλλαχτα είναι τα μέσα μεταφοράς. Τώρα αν μιλάς για την εμφάνιση και το σχήμα, ε σε αυτό τον τομέα δεν έχουν επέλθει δραστικές αλλαγές.Ο ΟΣΕ είναι ίδιος αλλά στην Ιαπωνία, την Κίνα και την Ν. Κορέα πλέον χρησιμοποιούνται τραίνα με ταχύτητες που αγγίζουν τα 300 χμλ/ώρα. Όσον' αφορά τα αμάξια μπαίνουμε στην εποχή των ηλεκτρικών και αυτοματοποιημένων αυτοκινήτων.Η γραμμή για τα αεροπλάνα, μεχρι να βρεθεί εναλλακτικό καύσιμο, είναι η εξοικονόμηση. Επίσης υπάρχει η τάση για την δημιουργία πιο άνετων και φιλικών προς το χρήστη αεροπλάνων.Τώρα για τα πλοία αλλαγές έχουν επέλθει τόσο σε μέγεθος και μεταφορική ικανότητα αλλά και στα μηχανολογικά.Αν δεν είναι όλα αυτά πρόοδος τότε τι είναι. Εκτός αν περιμέναμε ιπτάμενα αυτοκίνητα και τηλεμεταφορά, τότε πάσο.Υ.Γ. Ποια η χρησιμότητα του πλοίου σιδηρόδρομος;
ωραία όσα λέτε, προφανώς και τα σκέφτηκε ο μέσος νους, αλλά μάλλον δεν πιάσατε αυτό που λέω... η λογική των μέσων είναι η ίδια, και ο τρόπος που εξελίσσονται αλλάζει πολύ σταδιακά... αν έλεγες σε έναν άνθρωπο του 1900 ότι το 2013 θα κινείται με αμάξια, αεροπλάνα, καράβια και τρένα θα σου έλεγε "seems legit".Αν του έλεγες ότι θα μιλάει με κινητά, ότι θα έχει laptop, tablet, ότι θα παρακολουθεί webinars, ότι θα χειρουργεί από μακριά, ότι θα παίζει παιχνίδια στο playstation, ότι, ότι, ότι... θα σε κοιτούσε λίγο στραβά. νομίζω.
Σαφώς και άλλοι τομείς είχαν μεγαλύτερη εξέλιξη δε διαφωνούμε εδώ.Ναι τα μέσα δεν έχουν αλλάξει, αλλά με την ίδια λογική αν έλεγες σε έναν άνθρωπο του 1900 ότι θα είναι από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη σε 7 ώρες, ότι θα μπορεί να στείλει ένα κοντείνερ από το Χονγκ Κονγκ στο Ρότερνταμ σε 20 μέρες, ότι θα μπορεί να κάνει μπάνιο σε πισίνα κρουαζιερόπλοιου, ότι θα μπορούσε να φορτίσει το αυτοκίνητο του με ρεύμα, ότι θα υπήρχαν αεροπλανοφόρα ότι ότι ότι θα σε κοιτούσε στραβά (όπως λες και εσύ).Άρα να αναδιατυπώσω το αρχικό μου σχόλιο: τα μέσα μεταφοράς ως μέσα δεν έχουν αλλάξει, αλλά έχουν αλλάξει κατά πολύ αυτά που προσφέρουν.
σχόλια