ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Ο Φουρθιώτης ανακοίνωσε πως κατεβαίνει υποψήφιος στις δημοτικές εκλογές στην Αθήνα

Ο Φουρθιώτης ανακοίνωσε πως κατεβαίνει υποψήφιος στις δημοτικές εκλογές στην Αθήνα Facebook Twitter
3

Έτσι όπως έχει γίνει το πράγμα με την πολιτική ακόμη και ο Φουρθιώτης να κατέβει στις εκλογές δεν θα είναι περίεργο.

Περίεργο δεν θα είναι επίσης το να βγει.

Και δεν είναι πλέον σενάριο κάτι τέτοιο εκτός αν ο Μένιος μας τρολάρει.

Σήμερα το ανακοίνωσε - περίπου - επισήμως.

Ο Μένιος Φουρθιώτης δήλωσε ότι στις επόμενες δημοτικές εκλογές θα είναι υποψήφιος στον μεγαλύτερο δήμο της χώρας.

«Θέλω να σας πω και κάτι για να ξέρετε, θα κατέβω υποψήφιος στις επόμενες δημοτικές εκλογές στον μεγαλύτερο δήμο της χώρας. Θα πούμε τα υπόλοιπα μέχρι τέλος Ιουλίου, οπότε θα ανακοινωθεί και επίσημα. Ούτε με πολιτικά χρώματα, ούτε με τίποτα... Έχω ζητήσει να αναλάβω το εμπορικό κομμάτι του συγκεκριμένου δήμου. Από τις πολύ μεγάλες εταιρείες της χώρας θα ζητήσω -επειδή αυτό το κανάλι χτίστηκε από το μηδέν στα οικονομικά και πουλήθηκε κερδοφόρο- να κάνουμε το ίδιο. Θα ζητήσω να βοηθήσουν τους δημότες, τους ανθρώπους που δεν μπορούν να πάρουν φάρμακα, τους ανθρώπους που έχουν παιδιά και δεν μπορούν να βρουν θέσεις εργασίας και να έχουν ένα μηνιαίο ποσό σαν εισόδημα. Ετοιμαστείτε, γιατί το 2018 – 2019 θα είναι πολύ καυτή χρονιά, σας το υπόσχομαι. Και θα είναι ακόμα πιο αποκαλυπτική»!

 
It's Viral
3

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM